Ik was volop aan het uitkijken om terug te beginnen met sim racen en ik ging met Black Friday een Fanatec CSW2.5 + Formula V2 stuur, Heuskinveld sprint, Sim Lab GT1 EVO kopen.
Toevallig kwam ik die week in het vraag en aanbod gedeelte van Tweakers een mooie aanbieding tegen. Het ging om een Fanatec DD2 + Formula V2 met podium paddles, Fanatec V3 pedalen met BPK en demper, Sim Labs P1 met Sparco stoel, een 25" triple monitor opstelling en nog wat toeters en bellen voor op de rig.
Na wat nadenken toch even contact opgenomen met de verkoper voor extra info en bij Fanatec gechecked als ze garantie geven op tweedehands spullen. Fanatec gaf aan dat dit geen probleem zolang ik de originele facturen heb. Dus 2 weken geleden ben ik langs geweest bij een aangename Tweaker om alles te gaan bekijken en testen. Gelijk daarna zijn we alles beginnen demonteren en nu ben ik al een week of 2 trotse eigenaar van de onderstaande setup. Ik me heb me al goed geamuseerd met o
nline racen op ACC en iRacing.
De Heusinkveld sprints staan nog steeds op m'n verlanglijstje, maar dat is voor een andere keer. Eerst terug wat sparen. En de Fanatec V3's zijn eige
nlijk ook wel zeer degelijke pedalen, dus ik kan wel even verder.