Heb tot noch toe geen stotter ondervonden.tomk94 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:46:
[...]
Heb je last van audio spotter bij het afspelen van muziek? Daar had ik altijd last van toen ik Cm of OmniRom gebruikte.
Dan ga ik hem ook eventjes proberenMeatwagon schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:50:
[...]
Heb tot noch toe geen stotter ondervonden.!
Edit: ik heb de ROM nu eventjes kunnen proberen en damn, wat is het stabiel voor een custom ROM. Alles lijkt te werken, ook zeer smooth. Morgen batterij even goed in de gaten houden.
[ Voor 29% gewijzigd door tomk94 op 12-11-2014 21:39 ]
Het is echt stabiel en smooth voor een exp ROM. Had ik nooit verwachttomk94 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:42:
[...]
Dan ga ik hem ook eventjes proberen
Edit: ik heb de ROM nu eventjes kunnen proberen en damn, wat is het stabiel voor een custom ROM. Alles lijkt te werken, ook zeer smooth. Morgen batterij even goed in de gaten houden.
Mijn 'probleem' met betrekking tot het toetsenbord heb ik inmiddels ook op kunnen lossen met het nieuwe Google Keyboard: apk.
Daarnaast heb ik vanochtend Chrome kunnen uitproberen met de tabbladen in de task switcher, maar dat werkte voor mij erg instabiel. Heel Chrome is toch een paar keer vastgelopen en het leek allemaal wat langzamer te gaan. Daarom ben ik maar weer teruggegaan naar het 'oude' systeem.
Overigens denk ik dat de rom binnenkort weer een update gaat krijgen aangezien er drie nieuwe release-tags zijn geweest in AOSP, waarbij we nu al op android-5.0.0_r5 zitten.
Daarnaast heb ik vanochtend Chrome kunnen uitproberen met de tabbladen in de task switcher, maar dat werkte voor mij erg instabiel. Heel Chrome is toch een paar keer vastgelopen en het leek allemaal wat langzamer te gaan. Daarom ben ik maar weer teruggegaan naar het 'oude' systeem.
Overigens denk ik dat de rom binnenkort weer een update gaat krijgen aangezien er drie nieuwe release-tags zijn geweest in AOSP, waarbij we nu al op android-5.0.0_r5 zitten.
Met het switchen van de tabbladen in de task switcher heb ik een goede ervaring moet ik zeggen. Ik zit nog wel op de eerste build!alex3305 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:35:
Mijn 'probleem' met betrekking tot het toetsenbord heb ik inmiddels ook op kunnen lossen met het nieuwe Google Keyboard: apk.
Ik zag dat er een nieuwe update was, waarmee we root kunnen verkrijgen. Heb het nog niet geprobeerd, doe ik vanmiddag thuis wel even. Ook is er "Xperia Z Settings" toegevoegd! Gaat de goede kant op
Ik krijg 5.0 niet aant werk... steeds blijft mijn scherm zwart en gebeurt er helemaal niets na flashen...
Ik draai nu nog gewoon 4.4.4. official rom. Ben me aan het oriënteren op een goed werkende custom rom. welke gebruiken jullie?
eXistenZ Ultimate

Wil je zo dicht mogelijk bij de fabrieksversie blijven, of wil je veel nuttige aanpassingen?

Wil je zo dicht mogelijk bij de fabrieksversie blijven, of wil je veel nuttige aanpassingen?
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
zo dicht mogelijk bij de fabrieksversie minus al die standaard sony crap apps.WEBsel schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:54:
eXistenZ Ultimate
[afbeelding]
Welke root-werkwijze kan ik het beste volgen bij een 4.4.4. official rom?
Je zou eens op de XDA ROMlist kunnen kijken om te zien welke Stock ROM jou het meest bevalt.ind0mi schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:16:
[...]zo dicht mogelijk bij de fabrieksversie minus al die standaard sony crap apps.
Welke root-werkwijze kan ik het beste volgen bij een 4.4.4. official rom?
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323