Twee weken terug heb ik de XFX HD7870 aangeschaft en ook weer ingeleverd omdat ik de driver niet werkend kreeg, hiervoor heb ik ook een ander topic geopend. Het probleem was dat ik AMD catalyst niet werkend kreeg op 64-bit windows. Iedere keer bij het opstarten kreeg ik een blue screen. Toen heb ik 32-bit geprobeerd en toen werkte het wel, ik kon windows normaal booten en de kaart werd herkent. Ik heb van alles geprobeerd daarvoor verwijs ik ook naar mijn andere topic: Driverprobleem xfx HD7870.
Nu wil ik graag een nieuwe videokaart aanschaffen en is mijn oog gevallen op de Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB. Hierbij vraag ik me twee dingen af, is dit de beste kaart om te gamen voor een budget van +- 200 euro? En ik ben een beetje bang dat als ik deze kaart straks installeer ik hetzelfde probleem heb. Heeft iemand enig idee of het probleem specifiek voor de XFX kaart zou kunnen zijn of voor de HD7870 chip???
Nu wil ik graag een nieuwe videokaart aanschaffen en is mijn oog gevallen op de Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB. Hierbij vraag ik me twee dingen af, is dit de beste kaart om te gamen voor een budget van +- 200 euro? En ik ben een beetje bang dat als ik deze kaart straks installeer ik hetzelfde probleem heb. Heeft iemand enig idee of het probleem specifiek voor de XFX kaart zou kunnen zijn of voor de HD7870 chip???