HK ban wegens onschuld?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.443 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Beste mods,

Ik heb al gereageerd op de ontvangen pushmessage, maar ik moet mijn woede hierover kwijt.

Waar zijn jullie mee bezig?

Naar aanleiding van de discussie in SJAT, en de waarschuwing die ik daarop kreeg, heb ik me totaal niet meer in de discussie mbt Jism en/of zijn auto gemengd. Juist omdat ik geen gezeur/ban wil.

Nu krijg ik een pushmessage met de mededeling dat ik een HK ban heb, omdat ik op een ander forum zou hebben gerant tegen hem, en HK-content zou hebben gekopieerd..

Deze beschuldiging is op onzin gebaseerd en ik eis dan ook excuses, en wederom toegang tot de HK.

Ik ben hier goddomme al 13 jaar lid, ik wens niet op die manier behandeld te worden.

"Deslaptop", is de naam van degene die daar gepost zou hebben.. Ik zou zeggen, GoT crew, ga bij dat forum maar opvragen welke IP/email adressen er gebruikt zijn, en kijk of er hier iemand is die toevallig dat IP heeft. 100% zeker een match, maar niet met mij.

Ook de redenatie erachter kan ik niet helemaal volgen.. Omdat er een naam is gebruikt die op de mijne lijkt, ben ik het, per definitie? Zal ik dan nu onder de naam Femme Taken een bank beroven? Kom op zeg... De logica ontgaat me.

Ik ben zeer teleurgesteld, dat er vanuit de crew geen deugdelijke bewijsvoering is verzameld voor er actie werd ondernomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Destruction op 04-03-2013 17:13 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Power to pier!

[ Voor 58% gewijzigd door LuNaTiC op 04-03-2013 16:54 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Hier iemand die het kan bevestigen, ontzettend sneu deze actie (o.a van de aanstichter)

Oh en grow up, desbetreffende berichten zijn verwijderd, foto's staan gewoon openbaar in zijn t.net album ik snap deze ban ook niet echt 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door DJ-Visto op 04-03-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Je kunt grappig doen Lunatic, maar feit is dat ik totaal niets te maken heb met hetgene waarop die HK ban is gebaseerd.

Rest voor mij de vraag hoeveel Jism jullie hiervoor betaald heeft..

Het lijkt me overduidelijk dat iemand erop uit is om mij in een kwaad daglicht te stellen in deze. Jullie mods weten heel goed wat mijn posthostorie is.

[ Voor 51% gewijzigd door Destruction op 04-03-2013 17:01 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:54:
Rest voor mij de vraag hoeveel Jism jullie hiervoor betaald heeft..
:D

Je kan best gelijk hebben, maar je verdedigt je case wel bijzonder slecht zeg :D _O-

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Tja Hooglander, hoe ga ik me verdedigen?

Het lijkt mij dat het voor een site als t.net geen moeite is om bij desbetreffend forum op te vragen welk IP/email adres is gebruikt, en dan zullen ze er heel snel achter zijn dat ik - net zoals ik beweer - onschuldig ben hieraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

mja, het is ook een beetje van de gekke.. Als ik een nick aanmaak op een ander forum met een notabene niet GoT nick (jaja..) alleen een IRC nick dat ik in de HK gebanned kan worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:03:
Tja Hooglander, hoe ga ik me verdedigen?
Door gewoon netjes te reageren op de ban met dat ze abuis zijn en dat iemand anders die nick gebruikt.

Te insinueren dat jism zou betalen voor een HK-ban... echt

1: Hoe kom je er op?
2: Denk je echt dat het nu sneller of beter opgelost zal zijn?

Men doet een aanname, die is fout en die zal best hersteld worden.

Hoe harder jij schreeuwt, hoe minder snel dat zal gebeuren.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik snap je frustratie, maar je kan dit best wat rustiger verwoorden denk ik. Als je onterecht een bekeuring krijgt, dan ga je toch ook niet staan schelden op de agent achter de balie op het politiebureau? Uiteraard kan dit netjes opgelost worden, maar ik denk dat je beter af bent bij het doktersteam?

Zie: De Organisatie achter GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Hooglander1 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:09:
[...]

Door gewoon netjes te reageren op de ban met dat ze abuis zijn en dat iemand anders die nick gebruikt.

Te insinueren dat jism zou betalen voor een HK-ban... echt

1: Hoe kom je er op?
2: Denk je echt dat het nu sneller of beter opgelost zal zijn?

Men doet een aanname, die is fout en die zal best hersteld worden.

Hoe harder jij schreeuwt, hoe minder snel dat zal gebeuren.
Ken je het gevoel dat je onrecht is aangedaan?

Het klinkt stom (om een site...), maar ik ben hier best boos om. Omdat iemand dus een nick gebruikt, vergelijkbaar met die van mij, krijg ik een ban? Draai ik ook de bak in als iemand anders, die toevallig ook Martin heet, een bank beroofd?

Niet voor niks heb ik in het show je auto topic meermalen TR's gemaakt, juist om in contact te staan met de crew om e.e.a in goede banen te laten verlopen. Dan is dit een steek in mijn rug. Een totaal onbegrijpelijke reactie.

[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 04-03-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Aloys schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:10:
Uiteraard kan dit netjes opgelost worden, maar ik denk dat je beter af bent bij het doktersteam?

Zie: De Organisatie achter GoT
Idd. Ik ben destijds ook bij het doktersteam geweest vanwege een conflict. Vriendelijke mensen en ze helpen je graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Trouwens, als je over HK gevoeligde informatie spreekt, hij heeft op dat bestreffende forum gewoon deze persoon zijn naam gepost :X En woonplaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-07 12:11

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hooglander1 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:02:
[...]

:D

Je kan best gelijk hebben, maar je verdedigt je case wel bijzonder slecht zeg :D _O-
Tja als buitenstaander en dit lezende snap ik dat hij geïrriteerd is en wellicht fel over komt, volkomen logisch maar zoals met alles er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal en je bereikt meer als je rustiger alles verwoord dat is zeker zo.
Maar waar gewerkt word door mensen worden ook fouten gemaakt en ik denk dat dit echt iets is voor het dokters team.
Hier een wellus nietus discussie voeren lijkt me onjuist.

[ Voor 26% gewijzigd door pino85 op 04-03-2013 17:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
DJ-Visto schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:13:
Trouwens, als je over HK gevoeligde informatie spreekt, hij heeft op dat bestreffende forum gewoon deze persoon zijn naam gepost :X En woonplaats :P
Dat kreeg ik dus achteraf te horen.. Ik zou met naam etc daar benoemd zijn.. Dat mag wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Jup, jou naam is benoemd met woonplaats....

En als Jism het goed speeld, dan geeft hij dat bewijs ook vrij.

Gaat nu man op man of forum op forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
DJ-Visto schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:18:
Jup, jou naam is benoemd met woonplaats....

En als Jism het goed speeld, dan geeft hij dat bewijs ook vrij.

Gaat nu man op man of forum op forum.
Correctie Vincent, hij speelt op de man. Ik was daar allang mee gestopt na de eerdere waarschuwing.

Maargoed, deze actie vanuit de crew leert mij dat ik er beter voor kan zorgen dat ik op alle fora die er bestaan op heel de wereld mijn nickname vast leg, zodat ik zeker weet dat ik niet weer een ban kan krijgen op GoT of een onderdeel ervan, omdat iemand ergens gepost heeft met mijn nick, of een vergelijkbare..

Ik ben ook admin op een forum geweest, en daar was ook wel eens contact met andere fora na een zich misdragende user.. Daar werden echter altijd IP's gecheckt. Zeer teleurstellend dat een site als t.net/GoT, draaiend voor en door ICT'ers, dit soort checks niet uitvoert.

[ Voor 44% gewijzigd door Destruction op 04-03-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:47:
Nu krijg ik een pushmessage met de mededeling dat ik een HK ban heb, omdat ik op een ander forum zou hebben gerant tegen hem, en HK-content zou hebben gekopieerd..
En hier ging het al mis. Wat iemand op een ander forum uitspookt heeft t.net niks mee te maken. Al is het alleen maar om misverstanden te voorkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 04-03-2013 17:27 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

CyBeR schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:27:
[...]

En hier ging het al mis. Wat iemand op een ander forum uitspookt heeft t.net niks mee te maken. Al is het alleen maar om misverstanden te voorkomen.
True _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit topic heeft geen enkele zin zo. Dat je niet blij bent met je HK-ban snappen we allemaal maar als je daar bezwaar tegen wil maken dan doe je dat bij degene die de ban heeft gezet en in de tweede instantie bij het doktersteam mocht je er niet uitkomen met de moderator in kwestie. Publieke discussie heeft geen enkele zin want andere gebruikers hebben geen enkel inzicht in de voorgeschiedenis. Met andere woorden: wacht even af wat er uit de discussie met de moderator komt en klaag eventueel bij het DT. Als je inderdaad onterecht geband wordt komt dat vanzelf wel boven water.
[...]

En hier ging het al mis. Wat iemand op een ander forum uitspookt heeft t.net niks mee te maken.
Niet waar. De HK is semi-privé en het is één van de voorwaarden voor HK-toegang dat je niets extern overneemt zonder toestemming van de poster van die post. En dat is juist om jullie te beschermen, niet om vervelend te doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
[...]

Tot zover, ik begrijp best dat de GoT crew dit probleem de kop in wil drukken. Maar er is overhaast beslist, zonder goed te controleren.. Degene die dit echt op zijn geweten heeft, kan nog gewoon in de HK. 100% zeker, het moet daadwerkelijk wel iemand vanuit GoT zijn.

@NMe: Ik post dit topic, juist omdat desbetreffende mod nu offline is, het DT is gemailed maar ook daar volgt uiteraard niet binnen enkele seconden een antwoord op. Vanuit de crew is mij onrecht aan gedaan, en het is m.i daarom ook niet schandelijk om dat eens publiekelijk te bespreken.

[ Voor 21% gewijzigd door Destruction op 04-03-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

NMe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:28:
[...]

Niet waar. De HK is semi-privé en het is één van de voorwaarden voor HK-toegang dat je niets extern overneemt zonder toestemming van de poster van die post. En dat is juist om jullie te beschermen, niet om vervelend te doen.
En waarom word het niet gecheckt :F ;w :F :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

NMe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:28:
[...]

En hoe controleer je dat als iemand op het viva forum zich registreert als 'NMe' dat jij dat was, en niet ik die jou een oor probeerde aan te naaien?

Als dat andere forum enigszins policies heeft ga je daar niet achter komen.

In dit geval is het nog erger: iemand met de nick 'Deslaptop' heeft iets uitgespookt, en dan moet iemand met de nick 'Destruction' daarvoor boeten, op basis van een overeenkomst van welgeteld drie letters?

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 04-03-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Kennelijk is er toch iets gecontroleerd (Deslaptop op irc en Destruction op irc zelfde ip) is misschien wel gecheckt, maar had hem gelijk op IRC aangesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar nogmaals: Destruction heeft de juiste procedure gevolgd en moet een klein beetje meer geduld hebben (aangezien wij moderators ook niet 24/7 aanwezig zijn). Als er iets verkeerd is, dan wordt dat echt wel gecorrigeerd (met de nodige excuses).

Het is nu een beetje complottheorieën vs andere users die denken dat ze een completer beeld hebben dan de personen die involved zijn.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:39:
Maar nogmaals: Destruction heeft de juiste procedure gevolgd en moet een klein beetje meer geduld hebben (aangezien wij moderators ook niet 24/7 aanwezig zijn). Als er iets verkeerd is, dan wordt dat echt wel gecorrigeerd (met de nodige excuses).

Het is nu een beetje complottheorieën vs andere users die denken dat ze een completer beeld hebben dan de personen die involved zijn.
Ik begrijp dat jullie ook andere dingen te doen hebben, buiten constant op GoT hangen.
Ik open dit topic dan ook niet om te drammen, maar wel omdat ik wil aangeven wat er gebeurd is. Een beetje discussie erover kan geen kwaad, lijkt me.
DJ-Visto schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:37:
Kennelijk is er toch iets gecontroleerd (Deslaptop op irc en Destruction op irc zelfde ip) is misschien wel gecheckt, maar had hem gelijk op IRC aangesproken.
Deslaptop is een nick die ik inderdaad op IRC gebruik. Maar, alleen op IRC.
Op IRC gebruik ik in totaal 3 nicknames die allemaal geregistreerd zijn bij NickServ, gekoppeld aan het account Destruction. Ook dit is weer na te trekken door jullie..

[ Voor 26% gewijzigd door Destruction op 04-03-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:29:
[...]

@NMe: Ik post dit topic, juist omdat desbetreffende mod nu offline is, het DT is gemailed maar ook daar volgt uiteraard niet binnen enkele seconden een antwoord op. Vanuit de crew is mij onrecht aan gedaan, en het is m.i daarom ook niet schandelijk om dat eens publiekelijk te bespreken.
Dat jij denkt dat je onrecht is aangedaan begrijp ik. Maar het is niet alsof je nu iemand de kans geeft om je serieus te woord te staan, want je komt meteen op hoge poten publiekelijk verhaal halen. Van een paar uur wachten is nooit iemand dood gegaan.
DJ-Visto schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:29:
[...]

En waarom word het niet gecheckt :F ;w :F :-(
Aanname?
CyBeR schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:30:
[...]

En hoe controleer je dat als iemand op het viva forum zich registreert als 'NMe' dat jij dat was, en niet ik die jou een oor probeerde aan te naaien?

Als dat andere forum enigszins policies heeft ga je daar niet achter komen.

In dit geval is het nog erger: iemand met de nick 'Deslaptop' heeft iets uitgespookt, en dan moet iemand met de nick 'Destruction' daarvoor boeten, op basis van een overeenkomst van welgeteld drie letters?
Ik weet niet wat daar gebeurd is, dat kan de bannende moderator alleen zeggen. En daarom is dit topic dus zinloos, want de enige mensen die weten wat er gebeurd is zijn de mensen die erbij betrokken zijn...
Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:41:
[...]

Ik begrijp dat jullie ook andere dingen te doen hebben, buiten constant op GoT hangen.
Ik open dit topic dan ook niet om te drammen, maar wel omdat ik wil aangeven wat er gebeurd is. Een beetje discussie erover kan geen kwaad, lijkt me.
Maar wat verwacht je ermee te bereiken? Dat andere users gaan roepen dat jij gelijk hebt? Zonder volledige kennis van alle feiten betekent dat toch niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Juist wel, getuige de overige reacties in dit topic. Inhoudelijk een zaak bespreken doe je zoals je is verteld in de PM (en / of mail). Lieve Adjes is meer bedoeld:
LA beleid
voor al je vragen, opmerkingen of aanmerkingen over het sitebrede beleid, waarvan het nuttig is dat die publiekelijk bediscussieerd worden en voorzover het niet in één van de andere feedbackfora thuishoort.

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 04-03-2013 17:44 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik weet het wel zeker, anders was het niet gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
NMe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:43:
[...]

Dat jij denkt dat je onrecht is aangedaan begrijp ik. Maar het is niet alsof je nu iemand de kans geeft om je serieus te woord te staan, want je komt meteen op hoge poten publiekelijk verhaal halen. Van een paar uur wachten is nooit iemand dood gegaan.
Van een paar uur wachten niet nee, maar als ik boos ben ga ik geen uren afwachten om mijn verhaal te kunnen doen. Dat doe ik dan meteen.
Ik weet niet wat daar gebeurd is, dat kan de bannende moderator alleen zeggen. En daarom is dit topic dus zinloos, want de enige mensen die weten wat er gebeurd is zijn de mensen die erbij betrokken zijn...
Ik neem aan (ja, aanname) dat dit in een crewforum besproken is.. Hoe kan het dan dat je hier niks van weet? In de pushmessage (die ik verder niet zal citeren, voor ik daar weer commentaar op krijg) staat duidelijk "In overleg hebben we als crew besloten....".. De opmerking dat je er niks over weet verbaast me dus.
Maar wat verwacht je ermee te bereiken? Dat andere users gaan roepen dat jij gelijk hebt? Zonder volledige kennis van alle feiten betekent dat toch niks...
Kort maar bondig: Ik heb ook gelijk. Als er uberhaubt gecheckt was, had ik geen HK ban gekregen.

Dat er niet word gecontroleerd, maar gelijk gehoor gegeven word aan een klacht van 1 persoon (ik kan niet oordelen of dit een moderator van vwforum was, of Jism zelf, dus daar doe ik geen uitspraak over) waarop jullie handelen. DAT is hetgeen ik jullie verwijt. Van een site als tweakers.net, gemaakt voor en door ICT'ers, is een IP check toch het minste waar je om vraagt bij een dergelijke beschuldiging..

Zoals cyber terecht aankaart: Als ik op Viva forum ga posten onder de naam NMe, en er komen hier klachten... Word NMe dan uit de crew geschopt en gebanned? Of word er dan wel een degelijke check gedaan?

laat duidelijk zijn dat ik dat soort dingen niet doe..

[ Voor 28% gewijzigd door Destruction op 04-03-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:45:
[...]
Kort maar bondig: Ik heb ook gelijk. Als er uberhaubt gecheckt was, had ik geen HK ban gekregen.

Dat er niet word gecontroleerd, maar gelijk gehoor gegeven word aan een klacht van 1 persoon (ik kan niet oordelen of dit een moderator van vwforum was, of Jism zelf, dus daar doe ik geen uitspraak over) waarop jullie handelen. DAT is hetgeen ik jullie verwijt. Van een site als tweakers.net, gemaakt voor en door ICT'ers, is een IP check toch het minste waar je om vraagt bij een dergelijke beschuldiging..
Je WEET niet wat er wel en niet is gebeurd en je moet dan ook heel even geduld hebben totdat de moderator reageert op je vragen :) Je kan dus niet gebaseerd op aannames concluderen wat er wel en niet is gedaan.

Ik snap je frustratie en het is ook heel vervelend dat je niet nu direct een antwoord hebt. Aan de andere kant wil je natuurlijk dat zaken ook goed worden bekeken en afgehandeld, dus hoop dat je even de antwoorden wilt afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:53:
[...]

Je WEET niet wat er wel en niet is gebeurd en je moet dan ook heel even geduld hebben totdat de moderator reageert op je vragen :) Je kan dus niet gebaseerd op aannames concluderen wat er wel en niet is gedaan.
Ik weet wel wat er is gecontroleerd: Niks.

Anders was men (nogmaals) niet bij mij uit gekomen.
Ik snap je frustratie en het is ook heel vervelend dat je niet nu direct een antwoord hebt. Aan de andere kant wil je natuurlijk dat zaken ook goed worden bekeken en afgehandeld, dus hoop dat je even de antwoorden wilt afwachten.
Ik wacht inderdaad de reactie af. Ik moet ook nog reactie krijgen van een andere moderator, maar die vind het al dagen onnodig om te reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

* DJ-Visto weet het ook zeker dat het verkeerd is

Het gaat over een klein stukje tekst, waar de persoon op zijn plek word gezet.

Die foto's staan ook op twitter en op zijn publieke album.

Destruction zijn naam word openbaar gemaakt

Destruction zijn woonplaats word openbaar gemaakt

Destruction zijn garage bedrijf word genoemd (goed niet bij naam maar in de context "kleine oude opeltjes")

Uhm??

[ Voor 76% gewijzigd door DJ-Visto op 04-03-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DJ-Visto schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:44:
[...]

Ik weet het wel zeker, anders was het niet gebeurt :)
Of misschien is het wel gecheckt en was er gewoon bewijs? Waarmee ik niet zeg dat dat zo is, want dat weet ik niet. Maar jij weet dat al helemaal niet. ;)
Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:45:
[...]

Van een paar uur wachten niet nee, maar als ik boos ben ga ik geen uren afwachten om mijn verhaal te kunnen doen. Dat doe ik dan meteen.
Dat verhaal heb je blijkbaar al gedaan bij de moderator in kwestie én bij het DT.
Ik neem aan (ja, aanname) dat dit in een crewforum besproken is.. Hoe kan het dan dat je hier niks van weet? In de pushmessage (die ik verder niet zal citeren, voor ik daar weer commentaar op krijg) staat duidelijk "In overleg hebben we als crew besloten....".. De opmerking dat je er niks over weet verbaast me dus.
"We als crew" wil niet zeggen dat de hele crew daar akkoord op gegeven heeft. HK-gerelateerde maatregelen worden besproken in General Chat Crew en daar heb ik verdomd weinig te zoeken.

Ik zeg niet dat je dat echt geweest bent. Ik zeg dat je niemand de kans geeft om wat dan ook recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

NMe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:43:
[...]

Dat maakt niet uit, het gaat om het principe. Of Destruction dit nou wel of niet gedaan heeft is daar niet heel boeiend bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

NMe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:56:
[...]

Of misschien is het wel gecheckt en was er gewoon bewijs? Waarmee ik niet zeg dat dat zo is, want dat weet ik niet. Maar jij weet dat al helemaal niet. ;)
Maar ik weet het wel.

Sorry maar je gaat de persoon die ongeveer het de hele avond heeft gevolgd (alsin, waar het besproken is)

Ik weet dus ongeveer alles, en ik heb het vannochtend gezien toen het VWforum werd opgeschoond.

En als ik mij op dit moment lekker in een zwart daglicht zet, ik weet dat 100% zeker. Geef het maar allemaal en check het daarna nog 's. :N

Oh en ik kies er bewust voor dat ik ermee in discussie ga, omdat ik eigenlijk het een mooie actie vind van desbetreffende persoon.

[ Voor 9% gewijzigd door DJ-Visto op 04-03-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Ik snap geen hout van wat je allemaal zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Anoniem: 93986 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:03:
Ik snap geen hout van wat je allemaal zegt.
Logisch, je hebt het ook niet meegekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Voor de reageerders: De reden van dit topic, is omdat ik ter discussie wil stellen waarom er schijnbaar zonder controles gehandeld is.

Of ik wel of niet gelijk heb, is inderdaad zinloos om over te praten. De bewijsvoering ligt er, namelijk gegevens van die "deslaptop" op dat andere forum en de mijne, die nooit zullen matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:09

BrZ

Destruction schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:06:
Of ik wel of niet gelijk heb, is inderdaad zinloos om over te praten. De bewijsvoering ligt er, namelijk gegevens van die "deslaptop" op dat andere forum en de mijne, die nooit zullen matchen.
Wat doet dat andere forum er toe? Het gaat om een foto die buiten de HK beschikbaar was, Jism heeft 'm zelf op twitter gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

DJ-Visto schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:04:
[...]

Logisch, je hebt het ook niet meegekregen :/
:X Lees je eigen bericht nog eens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je kunt in contact treden met de persoon die jou een mail heeft gestuurd. Hier publiekelijk een discussie over starten heeft geen zin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.