Toon posts:

Nieuwe Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 605 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en ik moet er goed mee kunnen gamen zoals battlefield 3 op medium settings. Ik moet er ook goed mee kunnen opnemen en video's snel op youtube kunnen plaatsen.
Ik heb een computer op gamepc.nl samen gesteld maar ik weet niet of het aan de eisen voldoed.
Kunnen jullie mij helpen.
De onderdelen zijn:
Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Groen
500 Watt Cooler Master voeding
AMD FM2 A6-5400K Dual Core 3,6GHz
Fluisterstille PC
MSI FM2-A55M-P33
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
1000 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander Optical Disc Drive
AMD Radeon HD7000 1GB
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart
Windows 7 Home Premium 64Bit
Nexuiz PC Game
2 jaar carry-in (gratis service)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met verbeteringen.

Groeten Kevin. ;)

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

1) Welkom op GoT.
2) Maak een wenslijstje van de onderdelen die je wil hebben.
3) Lees de forum regels.
4) Ga op internet zoeken wat "algemene" specs zijn van een stream/recording workstation.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-04 11:15
1. Haal GamePC.nl nu uit je hoofd
2. Hoeveel moet je daarvoor betalen?
4. Wat is jouw budget zodat we een echte PC kunnen samenstellen die beter geschikt is.
Trouwens, die GPU bestaat niet die je hebt getypt ;) het is een HD7xxx, maar een 7000 bestaat niet ;) .
Edit:
Oeps, er was me er net eentje voor 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Sandert98 op 03-03-2013 20:51 ]

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Heb je al eens gekeken in de Best Buy Guide hier op T.net? Er is net een nieuwe ;)

Daarbij is BF3 op medium tegewoordig echt wel low-end hoor, mik een beetje hoger? Nu een PC kopen die BF3 slechts op medium kan draaien is wat zotjes imho.

Lees hier even de OP en maak het ons ook even gemakkelijk alsjeblief.

De performance van je PC gaat ook niet zozeer bepalen hoe snel je filmpjes op Youtube komen. Wil je gaan recorden en streamen ga je sowieso al naar een PC moeten gaan die een game als BF3 relatief vlotjes kan draaien op (een combinatie van high- en ) ultra settings, of ben je van plan te recorden op "low" settings? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Tokkes op 03-03-2013 20:56 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08-2025
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon II X4 750K Boxed€ 67,40€ 67,40
1Gigabyte GA-F2A75M-HD2€ 52,60€ 52,60
1Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5€ 209,90€ 209,90
1Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB€ 47,82€ 47,82
1Cooler Master K280€ 31,11€ 31,11
1Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit)€ 82,70€ 82,70
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 40,58€ 40,58
1LG GH24NS90 Zwart€ 16,80€ 16,80
1XFX Pro 550W€ 52,60€ 52,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 601,51

Is toch wel het goedkoopste dat je moet hebben om mee te gamen qua game PC's.
Desnoods pirate je Windows en ben je 80 euro goedkoper uit.
Het liefst doe je een i5 3350P met een asrock b75 pro3-m moederbordje en een SSDtje.

• nielstiben
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 15:33
Ik wist niet dat 'Fluisterstille PC' en '2 jaar carry-in' onderdelen waren 8)7

• Arjantje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-10-2023
Die A6-5400k gaat battlefield bij lange na niet draaien op medium instellingen hooguit "low" en dan loopt hetniet soepel.

Ik weet niet wat jou budget is maar ik denk dat het systeem van Digital ownage beter bij je aansluit je zou daar nog op kunnen bezuinigen door een minder goede videokaart te kiezen zoals de AMD HD 7770 of de 7850. Met de 7770 weet ik niet zeker of je dan medium haalt.

Of kijk anders voor een 2e hands videokaart de AMD HD6950 of bijvoorbeeld een nvidia gtx 560. Deze zijn te koop voor ongeveer 120 euro.

Verwijderd

nielstiben schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:59:
Ik wist niet dat 'Fluisterstille PC' en '2 jaar carry-in' onderdelen waren 8)7
Zo noemen ze bij gamepc.nl een aftermarket cooler (joh :P) op je cpu.
Ik kan zo snel niet vinden welk model ze eraan schroeven maar ik durf toch wel te zeggen dat het naar alle waarschijnlijkheid te duur is voor wat ie opbrengt.
Kenmerkend is dat ze dus niet een andere cooler op je videokaart zetten, wat ze imho wel enigszins insinueren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

mijn budget is tussen de 500 en 650 euro.
kunnen jullie de beste pc die daarvoor mogelijk is weergeven.
Ik dacht misschien aan een dell inspiron 660.
de spec zijn:
processo - intel core I5-3330 (3,0 GHz en 6 mb chache)
Besturingssysteem - windows 8 64 bit
geheugen - 6gb ddr3 sdram at 1600MHz
harde schijf - 1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
video kaart - 1 GB NVIDIA® GeForce GT 620 grafische kaart
optisch station - 16XDvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
draadloze communicatie - Europees – Dell Wireless DW1506

Hij kost op dit moment €630,-
Is dit een goede pc voor gamen of is het baggerslecht.

Groeten Kevin

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-04 22:17

Liveshort

Certified Crazy Person

Lees in ieder geval eens de tips door van de mensen hierboven. Het systeem wat jij noemt heeft een hele matige grafische kaart en is dan ook niet geschikt om op te gamen.

Kijk eens naar de eerdere lijstjes, die zijn stuk voor stuk beter.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Topicstarter
oke goed bedankt liveshort

Verwijderd

Topicstarter
iedereen die een goede gamem computer onder de 650 of 650 euro heeft met windows 7 of 8 stuur ze maar gewoon in ik kijk langs alle lijstejes.
(ps niet alleen amd ik weet niet veel van dat merk ik ben beter bekend met nvidia en intel.)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:50

Quad

Doof

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:34:
iedereen die een goede gamem computer onder de 650 of 650 euro heeft met windows 7 of 8 stuur ze maar gewoon in ik kijk langs alle lijstejes.
(ps niet alleen amd ik weet niet veel van dat merk ik ben beter bekend met nvidia en intel.)
Kan je zelf niet wat samenstellen? Of ben je gewoon lui?
Je mag wel wat eigen inzet tonen maar verwacht niet dat wij akkoord gaan met kant en klare systemen of van die dingen van gamepc.nl.

Zoals gezegd, lees DAA beleid eens door, kopieer alle informatie naar je openingspost (wijzigen) en maak een eigen lijstje (Wenslijstje in je profiel) die aan het Beleid voldoet.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
1. ja ik ben wel lui ja en heb geen zin om er 1 in elkaar te zetten.
2. ik heb er niet zoveel verstand van.
dat zijn de redens waarom ik om hulp vraag
Quad schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:36:
[...]

Kan je zelf niet wat samenstellen? Of ben je gewoon lui?
Je mag wel wat eigen inzet tonen maar verwacht niet dat wij akkoord gaan met kant en klare systemen of van die dingen van gamepc.nl.

Zoals gezegd, lees DAA beleid eens door, kopieer alle informatie naar je openingspost (wijzigen) en maak een eigen lijstje (Wenslijstje in je profiel) die aan het Beleid voldoet.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:50

Quad

Doof

Je kan ook bij een webshop alles laten assembleren en zelf installeren etc. En anders loop je de mediamarkt of Aldi maar binnen en pak je de eerste en beste desktop die je tegenkomt en je aan laat praten door de verkoper maar mee.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:17
Pak het BBG budget game systeem als basis.
reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013

Incl assemblage en windows zit je dan op ~575 euro, dan kun je eventueel nog iets upgraden/verbeteren indien gewenst.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:28:
[...]
Ook als je lui bent kan je nog steeds even de BBG en tips lezen. Het blijft tweakers dus ofwel toon je eigen inzet ofwel ga je elders kant en klare lijstjes vragen. Dit is geen helpdesk voor zover ik weet.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:28:
[...]
dan hoor je hier niet thuis eigenlijk:

DAA beleid
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis; neem andere topics door, kijk naar de BBG en lees reviews. Zo leer je er zelf ook het meeste van.
hulp: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Kan dit draadje dicht? Of wachten we op een nieuw topic met juiste topic start volgens het Beleid? Wel zo netjes hem het over te laten doen. We zijn inderdaad zoals hier boven aan gegeven geen helpdesk.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Modbreak:Dit topic is sowieso al ontspoord naar dat hij beleid, bbg etc moet doornemen.

In elk geval, keffiemen, zoals je ziet gaat het hier wellicht anders er aan toen dan je gewend bent op andere fora. Dat je geen grote kennis hebt van de daadwerkelijke componenten is niet erg. Echter, met een beetje meer inzet (het lezen van andere topics, het lezen van de bbg, het doornemen van het beleid etc) bereik je al een stuk meer. Daar leer je zelf ook het meeste van.

Met de insteek "ik ben wel lui ja" motiveer je de mensen nou ook niet echt om actief mee te helpen.

Ik sluit dit topic bij deze, gezien het toch al niet meer gaat over daadwerklijk aankoopavies. Dan kan je beter een nieuw topic openen als de tijd rijp is. Zoals gezegd, lees je even in; heel veel moeite hoeft dat niet te kosten. Mocht je vragen hebben dan ken je gewoon een bericht sturen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.