Overweeg al lange tijd om een echte game pc aan te schaffen. Ik had hier enkele maanden geleden al een topic voor geopend, maar toen besloten te wachten op alle Haswell-stuff. Momenteel werk ik op een laptop, welke perfect is voor internet en Office, maar ook trager wordt en de meeste (CPU-intensieve) games niet meer vlot kan draaien. Soit, heb al wat zoekwerk verricht maar ben op dat vlak van prijs/kwaliteit ook geen expert.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc wordt enkel en alleen maar gebruikt om te gamen. Heb hier een hoop games liggen die ik graag eens wil spelen; denk hierbij aan Far Cry 3, Skyrim, GTA 4, Crysis 3,... Bedoeling is om deze games op een zo hoog mogelijke setting te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil ongeveer zo'n 1000 euro spenderen, excl. randapparatuur. Duurder mag, maar het moet prijs/kwaliteit goed zitten. Liefst dat ik ook een tijdje voort kan met de build en niet over een paar maanden alweer iets moet upgraden omdat hij niet mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb niets te veil dat ik kan gebruiken in deze build. Moest het nodig zijn kan ik eventueel uit een oudere pc hier de dvd-drive slopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bepaalde eisen. Ik verwacht ook niet te overclocken of een 2de videokaart te steken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc wordt enkel en alleen maar gebruikt om te gamen. Heb hier een hoop games liggen die ik graag eens wil spelen; denk hierbij aan Far Cry 3, Skyrim, GTA 4, Crysis 3,... Bedoeling is om deze games op een zo hoog mogelijke setting te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil ongeveer zo'n 1000 euro spenderen, excl. randapparatuur. Duurder mag, maar het moet prijs/kwaliteit goed zitten. Liefst dat ik ook een tijdje voort kan met de build en niet over een paar maanden alweer iets moet upgraden omdat hij niet mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb niets te veil dat ik kan gebruiken in deze build. Moest het nodig zijn kan ik eventueel uit een oudere pc hier de dvd-drive slopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bepaalde eisen. Ik verwacht ook niet te overclocken of een 2de videokaart te steken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 174,99 | € 174,99 |
| 1 | Gigabyte GA-H87-HD3 | € 86,20 | € 86,20 |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 356,30 | € 356,30 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,62 | € 26,62 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,80 | € 52,80 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 83,95 | € 83,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 970,20 | |