Bedankt! gebruikt om mijn diNovo set te vervangendenan schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:33:
Nog een logitech code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
De codes zijn uniek en alleen vandaag geldig.
Tip van flip voor de mensen die op zoek zijn naar in-ears, de Ultimate Ears 900S zijn ook te bestellen met 30% korting met de Logitech codes
(dus 280 euro ipv 400)
[ Voor 10% gewijzigd door IJsrace op 25-03-2014 11:08 ]
Bedankt, gebruikt voor een harmony 650.Goof2000 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:24:
Nog een Logitech kortingscode: (uit nieuwsbrief van Logitech)
Voer de unieke couponcode
Members only:
tijdens het afrekenen in.
Bedankt, ik ook... Lijkt dus niet uniek.MrGameDoctor schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:02:
[...]
Bedankt, gebruikt voor een harmony 650.
Logitech
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Morgenavond van 18.00 - 21.00 uur VIP koopavond bij Manfield, Dolcis, Pro 0031, Invito en Intreza.nl
In de webshops maarliefst 25% korting bij het gebruiken van de kortingscode:
Niet-unieke code. Alleen op bovenstaand tijdstip geldig. Niet icm andere aanbiedingen.
In de webshops maarliefst 25% korting bij het gebruiken van de kortingscode:
Members only:
Inloggen
Niet-unieke code. Alleen op bovenstaand tijdstip geldig. Niet icm andere aanbiedingen.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Werkte voor mij ook nog, dank OP.MrGameDoctor schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:02:
[...]
Bedankt, gebruikt voor een harmony 650.
Nieuwe G700s besteld werd gek van het brakke linkermuisknop van de oude G700.
71.39 da's een tientje goedkoper dan ergens anders en gratis verzenden.
Nu maar hopen dat hij niet dezelfde kinder ziektes heeft.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ook hier nog een logitech code:
Members only:
gebruikelijke 30% en alleen vandaag geldig.
Inloggen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ook hier nog een logitech code:
Members only:
gebruikelijke 30% en alleen vandaag geldig.
Inloggen
PSN: TheKrish
Morgenavond tussen 17h
en do 9.00h 20% korting bij perry sport.
Actievoorwaarden
De korting is niet geldig op het nieuwe Nederlands Elftal shirt
De korting is niet geldig bij Perry outlets, pop-up filialen, Perry winkels in V&D en op vd.nl
De korting geldt niet op aankoop van giftcards en/of diensten
Korting is niet geldig i.c.m. kortingscode`s of kortingspassen m.u.v. de Nationale Sport en Outdoor Pas
Actievoorwaarden
De korting is niet geldig bij Perry outlets, pop-up filialen, Perry winkels in V&D en op vd.nl
Korting is niet geldig i.c.m. kortingscode`s of kortingspassen m.u.v. de Nationale Sport en Outdoor Pas
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
20% korting op alles, ook afgeprijsde artikelen, bij www.sapph.com
geldig tot 21 april 2014
geldig tot 21 april 2014
Members only:
Inloggen
Kijkshop
Kortingscode:
Waarde: €5
Voorwaarde: éénmalig bij elke bestelling vanaf €20.
Kortingscode:
Members only:
Inloggen
Waarde: €5
Voorwaarde: éénmalig bij elke bestelling vanaf €20.
€5,- korting bij vakantieveilingen als betaald wordt met PayPal
Kortingscode vraag je aan per mail.
Sneltoner.nl
Daarom krijgt u nu vanaf vandaag tot en met 31 maart heel veel extra voordeel:
20% EXTRA KORTING op onze huismerk cartridges (totaal tot 70% op kosten besparen).
en GRATIS BEZORGING van uw bestelling vanaf 20,-
> Bestel nu cartridges via deze link: http://www.sneltoner.nl/hartelijkdank
Daarom krijgt u nu vanaf vandaag tot en met 31 maart heel veel extra voordeel:
20% EXTRA KORTING op onze huismerk cartridges (totaal tot 70% op kosten besparen).
en GRATIS BEZORGING van uw bestelling vanaf 20,-
> Bestel nu cartridges via deze link: http://www.sneltoner.nl/hartelijkdank
Nog 4 dagen 6% korting op Sony.nl
Kan niet achterhalen welke producten zijn uitgesloten!
Maar ik weet wel dat ik op de nieuwe Sony a6000 zwarte behuizing + 16-50mm-powerzoomlens, welke trouwens nu al op voorraad is
(Wordt officieel pas half april verwacht), naast het jaar extra garantie voor maar €1 ook nog eens €48 van het aankoopbedrag af zag gaan. 
pricewatch: Sony Alpha 6000 + E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS Zwart
Members only:
Inloggen
Kan niet achterhalen welke producten zijn uitgesloten!
Maar ik weet wel dat ik op de nieuwe Sony a6000 zwarte behuizing + 16-50mm-powerzoomlens, welke trouwens nu al op voorraad is

pricewatch: Sony Alpha 6000 + E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS Zwart
invito.com
alleen vandaag (26 maart) 20% korting via de online shop:
alleen vandaag (26 maart) 20% korting via de online shop:
Members only:
Inloggen
[ Voor 42% gewijzigd door spartacusNLD op 26-03-2014 11:28 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ook op perrysport.nl of alleen in de fysieke winkels?prime9391 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:44:
Morgenavond tussen 17h
Actievoorwaarden
Beide. Afgezien van diegene beschreven in de voorwaarden.IGC058 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:42:
[...]
Ook op perrysport.nl of alleen in de fysieke winkels?
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Bedankt de bovenstaande code werkt nog steeds.Mr_gadget schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:20:
Nog een conrad code:
Members only:
De spelregels:
- Geldig t/m 31 januari 2013
- Minimum bestelbedrag € 50,- (excl. verzendkosten)
- Niet in combinatie met andere acties te gebruiken.
- Kortingscode is één keer per klant te gebruiken.
Edit: hij is dus universeel
Ik had eerst de onderstaande code gepakt welke ik al eens had gebruikt. Blijkbaar mag je bij Conrad tegenwoordig de code nog maar 1x gebruiken.
Members only:
Inloggen
Kortingscode voor de dixons. €5 bij besteding van €25. Nog geldig tot en met 30 maart.
[mo]7F6DRQGK[/mo]
Code is denk ik één keer te gebruiken (verjaardagscode). Dus graag even aangeven als je hem hebt gebruikt.
[mo]7F6DRQGK[/mo]
Code is denk ik één keer te gebruiken (verjaardagscode). Dus graag even aangeven als je hem hebt gebruikt.
Code is reeds gebruikt:(Barns schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:24:
Kortingscode voor de dixons. €5 bij besteding van €25. Nog geldig tot en met 30 maart.
Members only:
Heel erg bedankt! Ik heb een usb stickje gekocht.Barns schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:24:
Members only:
Code werkte gewoon vanaf €10
Scapino
27 t/m 30 maart
20%
korting op alles!*
* niet geldig icm andere acties en/of aanbiedingen. Geldig van woensdag 27 maart t/m zondag 30 maart 2014.
27 t/m 30 maart
20%
korting op alles!*
* niet geldig icm andere acties en/of aanbiedingen. Geldig van woensdag 27 maart t/m zondag 30 maart 2014.
€ 10,- korting Mycom.
minimumbestelwaarde € 15,-
Lijkt een unieke code:
Lijkt een unieke code:
Members only:
Inloggen
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Al gebruiktfreestyler2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:40:
€ 10,- korting Mycom.
Lijkt een unieke code:
Members only:
Mag ik vragen hoe je aan die code komt?
Nog 1:Ch4oZZzz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:48:
[...]
Bedankt de bovenstaande code werkt nog steeds.
Ik had eerst de onderstaande code gepakt welke ik al eens had gebruikt. Blijkbaar mag je bij Conrad tegenwoordig de code nog maar 1x gebruiken.
Members only:
Members only:
(1x/klant, geldig tot 31 maart)
Inloggen
Code heb ik gekregen n.a.v. een gemelde klacht (fout in bestelproces bij reeds geplaatste order (zie aanbiedingen topic over tablet prijsfout) na lang gezeik alsnog een code gekregen omdat andere deze ook hadden gekregen, maar dan met minimumbestelwaarde).HitDyl schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:51:
[...]
Al gebruikt
Mag ik vragen hoe je aan die code komt?
Aangezien ik niks waardevols voor mezelf kon vinden in hun shop met waarde van € 15,- (muv usb sticks, maar die heb ik er al genoeg...) besloot ik om deze met medetweakers te delen aangezien ik ook alleen maar kon "zeiken" omdat ik dankzij tweakers die tablet heb kunnen bestellen :-))
[ Voor 7% gewijzigd door freestyler2 op 27-03-2014 13:42 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
code voor 10 euro korting bij www.klein.nl

[ Voor 125% gewijzigd door androidlover op 27-03-2014 13:51 ]
Net een account gemaakt op https://www.boxcryptor.com/. Normale prijs is 36€ voor een 1-jarig unlimited personal license. Met de coupon 'IPVanish' krijg je 20% korting: 28,80€.
IPVanish is een VPN bedrijf, hun idee is dat je de veiligheid van opslag van Boxcryptor combineert met de veiligheid van data overdracht van hun VPN service.
IPVanish is een VPN bedrijf, hun idee is dat je de veiligheid van opslag van Boxcryptor combineert met de veiligheid van data overdracht van hun VPN service.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
10% korting op Soundbars (Sonos Playbar bijvoorbeeld die overal €699 is maar nu dus €629,10) bij Plattetvdiscounter.nl
Members only:
Inloggen
National Glamour Day Kortingcodes:
Doe jezelf of je vriendin er een plezier mee
Alle kortingscodes zijn alleen geldig op zaterdag 29 maart 2014.
www.zoomers.nl
20% Korting op de gehele collectie
www.menatwork.nl
20% korting op de collectie van Men At Work, met uitzondering van de volgende merken: Cuckoo’s Nest, Eleven Paris, Nudie Jeans, Replay, Hilfiger denim, Kuyichi en Icon Brand.
www.pro-shoes.nl
20% korting op de gehele collectie met uitzondering van tassen, fournituren, onderhoudsmiddelen en accessoires.
www.asos.com
Van 29 maart t/m 6 april 2014 krijg je 20% korting op de hele collectie van Asos.com.
www.rituals.com
20% korting op de hele collectie van Rituals
www.hm.com
20% korting op de hele collectie van H&M
www.derodewinkel.nl
20% korting op de hele collectie van de Rode Winkel
www.veromoda.nl
20% korting op de hele collectie van VERO MODA
www.america-today.com
20% korting op de hele collectie van America Today
www.dolcis.nl
20% korting op de hele collectie van Dolcis
www.sacha.nl
20% korting op de hele collectie van Sacha
www.invito.com
20% korting op de hele collectie van Invito
www.iciparisxl.nl
Ici Paris XL 20% korting
www.manfield.com
20% korting op de hele collectie van Manfield
www.esprit.nl
20% korting op de hele collectie bij Esprit
www.mango.com
20% korting op de hele collectie van Mango, met uitzondering van lederwaren en producten die gemarkeerd zijn met (*) of (0). De korting geldt ook bij h.e. by Mango, Violeta, Mango kids stores en online.
www.gaastrastore.com
20% korting op de hele collectie van Gaastra
www.sissyboy.nl
20% korting op de hele collectie van Sissy-Boy
Doe jezelf of je vriendin er een plezier mee
www.zoomers.nl
20% Korting op de gehele collectie
Members only:
Inloggen
www.menatwork.nl
20% korting op de collectie van Men At Work, met uitzondering van de volgende merken: Cuckoo’s Nest, Eleven Paris, Nudie Jeans, Replay, Hilfiger denim, Kuyichi en Icon Brand.
Members only:
Inloggen
www.pro-shoes.nl
20% korting op de gehele collectie met uitzondering van tassen, fournituren, onderhoudsmiddelen en accessoires.
Members only:
Inloggen
www.asos.com
Van 29 maart t/m 6 april 2014 krijg je 20% korting op de hele collectie van Asos.com.
Members only:
Inloggen
www.rituals.com
20% korting op de hele collectie van Rituals
Members only:
Inloggen
www.hm.com
20% korting op de hele collectie van H&M
Members only:
Inloggen
www.derodewinkel.nl
20% korting op de hele collectie van de Rode Winkel
Members only:
Inloggen
www.veromoda.nl
20% korting op de hele collectie van VERO MODA
Members only:
Inloggen
www.america-today.com
20% korting op de hele collectie van America Today
Members only:
Inloggen
www.dolcis.nl
20% korting op de hele collectie van Dolcis
Members only:
Inloggen
www.sacha.nl
20% korting op de hele collectie van Sacha
Members only:
Inloggen
www.invito.com
20% korting op de hele collectie van Invito
Members only:
Inloggen
www.iciparisxl.nl
Ici Paris XL 20% korting
Members only:
Inloggen
www.manfield.com
20% korting op de hele collectie van Manfield
Members only:
Inloggen
www.esprit.nl
20% korting op de hele collectie bij Esprit
Members only:
Inloggen
www.mango.com
20% korting op de hele collectie van Mango, met uitzondering van lederwaren en producten die gemarkeerd zijn met (*) of (0). De korting geldt ook bij h.e. by Mango, Violeta, Mango kids stores en online.
Members only:
Inloggen
www.gaastrastore.com
20% korting op de hele collectie van Gaastra
Members only:
Inloggen
www.sissyboy.nl
20% korting op de hele collectie van Sissy-Boy
Members only:
Inloggen
De code TSgr20 gaf me 20% in Maarssen! Thanks!Chris_L schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 14:26:
Misschien een interessante tip als vervolg op de post van Firesphere.
Members only:
Beste Marcva,
Profiteer nu van 10% korting bij uw volgende bestelling op voordeligscheren.nl. De korting is geldig op het gehele assortiment. U kunt de kortingscode verzilveren tijdens het afronden van het bestelproces.
Uw kortingscode is:
Bij iedere bestelling van 50 euro of meer een GRATIS hydraterende gezichtscrème van Gillette voor na het scheren (t.w.v. 10 euro). Zolang de voorraad strekt.
Profiteer nu van 10% korting bij uw volgende bestelling op voordeligscheren.nl. De korting is geldig op het gehele assortiment. U kunt de kortingscode verzilveren tijdens het afronden van het bestelproces.
Uw kortingscode is:
Members only:
Inloggen
Bij iedere bestelling van 50 euro of meer een GRATIS hydraterende gezichtscrème van Gillette voor na het scheren (t.w.v. 10 euro). Zolang de voorraad strekt.
Verwijderd
Bij bedragen hoger dan 100 zijn de percentagekortingen dus gunstiger. Tenzij de ander een cadeaubon was, dan kun je combineren.denan schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:07:
Voor zalando codes: http://www.e-kortingscode.nl/zalando/
(net gevonden toen ik zag dat de bovenstaande al gebruikt was. Gaat netjes 10% van het bedrag af!)
Met de actiecode actiecode0314 krijg je 12% korting bij Zalando, dus gunstiger bij aankopen vanaf E84,- om precies te zijnVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:47:
[...]
Bij bedragen hoger dan 100 zijn de percentagekortingen dus gunstiger. Tenzij de ander een cadeaubon was, dan kun je combineren.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Gebruikt, bedankt!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
/edit: Ik zie dat iemand me ook voor was met posten 
10 euro korting bij www.wehkamp.nl, niet account gebonden lijkt me (wel max 1x per account).
Tweede geldt alleen voor nieuwe klanten. Let wel op, toen ik de tweede code gebruikte (kan pas bij betaalstap) en daarna terug ging naar mijn winkelwagen en weer de stappen doorliep, was de code verwijderd en niet opnieuw in te vullen, je bent dan de code dus kwijt! Stomme fout in de shop, maar let hier op, zou zonde zijn.
Voorwaarden:
10 euro korting bij www.wehkamp.nl, niet account gebonden lijkt me (wel max 1x per account).
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Tweede geldt alleen voor nieuwe klanten. Let wel op, toen ik de tweede code gebruikte (kan pas bij betaalstap) en daarna terug ging naar mijn winkelwagen en weer de stappen doorliep, was de code verwijderd en niet opnieuw in te vullen, je bent dan de code dus kwijt! Stomme fout in de shop, maar let hier op, zou zonde zijn.
Voorwaarden:
Deze waardebon is geldig t/m zondag 30 maart 2014. Maximaal één waardebon per klant. Het minimale bestelbedrag is € 40.-. Indien de klant een bestelling van € 40,- of meer plaatst maar na de bestelling artikelen retour zendt (dan wel niet afneemt), waardoor het totaalbedrag van de bestelling voor de artikelen die wel zijn afgenomen, lager dan € 40,- wordt, vervalt de korting. De prijs van de zaken die wel afgenomen zijn, wordt dan zonder korting in rekening gebracht. De waardebon kan niet ingewisseld worden voor de aanschaf van cadeaubonnen, boeken, G-Star RAW en/of Nutrilon 1 artikelen. Directe dan wel indirecte uitbetaling van waardebonnen is verboden, daaronder begrepen doch niet beperkt tot: (1) het - op welke wijze dan ook - inwisselen van de waardebon voor geld; (2) het bijschrijven van de waardebon op uw saldo bij wehkamp.nl
[ Voor 20% gewijzigd door Ypho op 28-03-2014 08:12 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Verwijderd
Bedankt! een nieuwe voor Saroparts:EMP schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:52:
[...]
Helaas is de code niet meer geldigNu maar zonder code besteld. Voor de volgende:
Als dank voor de order die u in onze webshop geplaatst heeft bieden wij u 5 % korting bij uw volgende bestelling.
U kunt de kortingscode FXSSW verzilveren bij een bestelling vanaf € 15,- of meer.
De code is geldig tot: 02/Feb/15.
Je krijgt dus een code in je email na je bestelling, zou leuk zijn als de volgende die weer hier post
kortingscode KJUZW verzilveren bij een bestelling vanaf € 15,- of meer.
De code is geldig tot: 28/Mar/15.
Thanks! Collega blij mee gemaakt.cbernardini schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:09:
Car2Go
Members only:
Members only:
Inloggen
meld even als hij gebruikt is
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Members only:
Inloggen
Bedankt!Dizzy01 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:07:
Members only:
BBC serie Hidden Kingdoms op www.volkskrant.nl/webwinkel.
€ 5,= korting met code
€ 5,= korting met code
Members only:
Inloggen
Voor de ouya fans :
Here's a $5.00 promo code that we hope will get you back to playing: LM6F8HYSXS
Coolblue
cadeaubon t.w.v. €5,-.
De cadeaubon is geldig t/m 30 april 2014. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-
en
VakantieVeilingen.nl
cadeaubon t.w.v. €5,-.
Geldig t/m 31-03-2014 bij PayPal betalingen.
cadeaubon t.w.v. €5,-.
Members only:
Inloggen
De cadeaubon is geldig t/m 30 april 2014. De bon is niet geldig i.c.m. andere cadeaubonnen. Minimaal bestedingsbedrag: € 25,-
en
VakantieVeilingen.nl
cadeaubon t.w.v. €5,-.
Members only:
Inloggen
Geldig t/m 31-03-2014 bij PayPal betalingen.
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
(verplaatst naar juiste topic, excuus)
[ Voor 94% gewijzigd door OrangePower op 28-03-2014 22:08 ]
Thanks!Tyson schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:49:
Coolblue
cadeaubon t.w.v. €5,-.
Members only:
www.shirtsofcotton.com
Heb geen ervaring met de shop en mogelijk is de prijs exclusief verzendkosten.T-shirts voor mannen langer dan 1.75m.
Volgens kenners het beste T-shirt van Nederland.Nu eerste T-shirt 9,95 met code:
- Extra lang
- Licht getailleerd
- Primium Amerikaans katoen
- Voor 1, 2 of 3 knoopjes open
Members only:
50% korting
Amazon.de kortingcode bij 50 euro of meer een tientje korting op bepaalde items.
Liebe Kundin, lieber Kunde,
wir schenken Ihnen einen 10-EUR-Frühjahrsgutschein*. Mit dem folgenden Aktionsgutschein erhalten Sie ab einem Bestellwert von 50 EUR 10 EUR Rabatt auf Ihre Bestellung von Artikeln aus den Kategorien Sport & Freizeit, Spielzeug sowie der Sommerkollektion bei Bekleidung oder Schuhen. Der Gutschein ist gültig bis zum 15.04.2014.
Ihr persönlicher Gutschein-Code:
RXNA-3SA5SA-3TLKAR
wir schenken Ihnen einen 10-EUR-Frühjahrsgutschein*. Mit dem folgenden Aktionsgutschein erhalten Sie ab einem Bestellwert von 50 EUR 10 EUR Rabatt auf Ihre Bestellung von Artikeln aus den Kategorien Sport & Freizeit, Spielzeug sowie der Sommerkollektion bei Bekleidung oder Schuhen. Der Gutschein ist gültig bis zum 15.04.2014.
RXNA-3SA5SA-3TLKAR
Gebruikt, thanks!MEasterEgg schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 10:20:
Amazon.de kortingcode bij 50 euro of meer een tientje korting op bepaalde items.
RXNA-3SA5SA-3TLKAR
nog 1:MEasterEgg schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 10:20:
RXNA-3SA5SA-3TLKAR
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Laten jullie het weten als jullie hem gebruikt hebben? Veel plezier!
An a day keeps the doctor away.
Weet niet of het een unieke code was, ik heb hem in ieder geval gebruikt!enzoronald schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:45:
Voor de ouya fans :
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
'Deze code is niet geldig in combinatie met dit account', toch bedankt.iApp schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:02:
Members only:
Laten jullie het weten als jullie hem gebruikt hebben? Veel plezier!
KAEM-2W2B-W4ZK, gebruikt. Thanks!robjumelet schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:11:
Coolbue codes van € 5
Members only:
Members only:
www.jewelzshop.com
15% korting op het gehele assortiment m.u.v sale artikelen.
Sieraden en horloges van alle bekende merken.
Alleen vandaag geldig (29-03-2014)
Kortingscode: JSD14
15% korting op het gehele assortiment m.u.v sale artikelen.
Sieraden en horloges van alle bekende merken.
Alleen vandaag geldig (29-03-2014)
Kortingscode: JSD14
JZJR-DSD4-P4H6 gebruikt, dank daarvoor !robjumelet schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:11:
Coolbue codes van € 5
Members only:
Members only:
Members only:
code voor coolblue, 5 euro.
Inloggen
bedanktikbenheelmoe schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:43:
Members only:code voor coolblue, 5 euro.
Nog een CoolBlue code: €5 bij een minimaal bestelbedrag van €25
Members only:
Inloggen
Thnx, gebruikt!dfnl88 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:57:
Nog een CoolBlue code: €5 bij een minimaal bestelbedrag van €25
Members only:
Dankjewel!jbtbnl schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:47:
Members only:
www.bosch-eshop.nl
Wij willen u hartelijk danken voor het invullen van ons klantentevredenheidsonderzoek met referentie:XXX.
Als dank bieden wij u eenmalig 25% korting aan bij een bestelling van accessoires en reiniging- en onderhoudsmiddelen in de Bosch webshop: www.bosch-eshop.nl , met gebruikmaking van de onderstaande couponcode.
Couponcode:Members only:Actieperiode tot 31 dec 2014.
Lekker!
Coolblue 5 euro:
Members only:
Inloggen
Kortingscode van coolblue geldig tot 30 april
Waarde €5,-
Waarde €5,-
Members only:
Inloggen
Bedankt, gebruikt.flatser schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:51:
Kortingscode van coolblue geldig tot 30 april
Waarde €5,-
Members only:
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Cool Blue 5 euro korting bij besteding van 25 euro - geldig t/m 30 april:
Members only:
Inloggen
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Tnx, gebruikt.speedyjules07 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:51:
Cool Blue 5 euro korting bij besteding van 25 euro - geldig t/m 30 april:
Members only:
HijdoetutnieBad Brains schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:19:
Amazon.de 10 piek korting.
Members only:

Een goede grap mag vrienden kosten.
Volgens mij moet je minimaal 50,- besteden.
Het zijn persoonlijke codes. Eenmalig te gebruiken denk ik.
Ik kreeg deze: RXWW-WRTKH3-YZTQJ2
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Super bedankt, gisteravond kunnen gebruiken !Bad Brains schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:19:
Members only:
( excuus voor de late reactie )
Minimale besteding moet 50,- zijn.
Members only:
Inloggen
De code van Gaastra werkt iig vandaag ook nog: GlamourGaastra14jla schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:23:
National Glamour Day Kortingcodes:
Doe jezelf of je vriendin er een plezier mee![]()
Verwijderd
thethe2010 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:51:
Members only:
beide codes zijn al gebruikt...arjanpvt schreef op zondag 30 maart 2014 @ 00:03:
[...]
Het zijn persoonlijke codes. Eenmalig te gebruiken denk ik.
Ik kreeg deze: RXWW-WRTKH3-YZTQJ2
al gebruikt zonder te meldenmdkocak schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:32:
coolblue 5 euro
Members only:
In verband met World Backup Day morgen:
Op zoek naar een Dropbox alternatief dat privacy op 1 heeft staan? Alleen nog vandaag en morgen: onbeperkt data bij SpiderOak voor € 91 per jaar (lifetime), normaal betaal je € 73 per 100 GB per jaar.
Code:
Geldig tot 3/31/14, 23:59 CDT (1 april, 06:59 uur)
Meer uitleg: https://spideroak.com/blo...ge-honor-world-backup-day
Op zoek naar een Dropbox alternatief dat privacy op 1 heeft staan? Alleen nog vandaag en morgen: onbeperkt data bij SpiderOak voor € 91 per jaar (lifetime), normaal betaal je € 73 per 100 GB per jaar.
Code:
Members only:
Inloggen
Geldig tot 3/31/14, 23:59 CDT (1 april, 06:59 uur)
Meer uitleg: https://spideroak.com/blo...ge-honor-world-backup-day
Nog een Coolblue code
Members only:
Inloggen
Geachte heer,
Het is al enige tijd geleden dat u Centralpoint.nl hebt bezocht. In de tussentijd is ons assortiment nog groter geworden! Met meer dan 750.000 producten van ruim 3.000 merken heeft u keuze uit een breed aanbod.
Omdat wij u willen laten profiteren van dit ruime aanbod, ontvangt u tijdelijk van ons eenmalig 5,- cadeau. Hieronder vindt u een persoonlijke kortingscode, die u in uw winkelwagen kunt invoeren. Wacht niet te lang, want deze kortingscode is beperkt geldig tot en met 13 april 2014.
Veel plezier met het maken van uw keuze.
Het is al enige tijd geleden dat u Centralpoint.nl hebt bezocht. In de tussentijd is ons assortiment nog groter geworden! Met meer dan 750.000 producten van ruim 3.000 merken heeft u keuze uit een breed aanbod.
Omdat wij u willen laten profiteren van dit ruime aanbod, ontvangt u tijdelijk van ons eenmalig 5,- cadeau. Hieronder vindt u een persoonlijke kortingscode, die u in uw winkelwagen kunt invoeren. Wacht niet te lang, want deze kortingscode is beperkt geldig tot en met 13 april 2014.
Members only:
Inloggen
Verwijderd
werkt de code 'hoera' op wehkamp.nl nog voor iemand?
Probeer een tv te bestellen, (dus dik boven de 40 euries), echter krijg ik de melding 'Nieuwe kortingsbon niet gevonden'
Probeer een tv te bestellen, (dus dik boven de 40 euries), echter krijg ik de melding 'Nieuwe kortingsbon niet gevonden'
Gebruikt, bedankt!contrast schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:17:
Nog een Coolblue code
Members only:
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Hoewel het niet in dit topic thuishoort... Er zijn meer mensen die hier last van hebben. Zie de facebook van wehkamp maar eensVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:38:
werkt de code 'hoera' op wehkamp.nl nog voor iemand?
Ik heb exact dezelfde code ontvangen, lijkt dus ongelimiteerd bruikbaar.nokiaan958GB schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:37:
Geachte heer,
Members only:
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Lijkt erop dat de Wehkamp 'hoera' 10 euro kortingsbon al een tijd niet meer werkt terwijl het de hele dag nog had moeten werken en de site hem ook nog gewoon meldt.
"Nieuwe kortingsbon niet gevonden."
"Nieuwe kortingsbon niet gevonden."
Laat maar..
Conrad bij besteding 50 euro. Eenmalig gebruik denk ik.Leg de LED-reflector met GU10-fitting in mijn winkelwagen. Voeg kortingscode
Members only:
toe aan uw winkelwagen om gebruik te maken van deze aanbieding.
Inloggen
Via fitness24.nl kreeg ik 2 keer een mailtje:
Van harte gefeliciteerd!
Dat verdient natuurlijk een cadeautje...
Bij de volgende bestelling op onze website ontvangt u met onderstaande actiecode direct uw korting!
actiecode
Van het tweede mailtje:
Ik kan niet zien of dit eenmalige codes zijn. Veel plezier ermee!
Van harte gefeliciteerd!
Dat verdient natuurlijk een cadeautje...
Bij de volgende bestelling op onze website ontvangt u met onderstaande actiecode direct uw korting!
actiecode
Members only:
10% korting
Inloggen
Van het tweede mailtje:
Members only:
Inloggen
Ik kan niet zien of dit eenmalige codes zijn. Veel plezier ermee!
Gisteravond laat gebruikt, thanks, toch 73 euro korting ;-)srdevil schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:15:
[...]
De code van Gaastra werkt iig vandaag ook nog: GlamourGaastra14
Members only:
Inloggen
€5 code voor cool blue
Minimaal €25 besteden.
Gebruikt; hartelijk bedankt!_SerGe_ schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:57:
Members only:
€5 code voor cool blue
Minimaal €25 besteden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.