Ben met mijn ipad air 2 helaas niet compatibel met grid...dus overgeleverd aan RR3. ..
Grid autosport ook gekocht. Aantal uitbreidingen en updates gehad. Eerste indruk ...wauw...
Is de gevoeligheid van het stuur in te stellen
? Ik moet flink draaien om de bochten door te komen vergeleken met rr3
Volgende update in ieder geval:
Nissan Silvia R3 doe
Lamborghini Huracan Performante
McLaren MP4/4
Red Bull Ring
McLaren zal waarschijnlijk wel weer erg veel goud gaan kosten.....
Nissan Silvia R3 doe
McLaren MP4/4
Red Bull Ring
Ik vind het leuk dat er (voor sommigen) een ander leuk race spel is, maar misschien kan je daar een eigen/ander topic voor maken? Dan houden we dit gewoon voor Real Racing 3..Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:22:
Grid autosport ook gekocht. Aantal uitbreidingen en updates gehad. Eerste indruk ...wauw...
Ik zag het zojuist ook op Facebook, ben vooral benieuwd naar de Nissan Silvia en de Red Bull Ring. Ga alvast maar sparen want de Lambo en zeker de McLaren zullen veel goud kosten.Johan_Germs schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:54:
Volgende update in ieder geval:
Nissan Silvia R3 doe
McLaren MP4/4
Red Bull Ring
De Red Bull Ring lijkt me leuk, sowieso (bijna) elk nieuw circuit is leuk. Ik hou sowieso 1000 goud op voorraad, dus mij krijg je niet gek met je dure auto's;).
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er weer mensen gaan zeuren (op FB) over nieuwe tracks. Dat was na Hong Kong (los van het feit of het een leuke track was) ook al redelijk snel.
Het nadeel van nieuwe tracks is dat ze niet in de oude series verwerkt kunnen worden en aangezien RR3 geen 'practice mode' heeft, zal je nieuwe tracks niet heel veel kunnen rijden.
Het nadeel van nieuwe tracks is dat ze niet in de oude series verwerkt kunnen worden en aangezien RR3 geen 'practice mode' heeft, zal je nieuwe tracks niet heel veel kunnen rijden.
Zeuren is iets heel menselijksagnocchi schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:50:
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er weer mensen gaan zeuren (op FB) over nieuwe tracks. Dat was na Hong Kong (los van het feit of het een leuke track was) ook al redelijk snel.
De Red Bull Ring is niet heel lastig qua layout dus die zullen we snel onder de knie hebben denk ik, hij doet me een beetje denken aan Hockenheim alleen dan met hoogteverschil.
Wie weet komt dat ook.... In het filmpje wordt gesproken over dingen die ze nu nog niet willen verklappen.....Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:23:
Gemiste kans.....ik had wel een RB gewild ipv de McLaren.
Verwijderd
Alle uprades aan auto's kunnen betalen in R$ of goud. Dat zou pas een verrassing zijn.
Reed laatst weer eens met een McLaren (die Oranje), moet nog 3 upgrades voordat hij 100% is. De motorupgrade kost slechts 300 gold. Dat slaat echt nergens meer op.
Maar goed, met een nieuwe baan houden ze ons weer eventjes zoet.
Reed laatst weer eens met een McLaren (die Oranje), moet nog 3 upgrades voordat hij 100% is. De motorupgrade kost slechts 300 gold. Dat slaat echt nergens meer op.
Maar goed, met een nieuwe baan houden ze ons weer eventjes zoet.
Ik heb de jaguar ook binnen. Niet 1x hoeven te repareren...
Verwijderd
Ik ben dat goud ook beu voor die updates het wordt steeds meer.
Als ik al mij wagens naar 100% wil hebben zou me dat ongeveer 1000 € kosten is toch niet normaal.
Ik up de wagen nu steeds om hem binnen te halen maar verder zit er niet in.
Hoop dat het komt $ voor goud wordt het spel weer leuk.
Al vragen ze veel $ dan wordt het nog leuk.
Als ik al mij wagens naar 100% wil hebben zou me dat ongeveer 1000 € kosten is toch niet normaal.
Ik up de wagen nu steeds om hem binnen te halen maar verder zit er niet in.
Hoop dat het komt $ voor goud wordt het spel weer leuk.
Al vragen ze veel $ dan wordt het nog leuk.
Update versie 6.0 is uit.
Nissan Silvia R3 Spec
Ford GT 2017
Lamborghini Huracan
McLaren MP4/4
Porsche 911 RSR Dempsey
En uiteraard de Red Bull Ring in minimaal 2 varianten:
GP circuit
Sudschleife
(Nordschleife)
Nissan Silvia R3 Spec
Ford GT 2017
Lamborghini Huracan
McLaren MP4/4
Porsche 911 RSR Dempsey
En uiteraard de Red Bull Ring in minimaal 2 varianten:
GP circuit
Sudschleife
(Nordschleife)
[ Voor 95% gewijzigd door Tijar op 04-12-2017 22:03 ]
Verwijderd
...updating...Tijar schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:25:
Update versie 6.0 is uit.
Leuke update. De Silva is betaalbaar en ligt uitstekend op de weg. RB ring is ook een zeer mooie toevoeging. Lekker circuit.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2017 09:47 ]
Leuke update inderdaad.
Die Silva is bijna niet van de weg te krijgen, kan bijna elke bocht vol gas nemen op de RedBull ring.. haha, supertof.
Die McLaren lijkt me ook super, kan niet wachten tot we daarmee mogen racen..
Die Silva is bijna niet van de weg te krijgen, kan bijna elke bocht vol gas nemen op de RedBull ring.. haha, supertof.
Die McLaren lijkt me ook super, kan niet wachten tot we daarmee mogen racen..
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
De Silvia is inderdaad een prima auto, geweldig in de bochten en een mooi geluid.
Te winnen via 4333343 om een PR van 57.4 te bereiken.
Te winnen via 4333343 om een PR van 57.4 te bereiken.
Bij mijn doen die filmpjes het maar 1x en nog steeds geen automatisch cloudsave krijg fout 3 melding
Zo Nissan binnen. Wat kan je ongelooflijk hard met dat ding door een bocht!
Steeds als ik denk dat gaat nooit, blijft ie aan de weg geplakt. Krijg ik toch last van overstuur dan is dat ook redelijk eenvoudig nog weer op te vangen.
Mooie (en goed betaalbare) aanvulling voor mijn wagenpark.
Nu goud verzamelen voor de MP4/4. De Lambo laat ik schieten
Steeds als ik denk dat gaat nooit, blijft ie aan de weg geplakt. Krijg ik toch last van overstuur dan is dat ook redelijk eenvoudig nog weer op te vangen.
Mooie (en goed betaalbare) aanvulling voor mijn wagenpark.
Nu goud verzamelen voor de MP4/4. De Lambo laat ik schieten
Verwijderd
Vond vooral Melbourne een feest in de Silvia. Sapren voor de MP4/4 heeft geen zin voor mij...weet niet hoe ik in een paar dagen tijd 1000 goud bij elkaar ga harken.
En nee, ik heb geen tijd om dagelijks 10x10 rondjes Le Mans te rijden
Je hebt nog zo'n anderhalve week om goud te sparen. Als alles mee zit en de auto is (net als alle vorige events) met allemaal level 3 upgrades te halen is, dan kost het je zo'n 485 goud.Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:47:
Vond vooral Melbourne een feest in de Silvia. Sapren voor de MP4/4 heeft geen zin voor mij...weet niet hoe ik in een paar dagen tijd 1000 goud bij elkaar ga harken.
Verwijderd
Ga toch maar voor de Lambo deze week...Rijdt lekker en is met mijn beperkte hoeveelheid goed (<200) nog wel te halen denk ik.agnocchi schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:52:
[...]
Je hebt nog zo'n anderhalve week om goud te sparen. Als alles mee zit en de auto is (net als alle vorige events) met allemaal level 3 upgrades te halen is, dan kost het je zo'n 485 goud.
Ik ga er vanavond ook maar aan beginnen. Dan kan ik 'm zondag afmaken hopelijk
Zitten een paar mooie kortingen aan te komen (hoop dat ik de datums goed heb en dat ze ook allemaal doorgaan):
14 - 16 december: Lamborghini Huracán Performante Customizations voor R$
17 - 24 december: 30% korting on the Lamborghini Huracán LP 610-4
18 - 20 december: 25% korting Lamborghini Huracán LP 610-4 Upgrades
24 - 30 december: McLaren MP4/4 Customizations GRATIS
25 december - 2 januari: RACER'S CHOICE - 40% korting op 1 auto naar keus
1 - 3 januari: 50% korting op de Koenigsegg REGERA
1 - 3 januari: 50% korting op de McLaren MP4-X
1 - 3 januari: 30% korting op de Ferrari FXX K Upgrades
1 - 3 januari: 50% korting op de Hennessey Venom GT
3 - 5 januari: 50% korting op de Audi R18 e-tron quattro (2015)
3 - 5 januari: 40% korting op de Jaguar XJR-9
3 - 5 januari: 50% korting op de TOYOTA TS040 Hybrid (2014)
3 - 5 januari: 40% korting op de Porsche 962C
6 - 12 januari: 28% korting op de Ford Mustang GT Premium
11 - 12 januari: Gratis en direct Servicing voor de Ford GT (2017)
12 - 17 januari: 80% korting op de alle drie de Formula E SRT_01E
17 - 23 januari: 30% korting op de Porsche 911 RSR (2015)
20 - 22 januari: 25% korting Porsche 911 RSR (2015) Upgrades
22 - 23 januari: 50% BONUS R$ op alle races
23 - 30 januari: 30% korting op de Porsche 918 RSR concept
24 - 26 januari: Jaguar C-X75 Customizations voor R$
30 januari - 6 februari: 40% korting op de McLaren 650S GT3
1 - 3 februari: 30% korting op de McLaren 650S GT3 Upgrades
5 - 6 februari: Gratis en direct Servicing voor de McLaren 570GT
6 - 7 februari: 50% korting op de Lamborghini Miura Customizations
6 - 13 februari: 30% korting op de Lamborghini Countach
9 - 11 februari: 25% korting op de Lamborghini Countach Upgrades
12 - 13 februari: 50% BONUS R$ op alle races
14 - 16 december: Lamborghini Huracán Performante Customizations voor R$
17 - 24 december: 30% korting on the Lamborghini Huracán LP 610-4
18 - 20 december: 25% korting Lamborghini Huracán LP 610-4 Upgrades
24 - 30 december: McLaren MP4/4 Customizations GRATIS
25 december - 2 januari: RACER'S CHOICE - 40% korting op 1 auto naar keus
1 - 3 januari: 50% korting op de Koenigsegg REGERA
1 - 3 januari: 50% korting op de McLaren MP4-X
1 - 3 januari: 30% korting op de Ferrari FXX K Upgrades
1 - 3 januari: 50% korting op de Hennessey Venom GT
3 - 5 januari: 50% korting op de Audi R18 e-tron quattro (2015)
3 - 5 januari: 40% korting op de Jaguar XJR-9
3 - 5 januari: 50% korting op de TOYOTA TS040 Hybrid (2014)
3 - 5 januari: 40% korting op de Porsche 962C
6 - 12 januari: 28% korting op de Ford Mustang GT Premium
11 - 12 januari: Gratis en direct Servicing voor de Ford GT (2017)
12 - 17 januari: 80% korting op de alle drie de Formula E SRT_01E
17 - 23 januari: 30% korting op de Porsche 911 RSR (2015)
20 - 22 januari: 25% korting Porsche 911 RSR (2015) Upgrades
22 - 23 januari: 50% BONUS R$ op alle races
23 - 30 januari: 30% korting op de Porsche 918 RSR concept
24 - 26 januari: Jaguar C-X75 Customizations voor R$
30 januari - 6 februari: 40% korting op de McLaren 650S GT3
1 - 3 februari: 30% korting op de McLaren 650S GT3 Upgrades
5 - 6 februari: Gratis en direct Servicing voor de McLaren 570GT
6 - 7 februari: 50% korting op de Lamborghini Miura Customizations
6 - 13 februari: 30% korting op de Lamborghini Countach
9 - 11 februari: 25% korting op de Lamborghini Countach Upgrades
12 - 13 februari: 50% BONUS R$ op alle races
[ Voor 14% gewijzigd door agnocchi op 12-12-2017 16:35 ]
Verwijderd
Tot nu toe goed te doen met minimale upgrades (2121111) op dag 3. Leuk ook R$ aanpassingen! Kan ik ook deze in mijn standaard trim uitvoeren (mat zwart met rood gebiesde race velgen).
Wie is het gelukt om catalunya in 1.26,10 te rijden en met welke updates. Ik kom een seconde te kort.
Dag 5 op Catalunya
Challenge 1 - autocross op get club circuit
Challenge 2 - 1 ronde cup on GP circuit en finish binnen 1:26:10 zonder van de baan te gaan. Erg pittig maar zorg dat je in de eerste bocht 1e ligt en dan moet het lukken. Ik heb het gedaan met 21 upgrades.
Challenge 3 - 3 ronde cup op het GP circuit en finish met een gemiddelde van 206km/uur. Ook een lastige uitdaging, je hebt 3 seconden om buiten de baan te rijden en gebruik deze voor de laatst chicanes voor het rechte stuk en om de bots in te halen in de laatste ronde.
Challenge 4 - 3 ronde cup op het National circuit zonder schade. Ronde 1 en 2 moet je als 2e rijden en uiteindelijk winnen. Redelijk goed te doen in vergelijking met 2 en 3.
Beloning 15 goud.
Challenge 1 - autocross op get club circuit
Challenge 2 - 1 ronde cup on GP circuit en finish binnen 1:26:10 zonder van de baan te gaan. Erg pittig maar zorg dat je in de eerste bocht 1e ligt en dan moet het lukken. Ik heb het gedaan met 21 upgrades.
Challenge 3 - 3 ronde cup op het GP circuit en finish met een gemiddelde van 206km/uur. Ook een lastige uitdaging, je hebt 3 seconden om buiten de baan te rijden en gebruik deze voor de laatst chicanes voor het rechte stuk en om de bots in te halen in de laatste ronde.
Challenge 4 - 3 ronde cup op het National circuit zonder schade. Ronde 1 en 2 moet je als 2e rijden en uiteindelijk winnen. Redelijk goed te doen in vergelijking met 2 en 3.
Beloning 15 goud.
Nog niet gelukt, ben nog 0,5 seconde te traag.Ik weet zo niet hoeveel upgrades ik heb, maar ik dacht iets van 19. Moet nog wel lukken, moet er alleen wel even voor gaan zitten.
Mij was 2 ook niet gelukt. Moest daarna voor onderhoud en kon deze gratis overslaan! Meteen maar gedaan! De rest is makkelijk te doen vind ik.
Op naar dag 6!
Op naar dag 6!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Dat snap ikBaZnGaNL schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:23:
Mij was 2 ook niet gelukt. Moest daarna voor onderhoud en kon deze gratis overslaan! Meteen maar gedaan!
Kost mij 45 g als ik M wil overslaan. Ga er nog ff voor zitten.
Edit:
Met alles op 3 updates gehaald. Had nog een halve seconde over ook😂
Edit:
Met alles op 3 updates gehaald. Had nog een halve seconde over ook😂
[ Voor 40% gewijzigd door Darter Arie op 15-12-2017 16:42 ]
6.2 is lastig. Ronde op de red bull ring onder 1:11,60 zonder slippen of van de baan. In eerste instantie was ik wel 2-3 seconden te langzaam, nu nog een halve seconde.... En dat met 21 upgrades. Au.
Edit: met nog een upgrade (banden) is het wel te doen. Beetje dure hobby deze auto.
6.3 is een makkie.
En 6.4 is weer lastig 😀. 311 km/h halen in een duel zonder van de baan te gaan.
Edit: met nog een upgrade (banden) is het wel te doen. Beetje dure hobby deze auto.
6.3 is een makkie.
En 6.4 is weer lastig 😀. 311 km/h halen in een duel zonder van de baan te gaan.
[ Voor 33% gewijzigd door upje op 16-12-2017 09:56 ]
6-2 is inderdaad ontzettend lastig, ik zit nu op 1:11:9 maar nu even repareren en wat anders doen,
Eerste bocht is lastig omdat Magnus op de ideale racelijn zit, voor de rest is het een kwestie van het circuit leren kennen.
Nu eerste even een level van Sniper Elite 4.
Edit.
Hij is binnen, eerst nog een 1:11:656 weten te noteren en de ronde erna 1:11:1. De eerste bocht blijft vreemd want qua gevoel is de bocht totaal anders dan in de andere Challenges.
6-4 is op zich lastig maar zodra je de 311km/uur haalt knal dan direct rechts de muur in, zo heb je extra tijd om de bocht nog te halen.
Eerste bocht is lastig omdat Magnus op de ideale racelijn zit, voor de rest is het een kwestie van het circuit leren kennen.
Nu eerste even een level van Sniper Elite 4.
Edit.
Hij is binnen, eerst nog een 1:11:656 weten te noteren en de ronde erna 1:11:1. De eerste bocht blijft vreemd want qua gevoel is de bocht totaal anders dan in de andere Challenges.
6-4 is op zich lastig maar zodra je de 311km/uur haalt knal dan direct rechts de muur in, zo heb je extra tijd om de bocht nog te halen.
[ Voor 37% gewijzigd door Tijar op 16-12-2017 12:39 ]
Verwijderd
Na 10x nog geen gratis skip gezienBaZnGaNL schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:23:
Mij was 2 ook niet gelukt. Moest daarna voor onderhoud en kon deze gratis overslaan! Meteen maar gedaan! De rest is makkelijk te doen vind ik.
Op naar dag 6!
Bedank voor de tip, daarmee kon ik het wél halenTijar schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 10:02:
6.5 was ook weer een makkie, dus de Lambo is binnen. Wel een hele dure geworden, en helaas kan je er verder niet zoveel mee.
Ik wordt horendol van 6.2 Ik kom absoluut niet aan de 1.11.60. ik blijf upgrades pompen, maar lijkt geen enkele tijdwinst op te leveren. Daarnaast om de 4 pogingen weer service doen (ben al bijna door de filmpjes heen om de upgrades te versnellen..).
Maar waarom helpen de upgrades niet en blijft mijn tijd rond de 12.6?
Hoeveel upgrades heb je? Om service-tijd te vermijden kan je natuurlijk gebruik maken van de backup/restore functie. Dan kan je eindeloos pogingen doen.
Of gewoon die 60 goud dokken,en die ene race skippen.
De overige races zijn een makkie
De overige races zijn een makkie
Verwijderd
Uiteindelijk met alles 3x upgraden gehaald...na 40 pogingen. Wilde niet al mijn goud uitgeven...nu dus wel gedaan. De rest was redelijk makkelijk. Morgen hopelijk geen goud meer nodig.upje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:51:
Hoeveel upgrades heb je? Om service-tijd te vermijden kan je natuurlijk gebruik maken van de backup/restore functie. Dan kan je eindeloos pogingen doen.
Verwijderd
Heb je hulpmiddelen aan staan?superduper schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:29:
Ik wordt horendol van 6.2 Ik kom absoluut niet aan de 1.11.60. ik blijf upgrades pompen, maar lijkt geen enkele tijdwinst op te leveren. Daarnaast om de 4 pogingen weer service doen (ben al bijna door de filmpjes heen om de upgrades te versnellen..).
Zo heb hem ook binnen! Op naar het volgende evenement!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
Waar moet ik de muur in? Ken de Red Bull ring nog niet goed. Lastig om die 311 te halen.upje schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:27:
[...]
Bedank voor de tip, daarmee kon ik het wél halen
6.5 was ook weer een makkie, dus de Lambo is binnen. Wel een hele dure geworden, en helaas kan je er verder niet zoveel mee.
Zodra je 311km/uur haalt rechts de muur in, dit is in de 2e ronde op het lange rechte stuk op start/finish.Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:52:
[...]
Waar moet ik de muur in? Ken de Red Bull ring nog niet goed. Lastig om die 311 te halen.
Ik heb hem nu gehaald, maar man die was lastig. Ben benieuwd naar een TimeTrial op de lange red bull ring om zo ghosts te volgen. misschien kloppen mijn lijnen toch niet helemaal en verlies ik teveel tijd.
Verwijderd
Ik red de 311 niet net op tijd. Heb alles 3x upgrade, ken ook het circuit niet. En mijn goud is op.Tijar schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:18:
[...]
Zodra je 311km/uur haalt rechts de muur in, dit is in de 2e ronde op het lange rechte stuk op start/finish.
Mmm...als ik rechts de muur in rijd fail ik meteen het level alsof ik buiten de baan kom. Pfff poeplevel.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2017 18:07 ]
Wilde het bijna opgeven, maar haalde toen 1:06:55. Dus dik 5/100 over...
De 311 probeerde ik ook via de muur, maar dat ging bij mij ook fout. Ik haalde het op het laatste rechte eind, waarbij het laatste stuk iets naar beneden gaat. Je moet dan zorgen dat je aan het begin van dit rechte stuk een goede exit heb. Dit kan je bereiken door de bocht iets ruimer dan de ideale lijn te rijden. Ik haalde zo zelfs vrij makkelijk 312.
De ideale lijn is trouwens heel duidelijk op het asfalt te zien op dit circuit. Komt misschien door de nieuwe techniek waarmee ze de baan gemaakt hebben.
De 311 probeerde ik ook via de muur, maar dat ging bij mij ook fout. Ik haalde het op het laatste rechte eind, waarbij het laatste stuk iets naar beneden gaat. Je moet dan zorgen dat je aan het begin van dit rechte stuk een goede exit heb. Dit kan je bereiken door de bocht iets ruimer dan de ideale lijn te rijden. Ik haalde zo zelfs vrij makkelijk 312.
De ideale lijn is trouwens heel duidelijk op het asfalt te zien op dit circuit. Komt misschien door de nieuwe techniek waarmee ze de baan gemaakt hebben.
Verwijderd
Thanks voor de tip. Heb vandaag 60 goud bij elkaar gereden, maar ga het nog even proberen.
Toch maar geskipt en de laatste in één keer binnen gehaald.
Nu ben ik wel ff klaar met rr3
Toch maar geskipt en de laatste in één keer binnen gehaald.
Nu ben ik wel ff klaar met rr3
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2017 23:49 ]
Grrr, slecht getimed... ik had geen tijd om me ermee bezig te houden dit weekend. Drie races geskipt om net op de valreep de auto binnen te halen. 180 goud extra dus, zeer zuur gegeven. Mijn goudvoorraad bereikt langzaamaan een alarmerend dieptepunt.
Ik heb 'm binnen met 1333113. 6.2 zo'n 3 uur over gedaan om dan uiteindelijk met een minimale marge (1.11.598) over de finish te gaan. 6.4 afgekeken van de video van SpeedJunkie (Magnus voor laten net na Raugh en dan op het eind van het lange stuk tussen Würth en Rindt Magnus als rem gebruiken door er vol op te klappen net na de 311 en hard te remmen). Had wel een paar pogingen (klein uurtje) nodig.
http://rr3.wikia.com/wiki...ng_Grand_Prix_Circuit.png
http://rr3.wikia.com/wiki...ng_Grand_Prix_Circuit.png
[ Voor 9% gewijzigd door agnocchi op 19-12-2017 12:00 ]
Verwijderd
@agnocchi Held! Netje hoor dat je die lambo binnenhaald met die beperkte upgrades. Respect voor je geduld ook. Mijn iPad had die 3 uur niet overleefd denk ik.
Top prestatie Agnocchi!
Het volgende evenement staat over 2 dagen al voor de deur, de McLaren MP4/4.
PR108,5: 6444343, 1.725 goud (alle upgrades)
PR108,0: 5444343, 1.290 goud (100% carrière)

Tijar schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:43:
Top prestatie Agnocchi!
Het is allemaal niet verplicht om volledig te updaten of de carrière 100% uit te rijden hé?
Waarschijnlijk kan je de auto wel bemachtigen door 300 of 400 goud aan upgrades uit te voeren. Dat is niet weinig, maar wel compleet anders dan 1290 of 1725 goud.
Waarschijnlijk kan je de auto wel bemachtigen door 300 of 400 goud aan upgrades uit te voeren. Dat is niet weinig, maar wel compleet anders dan 1290 of 1725 goud.
Als het event net zo is als de laatste events, dan zou het te halen moeten kunnen zijn met allemaal level 3 upgrades. De kosten hiervan zijn R$2.804.600 en 485 goud.upje schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:26:
Het is allemaal niet verplicht om volledig te updaten of de carrière 100% uit te rijden hé?
Het event zal wel deels of misschien een groot deel op de Red Bull Ring gereden worden dus een beetje oefenen kan geen kwaad.....
485 goud is al een stuk beter te behappen. Waarschijnlijk krijg je ook nog wel een bonus van ergens tussen de 80 en 120 goud voor het winnen van de auto, en dan ben je weer in de buurt van de 300 a 400 goud die ik noemde
. 3 miljoen R$ is al helemaal geen probleem lijkt me zo.
Net een aantal maal op de Red Bull Ring gereden met de nieuwe Silvia Spec R3, echt een super auto en en geweldig circuit.agnocchi schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:44:
[...]
Als het event net zo is als de laatste events, dan zou het te halen moeten kunnen zijn met allemaal level 3 upgrades. De kosten hiervan zijn R$2.804.600 en 485 goud.
Het event zal wel deels of misschien een groot deel op de Red Bull Ring gereden worden dus een beetje oefenen kan geen kwaad.....
Dag 1 Red Bull Ring
Dag 2 Red Bull Ring
Dag 3 Suzuka
Dag 4 Spa
Dag 5 Monza
Dag 6 Catalunya
Dag 7 Suzuka
Dag 8 Mount Panorama
[ Voor 11% gewijzigd door Tijar op 22-12-2017 16:05 ]
Weet iemand of er een bruikbare hack voor iOS beschikbaar is? Ik weet het, heel slecht, word gewoon wat ongeduldig 😬
[ Voor 3% gewijzigd door diesw op 23-12-2017 15:05 ]
Voor diegene die nog niet begonnen zijn aan Fearless, als je vandaag start (zondag), dan is de laatste dag 1 januari. Dus voor wie het van plan is laat te maken met Oud en Nieuw........
Dag 1 op de Red Bull Ring.
Challenge 1: Cup race, 2 rondes zonder tegenstanders om te trainen.
Ik heb redelijk doorgereden en ruim een minuut bij de finish gewacht, just in case.
Challenge 2: Autocross en je moet binnen 40.5xx de finish halen.
Challenge 3: Cup race van 1 ronde zonder tegenstanders en slip tussen de 2 en 4 keer.
Beloning 5 goud.
Ik heb redelijk doorgereden en ruim een minuut bij de finish gewacht, just in case.
Challenge 3: Cup race van 1 ronde zonder tegenstanders en slip tussen de 2 en 4 keer.
Beloning 5 goud.
Thx wel een puntje om even over na te denkenagnocchi schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:59:
Voor diegene die nog niet begonnen zijn aan Fearless, als je vandaag start (zondag), dan is de laatste dag 1 januari. Dus voor wie het van plan is laat te maken met Oud en Nieuw........
Iedereen fijne dagen!
De eerste paar dagen zijn altijd wel teleurstellend. In dit geval even 7 upgrades starten, 3 events doen in minder dan 5 minuten en je bent weer klaar. Morgen waarschijnlijk weer min of meer hetzelfde. Pas op dag 4 of 5 moet je er eens goed voor gaan zitten.Tijar schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:02:
Dag 1 op de Red Bull Ring.
Beloning 5 goud.
Ik las hier een poosje geleden over een 10 ronden race, waarbij je veel/snel goud kon opbouwen.
Welke race is dat en waar vind ik die precies ?
Legende en dan Endurance Kings tier 22.1 of 22.2.Speedy_Gonzalez schreef op maandag 25 december 2017 @ 09:45:
Ik las hier een poosje geleden over een 10 ronden race, waarbij je veel/snel goud kon opbouwen.
Nah die heb ik in ieder geval al wel vrijgespeeld.Tijar schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:44:
[...]
Legende en dan Endurance Kings tier 22.1 of 22.2.
Welke auto heb je ervoor nodig ?
Omdat ik dun in het goud zit, en goud zeer moeizaam te krijgen is, wil ik niet voor niks de verkeerde wagen maximaal upgraden.upje schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 09:20:
Waarom kijk jezelf niet even? Beetje eigen inzet mag best hoor.
Dag 3 op Suzuka Grand Prix Circuit.
Challenge 1: 2 ronde Cup en zet de snelste rondetijd neer.
Challenge 2: rollende start 3 rondes cup en haal een rondetijd van tenminste 1:37:00 in een ronde, de race is klaar zodra je de rondetijd haalt.
Challenge 3: eliminatie en win zonder de auto te beschadigen, redelijk eenvoudig te doen met de vele bochten.
Challenge 4: flitsfoto en haal tenminste 261km/uur zonder van de baan te gaan.
Beloning 10 goud.
Challenge 1: 2 ronde Cup en zet de snelste rondetijd neer.
Challenge 2: rollende start 3 rondes cup en haal een rondetijd van tenminste 1:37:00 in een ronde, de race is klaar zodra je de rondetijd haalt.
Challenge 3: eliminatie en win zonder de auto te beschadigen, redelijk eenvoudig te doen met de vele bochten.
Challenge 4: flitsfoto en haal tenminste 261km/uur zonder van de baan te gaan.
Beloning 10 goud.
Ik vind de TS040 persoonlijk een erg goede auto maar de 2x RSR, 919 en R18 zijn ook meer dan super.Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:03:
[...]
Omdat ik dun in het goud zit, en goud zeer moeizaam te krijgen is, wil ik niet voor niks de verkeerde wagen maximaal upgraden.
Hier kan je heel veel informatie vinden:Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:03:
[...]
Omdat ik dun in het goud zit, en goud zeer moeizaam te krijgen is, wil ik niet voor niks de verkeerde wagen maximaal upgraden.
http://rr3.wikia.com/wiki...egy_For_100%25_Completion
Je zal even moeten kijken welke auto's je hebt en welke je dan precies nodig hebt. Belangrijk om te weten:
- Endurance Kings (22.1 - overdag, 22.3 - 's nachts) - Stilstaande start: Weet je snel of je wel of niet eerste zou kunnen worden
- Endurance Champions (22.2) - Rollende start: Zou een probleem kunnen zijn als je de Agent inzet voor 2x Roem, maar niet eerste wordt.
Als je niet genoeg goud hebt om de juiste auto's en/of upgrades te kopen kan je hier (http://rr3.wikia.com/wiki/RR3_Wiki:Most_Profitable_Races) even kijken welke races het meeste Roem opleveren. Je kan dan zelf bepalen welke auto's je hebt en of je a zover bent.
Dag 4 op Spa.
Challenge 1 : 2 rondes cup en finish tenminste als 3e en je mag maximaal 5 seconden van de baan gaan.
Challenge 2 : Autocross, finish binnen 29.xxx en haal een gemiddelde van 167km/uur.
Challenge 3: timetrial en finish binnen 1:48:2. Ik was niet scherp genoeg dus straks nog een poging wagen. De nummer 1 heeft een tijd van 1:08 wat onmogelijk is.
Challenge 4 : Slipstream Zoe voor 1500 meter en win vervolgens.
Beloning ?
Challenge 1 : 2 rondes cup en finish tenminste als 3e en je mag maximaal 5 seconden van de baan gaan.
Challenge 2 : Autocross, finish binnen 29.xxx en haal een gemiddelde van 167km/uur.
Challenge 3: timetrial en finish binnen 1:48:2. Ik was niet scherp genoeg dus straks nog een poging wagen. De nummer 1 heeft een tijd van 1:08 wat onmogelijk is.
Beloning ?
Beloning R$30,000 and 10 goudTijar schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:07:
Dag 4 op Spa.
Beloning ?
Thx
Dag 5 op Monza.
Challenge 1 : 1 ronde met een F1 412T2 als tegenstander, win zonder schade op te lopen.
Challenge 2 : 3/4 rondje met 2,5 liter brandstof en win zonder race info. Je start als 7e/8e.
Challenge 3 : eliminatie en bereik 2x een topsnelheid van 324km/uur.
Challenge 4 : 2 rondes cup en win met een voorsprong van minstens 550 meter.
Beloning 15 goud.
Dag 6 op Catalunya.
Challenge 1 : Endurance en je mag maximaal 2 seconden buiten de baan gaan. Volgens mij was de te kloppen afstand 10,4km.
Challenge 2 : Flitsfoto en haal 195km/uur op de streep binnen 16 seconden zonder van de baan te gaan.
Challenge 3 :1 ronde en win binnen 1:27.85 zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 : wordt minstens 3e zonder de motor op te blazen.
Beloning R$ 50.000 en 15 goud.
Challenge 1 : Endurance en je mag maximaal 2 seconden buiten de baan gaan. Volgens mij was de te kloppen afstand 10,4km.
Challenge 2 : Flitsfoto en haal 195km/uur op de streep binnen 16 seconden zonder van de baan te gaan.
Challenge 3 :1 ronde en win binnen 1:27.85 zonder van de baan te gaan.
Challenge 4 : wordt minstens 3e zonder de motor op te blazen.
Beloning R$ 50.000 en 15 goud.
Challenge 2 vind ik toch best lastig te halen.. Nog steeds niet gehaald.. Iemand tips? Kom namelijk telkens 3 á 4 km te kort..
Verwijderd
Liep weer eens tegen een RR3 glitch aan. Opeens is mijn LMP1 Porsche nog maar op 20/24 ipv 23/24. Ik snap echt niet hoe dit mogelijk is... :-/ Ik maar denken... is de LMP1 Porsche generfed? Kwam niet boven de 390km/u waar ik voorheen de 402km/u aantikte....
Upgrades zitten er nu weer op maar kost toch weer onnodig goud... :-/
/edit: tsss zie dat nu ook bij de mclaren p1 gtr alle carrosserie upgrades weg zijn.....
/edit: tsss zie dat nu ook bij de mclaren p1 gtr alle carrosserie upgrades weg zijn.....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2017 00:40 ]
De laatste bocht is de sleutel, ik ging steeds door de binnenbocht en kwam ook 3 km/uur tekort. Probeer de laatste bocht eens via het midden en dan kun je een hogere snelheid halen.BaZnGaNL schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:18:
Challenge 2 vind ik toch best lastig te halen.. Nog steeds niet gehaald.. Iemand tips? Kom namelijk telkens 3 á 4 km te kort..
Op dag 7 krijg je een soortgelijk geval.
Dag 7 op Suzuka GP.
Challenge 1 : 4 rondes cup, je start als 14 en wordt minstens 4e.
Challenge 2 : Autocross En win met tenminste 183km/uur gemiddeld binnen 35.xxx. De tijd is niet het probleem, de gemiddelde snelheid wel, de laatste bocht kun je het beste wat ruimer nemen zodat je niet slipt en dan neem je de meeste snelheid mee.
Als je voor de finish al weet dat je het niet gaat halen sluit dan RR3 geforceerd af, scheelt je weer onderhoudstijd.
Challenge 3 : 1,5 ronde en win en haal tenminste 3x 313km/uur.
Challenge 4 : 1 ronde cup en win nadat je Zoë 20 tenmiste 20 seconden volgt.
Beloning 20 goud.
[ Voor 39% gewijzigd door Tijar op 30-12-2017 10:30 ]
Dit heb ik ook al een keer gehad, zeer irritant en een klacht bij de Monkeys neerleggen heeft helaas toch geen zinVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:58:
Liep weer eens tegen een RR3 glitch aan. Opeens is mijn LMP1 Porsche nog maar op 20/24 ipv 23/24. Ik snap echt niet hoe dit mogelijk is... :-/ Ik maar denken... is de LMP1 Porsche generfed? Kwam niet boven de 390km/u waar ik voorheen de 402km/u aantikte....
Gelijk mijn LMP’s even bekeken maar zo te zien heb ik alles nog.
[ Voor 5% gewijzigd door Tijar op 30-12-2017 10:23 ]
Direct een ticket inschieten bij FM en als het kan met screenshots. Ze lijken de laatste tijd wat toegevelijker met inwilligen. Een team member van mij was een auto kwijt uit z’n garage en kreeg ‘m volledig geupgrade terugVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 23:58:
Dag 8 in Australië
Challenge 1 : 2 rondes cup op Mount Panorama. Win en slip maximaal 2x en ga niet langer dan 2 seconden naast de baan.
Challenge 2 : flitsfoto op Mount Panorama en haal 341km/uur, laatste bocht voor het lange rechte stuk heuvel af is belangrijk.
Challenge 3 : eliminatie op Mount Panorama. Haal 5x in voor de 3e eliminatie of blijf 20 seconden achter Zoë rijden.
Challenge 4 : 2 rondes cup op Mount Panorama en win met een gemiddelde van 228km/uur. Zorg dat je z.s.m. op de eerste plaats komt en dan kun je in de eerste ronde de 228 al aantikken. Het koste mij een poging of 5 om zo netjes mogelijk eerste te worden.
Challenge 5 : 1 lap H2H op Melbourne. Win zonder schade.
Beloning R$100.000 en 20 goud
Challenge 1 : 2 rondes cup op Mount Panorama. Win en slip maximaal 2x en ga niet langer dan 2 seconden naast de baan.
Challenge 2 : flitsfoto op Mount Panorama en haal 341km/uur, laatste bocht voor het lange rechte stuk heuvel af is belangrijk.
Challenge 3 : eliminatie op Mount Panorama. Haal 5x in voor de 3e eliminatie of blijf 20 seconden achter Zoë rijden.
Challenge 4 : 2 rondes cup op Mount Panorama en win met een gemiddelde van 228km/uur. Zorg dat je z.s.m. op de eerste plaats komt en dan kun je in de eerste ronde de 228 al aantikken. Het koste mij een poging of 5 om zo netjes mogelijk eerste te worden.
Challenge 5 : 1 lap H2H op Melbourne. Win zonder schade.
Beloning R$100.000 en 20 goud
Challenge 1 is al meteen lastig. Ik heb overigens niet de aanbevolen PS van 105,4. Mijn PS is 103,9 met 19 upgrades. Wel gelukt, nu wachten op onderhoud.
Dat zou heel knap zijn als je het hiermee haalt. Er komen heel listige gold speedtraps aan. met name 8.2 is erg lastig. Ik zit daar nu met ps 105 en moet nog even oefenen.upje schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:39:
Challenge 1 is al meteen lastig. Ik heb overigens niet de aanbevolen PS van 105,4. Mijn PS is 103,9 met 19 upgrades. Wel gelukt, nu wachten op onderhoud.
Ik blijf het waanzinnig idioot vinden dat FM een team competitie start op de laatste dag van het event waar je de benodigde auto mee moet winnen.

[ Voor 23% gewijzigd door superduper op 31-12-2017 10:46 ]
Ik kan nog wel wat upgraden, maar de goedkoopste upgrade is 70 goud voor de ophanging. Daarmee gaat de grip omhoog, fijn, maar daar ga ik niet sneller mee. Upgrades die topsnelheid of acceleratie verhogen zijn allemaal duurder dan 100 goud 😡.
Dat heb je goed gezien; het blijft een EA spel hé. Dus als je de auto gratis wilt winnen zul je flink goud moeten dokken.upje schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:57:
Ik kan nog wel wat upgraden, maar de goedkoopste upgrade is 70 goud voor de ophanging. Daarmee gaat de grip omhoog, fijn, maar daar ga ik niet sneller mee. Upgrades die topsnelheid of acceleratie verhogen zijn allemaal duurder dan 100 goud 😡.
Met 19 upgrades kom ik tot 340 km/h in de 2e challenge. Met 140goud upgrade op de carrosserie is het een eitje. Kassa! Nog eens 70 goud uitgegeven aan de upgrades. Daarna challenge 3 en 4 goed te doen. Challenge 5 stelt niks voor.
Dure grap geworden 😬.
Dure grap geworden 😬.
[ Voor 38% gewijzigd door upje op 31-12-2017 18:00 ]
Leuke aanbiedingen die voorbijkomen voor kortingen op autos.. Heb er twee gekocht waardoor mijn goud nu wel echt op een laag pitje staat. Dat wordt weer sparen!
Damn, 8.2 was niet van de poes. Ik heb 'm gehaald met alles op 3 upgrades, 105ps, zij het na enkele honderden pogingen...
Als je niet veel tijd hebt zou ik aanraden meteen te skippen. Bespaart je een hoop stress.
Als je niet veel tijd hebt zou ik aanraden meteen te skippen. Bespaart je een hoop stress.
Waarom kan ik sinds een dag of 3 niet meer op de knop van de dagelijkse goud drukken ?
De knop is beschikbaar maar als ik erop druk gebeurt er niks.
Dat is best jammer want 5 gratis goud per dag kan ik goed gebruiken
Ik heb al een keer geprobeerd de ipad helemaal af te sluiten, maar dat heeft niks geholpen.
Ik heb al een keer geprobeerd de ipad helemaal af te sluiten, maar dat heeft niks geholpen.
Wat ik dan doe (gebeurt bij teveel filmpjes kijken in de regio waar je speelt):Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:53:
Waarom kan ik sinds een dag of 3 niet meer op de knop van de dagelijkse goud drukken ?
- Spel hard afsluiten
- Reclame ID resetten (Instellingen -> Privacy -> Reclame -> Stel reclame-ID opnieuw in)
- Spel starten
Dat heeft gewerkt, bedankt !agnocchi schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:06:
[...]
Wat ik dan doe (gebeurt bij teveel filmpjes kijken in de regio waar je speelt):
- Spel hard afsluiten
- Reclame ID resetten (Instellingen -> Privacy -> Reclame -> Stel reclame-ID opnieuw in)
- Spel starten
Ik niet meer. Gisteravond afgerond.Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:50:
Iemand bezig met de Ford GT?
[ Voor 10% gewijzigd door agnocchi op 09-01-2018 10:04 ]
Verwijderd
Met hoeveel PS is hij te halen? Ik heb vanavond alles 3x geüpgraded. Ben op ongeveer 75% en heb geen goud meer.