Na een pc crash vorige week, bleek na onderzoek van een PC boer dat de hardeschijf defect was.
Nu is er een nieuwe hardeschijf geplaatst en heb ik de defecte hardeschijf mee naar huis gekregen.
Bij de PC boer zeiden ze dat ze geen gegevens meer van de hd konden afhalen (hebben ze volgens mij vrij vlug gecheckt), wat er precies defect is, is niet gemeld.
De schijf bestond uit 3 partities:
- recovery partitie
- windows partitie
- data partitie
Na de crash zag de bios de hd nog wel, maar windows startte niet meer op, ook niet te recoveren via de recovery mode.
Mijn vraag, kan ik nog iets met deze schijf?**
Hoe is het mogelijk dat er helemaal niets meer van de schijf af te halen is (ook niet van 1 partitie?)?
Is dat zelf nog eenvoudig te proberen? Zo ja, wat heb je daar allemaal voor nodig?
hardeschijf gegevens:
WD caviar green 1tb
date: 05 feb 2011
Hardeschijf is dus nog niet zo heel oud, gewoon pech gehad denk ik
**Of kan deze het grijze archief (kliko) in?
Nu is er een nieuwe hardeschijf geplaatst en heb ik de defecte hardeschijf mee naar huis gekregen.
Bij de PC boer zeiden ze dat ze geen gegevens meer van de hd konden afhalen (hebben ze volgens mij vrij vlug gecheckt), wat er precies defect is, is niet gemeld.
De schijf bestond uit 3 partities:
- recovery partitie
- windows partitie
- data partitie
Na de crash zag de bios de hd nog wel, maar windows startte niet meer op, ook niet te recoveren via de recovery mode.
Mijn vraag, kan ik nog iets met deze schijf?**
Hoe is het mogelijk dat er helemaal niets meer van de schijf af te halen is (ook niet van 1 partitie?)?
Is dat zelf nog eenvoudig te proberen? Zo ja, wat heb je daar allemaal voor nodig?
hardeschijf gegevens:
WD caviar green 1tb
date: 05 feb 2011
Hardeschijf is dus nog niet zo heel oud, gewoon pech gehad denk ik
**Of kan deze het grijze archief (kliko) in?
Float like a butterfly, sting like a bee.