Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 22 juli 2013 @ 00:57:
Kan niet echt enthousiast worden van al dat drama en 0.001% scifi.

Gelukkig komen er a.s. seizoen weer nieuwe en echte scifi-series :)
Tot nu toe vond ik iig Revolution best hoop scifi hebben. Beter dan sommige andere, en veel alternatieven zijn er toch echt niet.

Als ik kijk wat jij noemde is Almost Human toch een compleet ander genre dan Revolution. En Believe lijkt me al leuker, maar ook die is een compleet andere richting dan Revolution. Veel meer de Fantasy richting op.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het is weer begonnen en hoe :'(

Wel tof we gaan weer volgen *O*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
Touchdomex schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:29:
Het is weer begonnen en hoe :'(

Wel tof we gaan weer volgen *O*
why the sad face?
De nano bots reviven Ben weer in de laatste scene.

Alleen dat er nukes zijn af gegaan is een beetje een donkere plot twist.

TheS4ndm4n#1919

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RocketKoen schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:44:
[...]

why the sad face?
De nano bots reviven Ben weer in de laatste scene.

Alleen dat er nukes zijn af gegaan is een beetje een donkere plot twist.
Ja het schiet niets op en die fucker heeft nog zo'n hanger. Hoeveel van die hangers waren er? Dacht dat ze bijna allemaal al waren weggegooid.

Het is gewoon een goedkope oplossing geweest om dit zo op te lossen maar goed we hebben nu weer een heel seizoen voor ons :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RocketKoen
wel een beetje jammer van de cliffhanger. Gewoon skippen na 6 maanden verder en er dan achter komen dat ze gefaald hebben :+

TheS4ndm4n#1919

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RocketKoen schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:55:
wel een beetje jammer van de cliffhanger. Gewoon skippen na 6 maanden verder en er dan achter komen dat ze gefaald hebben :+
Ja dat geeft mij een grote domper en nu gaan ze telkens naar dat halve jaar flashbacken en kan het zomaar een groot emofest worden.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat was crappy... Wat een waardeloze "plottwist".

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan iemand me uitleggen wat hem beweegt hier zijn tijd aan te verspillen? Het is slecht geschreven, slecht geacteerd, ongeloofwaardig.. en niemand hier is echt positief erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

tinnef schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 01:23:
Kan iemand me uitleggen wat hem beweegt hier zijn tijd aan te verspillen? Het is slecht geschreven, slecht geacteerd, ongeloofwaardig.. en niemand hier is echt positief erover.
We gaan kijken wat het gaat doen. Setting is goed, Verhaal is wat warrig maar S1 vergeef ik daar een serie vaak in omdat het nog moet opstarten. Acteerwerk kan beter inderdaad maar is niet slecht.

Ik ben gematigd positief maar deze plottwist vond ik een beetje jammer op zijn zachtst gezegd.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tinnef schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 01:23:
De setting. Die is cool en dat is voor mij het enige.
Vooral dat grietje wat maar continu in navel truitjes loopt irriteert me.

Niet dat de rest goed acteerde verder 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mmm, klinkt allebei niet heel erg overtuigd, en zeker niet overtuigend. Goed dat ik het na 2 of 3 afleveringen voor gezien heb gehouden

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06 22:52

DynaMikeY

1976 Kever 1300

tinnef schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:20:
Mmm, klinkt allebei niet heel erg overtuigd, en zeker niet overtuigend. Goed dat ik het na 2 of 3 afleveringen voor gezien heb gehouden
Same here. Ik verbaasde me er al over dat er een eigen topic over was, dat zelfs nog actief is :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Omg0tz0rz, de ex-Google-medewerker kan de nanobots met zijn gedachten manipuleren!!!1!

Nu begin ik toch een beetje bang te worden voor Google :P

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 19-10-2013 13:40 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35
Ik hoop niet dat ze de religieuze kant op gaan met die gast. Dat zou voor mij reden genoeg zijn om niet meer te kijken.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 21:00
Ik volg het nog, maar Revolution heeft wel een stapje terug gedaan in de lijst tov het eerste seizoen.
Vorig seizoen was het eerst Sons of Anarchy, dan Revolution, en daarna kijken of Arrow en HIMYM uit waren.
Nu is het: Sons of Anarchy, Arrow, HIMYM, en als ik er zin in heb pak ik Revolution weer op.
Ben wel van mening dat het acteerwerk beter is geworden.

Zojuist aflevering 3 gekeken, het wordt nu toch weer interessanter.

[ Voor 8% gewijzigd door AcidBurn op 21-10-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Lol, bij Veronica net de aankondiging dat ze Revolution gaan uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 12:20
Nou, een hele episode zon beetje over Munroe die de 'doodstraf' krijgt. Wat een filler zeg, en met een enorme spoiler als 'cliffhanger' op het einde.

Nou ja, toch maar de topicstart iets uitgebreid, binnekort meer.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:17

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Vandaag S02E09 gezien.
spoiler:
Heeft ie al de power van de wereld, zegt ie doodleuk ga weg

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die man is sowieso niet de slimste. Krijg je de kans om met een hypermoderne AI te spreken die al je wensen wil vervullen, jaag je hem weg :')

Alladin zou zich diep schamen als hij deze aflevering had gezien.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hij is een beetje naïef. Hij dacht dat als hij die macht niet had, dat mensen hem met rust zouden laten en hij in vrede oud kon worden met zn hot wife.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Tja zien nu wel een probleem opduiken, nu we weten dat die nanobots een ai hebben kan het zijn dat iemand anders er van gebruik gaat kunnen maken.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 00:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben afgelopen week begonnen met het kijken van deze serie. Ik vind hem leuk. Al is de actie veel van hetzelfde blijft de rest mij wel boeien.

offtopic:
Ik zit alleen met een probleem nu. Ik ben bij aflevering 18 van seizoen 1, maar die kan ik nergens meer vinden op usenet. Alles wat ik binnenhaal is onvolledig. Beetje jammer. Eens kijken of ik ergens nog alternatieven kan vinden. Via torrent ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 07-12-2013 09:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 09:11
Zeror schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:07:
[...]
offtopic:
Ik zit alleen met een probleem nu. Ik ben bij aflevering 18 van seizoen 1, maar die kan ik nergens meer vinden op usenet. Alles wat ik binnenhaal is onvolledig. Beetje jammer. Eens kijken of ik ergens nog alternatieven kan vinden. Via torrent ofzo.
Misschien een andere server proberen? Via torrents zal je het overigens nog wel binnen kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 00:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo! Ik ben bij. Nu is het wachten op de volgende aflevering in februari.

Vooral benieuwd of:
- Miles gehealed gaat worden (door de nanobots misschien?). Ik verwacht niet dat hij de controle van de nanobots overneemt van Aaron. Dat zou hem te sterk maken.
- Wat Tom Neville van plan is. Die speelt een smerig spelletje.
- Wat de US goverment/Texas Rangers gaan doen.
- En wat die factie met dat Illuminati-achtige symbool met dit alles te maken heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Waarom heb je juist nu je achterstand ingehaald? De volgende aflevering duurt nog een maand, moet je alsnog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 21:00
mooi, dan heb ik ook nog ff tijd om in te halen. Ben sinds gisteren helemaal bij met How I Met Your Mother en Arrow. Sons of Anarchy komt morgen de season finale van uit, dan heb ik wat tijd over om Revolution bij te werken... laatste aflevering die ik gezien heb, was aflevering 4 of 5 van het tweede seizoen. Heb ze wel gewoon allemaal klaar staan, kom alleen nog niet aan kijken toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:41

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wat ik wat vreemd vond aan deze aflevering (en het einde van de vorige aflevering) is dat die droom van Aaron zich afspeelde op 5 maart 2014. Dat is de datum waarop deze aflevering uitgezonden werd, daarom zullen ze die wel gepakt hebben zodat hij in het 'nu' zat. Maar dat slaat nergens op want de blackout begon ergens in 2012, en het huidige verhaal speelt zich 15 jaar alter af. Waarom zou zijn droom zich 2 jaar na de blackout plaatsvinden en een wereld en stukken technologie (tablets, telefoons, etc) laten zien die in die wereld nooit bestaan hebben? Waarom speelde die droom zich niet af op de dag nadat de blackout begon, dat was veel logischer geweest.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Maakt toch niet zoveel uit? Aaron moest toch denken dat het een droom was.

Wel stom dat hij geen nieuwe backdoor inbouwde. Dat had hij gewoon op kantoor moeten doen op het moment dat alles nog koek&ei was. Toen had hij rust&tijd.

Overigens is er niemand die op deze manier een geheugenlek kan vinden, en zeker niet ff zo fixed. En als dat wel zo is dan is de software zo crappy dat het nooit een alomtegenwoordige nano-tech-ai kan aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 16:39
Ach ja er is ook niemand die zijn hele code op de muur uitschrijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wij als Tweakers weten dat het onzin is, maar dat maakte deze aflevering niet minder vermakelijk :)

Jammer dat ze geen effecten gebruikten en volgende week de nanotech weer in het donker (hahahi) laten...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Seizoen 3 bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35
Nee, seizoen 2.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Zien het. Eens zien vanwaar ik moet starten terug :D vanaf s2e10 dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Damic op 09-03-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

jip_86 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 13:26:
Ach ja er is ook niemand die zijn hele code op de muur uitschrijft :P
Het is nochtans hele efficiente code. Aaron zegt letterlijk dat zijn hele programma 'several thousand lines of code bevat'. Zelfdenkende nanotech met een paar duizend regels code... Niet verkeerd! :')

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 17:54

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Op een gegeven moment was er wat code op een scherm te zien. Leek verdomd veel op een echt neuraal netwerk.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:12:
Op een gegeven moment was er wat code op een scherm te zien. Leek verdomd veel op een echt neuraal netwerk.
Ik weet niet, volgens mij hadden ze gewoon een willekeurig iets gepakt en de variabelen geprefixed met "NANO_"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

8)7 Stelletje nerds! Kijk gewoon lekker naar de serie ey. :D

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Bra-Jo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:00:
8)7 Stelletje nerds! Kijk gewoon lekker naar de serie ey. :D
Hey, als we ergens over triviale code uit een serie kunnen discussieren is het toch wel op GoT. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 17:54

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Screenshot gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/38f5258a50a672feddc078cbcb24d4dd/tumblr_n1u8hbSSVH1tognpro1_1280.png

De analyzeTable functie komt uit sqllite, maar de functies er voor en er na kan ik niet terugvinden en lijken toch echt op een neuraal netwerk. "neuron", "activation" en "layer" zijn typische begrippen voor neurale netwerken.

[ Voor 13% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 11-03-2014 21:02 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Found it:
https://github.com/libfan...src/fann_train.c#L959-988

Gewoon fann vervangen door nano. Wel goed van de makers dat ze wel code van een neuraal netwerk hebben opgezocht.
FANN

Fast Artificial Neural Network Library is a free open source neural network library

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:36
Voor de mensen die graag nog een season 3 willen:

http://www.thepetitionsit.../200/revolution-season-3/

ik hoop dat de serie een waardig einde krijgt. nu is het nog steeds een open einde :(

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:14

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Speedfightserv schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:18:
Voor de mensen die graag nog een season 3 willen:

http://www.thepetitionsit.../200/revolution-season-3/

ik hoop dat de serie een waardig einde krijgt. nu is het nog steeds een open einde :(
Signed!

Ik zat net zo lekker in deze serie. Belachelijk hoe ze dit toch weer doen. Ze hadden het makkelijk anders kunnen laten eindigen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Hoe werkt dat? Wie bepaald dat een ander netwerk er wel mee door gaat?

Pagina: 1 2 Laatste