Ik mis mijn portie filmpjes van de heren reviewers. Waar zijn ze opeens gebleven? Ik zie helemaal geen nieuwe filmpjes meer verschijnen ook niet bij berichten van de beurs zoals de Archos 13.3" inch tablet. Zijn jullie met iets groots bezig?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Viel mij ook al op!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het videoteam van Tweakers is dit jaar niet aanwezig geweest op de CeBit, aangezien het aantal interessante aankondigingen op deze beurs steeds verder daalt.
Wij zijn bezig met opnames die later gepubliceerd zullen worden. Eind deze week zullen we sowieso als enige Nederlandse media een uitgebreide hands-on publiceren van een 'best' gewilde smartphone.
Stay tuned dus, guys!
Wij zijn bezig met opnames die later gepubliceerd zullen worden. Eind deze week zullen we sowieso als enige Nederlandse media een uitgebreide hands-on publiceren van een 'best' gewilde smartphone.
Stay tuned dus, guys!
[ Voor 41% gewijzigd door JeffreyvMaurik op 11-03-2013 13:14 ]
De HTC One dusJeffreyvMaurik schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:11:
Het videoteam van Tweakers is dit jaar niet aanwezig geweest op de CeBit, aangezien het aantal interessante aankondigingen op deze beurs steeds verder daalt.
Stay tuned dus, guys!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Die ook, maar dat wordt een review! De hands-on staat reeds online.
Pagina: 1