BUR schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:39:
Indien de Ad niet als verkocht is gemarkeerd kan de verkoper de Ad aanpassen en dus heb je in dat geval helemaal niets aan het terug halen van de oude Ad. Die is namelijk dan al aangepast. Dus dat lijkt mij geen argument om de optie 'hide for all except admin' door te voeren.
Als gewone, eerlijke verkoper, die niets te verbergen heeft, zet je een ad toch op "verkocht", zodra 't betreffende artikel verkocht is?
Wanneer ik iets koop van iemand, van wie ik nog nooit iets gekocht heb, check ik graag zoveel mogelijk, zijn profiel, zijn posts, natuurlijk zijn feedback en wanneer er uit die feedback enige onduidelijkheden blijken, graag ook de bijbehorende advertentie, kopers kunnen n.l. ook weleens overdrijven.
Nogmaals: wanneer je als verkoper eerlijke spullen verkoopt, die dus in goede staat zijn en wanneer ze dat niet zijn, dit ook duidelijk ik de advertentie is aangegeven, zie ik niet, waar 't probleem is, wanneer iemand bijv. een paar maanden later, nog eens naar die ad kijkt. Hij is uit de lijst van actieve advertenties, dus sowieso alleen maar zichtbaar na bekijken van profiel/feedback.
Altijd grappig hier: in topics, waar mensen niet tevreden zijn, omdat ze iets ontvangen hebben, wat niet naar verwachting werkt, of helemaal niets gekregen hebben, roept iedereen (ik ook), dat men alles wat hier en elders op internet over de verkoper te vinden is, moet checken. En dan heb je in ditzelfde V&A Feedback forum, weer andere topics, zoals dit, waar gewone, eerlijke verkopers juist weer
niet alles zichtbaar willen hebben.
Zoals gezegd, hoeft de postcode niet volledig te zijn, tel. nummer en email zet je er sowieso niet in en verder mag iemand tekst en foto's van mijn advertenties ook na jaren nog bekijken, wanneer hij denkt, dat hij er iets aan heeft.
En die mogelijk heb ik ook graag bij andermans ads.