Dag allen,
Ik heb een vraag over het streamen van muziek. Ik zal alle punten even op een rij zetten:
- ik heb een spotify premium account
- Windows vista op HP 1050 laptop
- HTC Hero (android 2.1)
- (een ps3..wanneer nodig)
Ik wil in eerste instantie mijn muziek (via spotify) streamen naar speakers. Ik heb al veel gezocht op google en dan kom ik apple's airport, ps3 media server, sonos wireless music system, phillips streaming centre etc allemaal tegen. Er is veel keus. Omdat tweakers alles combineert: laptops/mobiel/hifi vraag ik het maar hier.
Heeft iemand een goede tip?
Het mooist zou zijn wanneer ik:
- wireless muziek kan streamen van sportify vanaf mijn laptop en mobiel
- door verschillende kamers in het huis.
ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zitten redelijk simpele oplossingen tussen. Maar ik kom er niet uit.
Alvast bedankt voor tips
Groeten, Vanderwhite
ps vragen om extra uitleg is natuurlijk ook mogelijk
Ik heb een vraag over het streamen van muziek. Ik zal alle punten even op een rij zetten:
- ik heb een spotify premium account
- Windows vista op HP 1050 laptop
- HTC Hero (android 2.1)
- (een ps3..wanneer nodig)
Ik wil in eerste instantie mijn muziek (via spotify) streamen naar speakers. Ik heb al veel gezocht op google en dan kom ik apple's airport, ps3 media server, sonos wireless music system, phillips streaming centre etc allemaal tegen. Er is veel keus. Omdat tweakers alles combineert: laptops/mobiel/hifi vraag ik het maar hier.
Heeft iemand een goede tip?
Het mooist zou zijn wanneer ik:
- wireless muziek kan streamen van sportify vanaf mijn laptop en mobiel
- door verschillende kamers in het huis.
ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zitten redelijk simpele oplossingen tussen. Maar ik kom er niet uit.
Alvast bedankt voor tips
Groeten, Vanderwhite
ps vragen om extra uitleg is natuurlijk ook mogelijk