Dankuwel!Kalief schreef op zondag 06 maart 2016 @ 07:39:
Zalando kortingscode.
Korting €10 tot 27/6/2016 bij besteding van minimaal €60.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
www.parfumoutlet.nl 5,- korting
Kortingscode:
ZONDAG
Alleen vandaag, 6 maart 2016 geldig. Er staat geen minimumbedrag aangegeven.
Kortingscode:
ZONDAG
Alleen vandaag, 6 maart 2016 geldig. Er staat geen minimumbedrag aangegeven.
Voor nieuwe klanten: 10 euro korting bij besteding van 15 euro.
Excuus@hieronder....Flinndal...voor de gezond-bezig-zijnde-Tweakers:)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Excuus@hieronder....Flinndal...voor de gezond-bezig-zijnde-Tweakers:)
[ Voor 31% gewijzigd door objectief2 op 06-03-2016 13:44 ]
Zowel Wehkamp, Videoland, Fonq en Bol lustten de code niet. Misschien handig om even te vermelden waar en wanneer hij gebruikt kan wordenobjectief2 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:28:
Members only:
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Bij ...?objectief2 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:28:
Members only:
Die 25% korting werkte voor mij, bedankt!arjanpvt schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:54:toon volledige bericht
Voor mn verjaardag heb ik 2 kortingscodes ontvangen:
Om te vieren dat je jarig bent, geven we je 25% extra korting op je volgende bestelling op Avantisport.nl
Gebruik de volgende kortingscode tijdens je bestellingMembers only:
De kortingscode is 14 dagen geldig.
Ibood:
Bij een verjaardag horen cadeautjes, dus hier is 5 euro shoptegoed! Kijk direct wat voor superdeals we voor je hebben en sla je slag!
Jouw persoonlijke vouchercode:
[mo]BUUC2JK9VRDYBMY[/mo]
Geldig t/m 17-03-2016
3% korting op alle banden bij Tirendo (banden zijn al laagst mogelijk geprijst):
Early_Bird_NL
Early_Bird_NL
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Greetz.nl
50% korting op kaarten.
Het is vandaag wij de helft, jij de helft! Met code KAART50 in je winkelmandje krijg je maar liefst 50% korting op alle kaarten!* Ook geldig op bekende kaartcollecties zoals Blond Amsterdam, RUMAG, Loesje of Woezel & Pip.
Geldig: 7-3-2016
50% korting op kaarten.
Members only:
Inloggen
Het is vandaag wij de helft, jij de helft! Met code KAART50 in je winkelmandje krijg je maar liefst 50% korting op alle kaarten!* Ook geldig op bekende kaartcollecties zoals Blond Amsterdam, RUMAG, Loesje of Woezel & Pip.
Geldig: 7-3-2016
Bart Smit webshop
€ 2,50 korting bij een minimale besteding van € 25,- in onze webshop:
Jouw unieke actiecode*:
AuzV36svN
Geldig tot 01-04-2016
Jouw unieke actiecode*:
AuzV36svN
Geldig tot 01-04-2016
Probeer het gebruiken, maar werkt niet op wat ik wil bestellen (twv €29,99). Zijn er meerdere voorwaarden aan verbonden?eppow schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:46:
Bart Smit webshop
Jouw unieke actiecode*:
AuzV36svN
Geldig tot 01-04-2016
Nee, wil graag speelgoed bestellen. Denk dat het al gebruikt is.
[ Voor 8% gewijzigd door Suli op 07-03-2016 10:02 ]
Sorry, niet helemaal compleet vermeld:
De actiecode is eenmalig geldig, niet inwisselbaar tegen contanten, niet geldig op Cadeaucards en niet geldig in combinatie met andere actie(code)s.
van toepassing op jou bestelling?
De actiecode is eenmalig geldig, niet inwisselbaar tegen contanten, niet geldig op Cadeaucards en niet geldig in combinatie met andere actie(code)s.
Nee ff getest maar werkt niet dus zal wel weer gewoon reeds gebruikt zijn hèeppow schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:01:
Sorry, niet helemaal compleet vermeld:
Nickname does not reflect reality
Enkele kortingscode's waar ik geen gebruik van ga maken ;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FUTURUMSHOP gratis 1 paar Coolmax sokken twv 9,95
http://www.futurumshop.nl/
Kortingscode ;
TRP-POCiZq
Voorwaarden ; Geldig t/m 31 maart 2016 met minimale bestelwaarde van 35,00 (incl. waarde sokken )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FLINNDAL Voedingssupplementen ; 20,00 euro korting met kortingscode ; zal232
https://www.flinndal.nl/
Voorwaarden ; Minimaal bestelbedrag 30,00 euro Geldig t/m 31 maart 2016
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LOOPREIZEN.NL ; Reischeque twv 25,00 Code; VSQC5P3Z
https://www.loopreizen.nl/
Actievoorwaarden ; Per reischeque geld een minimale besteding van 450,00 / Geldig t/m 1 februari 2017
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kortingscode ;
TRP-POCiZq
Voorwaarden ; Geldig t/m 31 maart 2016 met minimale bestelwaarde van 35,00 (incl. waarde sokken )
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Actievoorwaarden ; Per reischeque geld een minimale besteding van 450,00 / Geldig t/m 1 februari 2017
Flinndal gebruikt, waarvoor dankPjotr45 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:16:toon volledige bericht
Kortingscode ;
TRP-POCiZq
€ 7,50 korting bij http://www.fonq.nl/
Members only:
Inloggen
Is al gebruikt zonder te melden helaas.Tovenaar schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:13:
€ 7,50 korting bij http://www.fonq.nl/
Members only:
Zojuist de code 1 maal gebruikt, werkt top! Thanks.
dprinse96 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:06:
[...]
Zojuist 2 hoesjes besteld en de code werkt nog steeds! Scheelt toch weer €5 euro op de totale kosten
Wellicht asociaal, maar ik heb ze beiden gebruikt. Dubbel bedankt!!Phrenic schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:27:
Fonq
5 Euro korting bij besteding van minimaal 20 Euro
Members only:
5 Euro korting bij besteding van minimaal 30 Euro
Members only:
JE KORTINGSCODE IS:
*Je persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je €7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van €30,-, geldig t/m 7 maart 2016.
Members only:
Inloggen
*Je persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je €7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van €30,-, geldig t/m 7 maart 2016.
Bedankt!jobr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:26:
JE KORTINGSCODE IS:Members only:
Hierbij nog een tegoedbon voor zalando: 10 euro. minimale bestelwaarde 60 euro.
ZANCSBWH
*knip* zie de topicwaarschuwing
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 07-03-2016 19:31 ]
5,- korting bij Fonq
*Je persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je €5,- korting bij een minimale bestelwaarde van €30,-, geldig t/m 14 maart 2016.
Members only:
Inloggen
*Je persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je €5,- korting bij een minimale bestelwaarde van €30,-, geldig t/m 14 maart 2016.
Members only:
Inloggen
www.licentie4u.nl
Profiteer nu tijdelijk van een extra korting van 10%!
Gebruik de onderstaande kortingscode tijdens het afrekenen.
10%korting
Profiteer nu tijdelijk van een extra korting van 10%!
Gebruik de onderstaande kortingscode tijdens het afrekenen.
10%korting
Heb deze gebruikt. Heel erg bedankt voor de code!SeriousSan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:04:
5,- korting bij Fonq
Members only:
Zie deze reactie op het forum over Licentie4u:
Op hun website:(...) Deze horen met een COA geleverd te worden of in geval van refurbished bij een nieuwe/refurbished pc. Ik zie steeds meer shops (ook enkele in de pricewatch) met dit soort "email" licenties en steeds meer klachten hierover.....
Voor dat geld kan het niet legaal zijn, de leveranciers hanteren een retailprijs en die is vast.Wij bieden u de beste prijs voor onze licenties. Hierdoor bespaart u een hoop geld wat soms wel kan oplopen tot 70% van de advies prijs. (...) Ons doel is om wereldwijd licenties te verkopen voor een prijs die niemand anders kan bieden.
Dat de codes werken, wil niet zeggen dat ze ook legaal zijn. Ik zou daar in ieder geval geen licenties kopen.Wij bieden een unieke garantie op onze licenties wat garandeerd dat deze altijd werken of vervangen worden bij mankementen.
[ Voor 40% gewijzigd door matroosoft op 08-03-2016 13:28 ]
Zonder er een discussie van te maken:matroosoft schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:21:
[...]
Dat de codes werken, wil niet zeggen dat ze ook legaal zijn. Ik zou daar in ieder geval geen licenties kopen.
- Ik heb er zelf, verspreid over de periode van een jaar, twee Windows keys gekocht en een Antivirus licentie voor een jaar. Bij mij is het goed gegaan en heb ik geen problemen gehad verder. Tot zover zijn mijn ervaringen altijd positief geweest.
- Of de keys (il)legaal zijn weet ik niet. Ik weet dat er ook van die studentenkeys zijn die ook zeer goedkoop zijn. Het maakt ook nog uit over welk product dat je praat. Een Windows van €169 voor €29 heeft een ander gevoel dan een Antivirus pakket van €59 voor €39.
- Wees in ieder geval gewaarschuwd met de gedachte: Als iets te mooi om waar lijkt te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook. Soms moet je ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, dan wordt goedkoop duurkoop.
Maar goed, ik dacht ik plaats hem hier omdat ik zelf geen negatieve ervaringen met de site heb gehad.
Gebruikt. Dank je wel!NY89 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:09:
[mo]2,50 korting op een E-Book bij bol.com
Voer de kortingscode* in om je korting te verzilveren.
De kortingscode is geldig t/m 09 maart 2016.
Jouw kortingscode: DLR09-G2A-E7R
Die studentenkey's worden door Microsoft goedkoper uitgegeven. Microsoft verkoopt ze ook via de eigen site, dus die kunnen legaal zijn (afhankelijk van waar je ze koopt).- Of de keys (il)legaal zijn weet ik niet. Ik weet dat er ook van die studentenkeys zijn die ook zeer goedkoop zijn. Het maakt ook nog uit over welk product dat je praat. Een Windows van €169 voor €29 heeft een ander gevoel dan een Antivirus pakket van €59 voor €39.
Ik wilde je post ook niet afkraken.- Wees in ieder geval gewaarschuwd met de gedachte: Als iets te mooi om waar lijkt te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook. Soms moet je ook niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, dan wordt goedkoop duurkoop.
Maar goed, ik dacht ik plaats hem hier omdat ik zelf geen negatieve ervaringen met de site heb gehad.
Drukwerkdeal.nl
Laat zien wie je bent
Bestel vandaag nog je drukwerk en ontvang tijdelijk €10 korting bij een bestelling vanaf €19,-. Gebruik de actiecode TV in stap 3 van je bestelling.*
Zoek je inspiratie? Download dan onze gratis whitepaper: 'Online drukwerk, van idee tot resultaat'.
*Eenmalig per klant te gebruiken t/m 27 maart 2016
Laat zien wie je bent
Bestel vandaag nog je drukwerk en ontvang tijdelijk €10 korting bij een bestelling vanaf €19,-. Gebruik de actiecode TV in stap 3 van je bestelling.*
Zoek je inspiratie? Download dan onze gratis whitepaper: 'Online drukwerk, van idee tot resultaat'.
*Eenmalig per klant te gebruiken t/m 27 maart 2016
Anoniem: 743323
15% korting bij Stylepit bij een minimale aanschafwaarde van €89
Geldig tm 13 maart
Code: Flip15NLYR
Link: http://www.stylepit.nl/
Geldig tm 13 maart
Code: Flip15NLYR
Link: http://www.stylepit.nl/
€ 7,50 korting op www.fonq.nl met kortingscode
*Je persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je €7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van €30,-, geldig t/m 14 maart 2016.
Members only:
Inloggen
*Je persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de designmerken &tradition, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto en Vitra. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je €7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van €30,-, geldig t/m 14 maart 2016.
7.50 EXTRA KORTING
JE KORTINGSCODE IS:
kado
VUL BIJ BETALEN DE KORTINGSCODE IN EN KLIK OP VERZILVEREN. DE 7.50 KORTING WORDT AUTOMATISCH VERREKEND.
JE KORTINGSCODE IS:
kado
VUL BIJ BETALEN DE KORTINGSCODE IN EN KLIK OP VERZILVEREN. DE 7.50 KORTING WORDT AUTOMATISCH VERREKEND.
* Deze kortingscode is alleen geldig op woensdag 9 maart en bij een bestelling van 40.- of meer. Bestel je meer dan 1 artikel, dan wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. De korting kun je gebruiken voor alle artikelen op wehkamp.nl, behalve cadeaubonnen, boeken en artikelen van Nutrilon, Buddha-to-Buddha, OOZOO, Scotch & Soda en G-Star RAW. Je kunt de kortingscode niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Veel shopplezier!
Have Fun Funske
Goedemorgen,
De afgelopen dagen hebben veel klanten ons via LiveChat gevraagd of er nog een kortingscode actief is.
Er is op dit moment nog één kortingscode actief (20% korting). Ik heb deze kortingscode gister verspreid via onze nieuwsbrief, maar blijkbaar is niet iedereen goed op de hoogte.
Daarom stuur ik u een persoonlijk berichtje via e-mail, zodat ik zeker weet dat u de kortingscode ook heeft en de korting niet misloopt.
Deze kortingscode is alleen 9 en 10 maart nog geldig en geeft 20% korting op alles: https://www.datona.nl
Hartelijke groet,
Stefan van Datona.nl
De afgelopen dagen hebben veel klanten ons via LiveChat gevraagd of er nog een kortingscode actief is.
Er is op dit moment nog één kortingscode actief (20% korting). Ik heb deze kortingscode gister verspreid via onze nieuwsbrief, maar blijkbaar is niet iedereen goed op de hoogte.
Daarom stuur ik u een persoonlijk berichtje via e-mail, zodat ik zeker weet dat u de kortingscode ook heeft en de korting niet misloopt.
Members only:
Inloggen
Deze kortingscode is alleen 9 en 10 maart nog geldig en geeft 20% korting op alles: https://www.datona.nl
Hartelijke groet,
Stefan van Datona.nl
Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Krijg helaas de melding dat hij niet geldig isjk1982 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:35:
€ 7,50 korting op www.fonq.nl met kortingscodeMembers only:

brievenbusbloemen.nl
Zonnige actie
Om het voorjaar alvast voordelig te beginnen, mag jij tijdelijk met cadeaucode KT25WM een bos tulpen naar keuze bestellen van €14,95 voor slechts €12,50!
Zonnige actie
Om het voorjaar alvast voordelig te beginnen, mag jij tijdelijk met cadeaucode KT25WM een bos tulpen naar keuze bestellen van €14,95 voor slechts €12,50!
Fonq
€5,- minimaal €20,-
VERJRC3BUB
€5,- minimaal €20,-
VERJRC3BUB
www.casarodriguillo.com
Dan is hij weer eens gebruikt zonder te melden. Balen..Eparox schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:53:
[...]
Krijg helaas de melding dat hij niet geldig is
Voorjaarskorting bij Conrad.nl: wil je € 10,- of € 20,- korting?
€ 10,- korting voor jou!
• Kortingscode = VOORJAAR10
• Minimum bestelbedrag: € 100,-
• Niet in combinatie met andere acties
• Je kunt de code slechts één keer gebruiken.
• Geldig van donderdag 10-03-2016 t/m 17-03-2016
€ 20,- korting voor jou!
• Kortingscode = VOORJAAR20
• Minimum bestelbedrag: € 200,-
€ 10,- korting voor jou!
• Kortingscode = VOORJAAR10
• Minimum bestelbedrag: € 100,-
€ 20,- korting voor jou!
• Kortingscode = VOORJAAR20
• Minimum bestelbedrag: € 200,-
Have Fun Funske
Weet niet of deze is gedeeld:
NTWA2016 bij Replacedirect. €5,00 cadeaubon.
NTWA2016 bij Replacedirect. €5,00 cadeaubon.
Flixbus 10% korting tot 20 maart 2016:
https://www.flixbus.com/
NH Hotel 15% korting voor verblijven tot 30 April 2016:
WELCOMEBACK
http://www.nh-hotels.com/
Members only:
Inloggen
https://www.flixbus.com/
NH Hotel 15% korting voor verblijven tot 30 April 2016:
WELCOMEBACK
http://www.nh-hotels.com/
Topbloemen.nl
Alstublieft: Een cadeaubon van € 2,50 voor u!
Natuurlijk zijn we u ook een volgende keer weer graag van dienst!
Hieronder treft u een vouchercode waarmee € 2,50 korting krijgt op uw volgende bestelling!
Cadeaubon code:
De code is geldig tot 06-07-2016 en is geldig op het gehele assortiment. Niet geldig in combinatie met andere korting.
Alstublieft: Een cadeaubon van € 2,50 voor u!
Natuurlijk zijn we u ook een volgende keer weer graag van dienst!
Hieronder treft u een vouchercode waarmee € 2,50 korting krijgt op uw volgende bestelling!
Cadeaubon code:
Members only:
Inloggen
De code is geldig tot 06-07-2016 en is geldig op het gehele assortiment. Niet geldig in combinatie met andere korting.
Members only:
Inloggen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
- Sawadee Reizen
- Korting: 35 euro op een boeking
- Geldig: t/m 18/06/2016
- Code: SWD-SL-16
[ Voor 13% gewijzigd door Stan op 10-03-2016 17:44 . Reden: Layout ]
10 euro korting bij fonq.nl met code LENTE
Actievoorwaarden €10 kortingscode:
De minimale bestelwaarde is € 100. De code is geldig op alle producten met uitzondering van boeken, giftcards en de merken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition, Vitra. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. De kortingscode is geldig tot en met 18-03-2016.
Actievoorwaarden €10 kortingscode:
De minimale bestelwaarde is € 100. De code is geldig op alle producten met uitzondering van boeken, giftcards en de merken HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, &tradition, Vitra. Niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. De kortingscode is geldig tot en met 18-03-2016.
10 euro korting bij Jumbo.com bij bestellen vanaf 50 euro (excl. bezorg/pickup kosten):
alleen online te verzilveren t/m 29 maart a.s.
Members only:
Inloggen
Dank, gebruikt!Gershwin25 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:35:
10 euro korting bij Jumbo.com bij bestellen vanaf 50 euro (excl. bezorg/pickup kosten):
Members only:
Bij www.fonq.nl
Veel shopplezier met de € 10 lentekorting! Kortingscode: LENTE
bij besteding vanaf 100 euro
Veel shopplezier met de € 10 lentekorting! Kortingscode: LENTE
bij besteding vanaf 100 euro
[ Voor 15% gewijzigd door topee op 11-03-2016 00:07 ]
RT
€10,- van Zalando:
Geldig tm 27-6, minimale bestelling van €60,-
Members only:
Inloggen
Bedankt!derdappie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:15:
€10,- van Zalando:
Members only:
15% korting bij Bonprix.nl
Geldig t/m 30-03-2016, geen minimum.
Het is me niet helemaal duidelijk of je ook moet abonneren op de nieuwsbrief
Geldig t/m 30-03-2016, geen minimum.
Members only:
Inloggen
Het is me niet helemaal duidelijk of je ook moet abonneren op de nieuwsbrief
Dit weekend bij Hungry.nl op al het bezorgeten 25% korting met deze code:
HAPPY25
(t/m zondag 13 maart 2016)
Codes die vaker gebruikt worden, en dus ook altijd te proberen (deels geldig / deels voor first orders only):
TASTY (25% korting)
TASTY40 (40% korting)
SCBHL40 (40% korting)
RELAX25 (25% korting)
BITE25 (25% korting)
HAPSLIK25 (25% korting)
HUNGRY
HUNGRY25
FOOD25 (25% korting)
HAPPY
TV
XMAS
HAPPY25
(t/m zondag 13 maart 2016)
Codes die vaker gebruikt worden, en dus ook altijd te proberen (deels geldig / deels voor first orders only):
TASTY (25% korting)
TASTY40 (40% korting)
SCBHL40 (40% korting)
RELAX25 (25% korting)
BITE25 (25% korting)
HAPSLIK25 (25% korting)
HUNGRY
HUNGRY25
FOOD25 (25% korting)
HAPPY
TV
XMAS
Miele geurflacons voor de nieuwe types wasdrogers: bestel 3 en ontvang 1 gratis
actiecode voor gebruik in de Miele Shop op www.miele.nl: 1034x041f8
actiecode voor gebruik in de Miele Shop op www.miele.nl: 1034x041f8
Fonq.nl kortingscode Euro 10 (min bestelwaarde v 50 Euro)
WV118NATAV
WV118NATAV
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
20% korting op alle Logitech gamegear via logitech.com. Geldig t/m 20 maart 2016.
Members only:
Inloggen
Bedankt!peacelord schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:04:
Fonq.nl kortingscode Euro 10 (min bestelwaarde v 50 Euro)
WV118NATAV
Peijnenburg heeft een actie bij de ontbijtkoek etc. waarbij je met twee actie-stickers gratis 4 weken de Telegraaf kunt ontvangen. http://www.peijnenburg.nl/telegraaf
Zover ik kan nagaan gaat het om twee unieke codes:
Je hebt beide nodig voor één maand gratis Telegraaf.
Laat het a.u.b. weten wanneer je deze codes hebt gebruikt
Members only:
Inloggen
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
Bedankt, gebruikt!Bluepenguin schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:25:
Peijnenburg heeft een actie bij de ontbijtkoek etc. waarbij je met twee actie-stickers gratis 4 weken de Telegraaf kunt ontvangen. http://www.peijnenburg.nl/telegraaf
Members only:
Als ik het goed lees, gaat het om weekendkrant ipv hele week, maar ben ik ook blij mee!
zover ik er uit haalde heb je m doordeweeks digitaal en in het weekend de papieren versie. Mooi dat je er wat aan hebtRichard89 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:41:
[...]
Bedankt, gebruikt!
Als ik het goed lees, gaat het om weekendkrant ipv hele week, maar ben ik ook blij mee!
Enjoy!
Geen idee of hier mensen gebruik maken van audioboeken. Ik heb een giftcard voor Storytel:
www.storytel.nl/gift
Maand gratis / onbeperkt gebruik maken van audioboeken
Te gebruiken tot 31-12-2016
Geen idee wat de resterende voorwaarden zijn.
www.storytel.nl/gift
Members only:
Inloggen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Gebruikt zonder te melden!Nakebod schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:55:
Geen idee of hier mensen gebruik maken van audioboeken. Ik heb een giftcard voor Storytel:
www.storytel.nl/gift
Members only:
Wehkamp.nl:
VOOR JOU!
TIJD OM EXTRA VAN JE VRIJE DAG TE GENIETEN:
7.50 EXTRA KORTING*
JE KORTINGSCODE IS:
korting
Deze kortingscode is alleen geldig op zondag 13 maart en bij een bestelling van 40.- of meer. Bestel je meer dan 1 artikel, dan wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. De korting kun je gebruiken voor alle artikelen op wehkamp.nl, behalve cadeaubonnen, boeken en artikelen van Nutrilon, Buddha-to-Buddha, OOZOO, Scotch & Soda en G-Star RAW. Je kunt de kortingscode niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Veel shopplezier!
VOOR JOU!
TIJD OM EXTRA VAN JE VRIJE DAG TE GENIETEN:
7.50 EXTRA KORTING*
JE KORTINGSCODE IS:
korting
Deze kortingscode is alleen geldig op zondag 13 maart en bij een bestelling van 40.- of meer. Bestel je meer dan 1 artikel, dan wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. De korting kun je gebruiken voor alle artikelen op wehkamp.nl, behalve cadeaubonnen, boeken en artikelen van Nutrilon, Buddha-to-Buddha, OOZOO, Scotch & Soda en G-Star RAW. Je kunt de kortingscode niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Veel shopplezier!
Have Fun Funske
Philips
Je bent vandaag jarig. Van harte gefeliciteerd! Om deze dag nóg onvergetelijker te maken geven wij je als cadeautje graag een waardebon voor maar liefst 35% korting op ieder product in onze online shop.*
Houd er rekening mee dat deze korting alleen van toepassing is op het duurste artikel dat je koopt.
Direct Winkelen
*Korting niet geldig op de Philips Hue en Friends of Hue en niet geldig in combinatie met andere kortingen.
Bax-shopp
Weer een jaar verder, weer een jaar ouder. Namens het hele team van Bax-shop willen we u van harte feliciteren! Uw verjaardag verdient een feestje en wij helpen graag mee om uw feestje nog leuker te maken. Daarom krijgt u van ons 5% korting op uw eerstvolgende aankoop vanaf 50 euro. Een cadeautje, omdat u jarig bent.
Als u bij uw eerstvolgende bestelling bij Bax-shop de volgende kortingscode in uw winkelmandje invult, wordt de korting vanzelf verrekend:
Je bent vandaag jarig. Van harte gefeliciteerd! Om deze dag nóg onvergetelijker te maken geven wij je als cadeautje graag een waardebon voor maar liefst 35% korting op ieder product in onze online shop.*
Houd er rekening mee dat deze korting alleen van toepassing is op het duurste artikel dat je koopt.
Direct Winkelen
Members only:
Inloggen
*Korting niet geldig op de Philips Hue en Friends of Hue en niet geldig in combinatie met andere kortingen.
Bax-shopp
Weer een jaar verder, weer een jaar ouder. Namens het hele team van Bax-shop willen we u van harte feliciteren! Uw verjaardag verdient een feestje en wij helpen graag mee om uw feestje nog leuker te maken. Daarom krijgt u van ons 5% korting op uw eerstvolgende aankoop vanaf 50 euro. Een cadeautje, omdat u jarig bent.
Als u bij uw eerstvolgende bestelling bij Bax-shop de volgende kortingscode in uw winkelmandje invult, wordt de korting vanzelf verrekend:
Members only:
Inloggen
[ Voor 35% gewijzigd door Famous op 13-03-2016 13:32 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Algemene kortingscode voor Conrad: van 10 t/m 17 maart 10% of 20% korting
• 10% korting: VOORJAAR10 wanneer je meer dan 100 euro uitgeeft
• 20% korting: VOORJAAR20 wanneer je meer dan 200 euro uitgeeft
rest van de voorwaarden staat op hun site en spreken redelijk voor zich (niet te combineren met andere acties etc.)
rest van de voorwaarden staat op hun site en spreken redelijk voor zich (niet te combineren met andere acties etc.)
Ik heb deze code gebruikt, Bedankt!Famous schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:30:
Bax-shopp
Members only:
Gebruikt, dank je!Famous schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:30:
Philips
Direct Winkelen
Members only:
5% korting voor je foto op canvas bij HerinneringenOpLinnen: LBMAR2012 (volgens mij een generieke code).
Groeten
Jan
Groeten
Jan
Bart Smit
We zijn blij dat je klant bent bij ons!
Daarom kreeg je onlangs van ons een actiecode, die recht geeft op € 2,50 korting bij een minimale besteding van € 25,- in onze webshop.
Jouw unieke actiecode*:
ZueU83jC9
Bart Smit
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We wensen je een hele fijne dag toe. Om deze dag nog specialer te maken geven we je 5 euro korting op je volgende aankoop in onze webshop*.
Gebruik onderstaande code in de winkelwagen en de korting wordt automatisch verrekend.
€5,- korting*!
Jouw kortingscode is:BSW4lt3Ei8NL
We zijn blij dat je klant bent bij ons!
Daarom kreeg je onlangs van ons een actiecode, die recht geeft op € 2,50 korting bij een minimale besteding van € 25,- in onze webshop.
Jouw unieke actiecode*:
ZueU83jC9
Bart Smit
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We wensen je een hele fijne dag toe. Om deze dag nog specialer te maken geven we je 5 euro korting op je volgende aankoop in onze webshop*.
Gebruik onderstaande code in de winkelwagen en de korting wordt automatisch verrekend.
€5,- korting*!
Jouw kortingscode is:BSW4lt3Ei8NL
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb de code voorjaar20 net geprobeerd en ik kreeg 20 euro korting. Je krijgt dus 10 of 20 euro korting ipv procent.Bluepenguin schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:08:
Algemene kortingscode voor Conrad: van 10 t/m 17 maart 10% of 20% korting
Raar, ik had hem gisteren ook geprobeerd voor een bedrag van €65, maar gaf aan dat de code ongeldig wasjuptache schreef op maandag 14 maart 2016 @ 07:28:
[...]
Niet alleen geprobeerd, gebruikt zelfs![]()
Hoezo?
Hartelijk dank!Pjotr45 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:16:
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 14-03-2016 15:13 ]
Kortingscode van €10,- bij Bikester
Members only:
Inloggen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik heb nog een Fonq.nl kortingscode die ik niet ga gebruiken.
Geldig t/m vandaag 14/3/2016:
www.fonq.nl
5 euro korting vanaf 30 euro besteding
www.fonq.nl
Members only:
Inloggen
RT
Anoniem: 744483
€30 korting op de Wherecom Kidfit GPS horloges tot en met 31-03-2016 tegebruiken.
Dit is geen unieke code en dus vaker te gebruiken!
WKF30KO
http://gpstrackshop.com/n.../wherecom-kidfit-horloge/
Dus als iemand nog even zijn of haar kind, neefje, vrouw of wie dan ook wilt volgen....Good luck
Dit is geen unieke code en dus vaker te gebruiken!
WKF30KO
http://gpstrackshop.com/n.../wherecom-kidfit-horloge/
Dus als iemand nog even zijn of haar kind, neefje, vrouw of wie dan ook wilt volgen....Good luck
Anoniem: 609880
Gebruikt! Dank je wel!!
topee schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:57:
Ik heb nog een Fonq.nl kortingscode die ik niet ga gebruiken.
www.fonq.nl
Members only:
Zie nu bij inloggen dat er een min.aankoop van €50,- aan verbonden is.Hackus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:46:
Kortingscode van €10,- bij BikesterMembers only:
Dat was niet op de voucher te zien.
Sorry
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Vanaf 14 t/m 20 maart krijg je bij New York Pizza 25% korting op al je bestellingen via onze site! Hiervoor hoef je bij je bestelling slechts couponnummer 280 in te vullen en klaar is Kees!"
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
De nederlandse gebruikt, thanks!JakeNL schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:06:
Zalando 10 Euro kortingbon bij minimale besteding van 60 Euro geldig t/m 27-6-2016
Nederland:Members only:
Belgie:Members only:
[ Voor 3% gewijzigd door Zinloos1 op 14-03-2016 19:15 ]
Via Withings krijg je nu 10% korting op alle producten en accesoires, deze ontvang je als je via de community lid wordt. Sharing is caring.
WITHINGS-BOOSTER15
http://www.withings.com/eu/en/store
WITHINGS-BOOSTER15
Wehkamp.nl:
*Deze kortingscode is alleen geldig van 15 t/m 20 maart en bij een bestelling van 40.- of meer. Bestel je meer dan 1 artikel, dan wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. De korting kun je gebruiken voor alle artikelen op wehkamp.nl, behalve cadeaubonnen, boeken en artikelen van Pampers, Nutrilon, Buddha-to-Buddha, OOZOO, Scotch & Soda en G-Star RAW. Je kunt de kortingscode niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Veel shopplezier!
7.50 EXTRA KORTING*
JE KORTINGSCODE IS:
lente
JE KORTINGSCODE IS:
lente
*Deze kortingscode is alleen geldig van 15 t/m 20 maart en bij een bestelling van 40.- of meer. Bestel je meer dan 1 artikel, dan wordt de korting verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. De korting kun je gebruiken voor alle artikelen op wehkamp.nl, behalve cadeaubonnen, boeken en artikelen van Pampers, Nutrilon, Buddha-to-Buddha, OOZOO, Scotch & Soda en G-Star RAW. Je kunt de kortingscode niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Veel shopplezier!
Have Fun Funske
replace direct
Deze actie met kortingscode geldt tot en met 24-03-2016 bij een besteding vanaf € 50,- en is niet geldig in combinatie met andere kortingscodes. Vul de kortingscode NTWA2016 in bij stap 1 in de kassa en de korting wordt automatisch verrekend. Bekijk hier de actievoorwaarden.
Deze actie met kortingscode geldt tot en met 24-03-2016 bij een besteding vanaf € 50,- en is niet geldig in combinatie met andere kortingscodes. Vul de kortingscode NTWA2016 in bij stap 1 in de kassa en de korting wordt automatisch verrekend. Bekijk hier de actievoorwaarden.
[ Voor 78% gewijzigd door roelbb op 15-03-2016 13:06 ]
roelbb
Met de code PENN krijg je nog meer korting... 25% !! .. die dus gebruikt.eXisTa schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:06:
Via Withings krijg je nu 10% korting op alle producten en accesoires, deze ontvang je als je via de community lid wordt. Sharing is caring.
WITHINGS-BOOSTER15
Bij www.sneltoner.nl krijgt u een gratis pak papier.
* vanaf 25 euro, tot 1/7/2016
---
10% Korting op batterijen, accu's, laders en nog veel meer bij www.batteryking.nl
* tot 30/06/2016, .nl en .be.
Members only:
Inloggen
* vanaf 25 euro, tot 1/7/2016
---
10% Korting op batterijen, accu's, laders en nog veel meer bij www.batteryking.nl
Members only:
Inloggen
* tot 30/06/2016, .nl en .be.
- knip -
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.