2 van mijn koeien beginnen vannacht/morgen, een andere volgt in de loop van de week. Was 'm vandaag vergeten aan te zwengelen
nope
nope
[ Voor 34% gewijzigd door ongekend41 op 30-03-2013 00:23 ]
nope
[ Voor 34% gewijzigd door ongekend41 op 30-03-2013 02:15 ]
nope
ja, daag.
[ Voor 30% gewijzigd door DutchMuffin90 op 30-03-2013 13:12 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Ultraman op 30-03-2013 13:39 . Reden: result ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
[ Voor 18% gewijzigd door Tumbler op 30-03-2013 14:36 ]
Verwijderd
even op de C@H site DPC als team zetten, en C@H als werk instellen in BOINC en that's about it.Tumbler schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:03:
Mensen ik join dit team ook, is er nog iets speciaals wat ik moet doen. Ik herstart zo mijn pc even zodat Boinc gaat werken, dan meld ik me bij dit team aan in het algemene topic. Wat dan nog?
Edit: Als het goed is heb ik het nu allemaal goed ingesteld, hoe kan ik dit nakijken?
ja, daag.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
C@H is gewoon bezig zonder stampede, dit is gewoon een soort van klein competitie en natuurlijk DPC omhoog te werkenTumbler schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:49:
Dan zou het gewoon moeten werken, want dat had ik al gedaan. Hij is al aan t werk, ookal is dat nog niet de bedoeling volgens mij? In ongeveer 30 minuten heeft ie 13.903% gehaald, is dat wat?
[ Voor 15% gewijzigd door [Remmes] op 30-03-2013 16:22 ]
ja, daag.
Flushen betekend niets meer dan de work unit die klaar is opsturen naar de server van C@H, zodat je er punten voor kan krijgen. Dit gebeurd automatisch en je hebt er geen omkijken naar.Remmes_NT schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:18:
ikzelf heb alleen nog een vraag over flushen, ik weet niet wat dat is, ik neem eigenlijk aan dat dit gewoon betekent dat je de volgende dag weer van 0 start? wat dus automatisch al is ingesteld toch?
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 19:08 ]
De stats worden op dit moment, tot 1 april, elke dag gereset. De stampede begint pas officieel op 1 April, dus vanaf dan gaat de teller lopen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:37:
Waarom staat er in mijn stats nog steeds 0 punten maar in mijn BOINC "Work done for this project: 840"?
nope
nope
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 00:17 ]
Nee. Ze zijn al stiekem aan 't werktheone0312 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:24:
En, heeft iedereen zijn koe(ien) in de startblokken staan?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Maakt toch niet uit ? Op de laatste dag kan het ook zo zijn dat je hem net niet redt voor 0:00.APClll schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:28:
Als ik goed gepland heb zijn de WU's die nu lopen, net na 0.00uur klaar.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hey, ga us gauw terug naar je eigen teamDukeBox schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:50:
[...]
Maakt toch niet uit ? Op de laatste dag kan het ook zo zijn dat je hem net niet redt voor 0:00.
ja, daag.
Neuh, lijkt me niet de beste oplossing als dat alleen voor ons geldt.DukeBox schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:04:
Speciaal voor alle cosmology leden zal ik de stats aanpassen door de tasks mee te nemen. Als de task is uitgegeven voor 1 april zal ik deze niet meerekenen.. goede oplossing toch ?
HeeejDukeBox schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:07:
Oh ja.. sorry.. vergeet dat ik in het cowsmology team topic zit..
Ik zal het wat lanzamer typen
nope
Het is zondag avond, heb een dikke paasbrunch en diner op met iets te veel wijn. Wij zijn de bourgondische levensgenieters. En ben dus niet echt op mijn scherpst. DusDukeBox schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:07:
Oh ja.. sorry.. vergeet dat ik in het cowsmology team topic zit..
Ik zal het wat lanzamer typen
[ Voor 12% gewijzigd door DutchMuffin90 op 31-03-2013 22:15 ]
Dus die 13 tasks die als "reserve" zijn binnengehaald mocht mijn internetverbinding niet beschikbaar zijn kan ik er maar beter uit gooien begrijp ik? Aangezien die dan toch niet mee tellen...DukeBox schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:04:
Speciaal voor alle cosmology leden zal ik de stats aanpassen door de tasks mee te nemen. Als de task is uitgegeven voor 1 april zal ik deze niet meerekenen.. goede oplossing toch ?
Volgens mij een paar serverstheone0312 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:11:
[...]
Het is zondag avond, heb een dikke paasbrunch en diner op met iets te veel wijn. Wij zijn de bourgondische levensgenieters. En ben dus niet echt op mijn scherpst. Dus
Edit: Heeft iemand trouwens ENIG idee wat voor dikke array van computers die one man team persoon heeft?
ja, daag.
Eh, nee. DukeBox maakte een grapje. Gewoon laten draaien.Linuxxl schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:23:
[...]
Dus die 13 tasks die als "reserve" zijn binnengehaald mocht mijn internetverbinding niet beschikbaar zijn kan ik er maar beter uit gooien begrijp ik? Aangezien die dan toch niet mee tellen...
nope
[ Voor 78% gewijzigd door DukeBox op 31-03-2013 22:27 ]
nope
nope
Thx voor dit welkomongekend41 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:54:
We hebben weer 2 nieuwe stalgenotenWelkom [DPC]DeApen~Grandmasg en eagle00789
![]()
Over een uur kan er niet meer aangemeld worden, zal onze kudde nog groeien?
[ Voor 34% gewijzigd door DutchMuffin90 op 31-03-2013 23:01 ]
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
"Dit kan tot 31 maart, 23:59, daarna vervalt de vrije keuze voor alle subteams. Na de start van de stampede kan je dan alleen nog maar ingedeeld worden bij de het stampedeteam die het laagst staat in de overall-statistieken. "ongekend41 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:54:
We hebben weer 2 nieuwe stalgenotenWelkom [DPC]DeApen~Grandmasg en eagle00789
![]()
Over een uur kan er niet meer aangemeld worden, zal onze kudde nog groeien?
ja, daag.
nope
Jammer maar niets aan te doen. Je kan evt. de netwerkverbinding van Boinc tijdelijk uit zetten om dit te voorkomen, maar dan kan hij ook geen nieuw werk ophalen. Over een uur wel niet vergeten de setting in boinc terug te zetten.theone0312 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:03:
He ballen, heeft mijn pc net weer 6 WU's opgestuurd..
nope
Valt dat strikt gesproken niet onder het "Megaflushen". wat strikt gesproken ietwat illegaal is?ongekend41 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:06:
[...]
Jammer maar niets aan te doen. Je kan evt. de netwerkverbinding van Boinc tijdelijk uit zetten om dit te voorkomen, maar dan kan hij ook geen nieuw werk ophalen. Over een uur wel niet vergeten de setting in boinc terug te zetten.
nope
Niet helemaal, de top 3 teams (op basis van totaal score) zijn 'uitgesloten' maar die top 3 kan soms per dag verschillen, mede door nieuwe leden in de andere teams. In het begin gaan we daar daarom wel vrij soepel mee om.Remmes_NT schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:01:
"Dit kan tot 31 maart, 23:59, daarna vervalt de vrije keuze voor alle subteams. Na de start van de stampede kan je dan alleen nog maar ingedeeld worden bij de het stampedeteam die het laagst staat in de overall-statistieken. "
ongekend41 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:10:
En we kunnen toch nog een nieuwe grazer verwelkomen: Achilles
[ Voor 64% gewijzigd door Achilles op 31-03-2013 23:28 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
[ Voor 19% gewijzigd door ongekend41 op 31-03-2013 23:27 ]
nope
nope
nope
Hey zo staat het in de TS hèDukeBox schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:15:
[...]
Niet helemaal, de top 3 teams (op basis van totaal score) zijn 'uitgesloten' maar die top 3 kan soms per dag verschillen, mede door nieuwe leden in de andere teams. In het begin gaan we daar daarom wel vrij soepel mee om.
We hopen dat iedereen die dan later nog mee wilt doen zelf een goede keuze maakt en een beetje kijkt naar wat de teams doen.
Ook als je het ergens niet mee eens bent of graag een uitzondering ziet in het beleid, neem dan even contact op met een van de crew leden. Dan word per geval even gekeken naar een goede oplossing/compromis.
n.b. Team FoK!Schaap is overigens een uitzondering, daar mag altijd gejoined worden. Dit is uit historie geboren omdat het team altijd wat minder power had.. maar wie weet wat er dit jaar gebeurd.
ja, daag.
[ Voor 47% gewijzigd door ongekend41 op 31-03-2013 23:43 ]
nope
[Stampede] #12 Het maken van teams "en wat dan"
[ Voor 3% gewijzigd door [Remmes] op 31-03-2013 23:45 ]
ja, daag.
Da's toch net wat andersDan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59, daarna vervalt de vrije keuze voor alle subteams. Na de start van de stampede kan je dan alleen nog maar ingedeeld worden bij de het stampedeteam die het laagst staat in de overall-statistieken.
Hou hier rekening mee bij het werven van nieuwe leden; jouw stampedeteam kan soms domweg niet in aanmerking komen voor nieuwe leden! Let op, we doen hierbij ons best om een zo fair mogelijke indeling te verzorgen, we kunnen niet toveren!
Op 7 april evalueren we de teams en mag de top-6 van de teams door. De crunchers wiens team vervalt kunnen overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Zo hopen we de strijd interessant te houden.
Wanneer er een FoK!-team meedoet zijn zij uitgezonderd van deze regel. Zij mogen tot het einde bestaan, ook als ze lager dan 6e geklasseerd zijn... Nou laat men dat natuurlijk niet gebeuren, maar toch
[ Voor 6% gewijzigd door ongekend41 op 31-03-2013 23:52 ]
nope
[ Voor 3% gewijzigd door Achilles op 31-03-2013 23:48 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
[ Voor 15% gewijzigd door Zer0CooL op 01-04-2013 00:21 ]
Dat zien we dan wel weerDukeBox schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:50:
[...]
Maakt toch niet uit ? Op de laatste dag kan het ook zo zijn dat je hem net niet redt voor 0:00.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
[ Voor 23% gewijzigd door Tumbler op 01-04-2013 18:30 ]
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Damn, hoeveel cores heb jij wel niet?Grandmasg schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:10:
Meerdere tegelijk kan wel ... maar is beperkt tot 1 per thread
[afbeelding]
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Ik heb de replacement voor de desktop ook wat eerder besteld.ro8in schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:02:
We moeten minimaal top 3 staanIk ga nog even wat cores erbij zoeken..
[ Voor 33% gewijzigd door bassiexp op 01-04-2013 23:22 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 00:43 ]
Dat moet zijn irc://irc.iuturna.net/Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:23:
In de cowsmologychat van tweakers wordt verwezen naar http://irc.iuturna.net/ -> echter, hier krijg ik een 404...
Verwijderd
Ik geef mezelf een facepalm en ga slapen. Alcohol is niet goed voor me, blijkt eens des te meer.
Verwijderd
nope
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dit kan je aanpassen door op de C@H site, onder je account, je naam te wijzigenWhaa schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:51:
Ben er uit, sta niet onder mijn nick in de lijst maar onder mijn eigen naam, nummer 72 Bernard.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq