Hierbij weer een HEMA fotoalbumcode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Gebruikt.remcoboy1479 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:02:
Hierbij weer een HEMA fotoalbumcode:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Geen dank!
[ Voor 117% gewijzigd door BDHowner op 31-08-2013 13:37 ]
Werkt bij mij ook niet meer. GTA5 voor PS3.Torrentus schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:17:
[...]
[mbr]die code[/] voor 10% korting bij bol.com is niet uniek, kan iedereen dus blijven gebruiken tot 11 september.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Laatste vraag over Bol.com code hierdennisvdweg schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:53:
Even je cookies van bol.com verwijderen, toen wou het weer bij mij.
Heel irritant inderdaad, ik heb ook standaard 2.50 korting gekregen omdat een product niet meer leverbaar was.PM_Petrol schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:52:
[...]
Werkt bij mij ook niet meer. GTA5 voor PS3.
De ingevoerde kortingscode is al het toegestaan aantal keren gebruikt en daarom niet meer geldig.
De kortingscode is niet (langer) toegepast op uw bestelling.
Heb het ook al met een andere browser geprobeerd, maar nee hoor.
Ik krijg wel €2.5 standaard korting op Entertainment, Ebooks en Internationale boeken. Misschien dat het daarom niet werkt? Ik kan de €2.5 ook niet weghalen, stond er al standaard bij.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Jij komt zelfs niet meer bij de betaalpagina, daar had ik dan geen last van.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:26:
[...]
Heel irritant inderdaad, ik heb ook standaard 2.50 korting gekregen omdat een product niet meer leverbaar was.
Als ik door wil gaan met bestellen krijg ik steeds een melding dat de code niet meer geldig is en dus niet toegepast wordt, maar ik kan ook niet doorgaan naar de betaalpagina.
Het komt er op neer dat ik door die code nu helemaal niks kan bestellen...
Cookies verwijderen en in andere browser helpen ook niet.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Gebruikt, bedankt!mccAin schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:44:
Hier nog een code voor Coolblue (best wat keuze dus) ter waarde van 5 Euro.
Wees wel snel want hij is natuurlijk uniek en alleen vandaag geldig!
Members only:
Helaas, deze is al gebruikt.remcoboy1479 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:14:
[...]
Geen dank!
Mocht er nog iemand een code zoeken:
Members only:
Mag ik jou heel hartelijk bedanken, heb de Playstation 4, een extra controller, Fifa 14, Watchdogs, Call of Duty, en Need for Speed besteld. Scheelde me toch weer €75!mattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
10% korting op alles bij bol.com geldig tot 11 septMembers only:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De laatste 2 zijn gebruikt, waarvan eentje door mij.remcoboy1479 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:50:
Nog een flink aantal HEMA codes hierbij:
Members only:
Eventuele bedankjes d.m.v. bijv. bol.com codes graag per DM
[ Voor 0% gewijzigd door Orion84 op 01-09-2013 13:04 ]
Deze eerste 3 zijn gebruikt, waarvan 2 door mij, bedankt!remcoboy1479 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:50:
Members only:
[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 01-09-2013 13:04 ]
http://weblogs.mozillazine.org/qa/
6CZZD8Z5828FYD4 heb ik gebruikt.remcoboy1479 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:50:
Members only:
Eventuele bedankjes WIJ VRAGEN NIET OM KORTINGSCODES, OOK NIET ALS BEDANKJE!![]()
graag per DM
Bij mijn account staat wel gewoon €1,50 voor het fotoboek. Misschien maandag even nabellen?emretezel schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:55:
[...]
6CZZD8Z5828FYD4 heb ik gebruikt.
Bedankt. Alleen heb ik een probleem.
Ik heb afhalen bij winkel gedaan, er stond dat ik 1,50 moest betalen dus heb ik maar besteld.
Alleen nu staat er 18,45 wanneer ik naar de status kijk, is dat ook zo bij anderen of ben ik de enige?
Verwijderd
Zijn helaas allemaal gebruiktremcoboy1479 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:50:
.
.
En al weer gebruikt. Als ze dat nu zeggen hoef je het tenminste niet langer te proberenLaserJet schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:59:
Hier nog een HEMA code:
Bedankt voor aanvragen van je code voor een gratis fotoalbum.
Ga snel aan de slag en bundel je leukste, mooiste en grappigste foto’s in een fotoalbum M (20x15 cm) met luxe linnen omslag
gebruik actiecode:Members only:
www.heinemanss.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Ron!n op 01-09-2013 10:59 . Reden: Hema toegevoegd ]
What's in the case?
Z3FF7E4AFYYB8Y9 heb ik gebruikt. Bedankt!sheinemans schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:43:
laatste hema code die ik nog hebMembers only:
vandaag gebruiken anders doet ie het niet meer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gewerkt, dankjewelroelbb schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:49:
Je kunt tot en met zondag 1 september 2013, bestellen met de code:Members only:. Deze code geeft 3 euro korting indien je de bestelling online betaald.
Lijkt een addertje.yorroy schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:28:
10 euro korting op een magazine naar keuze, via http://www.magazine.nl
[...]
- De abonnementen zijn na de actieperiode per maand opzegbaar
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Valt wel mee. Ik ben gewoon op zoek gegaan naar 1 van de proefabo's die automatisch aflopen (bijvoorbeeld autoweek. Die vind je niet echt op magazine.nl maar meer op de sites van de bladen zelf. http://abonnement.autoweek.nl/ dan is de bovenste van 13 nummers voor 30 euro die automatisch stopt. Bestel zoiets en vervolgens 10tje kortingrobert-630 schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:11:
[...]
Lijkt een addertje.
Stel het goedkoopste mannentijdschrift autoweek is 27,50 nu 17,50 voor 13 nr's, maar je mag dan pas opzeggen, dan krijg je nog 4 a 5 nummers dus dan komt er minstens ((€ 31,24/13)*4) 9,61 bij, maakt 27,11.
[ Voor 6% gewijzigd door enzoronald op 02-09-2013 10:10 ]
Werkt je code daar wel? Heb dit trucje voor nusport geprobeerd maar feestje gaat dan niet door.enzoronald schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:10:
[...]
Valt wel mee. Ik ben gewoon op zoek gegaan naar 1 van de proefabo's die automatisch aflopen (bijvoorbeeld autoweek. Die vind je niet echt op magazine.nl maar meer op de sites van de bladen zelf. http://abonnement.autoweek.nl/ dan is de bovenste van 13 nummers voor 30 euro die automatisch stopt. Bestel zoiets en vervolgens 10tje korting
Hmm dat is gek. Heb het bij een van de 'Opvoed' bladen gebruikt en daar werkte het wel (nu ook nog steeds trouwens). En het lijkt erop dat de andere bladen, als je hier een abo wilt afsluiten dit allemaal via bijv. abo.nusport.nl doen, terwijl het blad wat ik besteld heb dit via magazine.nl doet (http://www.magazine.nl/zomeractie_parenting).Brammos85 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:28:
[...]
Werkt je code daar wel? Heb dit trucje voor nusport geprobeerd maar feestje gaat dan niet door.
Android developer & dürüm-liefhebber
Bedankt , is gebruikt. Iemand was me voor ;-(B33p schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:29:
je cadeautje van HEMA
Bedankt voor aanvragen van je code voor een gratis fotoalbum.
Ga snel aan de slag en bundel je leukste, mooiste en grappigste foto’s in een fotoalbum M (20x15 cm) met luxe linnen omslag
Members only:
Bedankt ! Gebruikt en scheelt me 9 euro.mattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
Hey top! Dankjewelmattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
Thnx! Deze code is erg nuttigmattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
Helaas niet op alles, de actievoorwaarden:mattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
Top, dankjewel!!mattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Minimale bestelbedrag 40 europven schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:03:
Tot en met maandag 9 september krijg je 7.50 korting op je bestelling bij wehkamp.nl
Zo werkt het:
1. plaats je bestelling
2. klik bij betalen op "Verzilver hier je waardebon, cadeaubon of gratis kortingscode"
3. vink "Gratis kortingscode" aan
Members only:
Verwijderd
Als je hem invult en niet verder gaat met bestellen blijft hij wel in je account staan, geen idee of dat na 9 september nog zo is.
Heel erg bedankt! GTA 5 besteld.!mattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
Nou bij mij wel hoor ! Ps4 besteld
PSN Headless_Pumpkin
- Word abonnee op www.storytel.nl .
- Geef de campagnecode (NLINSIDER01) en je gegevens in.
- Je zult een mail ontvangen om door te gaan naar het betaalscherm.
- Klik op de link om je account te activeren.
- Vul je creditcardgegevens in. (deze worden gevraagd omdat Storytel enkel met doorlopende abonnementen werkt waarbij ze elke 30 dagen automatisch worden verlengd. Een abonnement is natuurlijk direct opzegbaar via de website). Opgelet! Indien je Storytel na 30 dagen gratis gebruik niet verder wenst te gebruiken, zeg dan heel simpel jouw abonnement op via de website.
- Geef je mobiele telefoonnummer in.
- Je krijg een SMS met de juiste link naar de app.
- Download de app.
[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 03-09-2013 20:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 03-09-2013 21:28 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Bedankt!Sempy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:05:
Ik heb nog een hema-fotoboekcode:
Members only:
geldig tot 6 september.
Iemand die deze of de eerder geposte code CRM56-RE823-574 (vanaf €40, €5 korting) nog gebruiken kan? Lijken hier niet meer te werken.mattijsr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:
Daar is al een apart topic voor: Bol.com kortingscodes/couponsremcoboy1479 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:17:
[...]
Iemand die deze of de eerder geposte code CRM56-RE823-574 (vanaf €40, €5 korting) nog gebruiken kan? Lijken hier niet meer te werken.
De code is ondertussen al gebruikt door iemand zonder te melden.Ibidem schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:42:
11% korting bij Zavvi.com
Members only:
hoeveel korting?Jlvdp schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:02:
Members only:
- De kortingscode gebruik je voor een reservering op Weekendjeweg.nl of BungalowS.nl
Helaas...Jlvdp schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:02:
Members only:
- De kortingscode gebruik je voor een reservering op Weekendjeweg.nl of BungalowS.nl
Uw bonnummer is niet correct of is niet (meer) geldig. Controleer uw bonnummer en probeer het nogmaals. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met ons Service Centre 0900-8079.
Je kortingscode is:Je hebt je in het verleden via ons warm welkom programma voor nieuwe klanten aangemeld voor de nieuwsbrief van bol.com. Je aanmelding is toen helaas niet verwerkt.
[bla bla]
Als tegemoetkoming ontvang je van ons een kortingscode*. Met deze kortingscode krijg je tot 1 oktober 2,50 euro korting op je volgende bestelling bij bol.com.
Zelfde hier:mrwolf schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:46:
[...]
Je kortingscode is:
Members only:
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 06-09-2013 16:07 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 47% gewijzigd door Jlvdp op 06-09-2013 16:37 ]
Ik heb deze gebruikt! Heel erg bedankt!Ron!n schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:56:
Fonq Sale
Nog een week kun je profiteren van Sale voordeel!
Profiteer deze week nog van tot 50% korting!
Members only:
Deze werkt helaas niet: "Deze code is tijdelijk geblokkeerd. Probeer het over 2 uur nogmaals"A.W. Fotografie schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:06:
Bever Zwerfsport.
Bij besteding vanaf € 50 krijg je € 10 korting. Tot en met 30 september. Niet geldig op GPS, boeken en kaarten.
Unieke code: ASV070111810467
Bedankt!!Phew schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:58:
Voor Zalando
€ 10 korting op jouw volgende kleding aankoop met jouw persoonlijke kortingscode
Geldig t/m 06.10.2013
Members only:
Sometimes you need to plan for coincidence
Gebruikt, dankjewelThe_Zohan schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:10:
Een € 10,- code voor Zalando:
Members only:
Voorwaarden:
geldig t/m 31-12-2013
Minimum bestelwaarde (ook na retourneren) € 50,-
Aub even posten indien je er gebruik van maakt
Geen idee welke winkel dit is.themikes schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:18:
De Tuinen 25% kortingscode
Members only:
Geldig van 1 september t/m 30 november 2013
*Korting is niet geldig op wettelijk uitgesloten artikelen zoals geneesmiddelen & boeken.
*Korting is geldig op één bestelling
Dat heeft hij toch ook gedaan...nokiaan958GB schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:19:
[...]
Geen idee welke winkel dit is.
@moderators: het vermelden van de website is toch gewoon toegestaan?
[ Voor 5% gewijzigd door Exor op 08-09-2013 00:26 ]
Thanks, gebruikt!houdoeken schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:29:
Beste xxxx,
We hebben je gemist bij Greetz.
Omdat we je graag terugzien, krijg je van ons een gratis postzegel*!
Verras dus iemand en gebruik je gratis postzegel. Je logt gewoon in op de website, maakt je kaart en voert deze code in je winkelmandje in:Members only:
Veel plezier ermee!
Maak je kaart!
Tip: Wil je je kaart later versturen? Plan dan je verzenddatum.
*Eenmalig te gebruiken, postzegel t.w.v. €0,54. Geldigheid: 1 maand.
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Danku, werkt nog steeds prima (en vaker) blijkbaarmrwolf schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:46:
[...]
Je kortingscode is:
Members only:
[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 08-09-2013 17:04 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq