Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07 16:08
Geachte,

Ik ga een lang project beginnen. Het moet in de thema zijn van Asus Rampage EXTREME!!!
Nu zit ik te twijfelen wachten voor de Rampage Extreme V of voor 4 gaan?

De kast is een Corsair 800D, ik wil 4 videokaarten erin.

Dankjewel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is de reden dat je voor de 4 of de V zou kiezen?

Wat is de reden dat je überhaupt een Rampage wilt? Imho zijn ze redelijk overpriced omdat er veel meuk op zit die je toch niet gebruikt, er zijn borden te vinden met een betere prijs/prestatieverhouding.

In elk geval nuttig leesvoer: *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07 16:08
De reden is simpel, een hele krachtige pc in elkaar zetten er van gebruik kunnen maken met bijvoorbeeld waterkoeling, overklokken, gamen, elk mogelijke functie uit testen,

Ik weet dat er borden zijn met een betere prijs prestatie verhouding maar ik wil gewoon de thema compleet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:20
Iconlast schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:39:
De reden is simpel, een hele krachtige pc in elkaar zetten er van gebruik kunnen maken met bijvoorbeeld waterkoeling, overklokken, gamen, elk mogelijke functie uit testen,

Ik weet dat er borden zijn met een betere prijs prestatie verhouding maar ik wil gewoon de thema compleet maken.
Compleet zinloos. Ik sluit me aan bij de poster boven je, het "thema compleet" maken is een aparte statement. Het is in deze tijd een beetje van de zotte om 4 videokaarten erin te hangen die lang niet optimaal gebruikt worden, maar wel energie slurpen als een dolle beer.

Je kunt het thema ook compleet maken met 1-2 kaarten. Rampage mobo's zijn inderdaad redelijk overpriced voor wat je krijgt, maar dat moet je zelf weten.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 04:17
Ligt eraan wat voor processor je wilt. Een socket 2011 past alleen op een rampage IV. Ikzelf gebruik een 3930k met rampage IV. Een Rampage V is voor 1155 socket. Beide zijn het E-atx borden. Een Formula werkt ook prima, met hetgeen dat jij wilt.