Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgt_Pepper
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Sgt_Pepper

Lucy in de lucht met diamanten

Topicstarter
Mijn bedoeling is om Spotify, draaiende op een Mini Android TV (Minix Neo X5), remote aan te sturen met mijn Android phone en tablet. Deze Android TV box is aangesloten op mijn stereo.

Ik was in de veronderstelling dat dit met Android zeker mogelijk moest zijn, echter een werkende oplossing heb ik nog niet gevonden. Verschillende niet werkende oplossingen:
  • Remote App: Ik heb geen Android --> Android Spotify remote app gevonden. Voor alle andere combinaties (Android-Win, IOs etc.) zijn wel oplossingen.
  • Audio streamen: Spotify draaien op de tablet/phone en de audio streamen naar de Android TV. Ik heb geen app kunnen vinden die dit via wifi of bluetooth kan doen.
  • Android Bluetooth A2DP: Android lijkt niet te kunnen werken als headset.
  • XBMC: Spotify draaien via XBMC op de Android TV. Lijkt mogelijk te zijn, maar er is geen werkende remote voor XBMC die Spotify meepakt.
  • Streamen via dlna/upnp: Spotify ondersteunt dit niet.
Zie ook:
Spotify door het huis??
Geluid telefoon streamen via UPNP
Audio 'afvangen' en doorsturen?

Heeft iemand zoiets wel werkend gekregen?

There's nothing you can know that isn't known
Nothing you can see that isn't shown
No where you can be that isn't where you're meant to be - It's easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2023

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

argh, had ook een minix aangeschaft voor dit doel... :'<

So what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Er bestaat een spotify app voor XBMC, als je een premium spotify account hebt kan je dit gebruiken. Dan kan je met een normaal keyboard of de XBMC control app, spotify besturen.

Succes!

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgt_Pepper
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Sgt_Pepper

Lucy in de lucht met diamanten

Topicstarter
Dan ben ik heel erg benieuwd welke Spotify app voor XBMC je dan bedoelt. Zelf had ik ook al aan deze oplossing gedacht.

Er is een aantal van deze plug-ins beschikbaar (Spotimc, spotyxbmc, Spotyxbmc2 ), maar ik heb er geen kunnen vinden die ook daadwerkelijk werkt op Android.

There's nothing you can know that isn't known
Nothing you can see that isn't shown
No where you can be that isn't where you're meant to be - It's easy