iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik heb de tweede download links gebruikt en een download manager. Toen ging het met 3 MB/sec
[ Voor 60% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-03-2013 10:31 ]
Ben bezig met het laatste stukje d/l. (15 minuten of zo).
Dan kom ik wel ff on-line op TS. Tot zo.
edit;
2mbps, gaat wel wat sneller nu.
[ Voor 25% gewijzigd door Streskip op 17-03-2013 11:10 ]
edit;
En geinstalleerd
[ Voor 60% gewijzigd door Streskip op 17-03-2013 11:25 ]
edit;
Ha! Dit spel is echt lachen. Net met Robbert een 'race' gereden, de andere disconnecte door een bug ofzo?
Daarna probeerde ik met Fraps wat op te nemen maar hij neemt het geluid niet mee

[ Voor 80% gewijzigd door Streskip op 17-03-2013 13:34 ]
http://www.racedepartment...nding.66309/#post-1393186
Mij wel gelukt.Streskip schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:03:
Ha! Dit spel is echt lachen. Net met Robbert een 'race' gereden, de andere disconnecte door een bug ofzo?
Daarna probeerde ik met Fraps wat op te nemen maar hij neemt het geluid niet meeMaar was leuk close racing
Setup draaien en dan een error
Corrupted source file.
Nog maar een keer opnieuw gedownload, helaas nog steeds hetzelfde probleem.
Geen idee, later nog maar eens proberen
Edit,
Nu werkt het wel, alleen de standaard settings voor het stuurwiel werken niet.
Vanmiddag nog maar eens naar kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door FransJansen op 18-03-2013 10:13 ]
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Dat lijkt te helpen bij anderen. Straks eens proberen.Afkomstig van RaceDepartment
try renaming d3d9.dll in FTruck root folder to something else - see if that works.
Heb me iig tot nu toe goed vermaakt met de trucks. Van de week maar is met wat mensen op Interlagos gaan testen lijkt me.
In the real trucks, they actually take the 1st gear off, and the 2nd is solely for taxing around the pits. Having both with equal ratios is how we emulated that in the current build.
Once up to speed, you should never go below 3rd. In fact it´s common for some trucks in some tracks to use only 5th/6th.
WerktJoepW schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:35:
[...]
Dat lijkt te helpen bij anderen. Straks eens proberen.
Wat een onderstuur zeg .......
---RAWE CEEK!!!---
Wij spelen nu een vroege versie omdat we hem gepre-ordered hebben die kan je alleen spelen als je hem dus gekocht hebt.
De download links zijn nog niet beschikbaar op de site.Streskip schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:06:
Volgens mij, kan dat nu ook. Toen ik 'm installeerde kon ik een uurtje de demo spelen, maar natuurlijk gewoon de serial key gebruikt. Ik zou 'm dan moeten uploaden, maar daar heb ik geen zin in (3gb ofzo?). Dus eigenlijk kan het ook weer niet. Nja, even geduld joh, is echt lachen dit spel
Wij hebben die per mail opgestuurd gekregen
Verwijderd
Verwijderd
Net aangeschaft en binnen 2 minuten emails binnen .
Het downloaden ging bijzonder snel 3 GB in ongeveer 7 minuten en geen problemen met installeren en opstarten .
Nu later vanavond even een paar minuten vinden om stuur en pedalen aan te sluiten en in te stellen
ps trouwens wel benieuwd of trucks ook aan te passen zijn in kleur en stickers
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 15:25 ]
Verwijderd
Alles draait, alleen de default settings van het stuur werken niet.
Fanatec GT3 V2.
Ik kan alles aanpassen, geen probleem, ik weet alleen niet hoe de stuuruitslag werkt.
In game stuur op 10 graden en in werkelijkheid mijn stuur al op 90 graden.
welke setting ik ook aanpas er veranderd niets.
Op deze manier is er bijna niet mee te rijden., ik kom de pits op Interlagos niet eens uit.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
FF je stuur instellingen op GT3RS instellen dus.
Zit nu online in RACEDEPARTMENTS room. FF wat oefenen. Zit ook op teamspeak.
Verwijderd
Het lijkt wel een leuke game.
Iemand een link voor de demo?
Gezocht, maar dit topic niet gelezen kennelijk.... over een paar dagen/een week komt het spel voor iedereen uit, en dan kun je het spel downloaden en proberen. Nu is ie alleen beschikbaar voor mensen die gepreorderd hebben, dus nee, nog geen demo nu...Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:38:
Ik heb nog even gezocht op internet maar er is gewoon geen link om de demo te spelen, je moet dus eerst de game kopen om de demo te spelen?
Het lijkt wel een leuke game.
Iemand een link voor de demo?
Edit: downloads gaan hier trouwens godsonmogelijk traag...
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 18-03-2013 19:55 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Nog bedankt he dat was de truukDutchDevil79 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:00:
FTruck Config.exe draaien die in root van je instalatie folder staat. Daar staat reolutie settings. Word normaal gesproken gestart bij eerste keer draaien. Als je daar niet aangepast hebt toen moet je dat naderhand doen via die config.exe.
[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 19-03-2013 18:42 ]
Avondje uitDutchDevil79 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:07:
Ik zit te denken om morgen avond een race te hosten op Interlagos. Meer mensen die wel zin hebben om een rondje te doen morgen? Zijn er nu wel een aantal die hier de game hebben.

Woensdagavond is mijn vaste sportavond, dus helaasDutchDevil79 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:07:
Ik zit te denken om morgen avond een race te hosten op Interlagos. Meer mensen die wel zin hebben om een rondje te doen morgen? Zijn er nu wel een aantal die hier de game hebben.
Edit: net ff een paar rondjes gedaan. Single monitor racen is wel weer ff wennen
Curitiba Outer Circuit (geloof ik) met de Volkswagen resulteerde in een 1:00.2 ofzo. Enorm wennen dat ik bijna stapvoets de bocht om moet
[ Voor 19% gewijzigd door BM op 19-03-2013 23:05 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kan gewoon op 3 schermen hoor. Niet zo mooi als bij iRacing, maar het werkt.BM schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:17:
.....Edit: net ff een paar rondjes gedaan. Single monitor racen is wel weer ff wennen
Ah, binnenkort maar ff proberen. Klopt het een beetje qua verhoudingen een beetje als de schermen onder een hoek staan (net als iRacing zeg maar)JoepW schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 06:39:
[...]
Kan gewoon op 3 schermen hoor. Niet zo mooi als bij iRacing, maar het werkt.
Xbox
Ja wel redelijk vind ik.. Gewoon prima...BM schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:38:
[...]
Ah, binnenkort maar ff proberen. Klopt het een beetje qua verhoudingen een beetje als de schermen onder een hoek staan (net als iRacing zeg maar)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Force Feedback is heel redelijk.
Verwijderd
Ik heb fov wat veranderd wat stuuraanpassingen gedaan met setups zitten spelen en dan is de truck goed op de baan te houden maar het knappe vindt ik dat je echt het gevoel krijgt dat je hard moet werken om de truck op de baan te houden
Lijkt me wel een keer leuk om eens met de trucks te racen i.p.v. de zoveelste GT / F1 klasse.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 21-03-2013 17:51 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2013 11:29 ]
Verwijderd
http://www.racedepartment...es-v1-00-installed.66745/
Zeer vermakelijke game
http://www.racedepartment...ay-28th-march-2013.66748/
[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 28-03-2013 11:49 ]
Want a cookie?!
Ik heb nog geen meter gereden, dus ik haak ff af nog. Eerst nog maar eens wat meter maken.DutchDevil79 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:51:
Geen interesse voor vanavond dus??
Ok maar als je niet ingelogd bent op de site kan je het paswoord ook gewoon vinden dus lijkt me niet dat het alleen voor clubmembers is.Schuey schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:53:
Wil je het password weghalen? Dat is niet de bedoeling dat die verspreid wordt onder niet club-members.
@ Joep en back2basic
Is gewoon voor de fun jongens. Maakt het uit dat we de snelheid nog niet hebben.
@Renquin
Nee niet op steam te krijgen,
Ik zit vanavond iig op de Iracing teamspeak server. Teamspeak server is: wrt.upexia.nl en het wachtwoord is: iracing
[ Voor 82% gewijzigd door DutchDevil79 op 28-03-2013 11:59 ]
Als ik op tijd terug ben zal in nog ff meedoen
Ben er trouwens nog niet achter hoe je moet bijtanken in de pits. Ik had men banden uitgezet maar in de pit werd er niks aan brandstof bij gegooid ook al stond er dat er bij moest. Wel vreemde waardes in pit menu want daar werk je met druk of zo. Snap het iig nog niet helemaal.
Ik zou graag een keer een rondje meedoen!
http://www.gameformulatruck.com/en/
---RAWE CEEK!!!---
Eens wat anders dan rFactor 2 en Assetto Corsa!
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Iig nu die uit is hopelijk wat meer mensen online.
Er is trouwens ook al een extra baan uit. Best leuke baan om met die truck te rijden.
http://www.racedepartment.../autodromo-floripa.67404/
Plaatje:
[ Voor 46% gewijzigd door DutchDevil79 op 10-04-2013 10:52 ]
Mijn vrouw is vanaf vrijdagavond tot zondagavond naar een vriendin toe. Dus dat wordt een race en actiefilm weekend
Moet ik trouwens een poll maken wanneer beste uitkomt dit weekend om is wat te gaan rijden?
[ Voor 22% gewijzigd door DutchDevil79 op 10-04-2013 13:34 ]
[ Voor 61% gewijzigd door DutchDevil79 op 10-04-2013 13:38 ]
Xbox
´s Avonds vanaf een uur of 8 is meestal wel het lekkerst en vooral zondag.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Kun je de demo één maal 60 minuten spelen en dan is het afgelopen of is het gelimiteerd tot 60 minuten aan één stuk ?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Poll: Welke dag/tijdstip testen met groepje tweakers?
• Vrijdag 12/04 20:00
• Zaterdag 13/04 14:00
• Zaterdag 13/04 20:00
• Zondag 14/04 14:00
• Zondag 14/04 20:00
Ook een poll maken? Klik hier
Rijdt prima moet ik zeggen en tegen de AI lekker kunnen racen. Gedragen zich tenminste (in rFactor 2 zijn de AI echt vreselijk). Rijdt lekker, heerlijk driften, goede feedback, mooie graphics van de andere wagens en weer eens wat anders een truck ipv van een auto. Vanmiddag even de minuten volmaken en dan maar even aanschafffen voor 20 euro zag ik. Volgens de poll wordt het dus zaterdag 14.00 uur ;-) Zal er proberen te zijn.
Hopelijk kan ik er zaterdag bij zijn om 14.00 en anders wel doordeweeks.
Communicatie via teamspeak. Server is: wrt.upexia.nl en het wachtwoord is: iracing.
Room name: GoT practise for fun
Beginnen op de volgende baan: Curtiba
Practise start: 14:00
Kijken tijdens de sessie wel of we hem afsluiten met een fun race.
rijden we trouwens met versie 1.00 of 1.01 ? zag hierboven iets over een patch staan maar nog niet geïnstalleerd...
Xbox
Wel gewonnen vandaag

Verwijderd
Hmmm denk dat ik binnenkort maar is voor de grap is ga rijden daar. Zal wel handje vol zijn.
http://www.neoseeker.com/Games/Products/PC/benztruckracing/
dus even kijken straks of het wat is
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik kreeg vanmorgen een mailtje van Reiza met daarin de links naar de bestanden. Nu maar even downloaden
edit:
Blijft toch wel een briljant spel. Jammer dat je voor online races eigenlijk gelijk aan community's als RaceDepartment vast zit. Misschien toch maar eens proberen. Het blijft geweldig om met deze trucks al driftend door een bocht te gaan!
[ Voor 36% gewijzigd door Speculaasje op 13-08-2013 11:12 ]
maar het ziet er goed uit.
Maar verwacht dit soort dingen ook wel een keer als Mod in Rfactor 2
Want daar ben ik nu wel even zoet me
Maar zeker een hele goede game met leuke gevechten en misschien komt hij hier toch wel.
Alleen jammer dat ze geen steam versie gaan uit geven
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Physics / FFB zijn erg goed gedaan. Je voelt precies aan wanneer je truck begint te glijden als je iets te enthousiast op het gas gaat. Ik heb de AI nooit echt sterk gevonden in de gMotor games. Het is wel vermakelijk maar erg goed zijn ze ook weer niet.
Op multiplayer vlak zijn de servers vaak helemaal leeg. Je bent afhankelijk van diverse race series die bijv. via RaceDepartment worden georganiseerd. Dat is voor mij het enige echte nadeel.
De kans dat dit soort trucks naar rF2 komen acht ik niet zo groot. Of er moet een enthousiaste modding group voor ontstaan (of een illegale port, zoals je die wel vaker ziet).
jeps inderdaad die FFB is heel erg goed want het lijkt wel dat hij nu iets eerder aangeeft wat de truck gaat doen en dus genoeg tijd heb om even tegen te sturenJeroen de Wit schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:10:
Alle games van Reiza maken inderdaad gebruik van de oude gMotor engine van ISI (als je FTruck leuk vind kan ik je ook zeker Game Stock Car aanbevelen, van dezelfde makers). Grafisch is het wat achterhaald, maar alsnog erg knap wat ze af en toe uit deze engine weten te persen.
Physics / FFB zijn erg goed gedaan. Je voelt precies aan wanneer je truck begint te glijden als je iets te enthousiast op het gas gaat. Ik heb de AI nooit echt sterk gevonden in de gMotor games. Het is wel vermakelijk maar erg goed zijn ze ook weer niet.
Op multiplayer vlak zijn de servers vaak helemaal leeg. Je bent afhankelijk van diverse race series die bijv. via RaceDepartment worden georganiseerd. Dat is voor mij het enige echte nadeel.
De kans dat dit soort trucks naar rF2 komen acht ik niet zo groot. Of er moet een enthousiaste modding group voor ontstaan (of een illegale port, zoals je die wel vaker ziet).
waar je bij veel games al veel te laat ben met het tegen sturen of juist een zeer snelle over reactie krijgt