... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Anoniem: 270044
☻/
/▌
/ \
Intentionally left blank
Hoe kan iemand met maar 3 posts een rode naam krijgen?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
De juiste aarsch gelikt, flink bedrag overgemaakt, vriendjespolitiek, ...Raven schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:16:
offtopic:
Hoe kan iemand met maar 3 posts een rode naam krijgen?
Of het is gewoon een kantoorpiepel of iemand van "hogerop" (Persgroep oid.) die nog geen account had of dat wel had maar nog niet rood gemaakt was omdat er nog geen reden voor was.
Who cares?
[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 15-03-2013 14:19 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Aantal posts zegt niet zoveel hoor. Toen ik indertijd een groen (die goeie oude tijd...) kleurtje kreeg, had ik volgens mij 0 posts op het forum.Raven schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:26:
Who cares? Ik stelde een serieuze vraag en dan zo reageren....
Maar zoals hij zelf al aangaf: piepeltje van kantoor hier.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
OntopicBlitzdoctor schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:51:
Als de pagina grote Battlefield 3 advertentie ingeladen wordt (om de frontpage heen), lagt mijn browser gigantisch totdat de ad klaar is met zijn animatie.
(Dit is op Firefox 19, op een Core 2 Quad Q9600 2.66GHz, en 8GB RAM, Win7 64bit).
Zou hier iets aan gedaan kunnen worden?
Heb je geprobeerd om adblock pro in te schakelen, of door dit te testen?
Is je ping in het spel redelijk(max rond de 130?) en wat is je internet snelheid?
Heb je ook andere browsers geprobeerd?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Want laten we eerlijk zijn, men zal eerder de kleur rood als een mod zien, ipv een loonslaaf. Als geeft de laatste 3 letter in de nick natuurlijk genoeg prijs -> VNU
Wellicht een optie om - net als bij de categorien hier - andere kleuren voor medewerkers te gebruiken?
Ey!! Macarena \o/
Alle crew één kleur
[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 15-03-2013 16:20 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb een tijdje geleden adblock juist uitgeschakeld omdat dat niet mag van jullieModest71 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:15:
Heb je geprobeerd om adblock pro in te schakelen, of door dit te testen?
Het spel heb ik nietIs je ping in het spel redelijk(max rond de 130?) en wat is je internet snelheid?
Internet snelheid van de betreffende computer is hoog zat (is werk computer op uni netwerk)
Nee, niet aan gedacht.Heb je ook andere browsers geprobeerd?
Flash versie is de recentste overigens.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Modest is geen werknemer van Tweakers voor zover ik weet, en het blokkeren van advertenties mag inderdaad niet.Blitzdoctor schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:10:
[...]
Ik heb een tijdje geleden adblock juist uitgeschakeld omdat dat niet mag van jullie
[...]
Het spel heb ik niet![]()
Internet snelheid van de betreffende computer is hoog zat (is werk computer op uni netwerk)
[...]
Nee, niet aan gedacht.
Flash versie is de recentste overigens.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Geen ander mogelijkheid dan om sorry te zeggen en meen ik.
Wel groetjes aan Zeef
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt