mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Toch blijft het lastig dat ik maar een paar steden kan bereiken d.m.v. road/rail.
Duurt even voordat ik handelshaven heb
Ik neem aan dat dat zo is ja! Ik zie nu ook een server "Antarctica". Aan koeling geen gebrek dan! hahaNickH schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:43:
Misschien kunnen we beter ergens anders een server aanmaken:
http://harding.ae/simstat/#.UTzh9xxhW-y
De servers staan allemaal in hetzelfde serverpark dus of je nou EU of US speelt maakt niets uit voor de ping.
Europe East #4 is al 2 dagen NIET vol, zullen we daar een regio aanmaken?
Kan iemand mij opnieuw proberen te inviten voor de stad Tudor Isle, op de vorige server is het mij nooit gelukt om in te loggen in onze regio.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
[ Voor 22% gewijzigd door Countess op 11-03-2013 21:37 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Kon gister avond niet inloggen op West 6. Zal vanavond weer even proberen om mijn stad te claimen.
klopt dat of heb ik anders ergens iets gemist misschien?
[edit] Het is nog redelijk rustiek in Tudor Isle. Als laatste toevoeging een Hollandse windmolen om extra toeristen te lokken.

[ Voor 40% gewijzigd door Joe_P op 13-03-2013 01:01 ]
Wat ging er mis in de stad? Misschien kunnen we je helpen het weer op orde te brengen.mvdklooster schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:57:
Heb weer een andere stad geclaimed. kom er niet uit bij lancoaster point. iemand die die wilt overnemen?
Dankje! Jammer dat ik vanavond niet kan spelen, maar ik ga morgen eens wat moois uit de grond stampen
Probleem is de stijle helling met de daarbij behorende ruimte die niet lekker en makkelijk ligt. Tevens
is de wind verkeerd. De olie ligt beneden en de wind staat noor boven. Als ik dus een stad bouw, krijg ik het probleem dat de Sims ziek worden vanwege de vervuiling. Ik heb nu 3x geprobeerd het tot een succes te maken bij dat gebied, maar het gaat elke keer fout
Je hoeft geen olie te gaan boren?mvdklooster schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:49:
Hey Joe -
Probleem is de stijle helling met de daarbij behorende ruimte die niet lekker en makkelijk ligt. Tevens
is de wind verkeerd. De olie ligt beneden en de wind staat noor boven. Als ik dus een stad bouw, krijg ik het probleem dat de Sims ziek worden vanwege de vervuiling. Ik heb nu 3x geprobeerd het tot een succes te maken bij dat gebied, maar het gaat elke keer fout
Oeps... Dat ben ik... Ik heb denk ik niet op zitten letten. Vind je het een probleem om de Tosca Cliffs te nemen? Anders kan ik deze stad ook wel abondonnen en een andere plek pakken (dat kan toch?).Countess schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:24:
hey, ik kon net ff naar de regio kijken (omdat iemand van ons er in zat, dan kan je dus ook naar prive regios kijken) maar daar zag ik dat ene harkbaas mijn Giovanni Woods had ingepikt.
klopt dat of heb ik anders ergens iets gemist misschien?
ja ja, jij wilde gewoon een stad zonder clifs ;pNickH schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:11:
[...]
Oeps... Dat ben ik... Ik heb denk ik niet op zitten letten. Vind je het een probleem om de Tosca Cliffs te nemen? Anders kan ik deze stad ook wel abondonnen en een andere plek pakken (dat kan toch?).
nee is prima. dan verscheep ik mijn zooi wel met boten ipv rail.
teminste... als ik ooit nog een invite krijg.
weet iedereen eigenlijk al dat we zijn verhuist? en waneer komt onze burger meester weer online om de invites te versturen?
Ik kan je op de West 2 region wel inviten als je wil, maar volgens mij zijn de meeste over naar West 6...
dat wisten we al.
maar nu killbillfast / BF_Billiam niet online is worden er geen nieuwe uitnodigingen verstuurt.
hij is al 2 dagen off-line. ik wacht als sinds maandag.
Ik heb even naar je stad gekeken, maar de mensen hadden inderdaad nogal last van luchtvervuiling (air polution) en werden daarom ziek. Nou produceren de olieplatform zelf geen luchtvervuiling dus dat die bovenwinds van de huizen staan is in principe niet zo'n probleem. Je had alleen je energiecentrale (op olie) en je industrie ook bovenwinds gezet (waarschijnlijk omdat die dan lekker in de buurt van de olievelden staat), maar daar komt natuurlijk wel een enorme hoop luchtvervuiling uit die over alle huizen waait. Ik heb even wat aanpassingen gedaan en gezorgd dat je nu van mijn stad energie koopt. Hierdoor is er een stuk minder luchtvervuiling en worden je inwoners hopelijk weer wat blijer. Ik heb je stad weer verlaten, dus als je wilt kun je ermee verder gaan.mvdklooster schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:49:
is de wind verkeerd. De olie ligt beneden en de wind staat naarr boven. Als ik dus een stad bouw, krijg ik het probleem dat de Sims ziek worden vanwege de vervuiling. Ik heb nu 3x geprobeerd het tot een succes te maken bij dat gebied, maar het gaat elke keer fout
Weet iemand trouwens hoe het met de rest van onze regiobewoners vergaat? Ik mis nog een aantal buren in mijn cluster en kan ze ook niet inviten in onze regio.
[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 14-03-2013 19:05 ]
misschien wat PM's of ingame message sturen? kan me voorstellen dat er een aantal zijn die niet meer naar het forum hebben gekeken nadat ze waren begonnen in de regio...Joe_P schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:28:
[...]
Weet iemand trouwens hoe het met de rest van onze regiobewoners vergaat? Ik mis nog een aantal buren in mijn cluster en kan ze ook niet inviten in onze regio.
begin van de avond mijn eigen stad geclaimed. nu 40k inwoners, 2million op de bank en 13,7k in het rood per uur...
maar eenmaal bij de smelters aangekomen is geld verdienen een fluitje van een cent. die paar zieke sims(komen ziek van hun werk af) neem ik er wel bij op de koop toe, gewoon clinic langs gezet.
een goede stad layout maken met die cliffs erbij is erg lastig... zeker als je ook nog veel ruimte kwijt bent aan coal en iron mines die vaak niet echt op handige plekken staan.
nog geen grote verkeers problemen trouwens... vraag me alleen af hoe lang dat nog blijft.
als die minen op zijn ga ik wat dingen drastische remoddelen denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Countess op 14-03-2013 23:53 ]
Ik zal er vanavond na kijken. Zit momenteel wel op een andere plek in de regio waar het opzich wel lekker gaat.. Achja van je fouten leren. Thx!!Joe_P schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:28:
[...]
Ik heb even naar je stad gekeken, maar de mensen hadden inderdaad nogal last van luchtvervuiling (air polution) en werden daarom ziek. Nou produceren de olieplatform zelf geen luchtvervuiling dus dat die bovenwinds van de huizen staan is in principe niet zo'n probleem. Je had alleen je energiecentrale (op olie) en je industrie ook bovenwinds gezet (waarschijnlijk omdat die dan lekker in de buurt van de olievelden staat), maar daar komt natuurlijk wel een enorme hoop luchtvervuiling uit die over alle huizen waait. Ik heb even wat aanpassingen gedaan en gezorgd dat je nu van mijn stad energie koopt. Hierdoor is er een stuk minder luchtvervuiling en worden je inwoners hopelijk weer wat blijer. Ik heb je stad weer verlaten, dus als je wilt kun je ermee verder gaan.
Eigenlijk lijkt het me wel vet om aan zo'n Great Work te gaan bouwen, maar in m'n eentje is dat misschien wat lastig.
Ik sta open voor donaties namelijk

@MvdKlooster, ik kan je best wat geld sturen. Ben je al wat verder gekomen met je stad?
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
[edit] Vanavond begonnen aan een Space Centre, maar krijg nu een error dat m'n stad het niet goed doet en hij is nu een herstel actie aan het uitvoeren. Hopelijk gaat dat een beetje goed anders moet ik straks opnieuw aan een space centre beginnen.
[edit2] Gelukkig alles goed gegaan met het herstellen van m'n stad. Aan het space centre wordt nog steeds gebouwd en in m'n stad was er ook niet zoveel anders gelukkig.
[ Voor 67% gewijzigd door Joe_P op 19-03-2013 01:19 ]
We spelen op West 6looc schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:11:
Speelt men nog op eu west 2? of gaat het vooral om eu west 6?