Ik heb vorige week een externe diskcase en hdd binnengekregen.
De case is een zalman ve300. Deze kan als optical diskdrive gebruikt worden en door een aantal ISO's op de schijf te zetten, kan je kiezen welke ISO je boot.
Als harddisk heb ik een WD scorpio black 750GB
Ik heb de laatste firmware er op gezet: V300_011_1187F
De ISO bestanden staan in de _iso folder zoals in de (zeer karige) 'handleiding' vermeld.
Ik kan de hdd WEL benaderen, zowel via een linux machine als een windows machine. De hdd is ntfs geformateerd op een windows pc.
Het probleem is dat ik een melding in het venster van de case krijg: 1st Partition: EE
Net over deze specifieke melding kan ik niets zinnigs terugvinden.
Het enige dat ik vind is: 1st Partition : refer below XX message
Echter onder EE is er niets...
Ik heb inmiddels techsupport van zalman een mail gestuurd, maar (nog) geen antwoord ontvangen.
Weet iemand hoe dit op te lossen of andere hints?
De case is een zalman ve300. Deze kan als optical diskdrive gebruikt worden en door een aantal ISO's op de schijf te zetten, kan je kiezen welke ISO je boot.
Als harddisk heb ik een WD scorpio black 750GB
Ik heb de laatste firmware er op gezet: V300_011_1187F
De ISO bestanden staan in de _iso folder zoals in de (zeer karige) 'handleiding' vermeld.
Ik kan de hdd WEL benaderen, zowel via een linux machine als een windows machine. De hdd is ntfs geformateerd op een windows pc.
Het probleem is dat ik een melding in het venster van de case krijg: 1st Partition: EE
Net over deze specifieke melding kan ik niets zinnigs terugvinden.
Het enige dat ik vind is: 1st Partition : refer below XX message
Echter onder EE is er niets...
Ik heb inmiddels techsupport van zalman een mail gestuurd, maar (nog) geen antwoord ontvangen.
Weet iemand hoe dit op te lossen of andere hints?
[ Voor 9% gewijzigd door 26779 op 25-03-2013 18:01 ]