Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Trage tracker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ergens gisteren of eergisteren duurt het bij mij na het laden van de pagina nog enkele seconden (3+) voordat de tracker (links gefixeerd) geladen wordt. Dat zal vast niet de bedoeling zijn, al kan ik niet zeggen of het aan mijn browser/pc of aan de backend ligt.
Firefox 19.0.2

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Ik heb nergens last van... kun je de cache van je browser eens legen en kijken of dat wat helpt?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het viel mij vanochtend ook op, je merkt echt dat het middenstuk van de pagina geladen wordt en dan duurt het echt even doordat het zooitje naar rechts springt voor de tracker. Bij mij met IE 8.0.6001 onder XP.

Desktop | Server | Laptop

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Heb je het op een pagina waar ook de take-over op staat (alle game-gerelateerde pagina's)? Hetzelfde als Battlefield 3 advertentie lagt browser?

Verwijderd

Topicstarter
Ieder nieuwsartikel heeft deze kuur. Het zelfde lijkt ook voor plaatjes te gelden. Als een plaatje de hele breedte van de middenkolom is laadt hij een stukje, dan na enkele seconden laadt de rest instantaan en tegelijk met de tracker.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zit op elke pagina volgens mij. Ik zie het in ieder geval ook op GoT voorbij komen.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1