kennen de mensen hier een site waar je gewoon vrijuit over abondondware mag praten en zueren, en over cracks. bestaan er zulke sites???? vast wel, wie er een kent, mag het zeggen!! (don't lock me up now, i'm being very friedly and my topic aint ABOUT abondonwarez and crackz!!!)
Sorry, ik heb hier echt maar 1 opmerking voor:
Ja.. die zijn er vast wel.. vroeger was zo'n site cdfreaks.com .. tegenwoordig mag je er niks meer zeggen van die mietjes daar
precies en dat is het probleem nou juist. opeens kan het niet meer, en ik dacht, er zijn vast wel een paar mensen zo sportief om te vertellen waar dat wel kan........niet dus...maar ik wacht nog. B.V.D.
Hmm, en waarom denk je dat dat niet meer mag? Juist ja!Op zondag 03 juni 2001 14:38 schreef delighted_guru het volgende:
precies en dat is het probleem nou juist. opeens kan het niet meer, en ik dacht, er zijn vast wel een paar mensen zo sportief om te vertellen waar dat wel kan........niet dus...maar ik wacht nog. B.V.D.
Virussen? Scan ze hier!
Omdat het volledig voor 100 procent illegaal is, daarom.Op zondag 03 juni 2001 14:48 schreef delighted_guru het volgende:
nou vertel, waarom mag het niet meer????
Cracks heb je niet nodig, want je kan je software kopen.
Voor abandonware kan je ook contact opnemen met de betreffende producent.
Virussen? Scan ze hier!
om dan te horen te krijgen dat daar geen support meer voor is en dat je de nieuwste 1067$ versie maar moet aanschaffen.Op zondag 03 juni 2001 14:49 schreef wildhagen het volgende:
Voor abandonware kan je ook contact opnemen met de betreffende producent.
Tsja, so be it. Feit is dat je het niet gratis mag verspreiden of downloaden.Op zondag 03 juni 2001 15:29 schreef poohbeer het volgende:
[..]
om dan te horen te krijgen dat daar geen support meer voor is en dat je de nieuwste 1067$ versie maar moet aanschaffen.
Virussen? Scan ze hier!
Heb'k ook niet gezegd heOp zondag 03 juni 2001 15:31 schreef wildhagen het volgende:
Tsja, so be it. Feit is dat je het niet gratis mag verspreiden of downloaden.
Omdat het dan langer open blijft en omdat hij denkt dat de adjes lief zullen zijn en het gaan vertellen
And now the most interresting part of deze grot
Hij kent ze dus nog nietOp zondag 03 juni 2001 15:45 schreef mr_fragle het volgende:
Omdat het dan langer open blijft en omdat hij denkt dat de adjes lief zullen zijn en het gaan vertellen
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Lekkere vraag zeg...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
dat hoef je dus echt niet te melden.. merken we zelf ook wel asl't zo is hoor.Op zondag 03 juni 2001 17:31 schreef jelmervos het volgende:
Lekkere vraag zeg...
Voel je je al bijna mod?Op zondag 03 juni 2001 17:41 schreef poohbeer het volgende:
[..]
dat hoef je dus echt niet te melden.. merken we zelf ook wel asl't zo is hoor.
===> usenet.
Daar mag je lullen over warez zo veel je wilt. áls je de goeie group vindt.
suc6
Daar mag je lullen over warez zo veel je wilt. áls je de goeie group vindt.
suc6
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
news://alt.cracks.nl
news://alt.2600 (?)
news://alt.2600 (?)
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Die laatste is meer voor Hackers bedoeld...
als je het zo erg vind dat je hier niet over illegale software mag praten dan maak je toch lekker zelf een site
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()