Als ik via een zoekmachine zoek op naam en woonplaats dan vind ik mijn oude advertenties terug op Tweakers. Hierbij staan ook mijn gegevens zoals postcode en woonplaats, kortom een stukje prive/privacy. Omdat het een oude advertentie betreft zie ik het nut daar niet van in. Het zou voor iedereen denk ik een goed idee zijn om als een advertentie gesloten is de geheel advertentie te verwijderen. Marktplaats doet dat bijvoorbeeld ook. Dat een user ze zelf nog kan terugvinden in zijn 'advertenties' is naar mijn idee ook niet nodig, maar zolang dat afgeschermd is zou het geen probleem moeten zijn.
De concrete vraag is dan ook of een advertentie na gesloten te zijn hetzij door verkoop of welke andere reden ook, ook daadwerkelijk verwijderd wordt en in iedere geval niet meer zichtbaar is voor een ieder behalve voor de user.
De concrete vraag is dan ook of een advertentie na gesloten te zijn hetzij door verkoop of welke andere reden ook, ook daadwerkelijk verwijderd wordt en in iedere geval niet meer zichtbaar is voor een ieder behalve voor de user.