Hoi,
Na jaren van trouwe dienst heeft de voeding van mijn computer het begeven.
Het gaat om een Dell XPS420 desktop. Hij is al wat ouder, maar doet het nog prima.
Nu heb ik naar Dell gebeld om te kijken of ik een nieuwe voeding kon krijgen, maar aangezien het model al te oud is (2008) hebben ze deze niet meer.
Ik heb ook al op internet gezocht, maar over het algemeen is hij nergens meer verkrijgbaar.
Nu moet ik dus een andere hebben. Heeft iemand een idee wat een goede vervanging is, of hoe ik dat het beste kan aanpakken? Het gaat om een Lite-On TP728 425Watt voeding.
Specs pc:
PREMIUM Q6600 QUAD CORE PROCESSOR
MEMORY 3GB DUAL CHANNEL DDR2 800MHZ [2X1]
HARD DRIVE 320GB SERIAL ATA RAID 0 STRIP
SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER PCI SOUN
De videokaart is een Geforce. Een nieuwere dan de 8800 GTX die er oorspronkelijk in zat.
Iemand die mij kan hebben???
Na jaren van trouwe dienst heeft de voeding van mijn computer het begeven.
Het gaat om een Dell XPS420 desktop. Hij is al wat ouder, maar doet het nog prima.
Nu heb ik naar Dell gebeld om te kijken of ik een nieuwe voeding kon krijgen, maar aangezien het model al te oud is (2008) hebben ze deze niet meer.
Ik heb ook al op internet gezocht, maar over het algemeen is hij nergens meer verkrijgbaar.
Nu moet ik dus een andere hebben. Heeft iemand een idee wat een goede vervanging is, of hoe ik dat het beste kan aanpakken? Het gaat om een Lite-On TP728 425Watt voeding.
Specs pc:
PREMIUM Q6600 QUAD CORE PROCESSOR
MEMORY 3GB DUAL CHANNEL DDR2 800MHZ [2X1]
HARD DRIVE 320GB SERIAL ATA RAID 0 STRIP
SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER PCI SOUN
De videokaart is een Geforce. Een nieuwere dan de 8800 GTX die er oorspronkelijk in zat.
Iemand die mij kan hebben???
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!