Overweeg al een tijdje om eens een echte game pc aan te schaffen en van mijn consoles af te stappen. Momenteel werk ik met een Sony Vaio, welke perfect is voor internet en Office, maar ook trager wordt en de meeste games ook niet vlot kan draaien. Soit, heb al wat zoekwerk verricht maar ben op dat vlak van prijs/kwaliteit ook geen expert.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc ga ik hoofdzakelijk enkel en alleen maar gebruiken om te gamen. Heb hier een hoop games liggen die ik graag eens wil spelen, wat moeizaam gaat op mijn laptop. Denk hierbij aan Far Cry 3, Skyrim, GTA 4, Crysis 3,... Bedoeling is om deze games op een (liefst) zo hoog mogelijke setting te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil ongeveer zo'n 1000 euro spenderen, excl. randapparatuur. Goedkoper mag zeker, maar het moet prijs/kwaliteit goed zitten. Liefst dat ik ook een tijdje voort kan met de build en niet over een paar maanden alweer iets moet upgraden omdat hij niet mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb niets te veil dat ik kan gebruiken in deze build. Moest het nodig zijn kan ik eventueel uit een oudere pc hier de dvd-drive slopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst een zo stil mogelijk systeem, maar dat ook goed gekoeld is. Overclocken is een optie die ik overweeg, tenzij dit echt geen betere prestaties oplevert tijdens het gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc ga ik hoofdzakelijk enkel en alleen maar gebruiken om te gamen. Heb hier een hoop games liggen die ik graag eens wil spelen, wat moeizaam gaat op mijn laptop. Denk hierbij aan Far Cry 3, Skyrim, GTA 4, Crysis 3,... Bedoeling is om deze games op een (liefst) zo hoog mogelijke setting te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil ongeveer zo'n 1000 euro spenderen, excl. randapparatuur. Goedkoper mag zeker, maar het moet prijs/kwaliteit goed zitten. Liefst dat ik ook een tijdje voort kan met de build en niet over een paar maanden alweer iets moet upgraden omdat hij niet mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb niets te veil dat ik kan gebruiken in deze build. Moest het nodig zijn kan ik eventueel uit een oudere pc hier de dvd-drive slopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst een zo stil mogelijk systeem, maar dat ook goed gekoeld is. Overclocken is een optie die ik overweeg, tenzij dit echt geen betere prestaties oplevert tijdens het gamen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 193,54 | € 193,54 |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 57,- | € 57,- |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,59 | € 52,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 829,88 | |