Toon posts:

Frontpage reclame Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-01 20:39
Beste Tweakers,

Ik snap best dat er geld verdiend moet worden. Maar wat jullie nu met de frontpage doen schrikt mij gewoon echt af. Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit de posten, zo niet schuif me gerust op. Maar zoals de frontpage er vandaag uitziet is echt doorgeschoten en hiermee zorg je dat je jezelf niet meer serieus neemt.

Als waardige betrouwbare partij zou ik iets subtieler omgaan met de advertenties. Dit zoals onderstaand is echt to much en schrikt mij als gebruiker af. Mijn waardering voor Tweakers neemt af en ik neem jullie minder serieus als betrouwbare (redelijk) onafhankelijke partij. Hopelijk mattigen jullie in het vervolg het gebruik van deze hoeveelheid en schreeuwerigheid van de advertenties.

Ik bedoel: Er staan maar 3 regels informatie op mijn scherm en verder alleen maar reclame meuk! De plaatjes bovenin gaan dan wel over artikelen maar hierdoor zie ik maar 3, DRIE, regels nieuws.
Bij voorbaat dank voor het een beetje minderen van de reclame.

edit: plaatje verplaatst zodat deze hopelijk wel te zien is (en dank voor de move, ik twijfelde al)

[Voor 13% gewijzigd door MorgothG op 26-03-2013 10:14]

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:26

rob_erwt

What does this button do?

Je plaatje werkt hier helaas niet. Overigens is dit ook meer iets voor Geachte Redactie, dus daar verplaats ik hem even naar toe.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-03 22:37

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De redactie kan hier nog minder mee... Wij verkopen geen advertenties en bepalen dat beleid niet.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:22

Cyphax

Moderator LNX
Jammer dat niemand er wat mee kan, want geef toe: dit leest toch voor geen meter meer? Ik vind het al jammer dat er zo vaak een takeover staat tegenwoordig, maar dit gaat wel een beetje alle perken te buiten. Het leidt dermate veel af, dat je hiermee gewoon onderhand je eigen site de nek omdraait. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Ik snap dat de inkomsten nodig zijn, maar ik ga er vanuit dat je wel bezoekers wilt overhouden.
'k Hoop dat degene die dit heeft goedgekeurd daar nog eens over nadenkt. Ik kan zo in elk geval geen artikel lezen.

(Nog los van hoe lelijk de site hiermee wordt. Waarom steek je zoveel tijd en geld in een nieuw design als je het op deze manier relatief vaak gewoon verkracht? Nou is het meestal niet zo'n drama als deze keer...)

Saved by the buoyancy of citrus

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

Ik was serieus net van plan om éxact hetzelfde topic te openen. Ik zit hier op een schoollaptop met een matige resolutie en heb deze screenshot gemaakt:

Kom op, ik kan amper iets zien!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik zie nu pas dat die onderste een hele andere reclame is... ik zie die dan zelf niet omdat Flash niet automatisch afgespeeld wordt, dus dat scheelt flink (dat één van de meest irritanten vormen van reclame op het web zo, gelukkig is het doorgaans in Flash gedaan. Keep that up. :P)

Is het trouwens zo dat deze uiting maar één keer wordt getoond? Ik heb 'm één keer aanschouwd en daarna komt ie niet meer terug.

Gek genoeg zie ik met IE (geen plugins ofzo) die onderste eigenlijk ook niet... vaag.

[Voor 27% gewijzigd door Cyphax op 26-03-2013 10:58]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:41

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Wow dit is inderdaad erg dramatisch, sowieso zijn die flash banners nog wel het meest irritante. Gewoon uitschakelen. Verder hoop ik dat de verantwoordelijke(n) hiervoor even een interne vergadering fixen, dit is niet bevorderlijk voor de trouwe bezoekers, laat staan voor nieuwe.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb iig even nagevraagd of er niet voor gezorgd kan worden dat er geen takeover en floorad gelijktijdig geserveerd worden :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-03 08:03

pino85

Im just a Bird in the Sky

De vraag die bij mij op komt, wie is er verantwoordelijk voor dit te tonen op de site? een devver verplaatst het naar GR maar iemand van de GR geeft aan wij kunnen er nog minder mee, vind het ook erg lelijk er uit zien en het vervuild vind ik de webste, maar was het niet zo dat je dit maar 1 keer hoeft te aanschouwen als je geen abbo hebt?
Zelf heb ik er gelukkig geen last van in verband met een abbo maar kan me voorstellen dat dit soort zaken irritatie kunnen veroorzaken dus ben benieuwd of men er intern wat mee zal gaan doen.

[Voor 27% gewijzigd door pino85 op 26-03-2013 11:12]

Liefhebber van Tweakers

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:26

rob_erwt

What does this button do?

Uiteindelijk is de sales afdeling verantwoordelijk hiervoor, maar die hebben geen eigen forum. Omdat het met de frontpage te maken heeft (op het forum speelt dit eigenlijk nooit) en het geen technisch issue/bug was, had ik hem naar GR verplaatst.

Was meer bij gebrek aan een betere plek dan af willen schuiven dus dat ik hem hier neer heb gezet. Gelukkig heeft crisp de juiste personen al een seintje gegeven ondertussen. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-03 08:03

pino85

Im just a Bird in the Sky

AH duidelijk, ik doelde er ook niet op dat je het wilde afschuiven.
Wellicht tijd voor een eigen forum gedeelte voor die afdeling aangezien mensen die de site lezen enkel via het forum dit soort zaken kunnen aan geven al is het zoals jij aan geeft op het moment niet duidelijk waar mensen dit kunnen doen, voor jullie onhandig en voor de mensen zelf onhandig.
Ik denk ook dat mensen zo gewend zijn zaken via het forum te melden die met de FP en het forum te maken hebben dat het sowieso een punt is wat wellicht onderzocht kan worden door de crew, is maar een idee.
Of jullie moeten zeggen we vinden de huidige manier ook geen probleem, zoals nu kan het ook natuurlijk :)
Maar dank aan Crisp om de persoon in kwestie even een seintje te geven.

[Voor 129% gewijzigd door pino85 op 26-03-2013 11:25]

Liefhebber van Tweakers

Anoniem: 20531

Ik heb zelf niet echt problemen met reclame op sites maar merk wel dat mijn oude beestje (computer ;) moeite heeft om al die geanimeerde rommel weer te geven en even in de stress schiet. Nu.nl is een goed voorbeeld want op het moment daar kan ik amper scrollen in Firefox, bij Tweakers is het gelukkig maar heel kort.

Kan mij niet voorstellen dat mensen die een nog oudere computer hebben nog graag deze sites bezoeken.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:40

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ik vind het wel grappig dat er een hele discussie was over de achtergrondkleur van het logo van bijvoorbeeld TRUE in het Tweakers7 topic en de informatiedichtheid om vervolgens dit te zien. Dat argument kan ook wel overboord. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-03 11:49
Ha ik ben niet de enige die het behoorlijk stoort :)
Layout verticaal in combi met CoolBlue adv
Overigens valt het me nu ik dit plaatje weer bekijk weer op hoe belachelijk veel ruimte de zoekbalk inneemt. Alles wordt verticaal opgeofferd voor dat ene zoekveld. Dat soort zaken verergeren dit probleem.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Anoniem: 270044

Wij zijn verantwoordelijk voor deze uitingen en inderdaad, het is wat chaotisch.

We hebben zojuist handmatig de betreffende floorad en takeover uitingen van elkaar exclude. Dit is nog een handmatige oplossing momenteel terwijl we nadenken over een structurele fix.

Floorads (zoals de Microsoft uiting in printscreen hierboven) worden ingeboekt met een frequency cap 1 (1 vertoning per uniek IP in de campagnelooptijd) Dus normaliter ziet men beide uitingen maximaal 1 x tegelijkertijd. Echter zijn er ditmaal meerdere floorads tegelijk afgenomen met elk een eigen FC1.

Kortom, thanks voor de melding. Blijf dit vooral melden, wij willen naast een rokende schoorsteen uiteraard ook een zo prettig mogelijke bezoekerservaring.

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-01 20:39
En dat, lieve mensen, directe snelle feedback maakt Tweakers.net tot zo'n geweldige community!

Bedankt.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• Gehakt
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik wist gewoon dat er een topic over was. Ik snap dat een bedrijf of een actie een bepaalde stijl heeft heeft. Maar de stijl van deze reclame intergreerd zo ontzettend NIET met tweakers :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alpha Raptor
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-03 10:34
En vandaag is tweakers al helemaal onleesbaar met deze verschrikkelijk schreeuwerige reclame.

Nu ben ik al zo braaf dat ik tweakers white-list op de ad-blocker, maar jullie stellen me wel op de proef hoor!
Hou er toch mee op!

En maar pronken met je 'website van het jaar' badge |:(

Anoniem: 494461

Alpha Raptor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:13:
En vandaag is tweakers al helemaal onleesbaar met deze verschrikkelijk schreeuwerige reclame.
Leukste is dat deze er ook altijd staat, in tegenstelling tot die van CoolBlue die er 1 op de 10 keer staat.

• Alpha Raptor
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-03 10:34
Anoniem: 494461 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:29:
[...]
Leukste is dat deze er ook altijd staat, in tegenstelling tot die van CoolBlue die er 1 op de 10 keer staat.
Yep... Om te janken

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Net na die hele lelijke van Coolblue nu weer deze schreeuwerige, afleidende van de Rabobank. Ik dacht 'm alleen te zien op de frontpage maar niet binnen artikelen: ik zat ernaast.
Dus nou zijn de artikelen veel slechter te lezen. Ik ben blij dat ik geen redacteur ben jongens, want ik zou het vreselijk ondankbaar vinden om m'n content zo ondergesneeuwd te zien raken door reclame, en merkbaar steeds vaker en lelijker.

Ik ben er bijna klaar mee. Ik ga niet adblock aanzetten op deze site, linksom of rechtsom, maar dit is gewoon niet leuk meer en dan heb ik plugins als Flash ook nog op click-to-play. En als deze straks weg is, wat dan? Weekje wachten op de volgende oprecht lelijke takeover?
Fijn dat het forum buiten schot blijft.

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 08:55

Akropolis

Still stupid...

Ergerde mij zo aan de advertenties dat ik er een topic over wou openen. Toen zag ik dit topic staan dus kan ik mijn frustratie hier kwijt. Ik vind het namelijk enorm storend deze spam op de frontpage. Daarnaast werk ik via rdp en dan wordt je ook niet vrolijk van deze 'toevoeging'. Het is namelijk niet vooruit te branden...

Reclame ok, maar spam vind ik echt een no-go. :( Als dit de nieuwe standaard wordt zal deze website niet meer interessant zijn voor mij en zoek ik wat anders. Zou het wel erg jammer vinden.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-03 22:37

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even wat navraag gedaan: dergelijke campagnes komen nu maximaal twee dagen per week voor. Zaken waar onvoldoende aandacht aan is besteed is hoe het uitpakt in combinatie met andere uitingen. Zo is eerder al de floor ad (lage advertentie helemaal onderaan) uitgeschakeld in combinatie met deze uiting en is vandaag gemerkt dat de tekstadvertentie boven de listing nog een advertentie kon bevatten in combinatie met deze uiting. Dat laatste wordt ook verholpen, wat flink zou moeten schelen in het aantal headlines dat wordt getoond.

Cyphax schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:51:
Net na die hele lelijke van Coolblue nu weer deze schreeuwerige, afleidende van de Rabobank. Ik dacht 'm alleen te zien op de frontpage maar niet binnen artikelen: ik zat ernaast.
Deze van de Rabobank draait alleen op de Frontpage voor zover mij bekend. Als jouw ervaring anders is, heb je dan een screenshot voor me?

[Voor 28% gewijzigd door Wilbert de Vries op 02-04-2013 16:25]

Anoniem: 494461

Soms ook bij artikelen inderdaad. Even een artikel genomen die past bij de reclame :)

Reclame mag van mij best, ik heb op geen enkele site een blocker aanstaan omdat ik weet dat er zo iets van inkomsten binnenkomt. Alleen nu.nl heeft bij mij een blocker omdat die servers nooit vooruit te branden zijn.
Probleem is dat deze van de Rabo, veel te chaotisch is met asymmetrie wat erg stoort, en dan die blauwe vlakken. Die van CoolBlue had ik 0 problemen mee, omdat die overal het algemeen lekker neutraal was. Ook viel er niet teveel weg bij een resolutie van 1920x1200 (hier ook niet het geval maar om even aan te geven).
Maar nu als die reclame tevoorschijn komt, heb je ook bewegende vlakken wat erg afleidt.

Ga vooral zo door met die reclame wat mij betreft, en krijg die paar centen :) Maar dan hoop ik wel dat er in de toekomst wat neutralere advertenties worden geplaatst.

Het is trouwens niet altijd bij mij, op Chrome.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Sure thing.

Ingelogd, Chrome:

Deze kwam er net nog bij. Ik was even nieuwsgierig of het niet echt heel toevallig één keer pech was. Niet ingelogd, Firefox:

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:39
Op basis van o.a. deze feedback is besloten een aantal uitingen van elkaar te excluden, want in sommige gevallen ging dat te ver. Bijvoorbeeld geen floor-ad meer i.c.m. een homepage take-over.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee