Goedendag:
ik heb een nieuwe pc samengesteld het gaat hier om de volgende specs:
Corsair 4 GB 1333 Mhz ram geheugen.
Be-Quiet System Power 7 300W
Arctic Cooling F12
Asus M5A78L-M LX V2
AMD Athlon II X2 265
Western digital Scorpio 320GB
Kingston 60GB V300
Op de Kingston ssd staat een windows 7 besturingssysteem en nu heb ik bij alternate gezien dat er iets bestaat als raid configuratie en raid configuratie 1 sprak mij aan omdat deze de opgeslagen bestanden van de ene harddisk meteen ook opslaat op de 2de harddisk.
ik wil dus alles wat ik op de kingston hardisk zet ook meteen op de western digital harddisk hebben nu is mijn vraag aan jullie of jullie mij willen helpen door mij te vertellen of dit wel kan met een ssd en hoe het nou precies werkt ik weet namelijk niet of het een onderdeel is die je voor de pc moet kopen of dat het een software is.
Alvast bedankt voor de reacties.
M.V.G stefan096
ik heb een nieuwe pc samengesteld het gaat hier om de volgende specs:
Corsair 4 GB 1333 Mhz ram geheugen.
Be-Quiet System Power 7 300W
Arctic Cooling F12
Asus M5A78L-M LX V2
AMD Athlon II X2 265
Western digital Scorpio 320GB
Kingston 60GB V300
Op de Kingston ssd staat een windows 7 besturingssysteem en nu heb ik bij alternate gezien dat er iets bestaat als raid configuratie en raid configuratie 1 sprak mij aan omdat deze de opgeslagen bestanden van de ene harddisk meteen ook opslaat op de 2de harddisk.
ik wil dus alles wat ik op de kingston hardisk zet ook meteen op de western digital harddisk hebben nu is mijn vraag aan jullie of jullie mij willen helpen door mij te vertellen of dit wel kan met een ssd en hoe het nou precies werkt ik weet namelijk niet of het een onderdeel is die je voor de pc moet kopen of dat het een software is.
Alvast bedankt voor de reacties.
M.V.G stefan096