Hallo Tweakers,
Hieronder de punten voor mijn GamerPC:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)? Ik wil mijn Systeem gebruiken om te game, en een beetje te gebruiken voor school en werk in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten? het maximale wat ik uit wil geven is €1100,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Nee heb niks dus moet nog alles kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? alles op hardware gebied.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Nee wil gewoon het beste voor mijn geld merk maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) ik wil kwaliteit
Hulp zou ik erg waarderen.
Alvast bedankt.
Hieronder de punten voor mijn GamerPC:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)? Ik wil mijn Systeem gebruiken om te game, en een beetje te gebruiken voor school en werk in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten? het maximale wat ik uit wil geven is €1100,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Nee heb niks dus moet nog alles kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? alles op hardware gebied.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Nee wil gewoon het beste voor mijn geld merk maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) ik wil kwaliteit
Hulp zou ik erg waarderen.
Alvast bedankt.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 198,45 | € 198,45 |
1 | MSI MSI Z68A-G45 (G3) | € 133,40 | € 133,40 |
1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 279,- | € 279,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 64,25 | € 64,25 |
1 | Cooler Master HAF X | € 135,90 | € 135,90 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 38,50 | € 38,50 |
1 | Corsair Gaming GS800 (2013 edition) | € 87,50 | € 87,50 |
1 | Samsung 840 series SSD 250GB | € 147,80 | € 147,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.084,80 |