Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
´s Avonds vanaf een uur of 8 is meestal wel het lekkerst en vooral zondag.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Kun je de demo één maal 60 minuten spelen en dan is het afgelopen of is het gelimiteerd tot 60 minuten aan één stuk ?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Poll: Welke dag/tijdstip testen met groepje tweakers?
• Vrijdag 12/04 20:00
• Zaterdag 13/04 14:00
• Zaterdag 13/04 20:00
• Zondag 14/04 14:00
• Zondag 14/04 20:00
Ook een poll maken? Klik hier
Rijdt prima moet ik zeggen en tegen de AI lekker kunnen racen. Gedragen zich tenminste (in rFactor 2 zijn de AI echt vreselijk). Rijdt lekker, heerlijk driften, goede feedback, mooie graphics van de andere wagens en weer eens wat anders een truck ipv van een auto. Vanmiddag even de minuten volmaken en dan maar even aanschafffen voor 20 euro zag ik. Volgens de poll wordt het dus zaterdag 14.00 uur ;-) Zal er proberen te zijn.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Hopelijk kan ik er zaterdag bij zijn om 14.00 en anders wel doordeweeks.
Communicatie via teamspeak. Server is: wrt.upexia.nl en het wachtwoord is: iracing.
Room name: GoT practise for fun
Beginnen op de volgende baan: Curtiba
Practise start: 14:00
Kijken tijdens de sessie wel of we hem afsluiten met een fun race.
rijden we trouwens met versie 1.00 of 1.01 ? zag hierboven iets over een patch staan maar nog niet geïnstalleerd...
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Wel gewonnen vandaag

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Verwijderd
Hmmm denk dat ik binnenkort maar is voor de grap is ga rijden daar. Zal wel handje vol zijn.
http://www.neoseeker.com/Games/Products/PC/benztruckracing/
dus even kijken straks of het wat is
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik kreeg vanmorgen een mailtje van Reiza met daarin de links naar de bestanden. Nu maar even downloaden
edit:
Blijft toch wel een briljant spel. Jammer dat je voor online races eigenlijk gelijk aan community's als RaceDepartment vast zit. Misschien toch maar eens proberen. Het blijft geweldig om met deze trucks al driftend door een bocht te gaan!
[ Voor 36% gewijzigd door Speculaasje op 13-08-2013 11:12 ]
maar het ziet er goed uit.
Maar verwacht dit soort dingen ook wel een keer als Mod in Rfactor 2
Want daar ben ik nu wel even zoet me
Maar zeker een hele goede game met leuke gevechten en misschien komt hij hier toch wel.
Alleen jammer dat ze geen steam versie gaan uit geven
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Physics / FFB zijn erg goed gedaan. Je voelt precies aan wanneer je truck begint te glijden als je iets te enthousiast op het gas gaat. Ik heb de AI nooit echt sterk gevonden in de gMotor games. Het is wel vermakelijk maar erg goed zijn ze ook weer niet.
Op multiplayer vlak zijn de servers vaak helemaal leeg. Je bent afhankelijk van diverse race series die bijv. via RaceDepartment worden georganiseerd. Dat is voor mij het enige echte nadeel.
De kans dat dit soort trucks naar rF2 komen acht ik niet zo groot. Of er moet een enthousiaste modding group voor ontstaan (of een illegale port, zoals je die wel vaker ziet).
jeps inderdaad die FFB is heel erg goed want het lijkt wel dat hij nu iets eerder aangeeft wat de truck gaat doen en dus genoeg tijd heb om even tegen te sturenJeroen de Wit schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:10:
Alle games van Reiza maken inderdaad gebruik van de oude gMotor engine van ISI (als je FTruck leuk vind kan ik je ook zeker Game Stock Car aanbevelen, van dezelfde makers). Grafisch is het wat achterhaald, maar alsnog erg knap wat ze af en toe uit deze engine weten te persen.
Physics / FFB zijn erg goed gedaan. Je voelt precies aan wanneer je truck begint te glijden als je iets te enthousiast op het gas gaat. Ik heb de AI nooit echt sterk gevonden in de gMotor games. Het is wel vermakelijk maar erg goed zijn ze ook weer niet.
Op multiplayer vlak zijn de servers vaak helemaal leeg. Je bent afhankelijk van diverse race series die bijv. via RaceDepartment worden georganiseerd. Dat is voor mij het enige echte nadeel.
De kans dat dit soort trucks naar rF2 komen acht ik niet zo groot. Of er moet een enthousiaste modding group voor ontstaan (of een illegale port, zoals je die wel vaker ziet).
waar je bij veel games al veel te laat ben met het tegen sturen of juist een zeer snelle over reactie krijgt