Ritel.nl 10% tot 4 aug
BloomyCreations.nl 5 euro vanaf 25 euro, tot 2 aug
[ Voor 3% gewijzigd door sambalbaj op 05-07-2014 11:37 ]
Bedankt voor de code REP15DMB je hebt hem doorgestreept, maar hij werkt hier gewoon.
Denk dat het een code is voor iedereen
ONGELDIGE KORTINGSCODE `SV-736196` Deze kortingscode is geldig van 01-08-2014 t/m 30-09-2014sambalbaj schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:37:
Ritel.nl 10% tot 4 aug
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
(quote van de site)
PSN: TheKrish
Top! Hartstikke bedankt, meteen even de premium geactiveerdDacuuu schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 21:53:
Gratis upgrade naar premium versie van Go weather (android versie)
In de app moet je de code "appsales" invoeren.
[ Voor 34% gewijzigd door Spice op 05-07-2014 17:48 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
10 euro korting bij weekendesk.nl tm maandag 7 juli
Verwijderd
Om dit te vieren geven we je zomaar een cadeautje van € 10.
OPGELET: dit cadeautje is slechts 3 dagen geldig tot maandag 7 juli om 23:59
Shop in onze webshop
voor minimaal € 95
Vul in de winkelwagen
onderaan de pagina de volgende actiecode in: cadeautje
€ 10 zal in mindering
gebracht worden
Mogelijk ook op de Nederlandse site?
Verwijderd
all gebruiktSulaine schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:29:
Tot en met vandaag:
Members only:
[/quote]
[ Voor 4% gewijzigd door brammetje1994 op 06-07-2014 10:40 ]
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
- Geldig t/m 31 juli 2014
- Minimaal bestelbedrag 25€
- Uitgesloten cadeaukaarten, telefoonkaarten, telecom abonnementen en cartridges
kortingscode: ZAL14KYKNS
Verwijderd
Bedankt!brammetje1994 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:40:
2x een kortingscode voor Zalando van €10,-. Minimaal bestedingsbedrag €50:
Members only:
[/quote]
BedanktNmgn schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:49:
5€ korting bij kijkshop.nl
- Uitgesloten cadeaukaarten, telefoonkaarten, telecom abonnementen en cartridges
Jouw kortingscode:
* Geldig tot 30 september 2014 op www.kijkshop.nl bij een besteding vanaf €40
Heb ook zo'n 1-in-dozijn Fonq-code van 10 euro korting vanaf 40 euro, de vorige werd gebruikt zonder melding waardoor een échte Tweaker hem misliep

Bambu Lab P1S Combo
What's in the case?
ThxRon!n schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:46:
Deze codes voor tijdschrift.nl heb ik zojuist gebruikt en werken dus allemaal:
Members only:
vanaf 25 euro. geldig tot 31/7/14
2e pizza gratis, alleen bij afhalen
TOTAL 2e pizza GRATIS bij afhalen2e pizza gratis, goedkoopste pizza is gratis. Bij zelf samenstellen 0,50 extra per pizza. Bij double tasty 0,50 extra per pizza. Alleen geldig bij afhalen.
Maar gek genoeg blijft de code geldig als je in de checkout wijzigt naar bezorgen
( gewoon online betalen )
-edit-
En schijnbaar ook in combinatie met de €5,- afhaal actie.
NYP: U had 2 pizza's besteld met de total actie? Ik zie een rare prijs
H: "oh oh..."
NYP: 2 Pizza's voor €5 toch?
H: Euh, ja!
Geen idee, misschien had de baliemedewerker een fout gemaakt dan. Ik vond het wel primalasharor schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:28:
Hoe krijg jij er 2 voor 5 euro dan? Die afhaal actie is toch op dinsdag?
[ Voor 53% gewijzigd door Humma Kavula op 08-07-2014 15:20 ]
Probleem is wel dat er duidelijk bij staat dat je bij afhalen de 2e gratis krijgt, zouden ze niet gewoon willen dat je het volledige bedrag betaald als ze voor de deur staan?Humma Kavula schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:41:
Newyorkpizza.nl
[...]
Members only:
Maar gek genoeg blijft de code geldig als je in de checkout wijzigt naar bezorgen
Dan betaal je toch vooraf op de site?niekvandermeer schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:46:
[...]
Probleem is wel dat er duidelijk bij staat dat je bij afhalen de 2e gratis krijgt, zouden ze niet gewoon willen dat je het volledige bedrag betaald als ze voor de deur staan?
Thnx, gebruikt!Nmgn schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:49:
5€ korting bij kijkshop.nl
Hoe krijg jij er 2 voor 5 euro dan? Die afhaal actie is toch op dinsdag?Humma Kavula schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:41:
Newyorkpizza.nl
[...]
Members only:
Maar gek genoeg blijft de code geldig als je in de checkout wijzigt naar bezorgen![]()
( gewoon online betalen )
-edit-
En schijnbaar ook in combinatie met de €5,- afhaal actie.
NYP: U had 2 pizza's besteld met de total actie? Ik zie een rare prijs
H: "oh oh..."
NYP: 2 Pizza's voor €5 toch?
H: Euh, ja!![]()
Ontopic:
Goeiemode.nl
€ 10,- korting bij besteding vanaf € 40,-
Profiteer direct van € 10,- korting op je bestelling!
Je kunt nu extra voordelig winkelen bij Woonexpress... Want als je € 50,- of meer besteedt dan krijg je maar liefst € 10,- korting! Gebruik bij betalen online, deze actiecode: XEW2814KORTING10. Deze actie loopt t/m zaterdag 12 juli dus ga snel naar woonexpress.nl en profiteer!*
Kreeg via de e-mail onderstaande aanbieding en wij maken er geen gebruik van.
Beste,
Wil jij graag gezonder kunnen frituren? Met de Philips Airfryer bak je binnen no-time de lekkerste frietjes met tot 80% minder vet! En dat is pas één van de vele voordelen van de Airfryer.
Voordelen van de Philips Airfryer: •Gezonder frituren: met tot 80% minder vet
•Geen vieze luchtjes meer
•Gemakkelijk schoon te maken
•Gevarieerd eten
•Overheerlijk
Met jouw unieke vouchercode krijg je nu €50,- korting op een Airfryer XL. Plaats de Airfryer in je winkelwagentje en vul jouw vouchercode in. Reken af bij de kassa en profiteer van de korting!
URL
tering-jantje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:16:
De Philips Airfryer XL met €50,- korting!
Kreeg via de e-mail onderstaande aanbieding en wij maken er geen gebruik van.
Beste,
Wil jij graag gezonder kunnen frituren? Met de Philips Airfryer bak je binnen no-time de lekkerste frietjes met tot 80% minder vet! En dat is pas één van de vele voordelen van de Airfryer.
Voordelen van de Philips Airfryer: •Gezonder frituren: met tot 80% minder vet
•Geen vieze luchtjes meer
•Gemakkelijk schoon te maken
•Gevarieerd eten
•Overheerlijk
Met jouw unieke vouchercode krijg je nu €50,- korting op een Airfryer XL. Plaats de Airfryer in je winkelwagentje en vul jouw vouchercode in. Reken af bij de kassa en profiteer van de korting!
URL
Members only:
Algemene tip bij Fonq, vergeet niet dat je eventuele lidmaatschapsnummer van vereniging Eigen Huis (VEH-kaartnummer) je altijd 10% korting oplevert. Kan dus meer opleveren dan een kortingscode van een paar euroherr_tol schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:17:
Alledrie de Fonq codes zijn reeds (door iemand anders) gebruikt.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Tjah.... Je hebt gelijk maar daar kan ik helaas niets voor je aan veranderen.enzoronald schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:39:
Jammer dat die philipsstore vaak zo duur is. Met korting kost ie daar 229 euro. Bij de wehkamp zie ik zo even snel dat ie daar 'standaard' al 190 euro kost....
[...]

http://www.thermenbussloo.nl/cadeautjevoorjou
Dit is niet echt een kortingscode, noch een aanbieding toch? Geldt alleen op speeldagen van het WK en dan moet je er ook nog andere zaken bij afnemen..nietmachine48 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:06:
Voor de vrouwelijke (of mannelijke) liefhebber. Gratis entreekaartje vOor Thermen Bussloo.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
De 'cadeautjevoorjou'-actie is wel degelijk gratis
€ 5,- korting bij besteding vanaf € 10,-
Toppertje! Mijn vrouw weer blij gemaakt en hij is wel degelijk altijd geldig, dus niet verwarren met die WK actie... Je krijgt, na invullen van NAW, gewoon een kortingscode in de mail. Wel geldig to 31 juli.nietmachine48 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:06:
Voor de vrouwelijke (of mannelijke) liefhebber. Gratis entreekaartje vOor Thermen Bussloo.
geldig t/m 31-08-2014
Je actiecode voor 25 euro korting op wasmachines is:
Je actiecode voor 10 euro korting op stofzuigers is:
Je actiecode voor 25 euro korting op vaatwassers is:
Je actiecode voor 20 euro korting op notebooks is:
Je actiecode voor 25 euro korting op koel-vries combi's is:
Je actiecode voor 25 euro korting op LED televisies is:
Je actiecode voor 10 euro korting op hogedrukreinigers is:
Je actiecode voor 20 euro korting op barbecues is:
[ Voor 5% gewijzigd door Wasabi! op 08-07-2014 10:55 ]
Het betreft 15% korting
Ontvang € 75 AdWords-tegoed wanneer u € 25 besteedt. Gebruik uw couponcode:
Bambu Lab P1S Combo
Shikata ga nai.
Van het kastje naar de muur lopen...
Vouchercode "CWP-HJ98-4RTP-L59X" kan momenteel niet aan je winkelwagen worden toegevoegd.Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:44:
Voor de mensen die nog iets willen bestellen bij Adidas; gratis verzending als je binnen vijf dagen iets besteld.
Members only:
Shikata ga nai.
Voorwaarden:
De cadeaubon is geldig t/m 31 juli 2014 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-
Bedankt. Ik was net aan het bestellen
> Bestel nu huismerk cartridges met 10% korting en 0 euro verzendkosten:
http://www.sneltoner.nl/10procentkorting
[ Voor 138% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 19:09 ]
Dus www.blokker.nl
Wij zijn blij dat u lid bent van onze nieuwsbrief. Als nieuwsbrieflid profiteert u regelmatig van extra
veel voordeel. Daarom krijgt u alléén vanavond 15% extra kassakorting op het gehele assortiment!
Veel shopplezier, en vergeet niet onze nieuwsbrieven in de gaten te houden voor meer acties!
Is ook al vermeld bij Centrale Aanbiedingen....
Excuus...
[ Voor 10% gewijzigd door DutchTweak op 08-07-2014 19:01 ]
Uw persoonlijke voucher-code is: SV-608068
Beauty is in the eye of the beerholder
[ Voor 113% gewijzigd door gambieter op 09-07-2014 14:46 ]
Doet het altijd goed bij tweakers
[ Voor 10% gewijzigd door Maddog McHare op 09-07-2014 13:27 ]
M@Dd09
Verwijderd
Ik vind dominos altijd lekkerder dan NYP ;PMaddog McHare schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:27:
gratis 2e Pizza bij NewYorkPizza
Doet het altijd goed bij tweakers. Alleen geldig bij online bestelling.
Members only:let op de 0 kan ook een O zijn, is niet duidelijk op kaartje.
gratis 2de pizza bij dominos.nl (ook geen ideal kosten)
Gebruikt! Dankjewel. Ook namens mijn vrouw en (inmiddels hongerige) kinderen!Maddog McHare schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:27:
gratis 2e Pizza bij NewYorkPizza
Doet het altijd goed bij tweakers. Alleen geldig bij online bestelling.
Members only:let op de 0 kan ook een O zijn, is niet duidelijk op kaartje.
Beauty is in the eye of the beerholder
15% korting op de webshop van America Today!
Actiecode:
Beste filmliefhebber,
Het is zover. Het nieuwe Videoland is live! Als dank voor je interesse geven we je graag 2 maanden gratis toegang tot Videoland Unlimited, de nieuwe dienst waarmee je onbeperkt geniet van het grootste aanbod films en series.
Speciaal voor jou een unieke actiecode
Wees snel, deze aanbieding loopt tot en met 25 juli.
Ook te bekijken op tablet en Samsung Smart TV!
Naast de vernieuwde site www.videoland.com kun je ook via je tablet naar films en series kijken. Download de app vandaag nog in de App store of in de Google Play Store. Videoland is ook beschikbaar voor Samsung Smart TV. Heb je al een app, dan wordt deze automatisch geupdate. Indien je nog geen app hebt kun je deze downloaden via je Samsung Smart TV*.
nog 5 codes:
[ Voor 3% gewijzigd door melk0r op 10-07-2014 10:54 ]
Laat maar..
melk0r schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
6 actie codes voor www.videoland.com
Beste filmliefhebber,
Het is zover. Het nieuwe Videoland is live! Als dank voor je interesse geven we je graag 2 maanden gratis toegang tot Videoland Unlimited, de nieuwe dienst waarmee je onbeperkt geniet van het grootste aanbod films en series.
Members only:
Naast de vernieuwde site www.videoland.com kun je ook via je tablet naar films en series kijken. Download de app vandaag nog in de App store of in de Google Play Store. Videoland is ook beschikbaar voor Samsung Smart TV. Heb je al een app, dan wordt deze automatisch geupdate. Indien je nog geen app hebt kun je deze downloaden via je Samsung Smart TV*.
nog 5 codes:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Bedankt!melk0r schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Beste filmliefhebber,
Members only:
nog 5 codes:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Verwijderd
Misschien wel het vermelden waard dat je na 2 maanden 10 euro per maand betaalt mits je niet op tijd opzegt. Dus even opletten.
Bedankt!melk0r schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Beste filmliefhebber,
Members only:
nog 5 codes:
Members only:
Members only:
Members only:
[mo] 11MXYJFX [/mo]
Members only:
Gebruikt, bedanktmelk0r schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:52:
Beste filmliefhebber,
...
Vrij zeker dat ik die net ook -per abuis- gepakt hebt. Helaas zit de code niet meer onder mijn CTRL C toets.Rylo schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:41:
11Y6JWWF heb ik gebruikt ! Bedankt
Bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 10-07-2014 12:10 ]
Tweakers.net
Hoi, de key die je hebt gewonnen is : 3647-561568-71795-817554-1968
Hierbij de toelichting van Blizzard voor het activeren van de key:
1. Log in to Battle.net account management using your Battle.net account
2. Go to Games & Codes > Add a Game Key.
3. Enter your Warlords of Draenor beta key and proceed to download!
Veel plezier,
Tweakers
Let Op! Je Moet dus Mist of Pandaria al hebben .. * heb ik niet * dus vandaar dat ik hem hier maar post.
Be nice, You Assholes :)
Thanks! Gebruikt3DDude schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:20:
Win een bètakey voor World of Warcraft: Warlords of Draenor
Tweakers.net
Hoi, de key die je hebt gewonnen is : 3647-561568-71795-817554-1968
etc etc
Je hebt een code gebruikt die een uur eerder ook al gebruikt is, dat kan het verklaren?Senui schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:27:
Is het iemand trouwens gelukt om die twee maanden Videoland Unlimited te krijgen? Bij mijn account staat er nog steeds 'Je hebt geen Videoland Unlimited', terwijl ik al wel die verificatietransactie over heb gemaakt.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ah ik zie het nu ook pas.. Maar bij alle andere codes gaf de website aan dat de code onjuist was (oftewel al gebruikt was), terwijl bij deze code ik een bericht kreeg van 'Gefeliciteerd met uw 2 maanden gratis ...'.Maardiweb schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:57:
[...]
Je hebt een code gebruikt die een uur eerder ook al gebruikt is, dat kan het verklaren?
Vind het wel vreemd dat ik dan nog steeds door kon gaan met het invoeren van een automatische incasso..
Heb in ieder geval Videoland al een mailtje gestuurd hierover.
Deze code is niet gekoppeld aan mijn e-mail adres en kan dus door iedereen vrij gebruikt worden.
Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.
De kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de merken fatboy, Vipp, Zack en Wesco. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je € 7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van € 30,-, geldig t/m 17 juli 2014.
Daar heb ik er ook nog een van:Cajus schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:48:
Als Friends & Family klant van Vodafone mag ik 5 mensen laten profiteren van de F&F aanbiedingen op https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily. De code kan dus 5 keer bij Vodafone gebruikt worden voor nieuwe abonnementen en verlengingen met korting.
Members only:
Deze code is niet gekoppeld aan mijn e-mail adres en kan dus door iedereen vrij gebruikt worden.
Shikata ga nai.
Verwijderd
Bedankt!Nivk schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:08:
Fonq code voor € 7,50 korting:
Members only:
De kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de merken fatboy, Vipp, Zack en Wesco. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je € 7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van € 30,-, geldig t/m 17 juli 2014.
Werkt nog steeds!HenkEisDS schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:16:
Er zat een 10% kortingcoupon bij mijn bestelling bij Janox.nl (webshop voor electronica en mode)
Members only:
Aan de opmaak van de code te zien is hij te hergebruiken, maar dat kan ik niet testen.
super, mooi 100 euro bespaard.prime9391 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:04:
10% korting bij hotels.com met de code HSUMM10
Werkt nog steeds.
De spelregels:
- Minimum bestelbedrag 50,- euro (exclusief verzendkosten)
- Niet in combinatie met andere acties te gebruiken.
- Kortingscode is een keer per klant te gebruiken.
roelbb
Verwijderd
Tweakers.net
Hoi, de key die je hebt gewonnen is : 2544-049060-48559-647292-8310
Veel plezier,
Tweakers
Let Op! Je Moet dus Mist of Pandaria al hebben

Thanks!Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:58:
Win een bètakey voor World of Warcraft: Warlords of Draenor
Tweakers.net
Hoi, de key die je hebt gewonnen is : 2544-049060-48559-647292-8310
Veel plezier,
Tweakers
Let Op! Je Moet dus Mist of Pandaria al hebben
Verwijderd
Verwijderd
Thanks!Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:14:
World of Warcraft: Warlords of Draenor
Members only:
[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 10-07-2014 19:38 ]
[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 10-07-2014 19:39 ]
[ Voor 99% gewijzigd door maartend op 10-07-2014 21:43 ]
Gebruikt.cnsmr schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:57:
Zalando kortingscode twv 12,50 bij besteding vanaf 70 euro (tm 15-07-2014)
Members only:
Bedankt.
Komt goed uit. Had net een mail binnen dat de converse in de aanbieding zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 10-07-2014 22:07 ]
Geldig tot en met 31 december 2014, en max. 1 code per bestelling.
Gebruikt, bedanktAmpelman schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:59:
5 euro korting bij de Coolblue shops. Waarschijnlijk slechts 1 keer te gebruiken. (Geen idee, probeer en gij weet het)
Voorwaarden:
De cadeaubon is geldig t/m 31 juli 2014 op al onze shops of in onze winkels. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-
Members only:
Op de site zelf staat:oscarwashere schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:54:
Cadeaubon van €20 bij posterxxl.nl (foto op canvas, agenda, mok, poster, etc.)
Members only:
Geldig tot en met 31 december 2014, en max. 1 code per bestelling.
"* Prijzen incl. BTW en excl. verzendkosten. Actie geldig t/m 30.6.2014. Combineren van acties en verrekening/restitutie van korting achteraf is niet mogelijk."
Bedankt!Tovenaar schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:16:
Hier nog twee maanden gratis videoland unlimited
Members only:
Bedankt, 303 woonideeen en één Know How erbijRon!n schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:46:
Deze codes voor tijdschrift.nl heb ik zojuist gebruikt en werken dus allemaal:
Members only:
(de eerste 3 codes werkten bij mij niet, heb ik waarschijnlijk al eens eerder gebruikt)
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.