Gebruikt, thanks!Tommert38 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:32:
Voor liefhebbers van Armin van Buuren heb ik 4 codes voor de presale van de allerlaatste Armin Only op 5 december in de Ziggo Dome te Amsterdam. Met deze code maak je automatisch kans op een VIP upgrade.
[afbeelding]
Presale is 9 augustus van 10:00 tot 12:00 CET, reguliere kaartverkoop begint 9 augustus om 12:00 CET.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Gebruikt bedankt!Tommert38 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:32:
Voor liefhebbers van Armin van Buuren heb ik 4 codes voor de presale van de allerlaatste Armin Only op 5 december in de Ziggo Dome te Amsterdam. Met deze code maak je automatisch kans op een VIP upgrade.
[afbeelding]
Presale is 9 augustus van 10:00 tot 12:00 CET, reguliere kaartverkoop begint 9 augustus om 12:00 CET.
Members only:
FONQ.nl
Of de code ook echt persoonlijk is, dus gekoppeld aan mail adres weet ik niet. Maar allicht de moeite om het te proberen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Of de code ook echt persoonlijk is, dus gekoppeld aan mail adres weet ik niet. Maar allicht de moeite om het te proberen.
Right for all the wrong reasons.
Hier nog een kortingscode van Coolblue 
Members only:
Inloggen
GEBRUIKt. Veel Dank, mijn verjaardagscadeau zo kunnen bestellen :-)Lowizi schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:18:
Hier nog een kortingscode van Coolblue
Members only:
*knip*, hier hebben we een TR-knop voor
[ Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 30-07-2014 13:26 ]
Fonq code voor € 7,50 korting:
Geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de merken fatboy, Vipp, Zack en Wesco. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je € 7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van € 30, geldig t/m 6 augustus 2014.
Members only:
Inloggen
Geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de merken fatboy, Vipp, Zack en Wesco. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je € 7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van € 30, geldig t/m 6 augustus 2014.
Centraal Beheer Achmea geeft wat korting op Dolfinarium
https://shop20.accesso.co...A&password=cba_DH&lang=nl
18 euro per volwassene
18 euro per volwassene
10 euro korting bij hoteldeal.nl, geldig t/m 31 augustus 2014
Members only:
Unieke code
Inloggen
Ben je goedkoper uit met: http://www.dolfinarium.nl/nl/nh en steun je ook nog de Nederlandse HartstichtingMMaster23 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:40:
Centraal Beheer Achmea geeft wat korting op Dolfinarium
18 euro per volwassene
15 euro per volwassene.
[ Voor 3% gewijzigd door Coach4All op 30-07-2014 14:14 ]
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Speciaal voor onze Facebook fans én alleen vandaag en morgen geldig: €5,- korting* met kortingscode F4C3-V4N7 op www.douglas.nl/zomerkorting
De kortingscode is alleen online geldig bij besteding vanaf €30,- van 30 juli t/m 1 augustus 00:00 uur. De korting is niet geldig bij aanschaf van giftcards of de Douglas Card en niet geldig in combinatie met andere kortingen. De merken die uitgesloten zijn van korting kun je vinden op www.douglas.nl/uitgeslotenvankorting.
De kortingscode is alleen online geldig bij besteding vanaf €30,- van 30 juli t/m 1 augustus 00:00 uur. De korting is niet geldig bij aanschaf van giftcards of de Douglas Card en niet geldig in combinatie met andere kortingen. De merken die uitgesloten zijn van korting kun je vinden op www.douglas.nl/uitgeslotenvankorting.
Gebruikt, bedankt!Tommert38 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:32:
[afbeelding]
Members only:
10% korting op alle schooltassen travelbags.nl
Members only:
Inloggen
http://www.boarderworld.c...ax=300&min=0&brand=179538
gebruik code
gebruik code
Members only:
bij het afrekenen voor 15% extra korting op alle MADRID merk longboards
Inloggen
10 euro korting bij Mantel, eenmalig te gebruiken tot morgen:
Members only:
Inloggen
Top, bedankt!Nordlys schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:49:
10 euro korting bij Mantel, eenmalig te gebruiken tot morgen:
Members only:
Nothing to see here
Bedankt, had net een wasmand nodigwhyz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:00:
FONQ.nl
Members only:
dank, ik had al een tas op het oog, was alleen nog aan het azen op een kortingscode ergens (bol.com was een goede hoop, maar dit is net zo makkelijkJlvdp schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:27:
10% korting op alle schooltassen travelbags.nl
Members only:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Voor wie de wijn bij wijnvoordeel beu is 
€7,50 korting bij http://www.drankgigant.nl
Gebruik de code "zomer2014" in de winkelwagen en ontvang € 7.50 zomer korting. Minimum bestelwaarde €75,-
Gebruik de code "zomer2014" in de winkelwagen en ontvang € 7.50 zomer korting. Minimum bestelwaarde €75,-
Coolblue € 5,- korting
Eenmalige cadeaubon. Geldig t/m 31 juli 2014 in alle Coolblue webshops en in Coolblue winkels. Niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-.
Members only:
Inloggen
Eenmalige cadeaubon. Geldig t/m 31 juli 2014 in alle Coolblue webshops en in Coolblue winkels. Niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-.
Gebruikt, vriendelijk bedankt!Virtlink schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:22:
Coolblue € 5,- korting
Members only:
Bedankt, de Sonicare opzetborstels besteld.kriezwoek schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:35:
10euro introductiekorting bij drogistplein.nl
minimale besteding 25euro
geldig tot 31 oktober 2014
code is niet uniek
ZA86GR982
(goedkoper dan in Duitsland)
Werkt nog steeds!user-100 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:06:
[...]
Bedankt, de Sonicare opzetborstels besteld.
(goedkoper dan in Duitsland)
Thanks~! Heb de 2de code gebruikt, dus ze zijn nu allemaal weg volgensmij..Tommert38 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:32:
[afbeelding]
Members only:
www.Uitslapen.nl
€7,50 korting
tot 01-10-2014
www.Wijnvoordeel.nl
€10 korting
tot 01-09-2014
Beiden hebben geen minimumbedrag, maar de wijnwinkel heeft flessen v.a. €5, minimale afname van 6 stuks + verzendkosten. en uitslapen.nl zal ook al uit zichzelf een hoog startbedrag hebben gok ik.
€7,50 korting
tot 01-10-2014
Members only:
Inloggen
www.Wijnvoordeel.nl
€10 korting
tot 01-09-2014
Members only:
Inloggen
Beiden hebben geen minimumbedrag, maar de wijnwinkel heeft flessen v.a. €5, minimale afname van 6 stuks + verzendkosten. en uitslapen.nl zal ook al uit zichzelf een hoog startbedrag hebben gok ik.
[ Voor 1% gewijzigd door nozem op 31-07-2014 15:13 . Reden: verkeerde url. wijnwinkel moest wijnvoordeel zijn ]
Super! BedanktLTVDKTW schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:08:
Voor wie de wijn bij wijnvoordeel beu is
Kortingscodenozem schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:54:
www.Uitslapen.nl
€7,50 korting
tot 01-10-2014
Members only:
www.Wijnwinkel.nl
€10 korting
tot 01-09-2014
Members only:
Members only:
is niet geldig.
Inloggen
Excuses, ik had de verkeerde website doorgegeven. Het is wijnvoordeel, niet wijnwinkelKortingscodeMembers only:is niet geldig.
tijdelijk 30 gratis premium apps twv $100 samen bij de Amazon appstore:
http://www.androidauthori...-appstore-30-free-412224/
My Alarm Clock – $1.99
Sonic & SEGA All-Stars Racing – $1.99
Photo Editor+ – $.99
Drawing Pad – $1.99
Daily Workouts – $3.99
Weather Live – $2.99
WiFi File Explorer PRO – $.99
PDF Max – $7.99
White Noise – $1.99
CalenGoo – $5.99
Carcassonne – $4.99
Docs To Go Premium Key – $9.99
Allrecipes Dinner Spinner Pro – $2.99
Fraction Calculator Plus – $.99
Flightradar24 Pro – $2.99
KAYAK PRO – $.99
Home Budget Manager – $2.99
Convertor Pro – $0.99
KeepTrack Pro – $1.99
Bills Reminder – $3.99
Ultimate Guitar Tabs and Tools – $7.99
Food Diary and Calorie Tracker PRO – $3.99
List Master Pro – $1.99
Little Piano (Pro) – $5.99
Instapaper – $2.99
Essential Anatomy 3 – $24
Language Coach – $9.99
Oxford Advanced Learner’s Dictionary, 8th edition – $29.99
MathsApp Graphing Calculator – $4.99
http://www.androidauthori...-appstore-30-free-412224/
My Alarm Clock – $1.99
Sonic & SEGA All-Stars Racing – $1.99
Photo Editor+ – $.99
Drawing Pad – $1.99
Daily Workouts – $3.99
Weather Live – $2.99
WiFi File Explorer PRO – $.99
PDF Max – $7.99
White Noise – $1.99
CalenGoo – $5.99
Carcassonne – $4.99
Docs To Go Premium Key – $9.99
Allrecipes Dinner Spinner Pro – $2.99
Fraction Calculator Plus – $.99
Flightradar24 Pro – $2.99
KAYAK PRO – $.99
Home Budget Manager – $2.99
Convertor Pro – $0.99
KeepTrack Pro – $1.99
Bills Reminder – $3.99
Ultimate Guitar Tabs and Tools – $7.99
Food Diary and Calorie Tracker PRO – $3.99
List Master Pro – $1.99
Little Piano (Pro) – $5.99
Instapaper – $2.99
Essential Anatomy 3 – $24
Language Coach – $9.99
Oxford Advanced Learner’s Dictionary, 8th edition – $29.99
MathsApp Graphing Calculator – $4.99
[ Voor 142% gewijzigd door melk0r op 31-07-2014 16:43 ]
Laat maar..
Blokker
Unieke kortingscode* voor 15 procent korting op uw volgende bestelling:
* Geen idee of deze code overdraagbaar is.
De kortingscode is vanaf 30-07-2014 twee weken geldig
De code is eenmalig geldig, niet inwisselbaar tegen contanten, geldt niet in de winkels,
niet voor de Blokker-fotoservice en niet in combinatie met andere kortingscodes.
Aub even melden als je deze code hebt gebruikt.
Members only:
Inloggen
De code is eenmalig geldig, niet inwisselbaar tegen contanten, geldt niet in de winkels,
niet voor de Blokker-fotoservice en niet in combinatie met andere kortingscodes.
Bij Tijdschrift.nl ontvang je nu een gratis digitaal tijdschrift naar keuze voor op je tablet! Bekijk de video en aan het einde staat een code TSDIGIGRATIS14 die je kunt inwisselen via [tijdschrift.nl].
Geschikt voor alle tijdschriften volgens mij.
Laat maar..
Anoniem: 583798
Bedankt, Je kan hem 2x gebruiken per account gebruiken als je snel achter elkaar bestelt.melk0r schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:22:
Bij Tijdschrift.nl ontvang je nu een gratis digitaal tijdschrift naar keuze voor op je tablet! Bekijk de video en aan het einde staat een code TSDIGIGRATIS14 die je kunt inwisselen via [tijdschrift.nl].
Edit: Donald Duck Pocket is ook gratis zonder code.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 583798 op 31-07-2014 19:57 ]
Fonq 10 euro kortingscode bij minimaal 40 euro bestelling:
Niet geldig voor boeken, giftcards, merken Fatboy, Vipp, Wesco en Zack
Laat even weten of je hem gebruikt hebt
Members only:
Inloggen
Dat kwam mooi uit, zat net op Fonq te kijken naar een parasol. Besteld, bedankt voor de coupon!iamzero456 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:29:
Fonq 10 euro kortingscode bij minimaal 40 euro bestelling:
Members only:
€5,- korting bij Bjorn-Borg webshop met code
Members only:
Geen verzendkosten, sokken zijn gratis te bestellen.
Inloggen
Goedkoopste sokken zijn 7,95, waar zie jij ze voor minder dan 5?deathmonkey schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:20:
€5,- korting bij Bjorn-Borg webshop met codeMembers only:Geen verzendkosten, sokken zijn gratis te bestellen.
Gevonden, kan helaas niet linken maar ze staan onder sale.
Update: net lukte het nog nu niet meer, iemand heet die code gebruikt maar ik was het niet - bestelling ging niet door omdat het bedrag 0 was en ik niet voor Paypal of Mastercard gebruik kon maken. Op zich kan men zelf nog codes maken door lid te worden van nieuwsbrief
[ Voor 34% gewijzigd door iamzero456 op 01-08-2014 14:32 ]
Dat werkt bij mij niet. Je moet de €0,00 met ideal betalen, maar dan krijg je een foutmeldingdeathmonkey schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:20:
€5,- korting bij Bjorn-Borg webshop met codeMembers only:Geen verzendkosten, sokken zijn gratis te bestellen.
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Anoniem: 318712
Volgens mij kan je alleen kiezen voor betaling via Klarna factuur. Dan kost het je 2,95. Bjorn Borg sokken voor de prijs van Action sokkenDat werkt bij mij niet. Je moet de €0,00 met ideal betalen, maar dan krijg je een foutmelding

Bedankt!melk0r schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:22:
Hoe is het jou gelukt dandeathmonkey schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:20:
Many thanks! scheelt weer 7,99!melk0r schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:22:
PSN: TDBtje
Helaas..... Geprobeerd maar krijg deze meldinguser-100 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:29:
Blokker
Members only:
FOUT-err-generic
Bedankt, in losse bestellingen wat broekjes voor mezelf en mijn vriend besteld. Niet gratis, maar met de korting zeker de moeite waard! Als je iets hebt besteld krijg je trouwens meteen weer een andere code toegestuurd, ook voor 5 euro korting!deathmonkey schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:20:
Ik krijg na kiezen van ideal (enige mogelijkheid) en vervolgens ING of RABO:
"Betaalmethode niet beschikbaar
De geselecteerde betaalmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeert u het a.u.b. nogmaals of selecteer een andere betaalmethode als het probleem aanhoudt."
En nu werkt de code ook niet meer..
"Vouchercode "nxt355313K" is niet geldig."
[ Voor 9% gewijzigd door melk0r op 01-08-2014 15:34 ]
Laat maar..
Gratis vibrator bij een bestelling op http://www.pabo.nl/ met de code: 7699
Geen minimale bestelwaarde.
Geen minimale bestelwaarde.
26779
Is dat een gevalletje 'IBAN nog niet in orde'?melk0r schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
De geselecteerde betaalmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeert u het a.u.b. nogmaals of selecteer een andere betaalmethode als het probleem aanhoudt."
Nieuwe code krijg je door je aan te melden op de nieuwsbrief met een voor hen onbekend mail adres. Betaling kan per Paypal of Creditcard momenteel. Zojuist in 6 verschillende bestellingen 6 paar sokken voor 2.95 EUR p/stuk besteld.melk0r schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
Prima deal dit!
Ik kreeg gewoon de al bekende, oude code nxt355313K op een voor hen onbekend mail adres zonet..Ibidem schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:07:
[...]
Nieuwe code krijg je door je aan te melden op de nieuwsbrief met een voor hen onbekend mail adres. Betaling kan per Paypal of Creditcard momenteel. Zojuist in 6 verschillende bestellingen 6 paar sokken voor 2.95 EUR p/stuk besteld.
Prima deal dit!
Laat maar..
Vergeet de shopkorting niet. 4%melk0r schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
Ik kreeg gewoon de al bekende, oude code nxt355313K op een voor hen onbekend mail adres zonet..
Niet
Vodafone Friends & Family code:
vrij te gebruiken en dus niet aan een email adres verbonden
Members only:
Inloggen
Anoniem: 601997
Bedankt! In 2 bestellingen 2 broekjes uit de sale besteld, ieder voor 2,48 euro!deathmonkey schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:20:
Eerst bovengenoemde code gebruikt, daarna nieuwe code voor lidmaatschap Bjorn Borg (ook 5 euro) gebruikt.
Ik durfde niet steeds dezelfde code te gebruiken aangezien ik zo bij H&M een keer toch meer moest betalen na gebruik codes. Bij BB wel vooraf betaald, maar je weet nooit wat ze doen met zendingen...
Voor de E-smokers onder ons heb ik een code die bij EBN Ferro éénmaal te gebruiker is.
Je krijgt dan 10% korting op het gehele bedrag:
EBNMS2014cQMFpRFU
Je krijgt dan 10% korting op het gehele bedrag:
EBNMS2014cQMFpRFU
Nog net op de valreep sokken kunnen bestellen. De rest lukte niet meer, want de prijzen zijn weer hoog.

Product # WW-5408887
- Op=Op gratis Wekker Motorhelm bij bestelling van minimaal 75,- bij Staples
- Let Op: geldig van 11 t/m 24 augustus 2014
Members only:
Inloggen
Anoniem: 601201
Over die actie van Björn Borg. Volgens mij pakt hij nu de sale prijzen niet meer. Hebben hier meer mensen last van?
Bedankt voor de code ik heb hem gebruiktStealthBlade schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:56:
Vodafone Friends & Family code:
Members only:
*knip* zie de topicwaarschuwing, geen HelleFresh codes
[ Voor 116% gewijzigd door gambieter op 02-08-2014 16:32 ]
Kan je bevestigen of dit 'echt' is? Gezien de taalfouten ('actions', 'untill') in één zin...Tweakier schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:18:
[afbeelding]
Members only:
voor 20% korting als ik het goed heb?
"actions" is wel erg letterlijk vertaald...
Als ik het mij goed herinner zat deze bon bij een bestelling die ik van Fonq kreeg. Beetje vreemde combo geef ik toe, maar het was dus een bonnetje dat ik "echt" in mijn handen heb gehad.zerocool82 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:37:
[...]
Kan je bevestigen of dit 'echt' is? Gezien de taalfouten ('actions', 'untill') in één zin...
En ik kreeg bij een bestelling van America Today juist een Fonq-code...
Zal dus wel een verbandje tussen zitten
Zal dus wel een verbandje tussen zitten
Bambu Lab P1S Combo
10,- korting bij Zalando met de code
Op de voucher staat dat hij eenmalig geldig is per klant, dus wellicht door meerdere mensen bruikbaar
Geldig tot 18 augustus!
edit: minimale bestelwaarde 50,- inderdaad. Skuzi
Members only:
Inloggen
Op de voucher staat dat hij eenmalig geldig is per klant, dus wellicht door meerdere mensen bruikbaar
Geldig tot 18 augustus!
edit: minimale bestelwaarde 50,- inderdaad. Skuzi
[ Voor 11% gewijzigd door Maardiweb op 03-08-2014 11:09 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Minimale bestelwaarde €50Maardiweb schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 10:10:
10,- korting bij Zalando met de code
Members only:
Op de voucher staat dat hij eenmalig geldig is per klant, dus wellicht door meerdere mensen bruikbaar![]()
Geldig tot 18 augustus!
Ook eentje voor Zalando, maar dan €5,- vanaf €30,-.
Members only:
Inloggen
Thanks, vandaag gebruikt en een mooie korting gekregen.user-100 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:29:
Blokker
Members only:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik probeerde vanaf vrijdag al die code maar kreeg steeds de meldingunisys schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:47:
[...]
Thanks, vandaag gebruikt en een mooie korting gekregen.
Fout:_ERR_GENERIC, en zojuist weer.
Kwam ik tegen paar oude maar ook een paar nieuwe
Members only:
Inloggen
BLVTWONEN50JAAR is niet meer validJlvdp schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:51:
Kwam ik tegen paar oude maar ook een paar nieuwe
Members only:
PSN: TDBtje
Gebruikt, bedankt!W84 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:21:
Ook eentje voor Zalando, maar dan €5,- vanaf €30,-.![]()
Members only:
Via Chrome, verder niks bijzonders gedaan eigenlijk.MmarkM schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik probeerde vanaf vrijdag al die code maar kreeg steeds de melding
Fout:_ERR_GENERIC, en zojuist weer.
Update: Heb het net op m'n iPad geprobeerd en daar gaf die ook de foutmelding. Werkt niet misschien op mobile?
[ Voor 15% gewijzigd door unisys op 03-08-2014 23:10 ]
Bij http://www.bagageonline.nl/ 10% korting met de volgende
Deze had tot eind februari geldig moeten zijn, maar doet het nog steeds. Wellicht leuk voor wie nog op vakantie gaat.
/Edit: Mocht bovenstaande code niet langer werken, dan kan men deze proberen:
€5 euro korting, vanaf €50.
code:
(geen persoonlijke code, dus geen MO-tags)1
| handbagageshop10 |
Deze had tot eind februari geldig moeten zijn, maar doet het nog steeds. Wellicht leuk voor wie nog op vakantie gaat.
/Edit: Mocht bovenstaande code niet langer werken, dan kan men deze proberen:
code:
1
| DD543TE |
€5 euro korting, vanaf €50.
[ Voor 23% gewijzigd door Robbert_jan op 04-08-2014 09:13 ]
Dankjewel!melk0r schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:22:
Bij Tijdschrift.nl ontvang je nu een gratis digitaal tijdschrift naar keuze voor op je tablet! Bekijk de video en aan het einde staat een codeMembers only:die je kunt inwisselen via [tijdschrift.nl].
5 euro korting bij Lucardi.nl webshop en Lucardi fysieke winkels, verkregen via nieuwsbrief maar toch geen gebruik van gemaakt.
Voorwaarden:
• Geldig bij minimale besteding van € 25,-
• Geldig tot 02-09-2014
• Te gebruiken in onze winkels of webshop
Eenmalig te gebruiken dus graag melden.
Voorwaarden:
• Geldig tot 02-09-2014
Members only:
Inloggen
Wat krijg je met deze code?cvheereveld schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 23:52:
Lucardi.nl webshop en Lucardi fysieke winkels, verkregen via nieuwsbrief maar toch geen gebruik van gemaakt.
Voorwaarden:
• Geldig tot 02-09-2014
Members only:

Als het goed is wel, maar alleen op het jubileum-nummer.
Edit: nummer 2014 - 06 dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Whaam op 04-08-2014 09:53 ]
We zitten midden in de zomer en daarom geven wij jou de unieke kans om op maandag en dinsdag met 10% korting te bestellen! Dit is een eenmalige aanbieding, mis hem dus niet!
Je ontvangt 10% korting door de volgende kortingscode te gebruiken: ZOMERKORTING
www.bodyenfitshop.nl
Je ontvangt 10% korting door de volgende kortingscode te gebruiken: ZOMERKORTING
www.bodyenfitshop.nl
Gekregen bij bestelling concertkaartjes: T-shirt bedrukken bij Vistaprint.nl met 50% korting. Een standaard shirt voor € 5,74 excl verzending en een premium shirt voor € 11,79.
Geen idee hoe lang dit werkt en of het meerdere keren werkt, dus graag even melden als het niet meer werkt!
Geen idee hoe lang dit werkt en of het meerdere keren werkt, dus graag even melden als het niet meer werkt!
Members only:
Inloggen
Er is een probleem opgetreden met de ingegeven coupon.The provided coupon code 'BLVTWONEN50JAAR' is not valid!Whaam schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:51:
[...]
Als het goed is wel, maar alleen op het jubileum-nummer.
Edit: nummer 2014 - 06 dus.
vtwonen 2014-06
What's in the case?
Oei. Ja, dan is hij verlopen lijkt me. Heb even gechecked, ik heb hem zelf op 4 juli gebruikt, dat is ook al een maand geleden natuurlijk.Ron!n schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:47:
[...]
Er is een probleem opgetreden met de ingegeven coupon.The provided coupon code 'BLVTWONEN50JAAR' is not valid!
vtwonen 2014-06
t/m 10-8 geen verzendkosten bij hm.com met kortingscode 1991
min bestelling 7 euro
min bestelling 7 euro
Bedankt coazter,
Net nog gebruik van gemaakt van de code voor extremeusenet en werkt dus nog.
20% korting met de code: ACHTSTE
[ Voor 13% gewijzigd door breaky op 04-08-2014 14:41 ]
Bjorn Borg sale prijzen zijn weer actief. Extra 5 euro korting ongeacht bedrag. Code:
Members only:
Inloggen
Ah nvm, zie boven haha, was blijkbaar al opgevallenAnoniem: 601201 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:48:
Over die actie van Björn Borg. Volgens mij pakt hij nu de sale prijzen niet meer. Hebben hier meer mensen last van?
Bij mij waren de SALE prijzen ook een paar dagen stuk, maar nu werkt hij weer
[ Voor 9% gewijzigd door umiel op 04-08-2014 14:54 ]
Doet deze kortingscode het niet meer? Ik kan deze wel invoeren (krijg geen foutmelding), maar er gebeurt niks.kriezwoek schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:35:
10euro introductiekorting bij drogistplein.nl
minimale besteding 25euro
geldig tot 31 oktober 2014
code is niet uniek
ZA86GR982
Hier doet hij het wel gewoon, mobiel en in chrome. Andere browser misschien?Vjenne-ICT schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:55:
[...]
Doet deze kortingscode het niet meer? Ik kan deze wel invoeren (krijg geen foutmelding), maar er gebeurt niks.
[ Voor 8% gewijzigd door umiel op 04-08-2014 15:05 ]
Ik had exact hetzelfde. De oplossing was simpel: niet kopieren/plakken, maar los de code intypen. Dan werkt hij wel.Vjenne-ICT schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:55:
[...]
Doet deze kortingscode het niet meer? Ik kan deze wel invoeren (krijg geen foutmelding), maar er gebeurt niks.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Gebruikt, bedankt!W84 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:49:
Bjorn Borg sale prijzen zijn weer actief. Extra 5 euro korting ongeacht bedrag. Code:
Members only:
5 euro korting bij ANWB : korting4aug
http://webwinkel.anwb.nl
Voorwaarden:
Geldig t/m 6 augustus bij minimale besteding van 30 euro. Maximaal 1 couponcode per bestelling en per klant. Alleen online geldig voor nieuwe bestellingen. Niet geldig op elektronica, kaarten, boeken, tolvignetten, geschenkbonnen, tijdschriften en entreebewijzen. Niet inwisselbaar voor geld. Niet geldig i.c.m de actie
"2 voor" en "2e paar gratis".
http://webwinkel.anwb.nl
Voorwaarden:
Geldig t/m 6 augustus bij minimale besteding van 30 euro. Maximaal 1 couponcode per bestelling en per klant. Alleen online geldig voor nieuwe bestellingen. Niet geldig op elektronica, kaarten, boeken, tolvignetten, geschenkbonnen, tijdschriften en entreebewijzen. Niet inwisselbaar voor geld. Niet geldig i.c.m de actie
"2 voor" en "2e paar gratis".
[ Voor 4% gewijzigd door cheata op 04-08-2014 16:15 ]
Fonq.nl € 5,-
*De code is geldig op alles m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack, giftcards en boeken. De code geldt bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 10 augustus 2014.
Members only:
Inloggen
*De code is geldig op alles m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack, giftcards en boeken. De code geldt bij minimale besteding van €20,- en is geldig t/m 10 augustus 2014.
Domino's 2e pizza gratis, geldig t/m 5 september. Misschien niet geldig in elke vestiging.
Members only:
Inloggen
Domino's 2e pizza gratis, geldig t/m 5 september. Misschien niet geldig in elke vestiging.
Members only:
Inloggen
Gebruikt, thanks!Bianca schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:24:
Fonq.nl € 5,-
Members only:
Nog steeds geldig, bedankt!regtur2 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:41:
Intreza.nl - 10 euro korting (minimaal 25 euro):
VD13PC10
Bol.com 10% korting sport & vrije tijd (geldig tot 31-08).
Members only:
Inloggen
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.