Stukfruit: Volgens mij kun je de serie beter links laten liggen, want het klinkt alsof je er niks aan vind.
Dan irriteer je je alleen maar door te blijven kijken.
Ik vond het wel een goede aflevering, al begreep ik niet dat de rest akkoord ging toen Miles zijn pistool hield terwijl de rest alles in moest leveren.
Wat ze nou met Charlie en Jason willen snap ik niet meer. Ene moment bloeit er wat, volgende moment laten ze haar gebrek aan vertrouwen (wat deels terecht is) de zaak weer teniet doen.
Miles is wel absurd blind wat vertrouwen in Nora betreft. Verdenkt iedereen, maar zij is heilig.
Ze is tot de acties in staat, en een paar substanties geinjecteerd krijgen die paranoia en hallucinaties veroorzaken, helpen dan echt niet.
Vraag me wel af, of Rachel dit gaat overleven. Je kan dan wel zeggen "lame cop out", maar de pin van de handgranaat is eraf, en ik denk dat ze wel degelijk in staat is haar plan door te zetten.
Edit:
Stukfruit, dat klinkt zeker niet vreemd. Maar het onderstreept wel wat ik al zei: Als je het niks meer aan vind, blijf dan niet kijken want dan ga je je alleen maar meer irriteren.
Ik ben met meerdere series gestopt omdat ik me er meer aan ging irriteren dan dat het leuk was.
Two and a half men met Charlie Sheen vond ik erg goed. Met Ashton Kutcher vind ik het geen hol aan, dus kijk ik het niet meer.
According to Jim: eerste seizoen erg sterk, tweede seizoen vond ik het al minder, derde seizoen niet meer aan begonnen. Kijk het nog wel als ik ergens ben waar het op tv is, but that's it.
The Big Bang Theory: Leuk om af en toe te kijken, maar ik irriteer me zo erg aan Sheldon, dat ik echt niet meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken tenzij hij er weinig in voorkomt (zelden dus).
Flash Forward: Eerste afleveringen erg spannend, na nr 6 of 7 verloor ik de interesse gewoon.
Hopenlijk heb ik mijn punt inmiddels duidelijk gemaakt
[
Voor 34% gewijzigd door
AcidBurn op 23-05-2013 02:03
]