Voor de liefhebbers van DaVinci Resolve:
https://www.amazon.it/-/en/dp/B08N5LTPWZ
De
DaVinci Resolve Speed editor is bij Amazon Italië momenteel scherp geprijsd, rond de €310,- inclusief verzenden. (Bij Amazon zelf, kan zijn dat hij opent met een andere verkoper, dan even bij "other sellers on Amazon" kijken). BTW in Italië is 22%, dus naar Nederland (21% BTW) wordt het totaal inclusief verzenden iets goedkoper dan je daar ziet. Levertijd staat belachelijk lang, maar ze hebben hem in DE gewoon op voorraad, dus die van mij is na een paar dagen al verstuurd, terwijl hij eerst op november stond...
Waarom is dit een goede deal? Nou, je krijgt bij de Speed Editor een licentie voor DaVinci Resolve studio (de volledige versie van hun editing software dus), die los €295,- kost. Dus voor €15,- extra heb je dit stukje kwaliteitshardware erbij!
disclaimer:
Prijzen bij Amazon kunnen met de minuut veranderen, dit artikel is in de afgelopen dagen een Euro goedkoper en daarna weer wat centen duurder geworden, vandaar dat ik geen exacte prijs meld. Het kan zijn dat terwijl ik dit schrijf, of net er na, de prijs net weer naar normaal gaat, maar hij staat al een paar dagen zo, en ik weet nu dat hij sneller geleverd wordt dan men daar schrijft.