[SimCity] Regio 20 - Horizon Archipelago

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:23
Paterpor schreef op zondag 10 maart 2013 @ 11:36:
[...]

Heb ook vlug wat water voor u geplaatst. Je kan denk ik nu 140(welke eenheid het ook is) kopen.
Tx, zal zo gelijk even checken. Had nu wel weer meer capaciteit maar het wisselt nogal qua vraag en veel meer water zit er bij mij echt niet in de grond...

Update: Pff, net eerste keer gehad dat SC niet meer werkte, hij wilde niet meer terug na Alt-tab. Gelukkig zou ik niks kwijt mogen zijn door die always-on DRM ;)

Maar sjonge jonge, heb net 3 rampen kort achter elkaar gehad: meteorieten, aardbeving en monster... Heb nu zelfs radiation in me stad, gok door een meteoriet...

[ Voor 30% gewijzigd door Rctworld op 10-03-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achondar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Hmm pech hebben dus zit in het spel. Heb tot nu toe een meltdown gehad, meteoriet, en tornado. Ben trouwens benieuwd hoelang de radiation blijft hangen. d m ensen zijn nu wel erg ziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
achondar schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:18:
Hmm pech hebben dus zit in het spel. Heb tot nu toe een meltdown gehad, meteoriet, en tornado. Ben trouwens benieuwd hoelang de radiation blijft hangen. d m ensen zijn nu wel erg ziek..
En weer een monster...

Wellicht dat het spel vindt dat ik teveel geld heb ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:09

Edd

Rctworld schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:23:
[...]

En weer een monster...

Wellicht dat het spel vindt dat ik teveel geld heb ofzo 8)7
Zo'n rood-geel monster? Die heb ik ook gehad ;)
En daarnaast ook nog een zombie-uitbraak..
De schade valt tot nu toe nog mee... :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 23:10
Na veel experimenteren, veel high wealth sims te hebben en high tech level, heb ik alles weer in waarde doen droppen en is het nu even een pure ore mining stad om het geld binnen te halen. Eens de ore op is, smijt ik dat plat en switch ik naar mijn originele doel, high tech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 23:10
Edd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:54:
[...]

Zo'n rood-geel monster? Die heb ik ook gehad ;)
En daarnaast ook nog een zombie-uitbraak..
De schade valt tot nu toe nog mee... :+
Deze avond:
1 monster
3 ufo's
1 aardbeving

En nog iets dat ik niet gezien had omdat ik drinken halen was, en toen ik terugkwam was ff mijn halve map rubble.... #wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
SirQ schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:55:
[...]

Deze avond:
1 monster
3 ufo's
1 aardbeving

En nog iets dat ik niet gezien had omdat ik drinken halen was, en toen ik terugkwam was ff mijn halve map rubble.... #wtf
Tornado misschien? Al vind ik die lizard nog wel het meest irritant...

Het gaat met mijn stad in ieder geval de goede kant op, denk dat Bibje aardig blij zal zijn met alle brandweer/politie/ambulances die ik zijn kant opgestuurd heb, die kan zelf alles wel opheffen denk ik :P

Wel flauw dat er naar de andere steden geen wegen liggen en je dus niet verder kan dan de 2/3 steden die om je heen liggen, zelfs niet voor heli's.... En flauw dat we niet kunnen zien hoe we het op de leaderboards doen.

Wanneer sluiten de laatste spelers zich aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woussie
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10-2022
Rctworld schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:13:
Wanneer sluiten de laatste spelers zich aan? :)
Zo snel mogelijk! (hopelijk vanavond)
Ik heb gisterenavond nog een hele avond geprobeerd om op de server West 4 binnen te geraken, maar kreeg steeds de melding dat hij "vol" zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithius
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 20:58
Ik wil graag meedoen, maar ik wacht nog op een invite ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Lithius schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:25:
Ik wil graag meedoen, maar ik wacht nog op een invite ;w
Die heb je als het goed is?!

Wanneer komt Wouter zelf eens langs hoppen? >:)

En aan de buurtjes... Wat voor great work gaan we bouwen? Het geld is geen probleem, maar de grondstoffen pff.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Gister avond nog even een half uurtje mijn stad nader bekeken. Heb mijn grote brandweerkazerne moeten sluiten, evenals de helft van mijn klinieken. Daarentegen heb ik wel nog steeds een groot politiebureau, die ik heb geupgrade met 20 auto's en een helikopter. Mijn buurtjes voorzie ik voor nu elk 4 politie auto's.

Ben overigens bezig mijn kleine handels/processor industrie gebied te vernieuwen, heb nu 1 processorfabriek goed voor 80k winst per dag, en ik wil daar nog 1 bij samen met een computer fabriek.

Hebben trouwens mijn sims ook nog baat bij die computers of is dat alleen voor die great works?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woussie
Rctworld schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 00:00:
[...]
Wanneer komt Wouter zelf eens langs hoppen? >:)
Heb je het over mij? ;)
Gisteravond weer op 3 verschillende tijdstippen geprobeerd (18u, 19u, 23u); West 4 = vol. Tja... ik raak er maar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
woussie schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:55:

Heb je het over mij? ;)
Gisteravond weer op 3 verschillende tijdstippen geprobeerd (18u, 19u, 23u); West 4 = vol. Tja... ik raak er maar niet in.
Die timer die je krijgt als hij zegt dat de server vol is, is gewoon een timer, geen queue. Dus je kan gelijk erna gewoon weer proberen de server in te gaan door de server opnieuw te selecteren in de server lijst. Dit timer is er volgens mij alleen ingebouwd om mensen af te schrikken om constant op de login knop te drukken. :)

ik had gister geen probleem voor de rest, maar de andere keren loonde het mij wel om gewoon een keer of 3-4 achter elkaar te proberen te connecten, en dan ging hij het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woussie
Ik krijg geen timer voorgeschoteld, enkel het serverkeuze scherm met daarin de server West 4 in het grijs (zoals server NA East 2 in het voorbeeldplaatje hieronder) Ik kan hem dus niet eens selecteren...

Afbeeldingslocatie: http://i1.cdnds.net/13/10/618x393/gaming-simcity-servers.jpg

Of zie ik het nu verkeerd? Moet ik dan het keuzescherm nog wat langer laten wachten? Wat ik nu altijd al gedaan heb is Simcity meteen afgesloten, eigenlijk :) (om dan herop te starten, en nog eens - tevergeefs - te proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Oh dat is wel balen, dan weet ik ook niet wat je er voorderest aan kan doen. Waarschijnlijk werkt het ook niet, maar misschien proberen opnieuw bij origin in te loggen als je dit probleem hebt? en ook faal dat alle andere servers het wel gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woussie
Oef, ik ben eindelijk op de server geraakt gisteravond en heb een klein eigen (privaat) stadje opgericht... nu is het wachten op een invite, vermoed ik? (Hoeft geen haast bij te zijn, wo/do/vr-avond kan ik toch niet spelen, tot in het weekend!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ga vanavond maar eens een start maken met mn stad op te schonen en om te bouwen.. Plan is toch om alle industrie eruit te knikkeren en langzamerhand richting tourisme te gaan.. Ben benieuwd of me dat gaat lukken... :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
woussie schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:03:
Oef, ik ben eindelijk op de server geraakt gisteravond en heb een klein eigen (privaat) stadje opgericht... nu is het wachten op een invite, vermoed ik? (Hoeft geen haast bij te zijn, wo/do/vr-avond kan ik toch niet spelen, tot in het weekend!)
Verzonden ;)

Dan missen we enkel nog de TheVMaster :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:11
Rctworld schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:53:
[...]

Verzonden ;)

Dan missen we enkel nog de TheVMaster :/
En mij omdat ik m'n stad niet meer in kan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
orillion schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:27:
[...]

En mij omdat ik m'n stad niet meer in kan... :(
Heb je al in dat speciale topic van Maxis gepost op de EA forums? Ze zijn volgens mij actief bezig dit soort problemen te onderzoeken en kunnen je wellicht ook wel weer op weg helpen.

Weet ook niet wat voor foutmelding je krijgt natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
Ja, zijn veel mensen met hetzelfde probleem. Je krijgt eerst de melding dat je stad niet goed synced oid en dan wordt je eruit gegooid. Vervolgens kun je kiezen voor "terugrollen" of "verlaten". Beide opties geprobeerd, maar helpt weinig. Je kunt daarna niet meer in de stad komen ("Deze stad kan niet geladen worden. Probeer het later opnieuw".), al meer dan 3 dagen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achondar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Hmm klote is dat. heb je dat alleen in onze regio of ook andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
Alleen in deze gelukkig, heb dus nog wel wat kunnen spelen in andere regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
orillion schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:23:
Alleen in deze gelukkig, heb dus nog wel wat kunnen spelen in andere regio's.
Misschien ergens de cache legen ofzo, ik kan hem namelijk gewoon laden. Dus het ligt waarschijnlijk niet aan de save op de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
Niets lijkt te werken, heb zelfs al complete reinstall gedaan (11gb opnieuw gedownload :P) Bedankt voor de tips though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
orillion schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 06:48:
Niets lijkt te werken, heb zelfs al complete reinstall gedaan (11gb opnieuw gedownload :P) Bedankt voor de tips though :)
Iig maar niet abandonen want dan schijn je ook niet meer terug te kunnen, ze zijn actief aan het updaten dus hopelijk wordt het snel gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Waar is iedereen gebleven? Al uitgespeeld? Of wachten we allen tot de grootste bugs verholpen zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Rctworld schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:37:
Waar is iedereen gebleven? Al uitgespeeld? Of wachten we allen tot de grootste bugs verholpen zijn? ;)
Uhm nou.... Ik kan mn city niet meer laden.. Laatste keer was SimCity gecrashed en daarna krijg ik iedere keer als ik wil opstarten dat de city niet geladen kan worden. Waarschijnlijk corrupt geraakt. Ben geloof ik niet de enige met dit probleem. Dus hopelijk fixen ze het wel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woussie
Dit is mijn stad; Lazyville.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gn2KUJd.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HOnf29i.jpg
Eerst was ik begonnen met een heel andere stads-layout (een stad met overlappende ringen, zoals in het Olympisch logo)... maar nadat ik mijn resedentiële wijken had geplaatst, merkte ik ineens dat heel mijn olievoorraad onder die wijken zat. D' OH! Beginnersfoutje... Dan maar twee leningen van 100.000 aangegaan, alles verwijderd en helemaal opnieuw begonnen.

Mijn stad bestaat nu uit een reeks parallele halve cirkels (halve ringen), in mijn industriezone heb ik willekeurig wegen getrokken (dat ga ik nog wel veranderen, ik verlies daar teveel plaats). De verbinding tussen mijn "ringen" begint stilaan mijn bottleneck te worden qua verkeer (had ik wel verwacht, valt nog wel op te lossen denk ik, mijn huidige verbinding vanuit het "stadscentrum" is nogal "dom").

Qua "region play" heb ik nog niet zoveel gedaan, in het begin was het wel handig om services van andere steden te gebruiken maar dat is het ook wel... Het is me ook nog niet helemaal duidelijk wie mijn directe buren zijn met die bergen naast me (en de weg die ondertunneld door deze bergen gaat), dat zal ik nog eens moeten uitpluizen.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:

Maak een foto, tik een verhaal en win die SimCity Challenge helikoptervlucht!