SAVE 30%* | Next 24 hours
Use coupon BIRTHDAY
Thanks!Pieroman schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:17:
Fonq:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Super! 15 euro bespaard op een mooie nieuwe pannensetReseT schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:32:
FONQ.nl 10% op alles volgens mij. Geldig tot 10-8.2015
Members only:
Graag gedaan
ik denk 7,50
grtz Kurt
gebruikt, bedankt!Usselite schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:01:
Fonq €5,- korting:
Members only:
[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 11-08-2015 12:07 ]
Geldig t/m 18 augustus
[ Voor 13% gewijzigd door ITsEZ op 11-08-2015 12:05 ]
What you see is always what you get.
Waarschijnlijk prima bruikbaar door op ebay.us te bestellen met verzending naar Nl.Get $5 off a $50 eBay gift card!
12 hours only. Offer ends TONIGHT at 9pm PST.
So hurry before time runs out.
Use promo code EBAY50 at checkout.
Terms: The offer is valid until August 11, 2015 at 9:00pm PST. Must apply promo code EBAY50 at checkout to get $5 off a $50 or more eBay e-gift card.
Valid while supplies last. Cannot combine with other promo codes or the new user promotional $5 Gyft Card. Cannot use a Gyft Card to purchase a $50 or more eBay e-gift card for this promotion. Purchases made with a promo code will not earn Gyft Points. Each household can redeem promo code up to 3 times. Gift cards are only redeemable in the U.S. This offer is subject to change, alteration or termination by Gyft in its discretion at any time. Please contact customer support if you have any questions.
Al eerder een bon bij Gyft besteld en vervolgens geretourneerd omdat verzending naar NL niet ging, dat was toen geen probleem.
Mocht iemand het geprobeerd hebben hoor ik het graag!
Als nieuwe klant krijgt u nu tijdelijk € 75 advertentietegoed cadeau bij besteding van € 25 euro.
Geldig tot 30 oktober 2015
Bron: http://www.vx.nl/sunnycar...book&utm_campaign=SCactieBoek jij in de periode van 20 juli t/m 31 augustus 2015 een vakantie met huurauto van Sunny Cars, krijg je namelijk alléén bij ons een korting van €25,- per boeking. Let op: de huurperiode dient in te gaan vóór 31 oktober 2015. Boek nu met actiecode SCDRT715 en ontvang €25,- korting.
**Geldig t/m 14.08.2015 met een minimum bestelwaarde van € 50 (Express levering kosten niet inbegrepen) | De minimum bestelwaarde moet ook gehaald worden na het retourneren van artikelen
BedanktUsselite schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:01:
Fonq €5,- korting:
Members only:
eGO Move €495 -> €470
http://egomove.nl/nl/shop/
Deze code kun je invullen bij het afrekenen.
5 Euro korting met de code AUGUSTUS (minimum bestelling 50€)
*Je persoonlijke kortingscode is geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de merken &tradition, Fatboy, HAY, Kartell, Lightyears, Muuto, Vipp, Vitra, Wesco en Zack. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je €7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van €30,-, geldig t/m 13 augustus 2015.
Verwijderd
Goed mijn codes voor tijdschrift.nl
BEDANKT815
DIGITAAL7201502
Nog 14 dagen geldig.
Shikata ga nai.
http://www.beaumotica.nl/philips-hue
As finishing touch god created the Dutch
Thanx! Hue kit besteldKiNgSiZZe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:59:
Met deze code AQ7AH7 krijg je bij Beaumotica 10% korting op in ieder geval Philips Hue startersets, weet niet hoe lang deze geldig blijft
Hue kan je op moment beter bij de Praxis halen, 20% korting (met pas/app, v.a. 50 euro).KiNgSiZZe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:59:
Met deze code AQ7AH7 krijg je bij Beaumotica 10% korting op in ieder geval Philips Hue startersets, weet niet hoe lang deze geldig blijft
Je kan via de Praxis site checken welke vestiging nog voldoende voorraad heeft, ik moest namelijk 12 lampen hebben en in de lokale Praxis hadden ze er nog maar 4.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Houd er dan wel rekening mee dat de praxis lang niet het hele Hue assortiment heeft. Bijvoorbeeld niet de Hue RGB lampen!EiT schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:37:
[...]
Hue kan je op moment beter bij de Praxis halen, 20% korting (met pas/app, v.a. 50 euro).
Je kan via de Praxis site checken welke vestiging nog voldoende voorraad heeft, ik moest namelijk 12 lampen hebben en in de lokale Praxis hadden ze er nog maar 4.
Weet je toevallig ook wat ze doen? Ben wel geïnteresseerd namelijk.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:24:
Gewoon niet meer aan ergeren als iemand niet even bedankt. Onbeschoft, maar het gebeurt nou eenmaal en dat blijft.
BEDANKT815
DIGITAAL7201502
Helaas, melding: Voer een geldige vouchercode in.Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:43:
Review op Adidas geschreven en daar is deze 10% code uitgekomen:
Members only:
Nog 14 dagen geldig.
Minimum bestelwaarde : EUR 50,00
Geldig tot 01-09-2015
No worries, inschrijven voor de nieuwsbrief en je krijgt een code voor 15%jspr360 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:25:
[...]
Helaas, melding: Voer een geldige vouchercode in.
Aldus de mail alleen geldig in Enschede, misschien ook elders:
89218
Gratis Fotoboek M t.w.v. € 13,95
Ga naar www.albelli.nl/nivea en installeer het fotoboek programma.
Bij afrekenen code invoeren:
Geldig t/m zondag 20 september 2015 op alle fotoboeken vanaf formaat M. Exclusief opties en verzendkosten.
En 1 voor € 12,95 korting op fotoboek L of groter
www.albelli.nl/kampioen2015 en installeer het fotoboekprogramma
Bij afrekenen kortingscode invullen:
en ipv € 22,95 betaal je € 10,00.
Geldig t/m 8 september 2015. Korting van € 12,95 is op alle fotoboeken L en groter van Albelli te gebruiken.
Meld even voor je mede forumleden wanneer een code is gebruikt! Have fun!
[ Voor 38% gewijzigd door elrosso op 14-08-2015 16:22 ]
Verwijderd
Gelukt, bedankt!Galois schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:40:
Zalando 5 euro korting: WELC5527
Geldig tot en met 31.08.2015 | met een minimum bestelwaarde van € 30 |
Hierbij een code voor 10,- euro korting bij Zalando. Alleen vandaag nog geldig!
Geldig t/m 14.08.2015 met een minimum bestelwaarde van € 50 (Express levering kosten niet inbegrepen) | De minimum bestelwaarde moet ook gehaald worden na het retourneren van artikelen | Niet inwisselbaar voor contant geld | Niet geldig i.c.m. andere acties | Enkele merken kunnen van de actie uitgesloten zijn | Maximaal één kortingscode per bestelling.
Allebei gebruikt; mijn dank!!!!Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:24:
Gewoon niet meer aan ergeren als iemand niet even bedankt. Onbeschoft, maar het gebeurt nou eenmaal en dat blijft.
BEDANKT815
DIGITAAL7201502
Have Fun Funske
Ah ik zocht er net eentje haha, maar helaas is ie ook alweer gebruikt zonder te melden..swoek schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:56:
Beste mede-Tweakers,
Hierbij een code voor 10,- euro korting bij Zalando. Alleen vandaag nog geldig!
Members only:
Geldig t/m 14.08.2015 met een minimum bestelwaarde van € 50 (Express levering kosten niet inbegrepen) | De minimum bestelwaarde moet ook gehaald worden na het retourneren van artikelen | Niet inwisselbaar voor contant geld | Niet geldig i.c.m. andere acties | Enkele merken kunnen van de actie uitgesloten zijn | Maximaal één kortingscode per bestelling.
Dankje, 2e code werkte niet bij mij maar wel DIGITAAL8201502.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:24:
BEDANKT815
DIGITAAL7201502
Codes werken op tijdschriften tot EUR 4,99 geloof ik.
Geldig tot en met 18.08.2015 met een minimum bestelwaarde van € 100 | Niet geldig i.c.m. andere acties | Enkele merken kunnen van de actie uitgesloten zijn | Zalando Lounge- en partnerartikelen zijn uitgesloten | Maximaal één kortingscode per bestelling | Niet inwisselbaar voor contant geld
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Helaas al gebruikt:(Bastien schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:08:
Zalando € 20 korting. Aangezien het gemaild is als persoonlijke code weet ik niet of deze bij anderen werkt. Maar dat ziet iemand vanzelf.
Members only:
Geldig tot en met 18.08.2015 met een minimum bestelwaarde van € 100 | Niet geldig i.c.m. andere acties | Enkele merken kunnen van de actie uitgesloten zijn | Zalando Lounge- en partnerartikelen zijn uitgesloten | Maximaal één kortingscode per bestelling | Niet inwisselbaar voor contant geld
Verwijderd
Het is een unieke code.....
9GMLRWD8
Hier zijn interessante kortingen mee te behalen. Consoles doen bijvoorbeeld mee (in ieder geval bij makro Delft). Ik heb een PS4 1TB voor 320 euro incl. hierdoor. Wellicht ken je iemand met pas en stickervel als je die zelf niet hebt. Geldt tot 25 augustus.
Verwijderd
Hangt er vanaf wat je wilde kopen.Gershwin25 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:01:
[...]
Dankje, 2e code werkte niet bij mij maar wel DIGITAAL8201502.
Codes werken op tijdschriften tot EUR 4,99 geloof ik.
min 50EUR, tot en met zondag 16 augustus 2015
Thanks! gebruiktdjuro499 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:37:
Zalando 10% EXTRA korting op alle SALE
Members only:
min 50EUR, tot en met zondag 16 augustus 2015
BESTSALE
20% korting op alle fotoboeken en wanddecoratie bij Albelli (tot 30 september)
Ik heb deze kortingscode vandaag per brief ontvangen . Weet dus niet of een eenmalige code is.
De algemene code is: 2015ZOMERRockvee2 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:46:
Members only:
20% korting op alle fotoboeken en wanddecoratie bij Albelli (tot 30 september)
Ik heb deze kortingscode vandaag per brief ontvangen . Weet dus niet of een eenmalige code is.
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Gebruikt, bedankt!Galois schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:40:
Verwijderd
ga naar de website van NatuTravel en boek daar je eigen huurauto, vul in de code SCNATUTR10 en ontvang direct de 10% korting. Kan tot en met september. Dus voor iemand die nog een auto nodig heeft voor zijn vakantie.
Actievoorwaarden:
Geldig van maandag 10 augustus t/m 30 augustus 2015.
10 euro korting bij besteding vanaf 50,- euro, 20 euro korting bij besteding vanaf 75,- en 30 euro korting bij besteding vanaf 100,- euro.
Gebruik online de actiecode student2015
De korting is niet geldig op reeds gedane aankopen, elektronica (inclusief huishoudelijke apparatuur en Dixons), food, meubelen, gordijnen, entertainment (CD’s, DVD’s, games), cadeaukaarten, arbeids- en maakloon, artikelen waar wettelijk geen korting op gegeven mag worden, zoals boeken en niet in combinatie met andere kortingsacties of Air Miles aanbiedingen.
De korting is niet geldig bij La Place.
V&D behoudt zich het recht voor artikelen van deze actie uit te sluiten en de voorwaarden gedurende de actieperiode aan te passen.
De volgende merken zijn uitgesloten van deze actie in de V&D Warenhuizen en op vd.nl:
Blomus, Dinnerware, Eightmoods, Leonardo, Philips verlichting, Riverdale, WMF en Zack
brigitvv schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:58:
Kortingscode van EUR 10,00 bij fonQ.nl
Minimum bestelwaarde : EUR 50,00
Geldig tot 01-09-2015
Members only:
Beide gebruikt zonder melding/bedankje
Erger je niet, maar ergerlijk is het wel.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Gebruikt, bedankt, scheelt weer 10 euro!Aesculapius schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:33:
Fotofabriek.nl €10 korting t/m 1/9/15
Members only:
Voorwaarden mij niet bekend, maar ik heb mooi €20 korting gehad op een fotoboek van €60. (+/-)
Ook gebruikt. Dank je wel!Galois schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:40:
Mits niemand me voor is geweest. Thanks!R_026 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:08:
£10,- Gift voucher voor logitech.com UK
Members only:
250VIEWSVorige week ontving je van ons €2.50 korting omdat onze TV commercial meer dan 250.000 keer bekeken is. Vergeet hiervan niet te profiteren en ga direct goed van start! De korting is geldig op het gehele assortiment, bij een volgende bestelling vanaf €25. Gebruik hiervoor de kortingscode 250VIEWS.
Deze actie met kortingscode geldt tot en met 31-08-2015 bij een besteding vanaf €25 en is niet geldig in combinatie met andere kortingscodes. Vul de kortingscode 250VIEWS in bij stap 1 in de kassa en de korting wordt automatisch verrekend. Bekijk hier de actievoorwaarden.
http://shop.lenovo.com/nl...iPromoID=espotFULLHDNoCTA
Tijdens het betalingsoverzicht de eCoupon code "FULLHD" gebruiken.
Verwijderd
ThanksKarloe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:20:
Conrad.nl
Code: TOSHIBAWIN5
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Hier ook nog bedankt!Karloe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:20:
Conrad.nl
Alternate: 5% korting op een ASUS notebook met Windows 8.1 (upgrade gratis naar Windows 10)TommieW schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:14:
Alternate: 5% korting op Toshiba laptops met Windows 8.1. [Aanbod]
Code: TOSHIBAWIN5
Kortingscode: ASUSSPIN5 Aanbod
hmmm sensing a pattern here....
Dank, werkt nog steedsSebaszz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:12:
30% VOORDEEL BIJ PIXUM!
Snapfish is gestopt en beveelt Pixum aan als je nieuwe fotoservice.
Jouw voordelen:
Premium kwaliteit
Snelle levering
Uitstekende klantenservice
Kennismakingsvoordeel tot 30% op alles
EXCLUSIEF 30%
Jouw kortingscode: KYPNRUHH4G8PXGH
en zelfde site:
gratis verzendkosten vanaf €10
Mooie foto's gemaakt met deze hitte? Druk ze nu af en profiteer van gratis verzendkosten vanaf €10!
Jouw kortingscode*:
RWJJA7F292WHDTH
http://www.pixum.nl/
[ Voor 4% gewijzigd door Tuxie op 17-08-2015 15:04 ]
gratis verzenden (Nederland) met code : BBB195
De code is geldig t/m vrijdag 21 augustus en je kunt hem ook voor internationale zendingen gebruiken dan betaal je slechts € 3,00 verzendkosten.
Werkt volgens mij alleen bij je tweede bestelling!
Bedankt, net 10 € bespaard op een Logitech Harmony Ultimate!Fuwor schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:28:
10 euro korting bij minimale besteding van 50 euro bij Amazon.de.
Werkt volgens mij alleen bij je tweede bestelling!
Members only:
En hij was al 20 € goedkoper dan de goedkoopste NL of BE shop
Overigens wel erg weinig coupons van X € de laatste maanden voor bv. bol en coolblue. Vroeger moest ik nooit zo lang zoeken. De tijd van klanten lokken is voorbij
Werkt nogVerwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:35:
Met de code G2PLAYNL kun je 3% korting krijgen tijdens het afrekenen
op G2play - weet niet hoe lang de code nog geldig is
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Uw mening is erg belangrijk voor ons, daarom bedanken wij u graag met een kortingscode van €5,-*.
Gebruik kortingscode: newbv5
De korting is geldig op een bestelling vanaf €49,95 en t/m 31-08-2015. Niet geldig i.c.m. andere kortingscodes.
Met vriendelijke groet,
Ziengs
Lijkt me geen uniek accountgebonden code.
Helaas werkt de code niet... Wordt wel verzilverd maar geen 5 euro korting helaas..timmert26 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:48:
Bart Smit:
Heb jij je kortingscode al verzilverd? Met de volgende code krijg je 5 euro korting volgende aankoop in onze webshop:
Members only:
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Misschien minimaal bestedingsbedrag niet gehaald?BaZnGaNL schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:11:
[...]
Helaas werkt de code niet... Wordt wel verzilverd maar geen 5 euro korting helaas..
Dank u,dragon2 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:56:
[...]
Alternate: 5% korting op een ASUS notebook met Windows 8.1 (upgrade gratis naar Windows 10)
Kortingscode: ASUSSPIN5 Aanbod
hmmm sensing a pattern here....
Weer €50 euro verdiend minder uitgegeven
[ Voor 3% gewijzigd door Tinusvolkel op 18-08-2015 11:12 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 18-08-2015 12:18 ]
code: HMB1MQVOGZ
Niet meer geldig. .....:-(secondsight schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:41:
7.50 Korting bij MyCom, bij bestelling vanaf 35EUR
code: HMB1MQVOGZ
Dan is iemand je voor geweest, en niet gemeld

Wil je gratis verzenden (Nederland):
De code is geldig t/m vrijdag 21 augustus en je kunt hem ook voor internationale zendingen gebruiken.. . .. dan betaal je slechts € 3,00 verzendkosten.
code N502ICS gebruikt en werkt prima ! 252 dagen left (ik had originele licencie maar was bijna afgelopen en op zoek naar kortingscode (dit is nog betermichiel.686 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:49:
Bitdefender® Internet Security 2015, awarded Best Protection by AV-TEST for 3 years straight!
Normally, this would cost you $59.96. Today we're giving it to you for FREE - and your license is valid for 9 months.
This is your unique product key:
Members only:
Members only:
Members only:
How do I install?
First, please download and save the product from the link below:
http://download.bitdefend...bitdefender_isecurity.exe
Now simply run the installation file. This usually takes only a few minutes.
How do I activate?
During installation, you will be asked for your license key. Simply insert the 7-character code provided earlier in this email. To finalize the activation, log in to your free MyBitdefender account, during the Getting Started stage.
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
10 euro korting bij besteding van 50 euro
Geldig t/m 31 oktober 2015
DENONPROMO
Eerste code werkt ook nog steeds prima. Bedankt, ben ik weer terug bij BitDefender na een uitstapje richting Avast.michiel.686 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:49:
Bitdefender® Internet Security 2015, awarded Best Protection by AV-TEST for 3 years straight!
Normally, this would cost you $59.96. Today we're giving it to you for FREE - and your license is valid for 9 months.
This is your unique product key:
Members only:
Members only:
Members only:
How do I install?
First, please download and save the product from the link below:
http://download.bitdefend...bitdefender_isecurity.exe
Now simply run the installation file. This usually takes only a few minutes.
How do I activate?
During installation, you will be asked for your license key. Simply insert the 7-character code provided earlier in this email. To finalize the activation, log in to your free MyBitdefender account, during the Getting Started stage.
Bedankt! Ik heb de laatste PS4 1TB uit Groningen gekocht. Dankzij de 20% korting en een €5-kortingskaart (speciaal voor de winkel in Groningen) heb ik €360 betaald voor een 1TB PS4 met extra controller.donaldo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:12:
Voor mensen met Makropas en die de folders ontvangen, daar zaten 3 kortingstickers bij voor 20% korting op alles met een aantal uitzonderingen. Link
Hier zijn interessante kortingen mee te behalen. Consoles doen bijvoorbeeld mee (in ieder geval bij makro Delft). Ik heb een PS4 1TB voor 320 euro incl. hierdoor. Wellicht ken je iemand met pas en stickervel als je die zelf niet hebt. Geldt tot 25 augustus.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
10 pond code voor de webshop van Logitech.
Gebruikt! Thx.Hannibal1471 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:58:
Members only:
10 pond code voor de webshop van Logitech.
DankjeManiacsHouse schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:22:
€ 7,50 korting MyCom bij besteding vanaf € 35. Week geldig. Geen idee of persoonsgebonden is.
Members only:
ps. gefeliciteerd met je verjaardag
[ Voor 6% gewijzigd door donderdraak op 19-08-2015 11:19 ]
Dit soort codes (zo ook de eerder genoemde 50danke10) lijken telkens niet te werken, ik heb al op verschillende fora gezien dat deze codes alleen werken als je dit persoonlijk toegezonden hebt gekregen. Zo niet, krijg je deze melding:donderdraak schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:10:
Amazon.de kortingscode 10 euro boven de 50 euro
Members only:
Der eingegebene Gutscheincode kann für Ihren Einkauf nicht angewendet werden.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Graag gedaan en dank je! Niet persoonsgebonden dus?donderdraak schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:18:
[...]
Dankjeik wilde net wat daar gaan bestellen!
ps. gefeliciteerd met je verjaardag
Je kortingscode van €7.50 is de komende 7 dagen geldig en in te
wisselen bij dixons, bij een besteding van minimaal € 35,-
Dixons.nl
Geprobeerd bij een bestelling voor een foto op aluminium maar daar werkt hij niet.I Am Weasel schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:38:
Allemaal mooi die Albelli 20% kortingscodes, maar ik heb er een van 30%.
Voorwaarden mij niet bekend, maar ik heb mooi €20 korting gehad op een fotoboek van €60. (+/-)
Members only:
edit:
Werkt alleen op albelli.be en vanaf 01 Augustus tot en met 30 September 2015. En ik dacht ook bij een besteding vanaf 80 euro. Gelukkig kan je als Nederlander ook inloggen op albelli.be en dus ook gebruik maken van die kortingscode. Overigens is het 35% korting
Thnx!
[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 19-08-2015 14:46 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.