Ik heb hem zojuist besteld bij Zercom voor 329,95. Voornamelijk voor de 720 gegaan vanwege de accucapaciteit. Ik ben benieuwd.
ja ik wil er toch ook 1 gaan bestellen . gelijk een simpel tmobile abbotje erbij . maar wat me opvalt is dat er nog steeds word gediscrimineerd tussen vaste en nieuwe gebruikers. als je op een belsimpel gaat kijken betaal je met een 200 minuten abootje 11 euro bij daar is nix mis mee maar als je kijkt bij verlengen met precies hetzelfde abo ben je ineens 61 euro duurder uit . terwijl de telcos zelf daar al een tijd geen onderscheid in maken . en andere abbonomenten gaan het niet worden die zijn gewoon te duur
dus maar weer ff wachten dan of weet iemand een goeie deal ergens
dus maar weer ff wachten dan of weet iemand een goeie deal ergens
hmm
WaaatLisadr schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:10:
[...]
(..) Nederland krijgt voorlopig alleen wit, zwart en rood. (..)
En zou je 'm dan gewoon in Duitsland kopen en hier gebruiken met Nederlands abo en Here drive benelux?
[ Voor 35% gewijzigd door keys88 op 23-05-2013 19:59 ]
Voor wat 't waard is staat de gele hier er momenteel voor 13 juni op. De witte is er gewoon op voorraad. Heb niet gekeken naar andere shops.
[ Voor 5% gewijzigd door Tommy The Cat op 23-05-2013 20:17 ]
Is er een reden waarom ze niet gewoon alles wereldwijd binnen een aantal weken uitleveren? US en zelfs UK en Duitsland hebben 'm al tijden, landen als India al sinds februari. Beetje jammer dit.
--edit-- ik ben nu iets minder boos
--edit-- ik ben nu iets minder boos
[ Voor 25% gewijzigd door keys88 op 23-05-2013 20:38 ]
ja dat bedoel ik en nog is een vaste klant meer als 30 euro duurder uit die zou dan juist goedkoper uit moeten zijn hefunk80 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:22:
Bij een nieuw abonnement betaal je aansluitkosten.
hmm
Nu bij saturn voor 289 op voorraad en zonder verzendkosten. De 820 wit zelfs voor 288 (http://www.saturn.nl/mcs/...72,536692.html?langId=-11) !
En zoals te verwachten viel mag je er in de Belgische Saturn 349 voor neerdokken...
It's just technology, not religion
Dat is al 10 minder als in de MM, en even melden dat het door de BTW-actie van saturn.nl komt. Loopt nog tot zondag!chaola schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:00:
En zoals te verwachten viel mag je er in de Belgische Saturn 349 voor neerdokken...
276,36 om precies te zijn!hjs schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:22:
Nu bij de MM voor 282,41
Edit: de thuiskopieheffing

Deze prijs maakt hem nog een stukje aantrekkelijker... Misschien dat het toch maar tijd is om de Iphone in te ruilen.
[ Voor 6% gewijzigd door Electromonkey op 03-06-2013 10:06 ]
Zaterdag een 720 voor 260 euro gescoord bij de Saturn!! Het was het showroom model, want verder was alles uitverkocht. We zijn bij zeker 6 winkels geweest voordat we er een in handen hadden. Ik heb zelf een 920 (zeer tevreden) en nu een 720 voor mijn vrouw... De 720 is een beetje de vrouwelijke versie van de 920 vind ik...
Voordat ik straks met een vrouwentelefoon loop; verklaar je nader ajbverbaanr schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:35:
Zaterdag een 720 voor 260 euro gescoord bij de Saturn!! Het was het showroom model, want verder was alles uitverkocht. We zijn bij zeker 6 winkels geweest voordat we er een in handen hadden. Ik heb zelf een 920 (zeer tevreden) en nu een 720 voor mijn vrouw... De 720 is een beetje de vrouwelijke versie van de 920 vind ik...
Zal wel met size te maken hebben 
Mannen denken dat groot nodig is terwijl vrouwen best tevreden zijn met iets minder
Mannen denken dat groot nodig is terwijl vrouwen best tevreden zijn met iets minder
Verwijderd
Ik wou eerst ook de lumia 720, echter door de prijs drop van de 920 heb ik die aangeschaft.
Heb die in zwitserland kunnen kopen voor 430 euro incl. JBL Playup en verzendkosten.
Toen ik het pakketje open maakte bleek alles ook nog ongeopend in de doos
Geen slechte deal al zeg ik het zelf
Heb die in zwitserland kunnen kopen voor 430 euro incl. JBL Playup en verzendkosten.
Toen ik het pakketje open maakte bleek alles ook nog ongeopend in de doos
Geen slechte deal al zeg ik het zelf
Inderdaad geen slechte deal. 
Ik heb vandaag de 720 in Cyan besteld met gelijk een 64GB micro-sd kaartje. Zouden beiden morgen binnnen moeten komen.
Ik heb vandaag de 720 in Cyan besteld met gelijk een 64GB micro-sd kaartje. Zouden beiden morgen binnnen moeten komen.
Z-machine OriginID: JaccoW
Verwijderd
Ik heb sinds drie dagen een tweedehands 720 in huis, gekocht voor €200,- incl. verzekerd verzenden. Geheel netjes incl. alle toebehoren en originele factuur.
Eerste eigenaar heeft deze aangekocht op 18/5/2013 a €349,- bij MM.
M.i. een mooi koopje. De Lumia is echt nieuwwaardig, smetteloos!
Ben er helemaal blij mee.
Eerste eigenaar heeft deze aangekocht op 18/5/2013 a €349,- bij MM.
M.i. een mooi koopje. De Lumia is echt nieuwwaardig, smetteloos!
Ben er helemaal blij mee.