Bug 1 bericht als ledenlijst in topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Al een tijdje liep ik met een probleem in de ledenlijst van Het grote Volvo topic - Deel 7, de opmaak was verder goed maar op een een of andere manier is ergens ooit een fout ingeslopen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bt9Lcsk2b15cNTHLgqtIldPR/full.jpg
Nu had ik al eens een TR ingestuurd omdat ik het probleem niet direct kon vinden, daar is verder nooit niks mee gebeurd. Nu heb ik vandaag even de tijd genomen om rustig stuk voor stuk het probleem uit te sluiten.
Pas bij de 60e user in de lijst treed deze fout op...

Ik kan geen fout in de code ontdekken, zit hier dan ergens een beperking op of hoe moet ik dit zien?
Dus eigenlijk verwacht ik verwacht dat dit een bug is? :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07 23:18
Chrome:
Gevaar: malware gedetecteerd.
Er is inhoud van www.zeepoog.nl, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd....

[ Voor 13% gewijzigd door Pascal op 31-03-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb hier nergens last van met dat topic (OSX 10.8.3 en Safari 6.0.3). Wat voor browser en OS gebruik je? Wellicht dat daar het euvel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is totaal ongerelateerd, Pascal, en heeft te maken met Chrome's achterlijke paranoïde houding tegenover inhoud van derden. Reden voor mij om ondanks de gebreken van Firefox niet op Chrome over te stappen. Google Chrome 'safe browsing' malware meldingen

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07 23:18
NMe schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:04:
Dat is totaal ongerelateerd, Pascal, en heeft te maken met Chrome's achterlijke paranoïde houding tegenover inhoud van derden. Reden voor mij om ondanks de gebreken van Firefox niet op Chrome over te stappen. Google Chrome 'safe browsing' malware meldingen
Inderdaad, als er maar iets in het domein niet klopt zit chrome al te flippen. eens kijken waar ik 'safe browsing' kan uitschakelen. Want de plaatjes werken gewoon. en topic ziet er hier normaal uit. :X

Joopieboy in "Het grote Volvo topic - Deel 7" <-- Hier krijg ik wel zwarte backgrounds.. (Chrome 26.0.1410.43 / Win8). Met IE nergens last van..

[ Voor 12% gewijzigd door Pascal op 31-03-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Topicstarter
Die malware meldingen heb ik eigenlijk geen last van, en ik gebruik ook Google Chrome.

Wat ik wel zie is dat in IE de layout wél goed wordt weergegeven.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07 22:42
Pascal schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:17:
[...]

Inderdaad, als er maar iets in het domein niet klopt zit chrome al te flippen. eens kijken waar ik 'safe browsing' kan uitschakelen. Want de plaatjes werken gewoon. en topic ziet er hier normaal uit. :X

Joopieboy in "Het grote Volvo topic - Deel 7" <-- Hier krijg ik wel zwarte backgrounds.. (Chrome 26.0.1410.43 / Win8). Met IE nergens last van..
Ik krijg net bij het openen van die link tot 2x toe:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gGnuhza0zU3AwRJWkOLXYLsD/full.png

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1