PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
De mijne is engels geworden na een complete herinstall van alles. Wel engels in je Origin aanzetten!
Weet iemand wanneer er een keer een trein gaat komen? Ik heb een trade port vol dure spullen, hij staat op exporteren... maar geen trein
Weet iemand wanneer er een keer een trein gaat komen? Ik heb een trade port vol dure spullen, hij staat op exporteren... maar geen trein
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Heb vandaag eindelijk me key voor een normale simcity langauge binnen gehad, ik ben ook weer in de server te vinden.
Nesto, ik weet niet wat jij nodig heb voor je stad van je great work?
Maar ik zit te denken om een arcology te bouwen. mijn stad blijft zeiken om bewoners en industrie
laat ff weten of je hier aan mee wilt werken
Maar ik zit te denken om een arcology te bouwen. mijn stad blijft zeiken om bewoners en industrie
laat ff weten of je hier aan mee wilt werken
Lonestander: (mijn stad is weliswaar nog leeg, maar) ik vind het prima.
In mijn planning krijg ik morgen mijn scriptie af en kan ik donderdag gaan bouwen. Is er een tekort aan iets wat ik als thema voor mijn stad zou kunnen gebruiken?
We moeten voor onze greatwork televisies maken. Echter heb ik daar momenteel niet de ruimte en tijd voor omdaarin te investeren. Maar heb nu genoeg geld om het project aan te gaan 
Laat maar ff weten jongens, dan start ik morgenaaf het project op
Laat maar ff weten jongens, dan start ik morgenaaf het project op
Eindelijk voor het eerst in een week kunnen inloggen op West 2; zie nu dat mijn spot ingenomen is? Ik zag ook een abandoned city; kan ik daar misschien spelen?
Ik wil best doorspelen met de regio hoor, maar momenteel baal ik te veel van de ontelbare bugs en/of design problemen dat ik er even helemaal klaar mee ben. Je kan gewoon geen goed draaiende stad bouwen en onderhouden vanwege die onzin met het verkeer en dan loopt de hele boel vast omdat al je voorzieningen, brandweer, politie, vuilnis e.d. nergens meer kunnen komen.....
Mee eens! Ik wacht ook nogsteeds op een Engelse/Nederlandse versie van SimCity, aangezien mijn code alleen Russisch, Pools en Hongaars ondersteund.. De site waar ik de code van gekocht hebt is bezig met een oplossing... Daarna zal ik zeker weer online zijn!Nesto2000 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:57:
Ik wil best doorspelen met de regio hoor, maar momenteel baal ik te veel van de ontelbare bugs en/of design problemen dat ik er even helemaal klaar mee ben. Je kan gewoon geen goed draaiende stad bouwen en onderhouden vanwege die onzin met het verkeer en dan loopt de hele boel vast omdat al je voorzieningen, brandweer, politie, vuilnis e.d. nergens meer kunnen komen.....
Let op: