V&A feedback forum iets meer aandacht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Dit is puur bedoeld als opbouwende kritiek.

Het is mij opgevallen dat het V&A feedback forum niet de aandacht krijgt die het zou moeten krijgen. Zo wacht dit topic (Slimme polsklokjes nee, scheerapparaten ja?) als sinds 9 maart (nu 20 dagen) op antwoord. Ook andere topics krijgen niet de aandacht die het zou moeten krijgen. Misschien dat er een extra persoon aangesteld moet worden, of dat jullie al veranderingen achter de schermen aan het doorvoeren zijn maar dit euvel valt mij op.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Idem voor PW forum. In topics aldaar word nauwelijks gereageerd en ook op DM's krijg je geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
*bump*

Is de staff nog met paasvakantie? ;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Sorry, met de 1 Aprilronde is er bij mij in ieder geval even wat minder aandacht.

Een 'probleem' wat er is met deze fora, is dat sommige zaken moeten worden opgepakt door mensen op kantoor (het topic wat je aanhaalt), en andere door vrijwilligers. Het lijkt dat niet altijd duidelijk is wat waar hoort, en ik zal eens kijken hoe we dat kunnen gaan verbeteren.

Verder zijn er zaken die eigenlijk geen inmenging behoeven, totdat er een conclusie onderling is of niet gereageerd wordt. Ook daar zal ik eens over nadenken hoe we dat proces kunnen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
De rolverdeling is inderdaad niet altijd even duidelijk. Mede door het uitblijven van feedback weet de gebruiker niet altijd waar die aan toe is, terwijl er misschien druk gediscussieerd wordt achter de schermen.
Fijn dat er naar gekeken zal worden :)

39