"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
En dan maar hopen dat we de servers in komen! Qua naam maakt het me niet zoveel uit, gaat mij meer om me eigen stadUntamedNL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:15:
Ik zal hem aanmaken op Europa west 2.
Welke naam willen jullie voor de regio?

Ik meen dat iedereen [GoT] (naam) aanhoudt.
[GoT] Sweet 16 lijkt me wel wat.
Was in de war met steam denk ik. Mijn id is MonkNLD . Lig al in bed, voeg je anders morgen wel toe.UntamedNL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:36:
De regio is nu compleet!
Ik heb iedereen toegevoegd aan mijn friend list op Origin zodat ik kan inviten. Als jullie even allemaal willen controleren jullie UntamedNLZ als vriend hebben zou dit fijn zijn.
Edit:
m0nk / Mightmonknl en MuVo kan ik niet vinden op origin, zouden jullie mij willen toevoegen?
Clavat moet zijn origin ID nog opgeven.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik heb het voor de zekerheid even nagevragen in de kroeg, dus hopelijk kan er iemand antwoord op geven.toolkist schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:33:
Was het niet [Gotlike]?
Bijna 300MB. Slechts. Het echte installeren zal dus wel wat langer duren. Zeker gezien het preloaden op een gegeven moment zelfs slechts met 30-40kB/s ging.MuVo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:49:
Via greenmangaming .com de game gekocht. Preoaden was klaar binnen 2 minuten.. Binnen 2 minuten 12 gig wtf, dat kan niet kloppen?! .. Even file size checken..
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Net een flink stuk af mogen breken doordat er continu 1 grote file stond, waardoor m'n vrachtwagentjes de stad niet meer uitkwamen en m'n inkomsten kelderden (tenminste, het lijkt heel sterk dat het daardoor kwam).
@Muvo: Preloaden is de file van 250 mb gok ik zo ;-)
Je hebt gelijk 268 mb maarRoom42 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:50:
[...]
Bijna 300MB. Slechts. Het echte installeren zal dus wel wat langer duren. Zeker gezien het preloaden op een gegeven moment zelfs slechts met 30-40kB/s ging.
Nu maar hopen dat ik die 100/Mbit to the max kan gebruiken straks
Het word dan dus [GoT 16] Sweet 16?Voorstel is om [GoT <RegioNummer>] <RegioNaam> te gebruiken als regionaam
Prima
Weet iemand of de download automatisch begint als het 12:00 is? Of moet ik handmatig nog iets instellen, dan blijf ik namelijk nog even wakker.
I'm an Ironman!
Je moet denk ik zelf op "install" klikken of zo.Madstorm schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:21:
Lekker Actief iedereen hier
Weet iemand of de download automatisch begint als het 12:00 is? Of moet ik handmatig nog iets instellen, dan blijf ik namelijk nog even wakker.
Bij G2Play besteld? Die hebben ook vertraging. Ik heb hem hier geannuleerd, en daarna bij GMG besteld. Hier meteen key van ontvangenDiedB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:25:
Ik ontvang mijn key op 8 of 9 maart, dus ik zal vanaf dat moment meespelen.
Maar weet niet of die nog voorraad hebben nu..
[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 06-03-2013 23:28 ]
I'm an Ironman!
Heb hem bij cdkeyhouse.com besteld. Het is me de moeite en het geld niet waard om te annuleren, ik wacht nog wel 2 dagenMadstorm schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 23:27:
[...]
Bij G2Play besteld? Die hebben ook vertraging. Ik heb hem hier geannuleerd, en daarna bij GMG besteld. Hier meteen key van ontvangen
Maar weet niet of die nog voorraad hebben nu..
Er zitten al 2 man in de regio, deze kunnen ook inviten!
[ Voor 12% gewijzigd door UntamedNL op 07-03-2013 01:07 ]
Gisteren (vanacht) de game al kunnen downloaden. Dus zodra ik vanavond thuis kom (na het sporten) ben ik er ook helemaal klaar voor.
Is het al 5 uur?
I'm an Ironman!
Verwijderd
Zit nu een beetje te twijfelen om te cancellen en via een andere site te bestellen.
Ik had hetzelfde ook bij g2play besteld, maar kreeg via de online helpdesk te horen dat er 2 a 3 dagen vertraging in zit. Deze heb ik dus gisteravond geannuleerd, en het terugstorten ed is inmiddels ook afgehandeld door g2play.Gaat wel lekker vlot dus.Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:48:
Ik heb mijn key afgelopen maandag via g2play besteld. Verkeerde keuze.
Zit nu een beetje te twijfelen om te cancellen en via een andere site te bestellen.
Vervolgens heb ik hem nog bij GMG kunnen bestellen, en daar kreeg ik de key meteen na het betalen.
I'm an Ironman!
Was het maar 5 uur, kan ik beginnen...
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Was het hier ook maar 5 uur.
Even via Log me in gekeken, spel is klaar met updaten... Na 10 error connectie verbindings pogingen mij kunnen verbinden met de server West Europe 2. Hij bleef maar connecten met Nort America 1.. die vol zit..
[ Voor 32% gewijzigd door MuVo op 07-03-2013 11:20 ]
Mij heeft het virus al wel te pakken..
Spelen jullie het spel trouwens in het nederlands of engels? Ik kom er net achter dat het spel waarschijnlijk in het nederlands staat, omdat mijn Origin ook nederlands is. Denk dat ik hier niet heel blij mee zal zijn, en hem dus opnieuw moet downloaden.
[ Voor 44% gewijzigd door Madstorm op 07-03-2013 11:39 ]
I'm an Ironman!
Ik ben hem nu aan het installeren, ben benieuwd hoe de servers het uithouden vandaag!Madstorm schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:37:
En iemand al druk bezig met zijn stad? Of heeft iedereen problemen met of het spel (verbindingen) of is iedereen besmet met het 'Worm Engaging & Recreation Killer' (afgekort: WERK) virus?
Mij heeft het virus al wel te pakken..
Spelen jullie het spel trouwens in het nederlands of engels? Ik kom er net achter dat het spel waarschijnlijk in het nederlands staat, omdat mijn Origin ook nederlands is. Denk dat ik hier niet heel blij mee zal zijn, en hem dus opnieuw moet downloaden.
Zit momenteel met werk in buitenland.
PSN: McMillan0984
Waar is de klok als je hem nodig hebt op 17;00 uur!
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
2 uurtjes...Delta21 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:12:
Ik heb absoluut geen hekel aan mijn werk. Alleen merk ik wel dat de tijd vandaag langzamer dan normaal gaat hehe. 2 uurtjes nog.
Wrijf het er even lekker in
Moet lekker tot 5 uur..
Ik heb hier wel een klok, heb de wijzers op 17:00 uur gezet. Helaas trapte mijn collega's er niet inDanny Canero schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:54:
Ik zit met het besmettelijke 'Worm Engaging & Recreation Killer' (afgekort: WERK) virus...
I'm an Ironman!
Hehe, ook stiekem alle horloges / telefoons / ipads / computer (serverside) maar meepakken dan?Vincitore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:28:
@Madstorm: Helaas, misschien moet je alle klokken op je werk veranderen naar 17 uur.. kost eventjes tijd maar dan heb je wel profijt van
I'm an Ironman!
Ja dat bedoelde ik inderdaad!Madstorm schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:35:
[...]
Hehe, ook stiekem alle horloges / telefoons / ipads / computer (serverside) maar meepakken dan?
Maar ik zit nu ingame in Simcity... ging vrij soepel maar kan iemand mij inviten?
Je kan beter de mensen in deze regio toevoegen op origin mocht je dat nog niet gedaan hebben. er zijn volgens mij 3 tweakers in deze regio die kunnen inviten..
[ Voor 20% gewijzigd door Madstorm op 07-03-2013 12:40 ]
I'm an Ironman!
Waar zijn die kaboutertjes die mijn werk af kunnen maken? Helikopter kan ook wel handig zijn om de reistijd naar huis flink in te korten.Danny Canero schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:54:
Ik zit met het besmettelijke 'Worm Engaging & Recreation Killer' (afgekort: WERK) virus...

I'm an Ironman!
4 uur werk + 60 min reistijd + 20 min eten + 1 a 1,5 uur sporten. En dan GAMEN voormij + moet eigelijk nog een vmware examen leren..Madstorm schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:02:
4 uur werk + 25 min reistijd + 30 min eten + 1 a 1,5 uur sporten. En dan GAMEN

I'm an Ironman!
Screenshot is vanochtend om 11:20 genomen. Ik kom er nu even niet in.

Klopt. Jammer dat we aan een server (farm) vast zitten. Maar wel begrijpelijk, het synchronisatieverkeer zou onbetaalbaar zijn!Vincitore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:23:
De regio west 2 is nu aardig druk zo te zien dus het zal vast nog even duren
Verwijderd
Eerst nog even de tijd volmaken op werk
Hopelijk vanavond online
Ziet er inderdaad goed uit sjaak..
I'm an Ironman!
Het ziet er inderdaad tof uit Sjaak.
Scheisse!
[ Voor 67% gewijzigd door Delta21 op 07-03-2013 15:32 ]
HAHAHA, FML ik zal precies hetzelfde hebben. Klinkt ook helemaal nergens na... Vanavond eerst maar even spelen en herinstal ik het snacht wel.. ik neem aan dat de steden die ik in regio heb gemaakt wel gewoon bewaard blijven.Delta21 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:28:
Ik ben nu thuis, zou iemand mij een Invite kunnen sturen Delta12NL
Scheisse!Nederlands dat was mij gister nog niet opgevallen. Viridian Woods = Chroombos En Giovanni Forrest = Bossen van Giovanni dat bedoelde ik dus met 'droge' vertaling nou ik her installeer hem wel een andere keer ofzo. Je steden raak je toch niet kwijt.
I'm an Ironman!
Opzich kun je daar best mooi omheen bouwen lijkt mij? Gewoon in het midden industrie, en der omheen wat woongebieden?Vincitore schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:30:
Volgens mij kan niemand meer in West 2 komen of wel? Wordt dus nog even wachten hier om men stadje te stichten ... Wel al op andere server gezien hoe de stad er uit ziet en ben best tevreden. Alleen jammer dat de olie/erts bron ongeveer in het midden zitten
I'm an Ironman!
Je zit met lucht vervuiling van de stad en de windrichting.Madstorm schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:34:
[...]
Opzich kun je daar best mooi omheen bouwen lijkt mij? Gewoon in het midden industrie, en der omheen wat woongebieden?
Ik wou een ronde stad maken, maar kan zo ook wle dnek ik. Zet gewoon de ertsmijn en oliepomp in het midden, is toch meer tijdelijk omdat er weinig olie in de grond zit.Madstorm schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:34:
[...]
Opzich kun je daar best mooi omheen bouwen lijkt mij? Gewoon in het midden industrie, en der omheen wat woongebieden?
De windrichting is van west naar oost over het gehele land, dus moet alles aan de oostkant maken qua industrie
Wat mij betreft starten we, bijvoorbeeld, volgende week gewoon opnieuw op een andere server (als dat beter is), dan wel een nieuwe regio. Dan heeft iedereen een beetje kunnen oefenen en zo, en dan kunnen we het daarna van begin af aan goed aanpakken.
Dat is niet eens een heel erg gek idee, eerst maar is zien hoe het loopt.Room42 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:44:
Ik merk wel dat ik nog lerende ben. Ik zou het nu totaal anders aanpakken.
Wat mij betreft starten we, bijvoorbeeld, volgende week gewoon opnieuw op een andere server (als dat beter is), dan wel een nieuwe regio. Dan heeft iedereen een beetje kunnen oefenen en zo, en dan kunnen we het daarna van begin af aan goed aanpakken.
[ Voor 72% gewijzigd door Delta21 op 07-03-2013 18:14 ]
Ik kwam vanmiddag ook in de server, maar kon niet worden geinvite helaas. Hopelijk heb je nu meer mazzell
ah, opnieuw inloggen helpt blijkbaar.
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 07-03-2013 19:14 ]
I'm an Ironman!
Meteen even de regio's aangepast zodat ik vanavond gewoon kan beginnen
Maar positief blijven, vanavond normaal SPELEN...
Ik ben trouwens wel blij dat het mij gisteravond even is gelukt om te spelen. Want hoe mijn stad er op laatst uitzag willen jullie niet weten
Maar vanavond nog maar een poging.
I'm an Ironman!
Verwijderd
Nu op werk maar ik kan me maar moeilijk concentreren
Ik vind het geen probleem om op 1 van de nieuwe servers te beginnen (als dat scheelt met queus enzo). Maar ik weet ook niet hoever iedereen is die al wel in de gezamenlijke regio zit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 13:33 ]
Hoeveel mensen zitten nu in de regio die spelen?
Verwijderd
Ik kan namelijk mijn regio nog niet claimen op 2.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2013 15:19 ]
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
I'm an Ironman!
ik zit nu op eu west 6
Kan ik ook de invite krijgen voor mee te doen op de GOT server want die staat nu natuurlijk op private
[ Voor 58% gewijzigd door Clavat op 09-03-2013 17:11 ]
PSN: McMillan0984
Het rare is dat ik wel gewoon goede winst maakte met trades. Kan me niet voorstellen dat dat opeens zover ingezakt is.
Hoe en of ik hier nog weer uit ga komen, weet ik niet. Echt leuk vind ik het niet
Stuur, aardig ook, (nog) geen geld, hoor! Ik ga eerst onderzoeken wat er gebeurd is en hoe ik dat kan voorkomen. Zonde als je het in een bodemloze put gooit.
Zo niet, dan wil ik de plot naast m'n 1e dorp wel gebruiken voor een 2e stad.
Blijkbaar hebben we in onze hoek in het oosten een flink gebrek aan commerciële zones.
Ik heb er nagenoeg geen en nog komen er bergen bezoekers uit de naburige steden richting mijn stad gericht op de commercie en staan er gigantische files.
Heb zelf zo'n 70k inwoners en blijkbaar afgelopen maand 50k bezoekers vanuit andere steden terwijl er echt totaal niks te beleven is hier.
Officieel zijn die inderdaad vergeven. De opstartproblemen van EA hebben echter behoorlijk roet in het eten van dit leuke project gegooid. Misschien handig om binnenkort, als de problemen verholpen zijn, opnieuw te beginnen. Wat mij betreft ook met nieuwe inschrijvingen, waarbij iedereen zich een soort van moet committen. Het is namelijk inderdaad behoorlijk waardeloos als je region niet opgevuld wordt.toolkist schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:33:
Tot nu toe hebben we nog erg veel vrije plekken in onze regio op server 6, gaan die nog opgevuld worden?
Zo niet, dan wil ik de plot naast m'n 1e dorp wel gebruiken voor een 2e stad.
Blijkbaar hebben we in onze hoek in het oosten een flink gebrek aan commerciële zones.
Ik heb er nagenoeg geen en nog komen er bergen bezoekers uit de naburige steden richting mijn stad gericht op de commercie en staan er gigantische files.
Heb zelf zo'n 70k inwoners en blijkbaar afgelopen maand 50k bezoekers vanuit andere steden terwijl er echt totaal niks te beleven is hier.