“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Heb ik ook wel eens gehad ja.Woy schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:08:
[...]
Nee bij mij niet, dat heb ik wel 10 keer geprobeerd denk. Eerst al een paar keer in de trein naar huis, daarna thuis nog. Toen met de oplader nog geprobeerd. Bij mij was er echt iets flink $%^%*^&. Hij bootte maar tot het Samsung logo, en daarna niks meer. Een soft-reset deed ook niks. Dus toen een complete factory wipe moeten doen.
Gelukkig was ik toen al aan de Custom ROMs en kon ik gewoon de ROM opnieuw flashen en klaar. Dan gaat er iets mis met je kernel volgens mij
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dus toch cheapskates!Creepy schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:50:
[...]
Moi? Nope. Ik heb iets teveel neergelegd (inclusief wat voor de friet e.d.) Dus ik gok dat er nog wat anderen de frietjes en/of een drankje vergeten zijn
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
* Firesphere lijkt nu cheapskate
Ik had me verrekend, 't is onderweg .oisyn
[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 12-05-2013 22:40 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En nu werkt mn whatsapp weer enigzinds fatsoenslijk.
Heren bedankt voor de gezellige avond, tot de volgende keer
Balen want had er graag bij geweest. Volgende keer toch maar aan denken om het in mijn agenda te zetten in plaats van proberen te onthouden.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Gelukkig hebben we verder Niemand_Anders gemist.Ozzie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:40:
Hmm kut, ben gewoon helemaal vergeten dat dit afgelopen weekend was.
Balen want had er graag bij geweest. Volgende keer toch maar aan denken om het in mijn agenda te zetten in plaats van proberen te onthouden.
/Flauwe woordgrap
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Kom nog een tientje tekort. Die neem ik verder wel voor eigen rekening, daar lig ik niet zo wakker van, maar eelijk gezegd vind ik het wel een beetje jammer. Vooral voor het feit dat sommigen dus wel een fooitje hebben achtergelaten, wat vervolgens op is gegaan aan mensen die te weinig hebben betaald.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:21:
Dank aan allen die nog geld hebben overgemaakt!
Welke gek heeft trouwens een steak van 1 kg gegeten? Wat een baas. Jullie hebben toch wel gezorgd dat hij zijn bordje leeg heeft gegeten
Hij heeft vals gespeeld aangezien hij geen voorgerecht had genomenHMS schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:46:
Welke gek heeft trouwens een steak van 1 kg gegeten? Wat een baas. Jullie hebben toch wel gezorgd dat hij zijn bordje leeg heeft gegeten?
De carpaccio had ik ook overgeslagen hoorStyxxy schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 01:01:
[...]
Hij heeft vals gespeeld aangezien hij geen voorgerecht had genomen![]()
.
En ik sta wel bekend om veel te kunnen eten, maar een steak van 1 kg, damn
Meestal haak ik af rond de 500-600 gram, maar goed het is wel een uitdaging natuurlijk
Vind ik ook wel een beetje jammer inderdaad. Gebeurt eigenlijk op elke meeting wel en er is vast geen kwade opzet bij, maar jammer is het wel..oisyn schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:21:
Kom nog een tientje tekort. Die neem ik verder wel voor eigen rekening, daar lig ik niet zo wakker van, maar eelijk gezegd vind ik het wel een beetje jammer. Vooral voor het feit dat sommigen dus wel een fooitje hebben achtergelaten, wat vervolgens op is gegaan aan mensen die te weinig hebben betaald.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ora et labora
Eigenlijk verdenk ik Niemand_Anders
[ Voor 30% gewijzigd door F.West98 op 17-05-2013 16:34 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI