👉🏻 Blog 👈🏻
Dank je! Heb m (ook) gebruiktfotografie999 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:57:
CRM-250-INP-ERZ39UM
Bol.com 2,5euro korting
Lijkt te werken, dankRicardo87 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 07:42:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[edit]
En bestelling afgerond. Ik weet nu ook hoe het betalen met zo'n giftcard gaat - dat was nieuw voor mij. Eerst koop je er een bij Albert Heijn, je kunt zelf kiezen welk bedrag je erop laat zetten. In mijn geval was dat 91 euro, maar met 15% korting hoefde ik er maar 77,35 voor te betalen. Vervolgens vul je bij Fonq je winkelwagentje en gooit de actiecode erbij. Dan kun je daar al het 19-cijferige nummer van je giftcard invullen, maar je kunt alleen zien of het nummer herkend wordt. Bij de volgende stap vul je je adresgegevens in en vervolgens kun je bij stap 3 betalen. Daar kun je nogmaals dat giftcard-nummer invullen (plakken) en de zescijferige krascode die ook op de kaart staat. In het veld 'soort kaart' - dat verder nergens wordt toegelicht

Al met al kostte de kruimeldief van 96,95 nu 78,30
[ Voor 40% gewijzigd door Tomatoman op 10-02-2014 10:14 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Thanks voor de uitgebreide uitleg!Tomatoman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:14:
[...]
Lijkt te werken, dank. Ik ga nu even naar AH, want deze week zijn er weer gift cards van onder andere Fonq te koop met 15% korting. Zo gaat mijn kruimdief van 97 euro (die al een aanbiedingsprijs heeft) straks rond 80 euro kosten.
[edit]
En bestelling afgerond. Ik weet nu ook hoe het betalen met zo'n giftcard gaat - dat was nieuw voor mij. Eerst koop je er een bij Albert Heijn, je kunt zelf kiezen welk bedrag je erop laat zetten. In mijn geval was dat 91 euro, maar met 15% korting hoefde ik er maar 77,35 voor te betalen. Vervolgens vul je bij Fonq je winkelwagentje en gooit de actiecode erbij. Dan kun je daar al het 19-cijferige nummer van je giftcard invullen, maar je kunt alleen zien of het nummer herkend wordt. Bij de volgende stap vul je je adresgegevens in en vervolgens kun je bij stap 3 betalen. Daar kun je nogmaals dat giftcard-nummer invullen (plakken) en de zescijferige krascode die ook op de kaart staat. In het veld 'soort kaart' - dat verder nergens wordt toegelicht- vul je giftcard in. Als er een restbedrag overblijft, kom je wederom bij stap 3, de betaalstap. Dat kun je een tweede giftcard invullen, maar je kunt ook met iDeal het restbedrag betalen. Voor mij was dat 0,95.
Al met al kostte de kruimeldief van 96,95 nu 78,30.
Nog 1 vraag, ik ga dus naar de AH en vraag aan zo'n medewerker om (bijv.) 100 euro op de kaart te zetten en dan betaal ik 85 euro? (bij elke AH zonder bonnetje of iets anders)
Tot wanneer geldt deze actie?
Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Geldig t/m 12-2
[ Voor 8% gewijzigd door Wasabi! op 10-02-2014 12:02 ]
Hoeveel korting bedraagt dit?Wasabi! schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:58:
Fonq: Je persoonlijke kortingscode: FEBKK73Q is geldig op alle producten met uitzondering van boeken, giftcards en de merken fatboy, Vipp, Zack en Wesco.
Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes.
Geldig t/m 12-2
(7,50 bij minimale besteding van 30 euro)... aangepast in mijn reactie
Dit is een topic van vorig jaar en niet meer geldig.Swoosh schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:29:
Cadeaukaarten bij AH hier bespreken: Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% korting
Hierbij de link van de aanbieding van deze week: http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=ah808473
[ Voor 15% gewijzigd door Goof2000 op 10-02-2014 12:54 . Reden: Link toegevoegd ]
Kerel, je kan zelf toch ook wel zien dat men daar al verder is gegaan met de huidige actie bespreken. De acties zijn gelijk van aard en dat topic voldoet nog prima om deze actie te bespreken. In het kortingscodes en coupon topic is het niet de bedoeling om discussies te gaan houden, daarvoor is zo'n apart topic.Goof2000 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Dit is een topic van vorig jaar en niet meer geldig.
Hierbij de link van de aanbieding van deze week: http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=ah808473
Also
Kom naar het dixons d’tje
en ontvang 10% korting op een product naar keuze!
Nog geen plannen voor Valentijnsdag? Kom dan met jouw date naar het dixons d’tje... Dit d’tje vind plaats in de dixons winkel bij jou in de buurt, of op dixons.nl. Jij en je Valentijn ontvangen daar beide op 14 februari 10% korting op een product naar keuze.
Opgeven is mogelijk tot en met donderdag 13 februari. Vol is vol. http://www.dixons.nl/dtje
Voorwaarden: 10% korting is alleen geldig op betalingen die op 14 februari plaatsen. Minimaal orderbedrag is 25.-.
Verzekeringen, giftcards, reparaties, e-vouchers, abonnementen, beltegoed en aanbetalingen zijn uitgesloten van deze actie.
Niet in combinatie met Air Miles korting. Maximaal 1 product per klant.
[ Voor 24% gewijzigd door Wasabi! op 10-02-2014 14:25 ]
[ Voor 104% gewijzigd door gambieter op 10-02-2014 16:43 ]
Dit was geen referral code, maar een cadeaukaart met een unieke code.Superstudent schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:32:
[mbr]*knip* Geen HelloFresh of andere referrals. Zie de topicwaarschuwing.[/]
[ Voor 5% gewijzigd door Superstudent op 10-02-2014 17:05 ]
Verwijderd
Je persoonlijke cadeaucode is: WB2A44DH
Profiteer direct van 10% korting!*
*m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack, giftcards en boeken.
Deze kortingscode is geldig t/m 20 februari 2014.
Laat wel je medetweakers ff weten als je de code gebruikt.
Gratis verzenden met de code: G22B3 (couponcode)
Voorwaarden:
- Geldig t/m 30 juni 2014
- Niet geldig in combinatie met andere acties en reeds gegeven bundelkorting
Have Fun Funske
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 11-02-2014 02:52 ]
Dank je, ik heb hem gebruikt voor een nieuwe pannensetVerwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:25:
Als iemand nog iets op fonq.nl will bestellen:
Je persoonlijke cadeaucode is: WB2A44DH
Profiteer direct van 10% korting!*
*m.u.v. de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack, giftcards en boeken.
Deze kortingscode is geldig t/m 20 februari 2014.
Laat wel je medetweakers ff weten als je de code gebruikt.
Voor Fonq klopt het precies zoals jij het zegt. Bij andere giftcards werkt het wellicht een beetje anders, maar per saldo betaal je 15% minder dan de waarde dit op de giftcard staat. Actie geldt tot en met aanstaande zondag.Goof2000 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:21:
[...]
Thanks voor de uitgebreide uitleg!
Nog 1 vraag, ik ga dus naar de AH en vraag aan zo'n medewerker om (bijv.) 100 euro op de kaart te zetten en dan betaal ik 85 euro? (bij elke AH zonder bonnetje of iets anders)
Tot wanneer geldt deze actie?
Een goede grap mag vrienden kosten.
Geldig tot 17 februari. Ga 'm zelf (toch) niet gebruiken.
Krijg het bericht; niet geldig (bij een bestelling van 54,99).Edu78 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:21:
5 euro korting bij Mycom met de volgende code: LowJJ01419.
Geldig tot 17 februari. Ga 'm zelf (toch) niet gebruiken.
Misschien heeft iemand hem al gebruikt en niet eens ff gemeld.
Nieuwe schoenen mee besteld, thanks!Chris_L schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 01:18:
Members only:
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Top, dank voor de code! Ik kreeg zelf ook deze enquête, maar met een andere code als resultaat:Chris_L schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 01:18:
Members only:
Ideaal om PSN-tegoed in te slaan
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Ik wil er geen discussie over beginnen, ik was blij totdat ik in het overzicht kwam, 5,95 verzendkosten voor iets wat door een brievenbus past (20,- psn voucherKooj1980 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Top, dank voor de code! Ik kreeg zelf ook deze enquête, maar met een andere code als resultaat:
Members only:
Ideaal om PSN-tegoed in te slaan

ThxBrammos85 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:03:
Gratis fotoboek van Albelli:
Members only:
10% korting op alle weerstations (Dus ook die van Netatmo)
- Gelding van dinsdag 11 feb t/m maandag 17 feb. 2014
- Geldig op o.a. weerstations en thermo-/hygrometers
- Een kortingscode per klant en niet i.c.m. andere acties
Thnx, leuke usb 3.0 stikkie van gekochtIUser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:20:
Dixons 5 euro kortingscode. Volgens mij vandaag alleen nog geldigMembers only:
CodeMembers only:s nog geldig tot en met 17 feb
Beide zijn inmiddels al helaas gebruikt, kwam er net achter bij de laatste stap van m'n bestelling, werd de code er toch nog uit gegooid.IUser schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:20:
Dixons 5 euro kortingscode. Volgens mij vandaag alleen nog geldigMembers only:
CodeMembers only:s nog geldig tot en met 17 feb
Dat moet dan wel, want ik heb hem niet gebruikt.Meessen schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:59:
[...]
Krijg het bericht; niet geldig (bij een bestelling van 54,99).
Misschien heeft iemand hem al gebruikt en niet eens ff gemeld.
Geldig tot 1 januari 2015
[ Voor 11% gewijzigd door job89 op 11-02-2014 17:57 ]
Thanks! Werkt perfect! De Oempa Loempa's zijn aan het werk.job89 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:36:
30% korting bij Tony's Chocolonely
Members only:
[ Voor 7% gewijzigd door sjolmers op 11-02-2014 15:15 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Easyusenet heeft een spectaculaire aanbieding voor U!!
Tot en met 28-02-2014 ontvangt u maar liefst 30% korting** op uw
aankoop/verlenging, door middel van het invoeren van de couponcode:
Uw korting wordt meteen verwerkt.
(let op !! Wanneer er geen couponcode wordt ingevuld wordt er ook geen
korting verrekend.
Hier kan later door het vergeten van het invullen couponcode geen aanspraak
meer worden gemaakt.)
** Let op: Aanbieding is NIET combineerbaar met de 100dagen pakketten en
andere Specials.
Special voor Valentijn heeft UsenetXL de volgende Aanbieding voor U:
Koop of verleng uw account voor 1 Maart 2014,
vul de couponcode " VALENTIJN " in en ontvang direct 35% korting!
De couponcode kunt u gebruiken voor alle pakketten van UsenetXL!
Log snel in op http://www.usenetxl.nl vul de couponcode in bij uw
bestelling om van deze valentijnsaanbieding gebruik te maken.
1Password 4 for Mac
Fantastical for Mac
Kaspersky Internet Security for Mac
CleanMyMac 2
MacHider
Van 139,62 euro voor 39,99 euro
https://buy.parallels.com...um=pd9&utm_campaign=feb14
Wanneer je een Amerikaans adres op geeft zelfs maar 28 euro.
Ook de oempa loempa's zijn hier aan het werk!job89 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:36:
30% korting bij Tony's Chocolonely
Members only:
Geldig tot 1 januari 2015
Thanks!
Volgens mij nog een betere aanbieding:KW1980 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:52:
Vier Valentijn met UsenetXL!
Special voor Valentijn heeft UsenetXL de volgende Aanbieding voor U:
Koop of verleng uw account voor 1 Maart 2014,
vul de couponcode " VALENTIJN " in en ontvang direct 35% korting!
De couponcode kunt u gebruiken voor alle pakketten van UsenetXL!
Log snel in op http://www.usenetxl.nl vul de couponcode in bij uw
bestelling om van deze valentijnsaanbieding gebruik te maken.
Bij xsnews.nl 90 dagen onbeperkt usenet voor €14.99.
Specs:
- Geen datalimiet
- Onbeperkte snelheid
- 877+ retentiedagen
- 99%+ volledigheid op alle nieuwsgroepen
- 12 connecties
- 150.000+ ongecensueerde nieuwsgroepen
- Gratis SSL toegang
- Accountsharing niet toegestaan
http://xsnews.nl/valentijn
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Aanbieding geld niet afzondelijk.
Aanbieding geldig t/m 15-02-2014
[ Voor 15% gewijzigd door thethe2010 op 12-02-2014 00:05 ]
OTTO bedankt u voor uw deelname aan dit onderzoek. Als dank bieden wij u graag een waardebon van € 10 aan.* Hieronder leest u hoe het werkt.
Hoe werkt het?
- in het winkelwagentje geeft u code
- de waardebon van € 10,- wordt direct verrekend
- de waardebon is geldig tot en met zondag 16 maart 2014
Tip: schrijf de code ergens op, om op een later moment te shoppen!
* De code is eenmalig geldig en geldt niet in combinatie met andere acties. De minimale bestelwaarde is €10,-. De code kan niet worden ingewisseld tegen contant geld.
Al gebruikt.nietmachine48 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 06:43:
Waardebon Otto.nl E 10
OTTO bedankt u voor uw deelname aan dit onderzoek. Als dank bieden wij u graag een waardebon van € 10 aan.* Hieronder leest u hoe het werkt.
Hoe werkt het?
- in het winkelwagentje geeft u codeMembers only:in en klikt u op 'toevoegen'
Tip: schrijf de code ergens op, om op een later moment te shoppen!
* De code is eenmalig geldig en geldt niet in combinatie met andere acties. De minimale bestelwaarde is €10,-. De code kan niet worden ingewisseld tegen contant geld.
Hoe kom je aan deze code?
Bedankt:
waardebon van 10 euro voor u
Hoe werkt het?
- in het winkelwagentje geeft u code
Edit: Ik zie nu ook dat het een algemene code is, zeker niet uniek.
[ Voor 8% gewijzigd door janvanduschoten op 12-02-2014 09:21 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ontvangen na het invullen van de enquete. Als het goed is, is de code universeel (zie 1 post hierboven, dezelfde code).
Ik zie het. Vreemd!nietmachine48 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:14:
[...]
Ontvangen na het invullen van de enquete. Als het goed is, is de code universeel (zie 1 post hierboven, dezelfde code).
*maakt een nieuw account aan.
Minimum?janvanduschoten schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:48:
Nog eentje
Bedankt:
waardebon van 10 euro voor u
Hoe werkt het?
- in het winkelwagentje geeft u codeMembers only:in en klikt u op 'toevoegen'
Edit: Ik zie nu ook dat het een algemene code is, zeker niet uniek.
http://directsales.vodafone.nl
De code kan je invullen bij je bestelling
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Die codes zijn gebonden aan het e-mailadres waarop je de code hebt ontvangen. Heeft dus geen zin om codes te delen.Kecin schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:14:
Ik weet niet zeker of ze persoonlijk zijn of niet maar bij deze een code voor Vodafone Friends and Family:
http://directsales.vodafone.nl
Members only:
De code kan je invullen bij je bestelling
Ah, jammer maar helaas in dat geval.Anakha schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:21:
[...]
Die codes zijn gebonden aan het e-mailadres waarop je de code hebt ontvangen. Heeft dus geen zin om codes te delen.
Minimum is 10 , maar er komt altijd 5,95 verzendkosten bij
En code 10972 geeft 20% korting op alle mode.iamzero456 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:13:
[...]
Minimum is 10 , maar er komt altijd 5,95 verzendkosten bijdus niet heel bijzonder.
- Vermeld de kortingscode eenmalig bij uw bestelling en ontvang eenmalig 10% korting
- Ook geldig op aanbiedingen
- Geen korting op zelfzorgmedicijnen
- Geldig tot en met 31-12-14
Eenmalig te gebruiken tot 18/2
Check site vd.nl voor voorwaarden.
Diverse kortingscodes te vinden in de studiebijlage van de Spits van vandaag. Vast terug te vinden in pdf of iets dergelijks op hun site.
Verwijderd
Hier nog een code voor Dominos.nlmiyazakiman schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:59:
Tweede Pizza Gratis bij Dominos!
Gebruik code 22159 tijdens het bestellen op de website of als je besteld via de telefoon. 2e (goedkoopste) pizza is gratis.
Bon Apetit!
code 32434 = geldig T/M 31 Maart 2014 (2e pizza gratis, de goedkoopste is gratis.)
Ons assortiment wordt steeds breder en uitgebreider. U heeft nu de
keuze uit meer dan 300.000 producten.
Iets leuks op het oog? Bestel vandaag nog en krijg 5 euro korting!
Klik op onderstaande link om de korting direct in uw winkelwagen te
leggen.
Of leg kortingscode
De spelregels:
- Geldig t/m 28 februari 2014
- Minimum bestelbedrag € 50,- (exclusief verzendkosten)
- Niet in combinatie met andere acties te gebruiken.
- Kortingscode is een keer per klant te gebruiken.
Graag tot ziens op Conrad.nl!
Deze waardebon is geldig t/m 17 februari 2014. Maximaal één waardebon per klant. Het minimale bestelbedrag is € 40.-. Indien de klant een bestelling van € 40,- of meer plaatst maar na de bestelling artikelen retour zendt (dan wel niet afneemt), waardoor het totaalbedrag van de bestelling voor de artikelen die wel zijn afgenomen, lager dan € 40,- wordt, vervalt de korting. De prijs van de zaken die wel afgenomen zijn, wordt dan zonder korting in rekening gebracht. De waardebon kan niet ingewisseld worden voor de aanschaf van cadeaubonnen, boeken en/of G-Star RAW artikelen. Directe dan wel indirecte uitbetaling van waardebonnen is verboden, daaronder begrepen doch niet beperkt tot: (1) het - op welke wijze dan ook - inwisselen van de waardebon voor geld; (2) het bijschrijven van de waardebon op uw saldo bij wehkamp.nl.
Ter aanvulling (ik heb hem ook gekregen), de code is €7,50 waard.Hummed schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:56:
Wehkamp
Members only:
Deze waardebon is geldig t/m 17 februari 2014. Maximaal één waardebon per klant. Het minimale bestelbedrag is € 40.-. Indien de klant een bestelling van € 40,- of meer plaatst maar na de bestelling artikelen retour zendt (dan wel niet afneemt), waardoor het totaalbedrag van de bestelling voor de artikelen die wel zijn afgenomen, lager dan € 40,- wordt, vervalt de korting. De prijs van de zaken die wel afgenomen zijn, wordt dan zonder korting in rekening gebracht. De waardebon kan niet ingewisseld worden voor de aanschaf van cadeaubonnen, boeken en/of G-Star RAW artikelen. Directe dan wel indirecte uitbetaling van waardebonnen is verboden, daaronder begrepen doch niet beperkt tot: (1) het - op welke wijze dan ook - inwisselen van de waardebon voor geld; (2) het bijschrijven van de waardebon op uw saldo bij wehkamp.nl.
Uniek lijkt het me allerminst.Welkom bij Webprint.nl!
Als dank voor je bestelling ontvang je 15% korting op je volgende bestelling. Webprint is blij met nieuwe klanten en daarom zien we je graag terug!
Members only:
Hoe werkt het?
1. Vul je persoonlijke code in tijdens het afrekenen.
2. Let op, je code is slechts 7 dagen geldig.
3. Niet geldig op cadeaubonnen.
4. Niet te combineren met andere acties.
Naar Webprint.nl
Hummed schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:56:
Wehkamp
Members only:
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
De kleine lettertjes:
N.B. in de voorwaarden staat dat de korting automatisch wordt getoond, maar je moet wel de code invoeren bij je winkelmandje.actievoorwaarden op hema.nl
- de actie met 5x 20% korting is geldig van donderdag 13 t/m zondag 16 februari op hema.nl
- de extra korting is ook van toepassing op lopende aanbiedingen met uitzondering van meerstuksaanbiedingen zoals 2e halve prijs, 2+1 gratis of 12=10 wijnen
- de korting is niet geldig met terugwerkende kracht
- de korting is niet geldig in combinatie met andere kortingscodes
- de 20% extra korting is niet geldig op gordijnmaakservice, (online) boeken, de Sony e-reader PRS-T2, telecomproducten, ontwerp-je-fiets, gebak of chocolade, cadeaukaarten, iTuneskaarten, tickets online, HEMA academie, verzekeringen, notarisservice, lekker weg en lekker weg club.
- op hema.nl ontvang je gedurende de actieperiode automatisch 20% extra korting op alle artikelen die meelopen; de korting is zichtbaar in het besteloverzicht.
- wegens de drukte kan de levertijd van de thuisbezorgorders een dag langer zijn dan vermeld op hema.nl staat vermeld (http://www.hema.nl/klante...tleg-online-winkelen.aspx)
- HEMA B.V. behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen
Voorwaarden:
- Alleen voor nieuwe klanten
- Geldig tot 31 mei 2014
- Tegoed wordt pas bijgeschreven als er binnen een maand na activering van de code voor minimaal € 25 advertentiekosten zijn geweest.
Hier ook nog 1:Anakha schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:51:
2 Google Adwords-codes, ontvang gratis € 75 advertentietegoed bij besteding van € 25:
Members only:
Voorwaarden:
- Alleen voor nieuwe klanten
- Geldig tot 31 mei 2014
- Tegoed wordt pas bijgeschreven als er binnen een maand na activering van de code voor minimaal € 25 advertentiekosten zijn geweest.
Gebruikt thx!Hakulaku schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:39:
Members only:
Hij was zelfs 10 euro waard op mijn account!
Playstation 4 controller voor 40 euro besteld woohoo
http://www.sygic.com/en/a...=mailing&utm_medium=email
Ik ben al jaren een trouwe gebruiker en ook zeer tevreden!
€ 20 krediet als je je aanmeld met de code
Geen 50% op het gehele assortiment hoor.b.o.n.s schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:58:
Niet echt een kortingscode, maar kreeg een mail van Sygic (Navigatie software voor Apple & Android) dat ze dit weekend (14 t/m 16 februari) een valentijnsactie hebben. 50% korting op hun gehele assortiment.
http://www.sygic.com/en/a...=mailing&utm_medium=email
Ik ben al jaren een trouwe gebruiker en ook zeer tevreden!
Verder hier nog 2 verschillende kortings codes van 25% korting (niet geldig icm de Valentijns actie)
**knip** Geen referrals!
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 21-07-2014 23:59 ]
Sky Gamblers: Storm Raiders: http://www.ign.com/prime/promo/sky-gamblers
veel plezier.
Om dit evenement te vieren, geeft Pneus Online u korting voor de aankoop van banden, velgen, wielen, sneeuwkettingen, accessoires… met de code NEWSITENL (in te vullen in het veld promocode op de pagina keuze betaling, vlak voordat u uw bestelling gaat betalen), geldig tot en met 15/02/2014.
9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.
Gebruikt, dank je!HoonBoy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:58:
Gratis postzegel vandaag bij Greetz met code:Members only:

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Dit gaf mij 3 procent korting. Waardoor ze nog duurder zijn dan autobanden 365.motormuis schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:21:
Voor de tweakert die nog (motor)banden nodig heeft:
Om dit evenement te vieren, geeft Pneus Online u korting voor de aankoop van banden, velgen, wielen, sneeuwkettingen, accessoires… met de code NEWSITENL (in te vullen in het veld promocode op de pagina keuze betaling, vlak voordat u uw bestelling gaat betalen), geldig tot en met 15/02/2014.
*Als je nu online wijn bestelt bij Wijnvoodeel.nl kun je profiteren van deze exclusieve waardebon. Je ontvangt hiermee 25 euro korting bij een minimale besteding van 49,99. Tot en met 1 april 2014 kun je deze korting ontvangen bij gebruik van deze Wijnvoordeel waardeboncode.
[ Voor 64% gewijzigd door Katseviool op 14-02-2014 09:56 ]
Wel interessant om te weten, je kan gewoon een PS4 bestellen met 40 euro korting, waardoor die gewoon ongeveer 360 euro wordt en de goedkoopste op het huidige markt is. Als je daar de geduld voor hebt.
Minimaal bestelwaarde: 25 euro.
Super bedankt! Ik heb hem gebruikt. Alleen hij blijft op betalen met CC staan (preorder) Zal vast wel goed gaan.emretezel schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:21:
Ik heb ook een Dixons D'tje code gekregen (zelfs twee). Eentje deel ik hier.
Hierbij nog een D'tjeemretezel schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:21:
Ik heb ook een Dixons D'tje code gekregen (zelfs twee). Eentje deel ik hier.
Members only:
Wel interessant om te weten, je kan gewoon een PS4 bestellen met 40 euro korting, waardoor die gewoon ongeveer 360 euro wordt en de goedkoopste op het huidige markt is. Als je daar de geduld voor hebt.
Minimaal bestelwaarde: 25 euro.
Verwijderd
Heel erg bedankt! Heb hem gebruikt om een 240GB SSD te bestellen voor 99 euromkmi schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:47:
[...]
Hierbij nog een D'tje
Members only:
Dank je wel want net stonden ze nog op 109 en na plaatsen in winkelmandje werden ze 114.Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:50:
[...]
Heel erg bedankt! Heb hem gebruikt om een 240GB SSD te bestellen voor 99 euro
20*350ZO45°
Verwijderd
Daar heb ik ze gisteren over gemaild, is zojuist opgelost. Zou nu goed moeten zijnRichard schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:56:
[...]
Dank je wel want net stonden ze nog op 109 en na plaatsen in winkelmandje werden ze 114.
Gebruikt!job89 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:34:
Nog een D'tje:
Members only:
Geldig tot 15 februari middernacht
2013 was an amazing year for Stardock and Windows® customization. You are a major part of our success and we look forward to helping you customize your PC in 2014.
As a thank you for your support please accept this 20% discount coupon* that is good towards any desktop customization purchase made at our website: www.stardock.com/products
*Expires February 18, 2014. Object Desktop and WinCustomize subscriptions excluded.20% Discount Code: B48-TNOO-LLTC-RDFR
GoT, You have to love it!
Tip:
Vermeld zoekterm goed bijvoorbeeld: Conrad
Heb dan al eens binnen dit topic meermaals zo gezocht.
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.