Op zoek naar nieuw beeldscherm!

Pagina: 1
Acties:

• Baken
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11-2025
Tweakers!

Ik heb een maand geleden een nieuwe pc gebouwd en ben hier super blij mee, het enige jammere is, dat ik mijn oude beeldscherm nog gebruik, een tft 19" 4:3.... Natuurlijk hartstikke zonde aangezien mn pc wel meer dan 1280:1024 aankan. Ik wil dus een nieuw beeldscherm aan gaan schaffen, alleen heb ik geen flauw idee waar ik op moet letten, wat de beste schermen zijn, wat de beste bang for buck is. Is er misschien een best-buy guide ergens?

I need your help!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Ik praat de rest van GoT maar even na als ik -zonder onderbouwing- zeg: pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart of pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

wat wil je ermee doen is altijd erg belangrijk.

People as things, that’s where it starts.

• Baken
Stom natuurlijk om zomaar iets te plaatsen zonder specifieke info.. :(

Primair is de monitor bedoel om te gamen, waaronder FPS dus ik begrijp dat inputlag niet te hoog mag zijn. Mn budget is max 250 euro, en het beeldscherm heb ik liever niet groter dan 24 of 25 inch. Voorkeur voor merken of types heb ik niet!

• Baken
BTW, op mn Sapphire 7950 boost zitten zowel displayport, HDMI, en DVI-I aansluitingen. Is HDMI het beste om te gebruiken?

• drakie007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-01-2025
Ik had voor deze gekozen pricewatch: Samsung Syncmaster S24B350H Zwart
Heeft een reactietijd van 2ms en full hd scherm voor een lage prijs staat goed aangeschreven dus wat wil je nog meer!
Pagina: 1