Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Een vriend van mij heeft mij gisteren geholpen een AOKP custom rom te installeren op mijn HTC One X. Dit heeft er echter voor gezorgd dat ik een veel minder lange duur van mijn batterij heb. Ik heb op internet gelezen dat je terug naar de STOCK versie van android kan (de originele) d.m.v. een RUU. Na lang zoeken ben ik tientallen RUU's tegengekomen, en heb geen idee welke RUU ik moet hebben.

Deze post is dus min of meer m'n laatste hoop! Heeft iemand enig idee welke RUU ik moet gebruiken om weer op mijn originele versie van android te komen? (Geloof dat dat 4.0.3 was)

Verwijderd

Topicstarter
Overige info:
Smalbandversie: 5.1204.155.29
Kernelversie : 3.1.10-g0b14ad2-dirty
buildnummer: aokp_endeavoru-userdebug 4.2.2 JDQ39

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
[HTC One X] Rooten & Custom ROM's

Gebruik dat topic. Dubbel posten wordt al helemaal niet gewaardeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Dat helpt mij dus totaal niet om een goede RUU uit te kiezen

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij er met name om dat ik de goede RUU heb, want ik wil de telefoon niet bricken. (Ben overigens nieuw op deze forums dus mijn excuses als ik hier niet had mogen posten).

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Toch horen dit soort vragen daar thuis ;) Bovendien brick je je telefoon niet zomaar. Waarom vraag je niet aan die vriend om hem weer terug naar stock te zetten? Of een custom rom met Sense te flashen?

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Als je nieuw bent: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Stel je vraag daar en ik help je verder.

Verwijderd

Topicstarter
Die 'vriend' heeft geen last met zijn batterij, neemt overigens ook de moeite niet meer om hem terug te zetten naar stock. Heeft hij nooit eerder gedaan.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:54

Quad

Doof

Jouw 'vriend' heeft toch wel een Nandroid back-up gemaakt toch?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Hij vond het kennelijk zo makkelijk dat hij dacht dat dat niet nodig was.. Heb een overigens een topic geopend op HTC rooten & roms. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, ik weet hoe te werken met fastboot e.d. Enige wat nog mist is de RUU
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.