"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Top heb hem ook gebruikt. 1 losse krant kopen is al duurder.henkjobse schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:52:
4 weken het AD voor maar 0,95 euro: https://site-id.nettrack.nl/campaign/ad/cid3893/
Kreeg 'm uit een emailcampagne, maar volgens mij universeel te gebruiken op deze wijze.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Tnx. Net ook nog gebruikt.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:12:
[...]
Top heb hem ook gebruikt. 1 losse krant kopen is al duurder.
Net gebruikt, bedankt!henkjobse schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:52:
4 weken het AD voor maar 0,95 euro: https://site-id.nettrack.nl/campaign/ad/cid3893/
Kreeg 'm uit een emailcampagne, maar volgens mij universeel te gebruiken op deze wijze.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
En deze werkt ook nog op www.getlenses.nlC0nscious schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:48:
[...]
Overigens werkt deze ook nog steeds!:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Met deze is het AD helemaal gratis
Helemaal mooi, dank!keesdeboer schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:08:
[...]
Members only:
Thnx!keesdeboer schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:08:
[...]
Members only:
Gebruiktkeesdeboer schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:08:
[...]
Members only:
Super! Ik was nog van plan mooie city guide van New York aan te schaffen, scheelt me nu aanzienlijk!Trestry schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:08:
Voor de tweakers onder ons die nog wel 's een reisje maken: via de webshop van lonelyplanet krijg je met de onderstaande code 50% korting op alle lonelyplanets. Verzending is gratis bij een order van boven de 35 euro
http://shop.lonelyplanet.com/
Members only:
Krijg 10% korting op je eerstvolgende aankoop op ASOS.com.
Kortingscode:Members only:
Voer deze in bij “Promo Code of Student Code” alvorens tot betaling over te gaan. Voorwaarden: Niet geldig bij afgeprijsde artikelen en bestellingen buiten Nederland. Code verloopt na 6 december 2013. De code is eenmalig te gebruiken, niet te combineren met andere kortingsacties en geldig tot een maximaal bedrag van € 550,-
What's in the case?
Gisteren een review geschreven, de Kieskeurig bevestiging email geforward naar BASgroep, tot nu toe nog geen reactie van BASgroep. Hoe lang duurt dit gemiddeld?iPodKiller schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:42:
[...]
Heb hem net geprobeerd(niks mee gekocht dus hij was nog te gebruiken), was een normale code met een minimum order bedrag van minimaal €15,- Als je er ook eentje wilt kun je een review schrijven: http://www.dixons.nl/kieskeurig
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Bij besteding van €200,- of meer, 20% korting op alles in de outlet shops. Heb er een JBL J55 hoofdtelefoon gekocht voor € 43,20. Actie loopt tot 31-01
Bedankt voor de code, ik heb de onderstaande gebruikt!Joriizzz schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:08:
Zojuist lag er een aantal Google adwords kaartjes op de vloer van de lift, dus die heb ik maar even opgeruimd en ingescand.
Members only:
Het gaat om €75,- gratis bij besteding van €25,- en is geldig tot 31 maart 2014
CGGK3-YLHAC-KD4L
An a day keeps the doctor away.
21 wekenmelek-taus schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:38:
[...]
Gisteren een review geschreven, de Kieskeurig bevestiging email geforward naar BASgroep, tot nu toe nog geen reactie van BASgroep. Hoe lang duurt dit gemiddeld?
Als ik er overheen lees moet je het zeggen maar waar geldt deze korting?mdkocak schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:11:
Members only:
Anoniem: 97273
Zo te zien bij logitech.comflatser schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:28:
[...]
Als ik er overheen lees moet je het zeggen maar waar geldt deze korting?
Duurde bij mij 8 dagen..melek-taus schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:38:
[...]
Gisteren een review geschreven, de Kieskeurig bevestiging email geforward naar BASgroep, tot nu toe nog geen reactie van BASgroep. Hoe lang duurt dit gemiddeld?
Het is inderdaad via logitech, vergeten te melden.flatser schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:28:
[...]
Als ik er overheen lees moet je het zeggen maar waar geldt deze korting?
hierbij nog een :
Daarnaast ontvangt u bij besteding van minimaal 40 euro ook nog een gratis denkspel t.w.v. 9,95 euro cadeau!
Vul tijdens uw bestelling de onderstaande kortingscode in om te profiteren van 10% extra korting
Kortingscode: speciaal10
website: www.ffshoppen.nl
what is your major malfunction???
Dank! Gebruikt voor een ue6000 welke met de huidige lage prijs dan op 79,99 komt.mdkocak schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:11:
Members only:
Tenmiste, dat hoop ik aangezien de betaling via ideal mis ging en ik geen optie krijg om opnieuw een bank te kiezen...grrr, morgen maar bellen.
Dank.mdkocak schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:36:
[...]
Het is inderdaad via logitech, vergeten te melden.
hierbij nog een :
Members only:
Gebruikt voor Logitech UE Smart Radio, welke al in de aanbieding was van € 179 voor € 129 en nu voor Totaal: EUR 103,20.
Dank en met deze gewoon je bekenden ook leuk 4 weken verassen:keesdeboer schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:08:
[...]
Members only:
Hmja, leuke verrassing inderdaad:Malarky schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 02:19:
[...]
Dank en met deze gewoon je bekenden ook leuk 4 weken verassen:
Members only:
U geeft het AD toestemming u per email en telefoon te benaderen met interessante aanbiedingen.
Dat is standaard bij dit soort acties. Geef een fout telnr en emailadres op en als ze je dan nog weten te bellen zeg je dat de krant niet bevalt of dat je m eigenlijk toch niet leest.
Heb je daar moeite mee dan moet je er niet aan beginnen.
Daar hebben we dat dumpnummer van Q-music inderdaad voor toch?Medione1210 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:36:
[...]
Dat is standaard bij dit soort acties. Geef een fout telnr en emailadres op en als ze je dan nog weten te bellen zeg je dat de krant niet bevalt of dat je m eigenlijk toch niet leest.
Heb je daar moeite mee dan moet je er niet aan beginnen.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
10% KORTING
BESTELLINGEN VAN €49-99*
20% KORTING
BESTELLINGEN VAN MEER DAN €99*
Voer de unieke couponcode
tijdens het afrekenen in.
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 21-01-2014 en 23-01-2014. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Smart Control, Harmony Ultimate, Wireless All-in-One Keyboard TK820, Accessoires voor tablet voor iPad Air, Accessoires voor tablet voor Android, UE Boom, PowerShell Controller + Battery, G602 Wireless Gaming Mouse, Accessoires voor Smartphone. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro(http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775).
[ Voor 17% gewijzigd door reller op 22-01-2014 13:09 ]
Dank, gebruikt voor een nieuw toetsenbord!reller schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:08:
WINTERUITVERKOOP | SLECHTS 3 DAGEN LANG
10% KORTING
BESTELLINGEN VAN €49-99*
20% KORTING
Voer de unieke couponcodeMembers only: logitech
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 21-01-2014 en 23-01-2014. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Smart Control, Harmony Ultimate, Wireless All-in-One Keyboard TK820, Accessoires voor tablet voor iPad Air, Accessoires voor tablet voor Android, UE Boom, PowerShell Controller + Battery, G602 Wireless Gaming Mouse, Accessoires voor Smartphone. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro(http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775).
Korting: 10%
Bestelwaarde: €50 +
Verloopdatum: 31-01-2014
Bestelwaarde: €75 +
Korting: €10
Bestelwaarde: €100 +
Bestelwaarde: €75 + (vrouwen assortiment)
Bestelwaarde: €75 + (mannen assortiment)
Besteldwaarde: €50 + (winstersportartikelen)
Verloopdatum: 09-02-2014
Korting: €5
Bestelwaarde: €30 +
Verloopdatum: ?
Verloopdatum: 28-02-2014
Verloopdatum: 10-03-2014
Overige mogelijke voorwaarden voor diverse codes:
- Codes eenmalig te gebruiken per Zalando account
- Gebruikerslimiet van codes kan voor verloopdatum zijn overschreden
- Niet geldig op partnerartikelen of artikelen van Zalando-lounge
- Niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen
- Enkele merken kunnen uitgesloten zijn van de acties
- Korting vervalt als bij retournering minimale orderwaarde niet meer gehaald wordt.
Anoniem: 215257
kreeg je dit in je mail ofzo?mdkocak schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:36:
[...]
Het is inderdaad via logitech, vergeten te melden.
hierbij nog een :
Members only:
Helaas zijn alle codes hier al gebruikt
Nouja.. mischien ook maar beter, heb net ook al een sony MDR-1R gekocht voor 79 euro
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 215257 op 22-01-2014 14:54 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 22-01-2014 15:28 ]
10% KORTING
BESTELLINGEN VAN €49-99*
20% KORTING
Voer de unieke couponcode
Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 21-01-2014 en 23-01-2014. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Smart Control, Harmony Ultimate, Wireless All-in-One Keyboard TK820, Accessoires voor tablet voor iPad Air, Accessoires voor tablet voor Android, UE Boom, PowerShell Controller + Battery, G602 Wireless Gaming Mouse, Accessoires voor Smartphone. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro. Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Expresverzending duurt gewoonlijk 1-3 werkdagen. Raadpleeg voor meer informatie de tabel met levertijden, die u hier kunt vinden (http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775).
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Helaas al gebruikt.janvanduschoten schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:39:
Nog een Logitec code, ik had hem gisteren binnengekregen zag ik.
10% KORTING
BESTELLINGEN VAN €49-99*
20% KORTING
Voer de unieke couponcodeMembers only:
Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 21-01-2014 en 23-01-2014. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Smart Control, Harmony Ultimate, Wireless All-in-One Keyboard TK820, Accessoires voor tablet voor iPad Air, Accessoires voor tablet voor Android, UE Boom, PowerShell Controller + Battery, G602 Wireless Gaming Mouse, Accessoires voor Smartphone. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan 39 euro. Houd er rekening mee dat bestellingen op bepaalde tijden worden verwerkt. De artikelen worden met diverse besteldiensten verstuurd, waaronder UPS. Aangezien UPS alleen de daadwerkelijke levertijd inschat, moet u er 24 uur aan toevoegen om rekening te houden met onze orderverwerking (dit is ruim voldoende). Logitech is niet aansprakelijk voor vertragingen bij verzending. Expresverzending duurt gewoonlijk 1-3 werkdagen. Raadpleeg voor meer informatie de tabel met levertijden, die u hier kunt vinden (http://www.logitech.com/nl-nl/349/6775).
15% korting voor stardock.net software. Zoals DeskScapes en ObjectDock. Wellicht interessant voor iemand
Nieuwe kans : dm mij voor de code. De eerste krijgt 'm! Wel zo eerlijk! gone!
[ Voor 2% gewijzigd door HoaHong op 22-01-2014 20:21 . Reden: vergeven ]
Gezien de berichten hierboven van gebruikte codes, doe mij ff een dm en ik stuur hem je even toe.
Vergeven aan summaheat
[ Voor 10% gewijzigd door slayerrp op 22-01-2014 23:18 ]
Verder nog een kortingscode voor cheaptickets t.w.v. 30euro. minimum bedrag 250euro tot en met 31 januari te gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door r00kw0rst op 22-01-2014 20:12 ]
Gebruikt, dank je!!Malarky schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:31:
ZALANDO CODES
Verloopdatum: 28-02-2014
Members only:
Excuus ik had hem gebruikt en nog niet teruggemeld!!HoaHong schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:36:
[...]
Nieuwe kans : dm mij voor de code. De eerste krijgt 'm! Wel zo eerlijk! gone!
Thanx!Robmaster schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:17:
Zalando
10 euro koritng
t/m 28.02.2014
Code:Members only:
bestelling vanaf 50 euro
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Ik krijg geen melding en geen korting als ik deze invul , echt vreemd , ik heb op 22 manieren geprobeerd.tvdoc schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:49:
Hier ook nog een logitech code voor 10(van 49-99euro ) of 20 % korting(>99 euro)
Members only:
Edit : zat op de belgische logitech
[ Voor 7% gewijzigd door summaheat op 23-01-2014 00:01 ]
Geldig tot 31 januari. Zeker handig nu er sale is.
€75,- gratis bij besteding van €25,-:
Hartelijk dank, gebruikt voor een UE Smart radio ...PKing83 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 01:21:
Logitech
Members only:
Anoniem: 401404
Dank!Malarky schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:31:
ZALANDO CODES
Stam + t
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ook Logitech
Bedankt!deathmonkey schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:50:
Code voor gratis verzending op debijenkorf.nl: welkomterug
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Hartelijk dank! Deze zojuist gebruikt voor de UE 6000.RobertowNL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:33:
Members only:
Nog een Logitech code
Voer de unieke
couponcode
PSN: TheKrish
T/m vandaag geldig:
toettoett
Raar, ik had hem gebruikt en stond dat ik de korting had gekregen, maar tijdens het betalen bij iDeal was het bedrag zonder de korting. Nu kan de code niet meer gebruikt worden, schijt iBood.Thecola schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:11:
Eenmalig geen verzendkosten bij IBOOD, weet alleen niet of ie accountgebonden is...
T/m vandaag geldig:
Members only:
Toch bedankt voor het delen.
Gebruikt, Bedankt! (werkt op de LG Power Pack van andere topic)Thecola schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:11:
Eenmalig geen verzendkosten bij IBOOD, weet alleen niet of ie accountgebonden is...
T/m vandaag geldig:
Members only:
Italiaanse stijl voor Hollandse prijzen
Beste <knip>,
Ontdek exclusieve Italiaanse dames- en herenmode, accessoires, woonartikelen en veel meer op yoox.com. U ontvangt nu 10% korting en gratis verzending* bij betaling met PayPal en gebruik van actiecode: PAYPALLOVESYOOX10
Ook grenzeloos online shoppen doet u veilig met PayPal.
Met vriendelijke groet,
PayPal
Graag gedaanjla schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:29:
[...]
Gebruikt, Bedankt! (werkt op de LG Power Pack van andere topic)
Waarschijnlijk was jla je voorMeessen schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:27:
[...]
Raar, ik had hem gebruikt en stond dat ik de korting had gekregen, maar tijdens het betalen bij iDeal was het bedrag zonder de korting. Nu kan de code niet meer gebruikt worden, schijt iBood.
Toch bedankt voor het delen.
[ Voor 3% gewijzigd door Thecola op 23-01-2014 13:44 ]
toettoett
Bij bestelling vanaf 30 euro, t/m 29-01-2014
Super bedankt!deathmonkey schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:50:
Code voor gratis verzending op debijenkorf.nl: welkomterug
Geen minimaal bestelbedrag
Geldig van 23-1-2014 t/m 26-01-2014
*Om van deze aanbieding gebruik te maken dient u zich eerst voor MYOOX aan te melden. Vul bij het afrekenen van uw bestelling de actiecode in het YOOXCODE-veld in en klik op ‘New Total’ om de aangepaste prijs te zien. Deze aanbieding is geldig voor verzendadressen in Nederland en België, bij betaling met PayPal en bij gebruik van de actiecode. De actie is geldig van 23-01-2014 t/m 26-01-2014 en is geldig op het gehele assortiment op www.yoox.com. De aanbieding is ook geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties, maar niet in combinatie met andere YOOXCODE.
€75 bij besteding van €25 e.d.
geldig tot 30 april
Deze ruimte is te huur!
Ik had er nog nooit wat besteld maar kwam via Google hier uit toen ik voor de zekerheid even keek of er misschien een kortingscode was. Scheelt toch weer de verzendkostenCoocoocachoo schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:40:
Kortingsvoucher voor januari 2014 van drankgigant.nl:
€7,50 korting bij besteding vanaf €75,-
code: bonus2014
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Met de codeMelkunie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:44:
Christine Le Duc, 10 euro korting (+gratis handboeien!).
Bij bestelling vanaf 30 euro, t/m 29-01-2014
Members only:
Android fanboy
Geldig tot en met vrijdag 28 februari 2014
[ Voor 23% gewijzigd door JantjeBr op 24-01-2014 08:38 ]
$20,- bij minimale besteding van $100,-
Gift Card value: US$ 20,00 (Exp: 02-13-2014)
€10.- Korting
Zo werkt het:
1. Ga naar www.staples.nl
2. Plaats uw bestelling t.w.v. minimaal € 50.- in uw winkelwagen
3. Voer in de winkelwagen uw promotiecode in
De korting wordt direct verrekend!
Geldig t/m 20 februari 2014. Alleen online geldig. Max. één code per klant. Niet geldig i.c.m. andere acties, postzegels en cadeaubonnen
www.heinemanss.nl
Gebruikt. Dank!Malarky schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:31:
ZALANDO CODES
Members only:
https://www.worldcard.nl/creditcards/visa-world-card/
Overige voorwaarden :
https://www.worldcard.nl/reizen//actie-voorwaarden/
Top deze gebruikt!Malarky schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:31:
ZALANDO CODES
Korting: €5
Bestelwaarde: €30 +
Verloopdatum: ?
Members only:
Thnx
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Kon het zo gauw niet in de voorwaarden vinden maar Kan je het na een jaar weer opzeggen zodat je alleen de 50 Euro meepikt en daarna geen kosten hebt?nietmachine48 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:30:
Visa World Card, 1e jaar gratis incl. E 50,- tegoed (besteding binnen 90 dagen)
Overige voorwaarden :
Ja, dit is mogelijk:Snoop schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:38:
[...]
Kon het zo gauw niet in de voorwaarden vinden maar Kan je het na een jaar weer opzeggen zodat je alleen de 50 Euro meepikt en daarna geen kosten hebt?
http://www.creditcardvergelijking.nl/visa/visa-world-card/
Nog een maand geldig.
Bedankt!!sheinemans schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:36:
Bedankt voor uw deelname aan onze enquete!
€10.- Korting
Zo werkt het:
1. Ga naar www.staples.nl
2. Plaats uw bestelling t.w.v. minimaal € 50.- in uw winkelwagen
3. Voer in de winkelwagen uw promotiecode in
De korting wordt direct verrekend!
Geldig t/m 20 februari 2014. Alleen online geldig. Max. één code per klant. Niet geldig i.c.m. andere acties, postzegels en cadeaubonnen
Members only:
An a day keeps the doctor away.
Dankjewel, gebruiktlaredo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:31:
Justeat Korting voucher (20%):Members only:. Geldigheidsdatum onbekend. Zojuist nog gebruikt!
Idem, maar dan met codeMattie112 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:50:
Google adwords code
€75 bij besteding van €25 e.d.
geldig tot 30 april
Members only:
Sometimes you need to plan for coincidence
Check gebruikt, thanksMalarky schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:31:
ZALANDO CODES
Bestelwaarde: €100 +
Members only:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Thnx zojuist gebruiktKorting: €10
Members only:
Gebruik kortingscode ALL-YOU-CAN-REGISTER-WEEK om te profiteren van de volgende tarieven:
.NL €0,87, .BE €0,75, .EU €0,75
Voorwaarden voor gebruik van deze kortingscode:
* Deze actie is geldig tot en met 2 februari.
* De kortingscode kan ingevuld worden op de betalingspagina, bovenaan alle betalingsopties.
* De kortingscode is alleen geldig wanneer u één domeinnaam per keer bestelt en de domeinnaam voor de periode van 1 jaar bestelt.
* De kortingscode kan niet gebruikt worden voor domeinnamen die anoniem besteld worden.
* De kortingscode kan maximaal 3 keer per klant gebruikt worden.
* Indien u vergeet de kortingscode in te voeren, of als u een foutmelding krijgt, dan kunnen wij de kortingscode niet achteraf alsnog verrekenen.
[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 25-01-2014 22:29 ]
Waarom heb ik deze niet gehad?

Nevermind. Geen mailtje, maar gewoon een post op de site van versio.
[ Voor 77% gewijzigd door yannickie111 op 25-01-2014 22:01 ]
Laat weten als je ze gebruikt hebt.
Waar kun je er iets mee?gop1 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:11:
Gratis (vegetarisch) broodbeleg van Tivall bij Albert Heijn met de volgende codes:
Members only:
Je moet ook de laatste 6 cijfers van de streepjescode weten. Helaas.gop1 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:11:
Gratis (vegetarisch) broodbeleg van Tivall bij Albert Heijn met de volgende codes:
Members only:
Ik had wel een mailtje gisteravond:yannickie111 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:59:
[...]
Waarom heb ik deze niet gehad?![]()
Nevermind. Geen mailtje, maar gewoon een post op de site van versio.
ALL YOU CAN REGISTER week bij Versio: .NL €0,87, .BE €0,75, .EU €0,75
Register all you want, want deze aankomende week kost het registreren en verhuizen van .NL, .BE en .EU domeinnamen vrijwel niks!
Versio stunt opnieuw met haar tarieven. Registreer deze week uw nieuwe domeinnaam bij Versio of verhuis uw bestaande domeinnamen naar Versio! Bij Versio betaalt u een lagere prijs dan waar dan ook en u krijgt heel veel gratis extra's zoals: Volledig DNS beheer, e-mail fallback, redirection mogelijkheid, volledig bulk beheer en de meest uitgebreide API van de gehele wereldwijde hostingmarkt.
Niet registreren of verhuizen kost u meer. Laat deze prachtige korting daarom niet links liggen en grijp uw kans om uw online aanwezigheid uit te breiden.
Gebruik kortingscode ALL-YOU-CAN-REGISTER-WEEK om te profiteren van de volgende tarieven:
.NL €0,87, .BE €0,75, .EU €0,75
Voorwaarden voor gebruik van deze kortingscode:
* Deze actie is geldig tot en met 2 februari.
* De kortingscode kan ingevuld worden op de betalingspagina, bovenaan alle betalingsopties.
* De kortingscode is alleen geldig wanneer u één domeinnaam per keer bestelt en de domeinnaam voor de periode van 1 jaar bestelt.
* De kortingscode kan niet gebruikt worden voor domeinnamen die anoniem besteld worden.
* De kortingscode kan maximaal 3 keer per klant gebruikt worden.
* Indien u vergeet de kortingscode in te voeren, of als u een foutmelding krijgt, dan kunnen wij de kortingscode niet achteraf alsnog verrekenen.
* Gebruik uw partnerlink ( *knip* ) en raad uw kennissen aan om gebruik te maken van deze actie. Alhoewel voor domeinnamen geen commissie gegeven wordt, grote kans dat de klanten die u aanbrengt ooit een hosting abonnement aanschaffen. U krijgt dan 25% van het aankoopbedrag, en bij iedere verlenging opnieuw!
Wilt u dergelijke e-mails niet meer ontvangen? Ga dan naar uw klanten paneel, klik links op 'Uw instellingen' en daarna op 'Uw gegevens'. Onderaan de pagina kunt u de periodieke nieuwsbrief uitzetten.
Met vriendelijke groet,
Versio http://www.versio.nl/
Hm iemand dit al aangevraagd? Ik zie eigenlijk weinig bezwaren om een aan te vragen en gewoon 50EUR te cashennietmachine48 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:30:
Visa World Card, 1e jaar gratis incl. E 50,- tegoed (besteding binnen 90 dagen)
Overige voorwaarden :
Tesla Model 3 RWD (2023)
Hier maar eens aangevraagd. Reminder in agenda gezet om ruim op tijd op te zeggen. Ga maar eens lekker € 50 bestedenVeeGee schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:13:
[...]
Hm iemand dit al aangevraagd? Ik zie eigenlijk weinig bezwaren om een aan te vragen en gewoon 50EUR te cashen.
Je kan toch ook 2 weken na ontvangst van de kaart opzeggen?ManiacsHouse schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:17:
[...]
Hier maar eens aangevraagd. Reminder in agenda gezet om ruim op tijd op te zeggen. Ga maar eens lekker € 50 bestedenin de playstore aangezien je daar nog steeds niet met PayPal kan betalen.
Dat kan ik zo gauw niet vinden. Neem aan dat het minimaal 1 jaar is. Echter zie ik daarover niets in de voorwaarden.bernie2009 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Je kan toch ook 2 weken na ontvangst van de kaart opzeggen?
Lol als je zorgt voor een positief saldo op je kaart krijg je 1,75% rente. Das nog meer dan op een standaard spaarrekening bij de Rabo.
[ Voor 18% gewijzigd door ManiacsHouse op 26-01-2014 11:26 ]
Stel je ontvangt de kaart met als ingangsdatum 1 februari 2014. Dan bel of schijf je een brief met als opzegtermijn 1 februari 2015. Bellen is beter. Gelijk vragen om een bevestiging per brief.ManiacsHouse schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:24:
[...]
Dat kan ik zo gauw niet vinden. Neem aan dat het minimaal 1 jaar is. Echter zie ik daarover niets in de voorwaarden.
Lol als je zorgt voor een positief saldo op je kaart krijg je 1,75% rente. Das nog meer dan op een standaard spaarrekening bij de Rabo.
Code gebruikt, thnx.gop1 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:11:
Members only:
Jammer, te laat... Alle codes zijn al gebruikt.keko12 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Code gebruikt, thnx.
Members only:
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.