Laat het inderdaad maar weten, ik moet ook die van regio 9 nog aanmaken en het zou wel chill zijn voor mij als ze op dezelfde server terecht komen
Downloading sim city
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Pft alle servers zijn vol behalve oceanic 1 
Het maakt dus ook geen drol uit of het eu 1,2,3,4 is: ik kijk wel even waar ik het eerste in kom
Het maakt dus ook geen drol uit of het eu 1,2,3,4 is: ik kijk wel even waar ik het eerste in kom
West EU 2 heeft het goed gedaan voor mij vandaag (had vrij) maar nu is het allemaal bagger weer vrees ik. Ga maar ff film kijken. Later check ik weer!
Mja ik zit inmiddels ingame alleen ik kom niet verder dan het hoofdmenu
het zou chill zijn als je west 3 probeert, daar heb ik ook al andere steden op
Mja ik zit atm op west 1 maar ik zit dus al een kwartier in het hoofdmenu 
Geen idee of het slim is om west 3 te proberen....
Geen idee of het slim is om west 3 te proberen....
ja als je vast zit gewoon afsluiten en opnieuw een andere server proberen. Ik had net een 1 min queue voor west 3 maar hij werkt prima nu
ok i'm gonna try!
edit: hij blijft staan op "authenticating with sim city servers" is dat de "wachtrij"?
edit: ah hij telt af vanaf 1 minuut
edit: hij blijft staan op "authenticating with sim city servers" is dat de "wachtrij"?
edit: ah hij telt af vanaf 1 minuut
[ Voor 88% gewijzigd door Mattie112 op 08-03-2013 19:38 ]
nooooooooooo TUTORIAL 
ff er doorheen rushen maar
ff er doorheen rushen maar
gewoon terugkeren naar hoofdmenu, dan skip je hem
ah mooi, creating game!
Bartsje, Jurnsum1, RemCom en TheBurningLink kunnen zo een invite verwachten, de rest heeft (denk) de game nog niet in origin staan!
edit:
invited!
edit: dat zijn de enige mensen die ik kan inviten, geen idee wanneer ik de rest kan doen.... ikzal het regelmatig controleren
en nu: SPELEN

edit:
de server is dus:
EU WEST 3
edit:
invited!
edit: dat zijn de enige mensen die ik kan inviten, geen idee wanneer ik de rest kan doen.... ikzal het regelmatig controleren
en nu: SPELEN
edit:
de server is dus:
EU WEST 3
[ Voor 43% gewijzigd door Mattie112 op 08-03-2013 19:51 ]
Je kunt alleen inviten wanneer je op dezelfde regio zit, dus inderdaad regelmatig controleren ja:)
Server dus. Doe nu een poging in te loggen in ieder geval.Tieske88 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 20:23:
Je kunt alleen inviten wanneer je op dezelfde regio zit, dus inderdaad regelmatig controleren ja:)
Update: origin lijkt weer over de zeik, kan wel op de server maar vrienden worden weer niet herkend. Helaas helaas.
[ Voor 18% gewijzigd door Vlemert op 08-03-2013 20:27 ]
Ik zit nu op eu west 3 maar nog geen invite gehad.
Origin doet een beetje vreemd met inviten, soms lukt het soms lukt het niet. Ik heb iedereen geinvited waarvan origin zegt dat ze simcity hebben (soms kan ik mensen niet eens inviten...)
Morgen avond zal ik weer paraat zijn in de hoop te inviten. Als je me op origin ziet geef dan gewoon even een gil misschien werkt het wel beter als we beide ingame zijn
Morgen avond zal ik weer paraat zijn in de hoop te inviten. Als je me op origin ziet geef dan gewoon even een gil misschien werkt het wel beter als we beide ingame zijn
Ben in de server nu en heb de regio gevonden maar kan er niet in zonder invite.
net te laat dus! ai!
Kan alleen jij inviten Mattie?
net te laat dus! ai!
Kan alleen jij inviten Mattie?
[ Voor 14% gewijzigd door Tomcat84 op 08-03-2013 22:03 ]
hm, ik dacht ik join zo nog wel ff snel.... was de wacht tijd vergeten
ff kijken of ik er binnen 5 min in kom anderswordt het toch echt morgen
ok. Zou leuk zijn als ik er nog bij kan, heb morgen namelijk de hele dag niks anders te doen dan Simcity!
Ik ben nu in ieder geval in server 3 west europe (geweest) dus hopelijk kan je me zien?
Ik ben nu in ieder geval in server 3 west europe (geweest) dus hopelijk kan je me zien?
Apart, ik zit nu in west 3 en ik zie niks terwijl ik net in west 1 zat en toen kreeg ik meldingen dat Mattie Regio 10 had aangemaakt...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wachttijd 5 min :-) invite komt er zo aan dus,!
Waar komt die invite eigenlijk te staan? Ik kan ook niemand een ingame friend request sturen die online is. Failed heel de tijd
Invites zijn verstuurd ! De mensen die geen invite hebben moeten denk eerst west 3 een keer joinen?
Inderdaad, maak voor de zekerheid ook een stad aan en ook door de drukte kan het even duren (of zelfs mislukken.
@Mattie112: ik heb (nog) niks ontvangen maar het heeft geen haast, kan vanavond toch niet spelen verder.
@Mattie112: ik heb (nog) niks ontvangen maar het heeft geen haast, kan vanavond toch niet spelen verder.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Het is een beetje vaag dat origin, ik kan zie niet iedereen in de invite list zegmaar. Origin zegt ook dat er "maar" 3 friends zijn metsimcity (bullshit natuurlijk)
kijk ff of je iemand kan vinden die ingame is die kan dan een friendrequest versturen en hopelijk ook een invite
zelf kap ik er mee voor nu, moet morgen werken maar 's avonds ben ik er: zie je me online komen geef dan ff een gil op origin dan ga ik meteen weer stoeien met de invites .....
(en ach tis toch de 1e keer voor iedereen, als het allemaal werkt kunnen we ook nog een keer een regio starten
)
kijk ff of je iemand kan vinden die ingame is die kan dan een friendrequest versturen en hopelijk ook een invite
zelf kap ik er mee voor nu, moet morgen werken maar 's avonds ben ik er: zie je me online komen geef dan ff een gil op origin dan ga ik meteen weer stoeien met de invites .....
(en ach tis toch de 1e keer voor iedereen, als het allemaal werkt kunnen we ook nog een keer een regio starten
Zoals ik al zei, vind het ook niet erg, ben er zelf ook niet eerder dan morgenmiddag weer. Heb er al 3 dagen en 4 steden op zitten dus ik haal jullie wel in.
Als het mogelijk is voor iemand anders om me te inviten dan graag, heb morgen Simcity als dagtaak dus zou leuk zijn om niet alleen in m'n "singleplayer" regio te zitten
Zal ik doenMattie112 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:58:
Origin doet een beetje vreemd met inviten, soms lukt het soms lukt het niet. Ik heb iedereen geinvited waarvan origin zegt dat ze simcity hebben (soms kan ik mensen niet eens inviten...)
Triesto88 en ik zullen morgen als we wakker zijn (en de servers niet weer over de zeik zijnTomcat84 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:08:
Als het mogelijk is voor iemand anders om me te inviten dan graag, heb morgen Simcity als dagtaak dus zou leuk zijn om niet alleen in m'n "singleplayer" regio te zitten
Het blijft allemaal een beetje glitchy, de verbinding is er net ook weer uitgeknald, en het is iedere keer maar weer hopen dat origin ook mee wil werken...
Ik ben eindelijk ook binnen geraakt op de Europa West 3 server dus kan ook een invite ontvangen nu.
Helaas vandaag wel te weinig tijd om er aan te beginnen, ga juist mijn stad al claimen
Morgen wel tijd om eens te kijken of er wat van kunnen maken!
Helaas vandaag wel te weinig tijd om er aan te beginnen, ga juist mijn stad al claimen
Ik ben er vanavond omstreeks 19:00, spreek me even aan op origin dan regel ik de invite!
Ik geloof dat de "gewone" spelers ook kunnen inviten dus voeg ze toe op origin en wie weet
Ik geloof dat de "gewone" spelers ook kunnen inviten dus voeg ze toe op origin en wie weet
Ik zie jou nu als friend ook in Simcity Mattie dus hopelijk lukt het straks. Maar hij zegt ook dat je NU aan het spelen bent dus das misschien een beetje gek haha
haha, zit nu op mn werk dus helaas helaas was ik maar aan het spelen 
ach het scheelt al dat jij mij ziet dan denk ik dat het wel goed moet komen
ach het scheelt al dat jij mij ziet dan denk ik dat het wel goed moet komen
Een eerste screenshotje dan maar:

Handelsstad, er wordt olie omhooggepompt (inmiddels ook geïmporteerd) en dit wordt dan omgezet in benzine en plastic. Stabiel inkomen van $2.000 naast een maandelijks inkomen van $400.000. Dat laatste zal nog wel slinken zodra mijn olievoorraden op zijn.
Op de achtergrond overigens Union City van Triesto88.

Handelsstad, er wordt olie omhooggepompt (inmiddels ook geïmporteerd) en dit wordt dan omgezet in benzine en plastic. Stabiel inkomen van $2.000 naast een maandelijks inkomen van $400.000. Dat laatste zal nog wel slinken zodra mijn olievoorraden op zijn.
Op de achtergrond overigens Union City van Triesto88.
[ Voor 46% gewijzigd door The_Worst op 09-03-2013 19:00 ]
jongens het wordt een kwartiertje later voor ik er ben, ca 1915
edit:
pft er is eerst een update
edit:
pft er is eerst een update
[ Voor 24% gewijzigd door Mattie112 op 09-03-2013 19:21 ]
Pft krijg weer een foutmelding bij het inviten, geef ff een gil als je me ziet op origin dan probeer ik het nog een keer 
In elk geval ben ik nu online
In elk geval ben ik nu online
OHNOES 
"your city is not processing properly. We would like to try to repair it. This process will take you back to the main menu"
en dat terwijl het juist goed ging met inviten
"your city is not processing properly. We would like to try to repair it. This process will take you back to the main menu"
en dat terwijl het juist goed ging met inviten
Toch nog een mooie stad kunnen bouwen. ik verdien op het moment veel met de verkoop van processors.
Ik ben sinds vanavond ook actief in de regio. Ik ben heel kleinschalig bezig, heb heel erg lang maar 500 inwoners gehad maar inmiddels zit ik rond de 7000.
Ben volledig gefocused op het olie drillen en refinen heb 1 bijna helemaal uitgebouwde oil well en een refinery, verkoop nu alles als plastics en fuel en heb ongeveer 2 ton winst per maand/dag.
Ik haal/krijg zoveel mogelijk services van mijn buren (lekker leechen
) dus ik hoop dat jullie daar ook een vergoeding voor krijgen. Water en sewage heb ik inmiddels toch zelf. Ook zal zei sewage dat er voldoende in de regio was, hij begon toch een deficit te geven en te spewen dus heb ik zelf een installatie moeten bouwen. Beetje gek. Ook zegt ie nu dat Mattie geen vuilnis meer aan kan, misschien kan dat pas weer als hij heeft ingelogd en er voldoende plek is? Was/is wel cool om te zien hoe zijn ambulances, brandweerwagens en politieautos mij te hulp komen steeds. En tot voor kort dus ook zijn vuilniswagens
Maar heb nu dus anderhalf miljoen aan oliegeld op de bank staan, de eerste bron begint leger te raken maar kan nog wel ff vooruit, en ik heb nog plek voor nog wel minimaal 3 a 4 bronnen denk ik.
Vraagje: gaat het enig nut voor me hebben om n trade hq te ploppen terwijl alles al unlocked is door andere steden? Ik heb namelijk Petrol HQ geplopt maar doet volgens mij niks voor me want de refinery kon ik toch al bouwen omdat iemand anders m unlocked had. Dus kost t alleen maar geld of heb ik er iets aan? Thanks!
Nu slapen
Ben volledig gefocused op het olie drillen en refinen heb 1 bijna helemaal uitgebouwde oil well en een refinery, verkoop nu alles als plastics en fuel en heb ongeveer 2 ton winst per maand/dag.
Ik haal/krijg zoveel mogelijk services van mijn buren (lekker leechen
Maar heb nu dus anderhalf miljoen aan oliegeld op de bank staan, de eerste bron begint leger te raken maar kan nog wel ff vooruit, en ik heb nog plek voor nog wel minimaal 3 a 4 bronnen denk ik.
Vraagje: gaat het enig nut voor me hebben om n trade hq te ploppen terwijl alles al unlocked is door andere steden? Ik heb namelijk Petrol HQ geplopt maar doet volgens mij niks voor me want de refinery kon ik toch al bouwen omdat iemand anders m unlocked had. Dus kost t alleen maar geld of heb ik er iets aan? Thanks!
Nu slapen
[ Voor 5% gewijzigd door Tomcat84 op 10-03-2013 02:41 ]
Pft en dat noem je rustig aan 
Ik heb er denk al 4 a 5 uur in zitten en net maar mn eerste olie/coal/ore mine gemaakt. Ik zat elke keer maar op "weinig" winst (2~5k) dus ik hoop dat ik daardoor wat extra geld kan krijgen
Zal ff kijken waarom mijn vuilniswagens niks doen, misschien is mijn stortplaats vol ofzo
edit: over 5 minutjes ben in weer ingame te vinden trouwens!
Ik zoek nog steeds een goede "chat" manier, echt dom dat je bij origin geen groups aan kan maken zoals dat bij steam kan, kan je teminsten met iedereen van de regio tegelijk praten
of we moeten ff op irc gaan ofzo, tenslotte kan je origin browser gebruiken
Ik heb er denk al 4 a 5 uur in zitten en net maar mn eerste olie/coal/ore mine gemaakt. Ik zat elke keer maar op "weinig" winst (2~5k) dus ik hoop dat ik daardoor wat extra geld kan krijgen
Zal ff kijken waarom mijn vuilniswagens niks doen, misschien is mijn stortplaats vol ofzo
edit: over 5 minutjes ben in weer ingame te vinden trouwens!
Ik zoek nog steeds een goede "chat" manier, echt dom dat je bij origin geen groups aan kan maken zoals dat bij steam kan, kan je teminsten met iedereen van de regio tegelijk praten
of we moeten ff op irc gaan ofzo, tenslotte kan je origin browser gebruiken
[ Voor 33% gewijzigd door Mattie112 op 10-03-2013 09:54 ]
Plaatje met steden van jouw en rocky

(click for larger)
Moet nu ff vriendin aandacht geven etc. Hopelijk straks verder

(click for larger)
Moet nu ff vriendin aandacht geven etc. Hopelijk straks verder
[ Voor 25% gewijzigd door Tomcat84 op 11-03-2013 13:08 ]
haha grapig 
Zitten dr nu ook nog mensen ingame? Ik vind het zo "lastig" om te zien wie er is. Ik mis ook echt een soort van regio-wide chat functie, dat origin is echt zo bagger en je kan geen groupchat doen blergh!
edit;
trowens new kuwait is nog steeds leeg bij mij .....
Zitten dr nu ook nog mensen ingame? Ik vind het zo "lastig" om te zien wie er is. Ik mis ook echt een soort van regio-wide chat functie, dat origin is echt zo bagger en je kan geen groupchat doen blergh!
edit;
trowens new kuwait is nog steeds leeg bij mij .....
[ Voor 12% gewijzigd door Mattie112 op 10-03-2013 15:18 ]
Eventjes de player-balans opnamen hoor dan weet ik wie er nu nog niet in de regio zitten:
- KaptKeefmenneke -> Oost
- Ikke_Niekls (Oid-Hipson) -> Zuid
- Jan852 (thijs852) -> Zuid
- TheBurningLink -> Zuid
- ErikNL
Ik heb iedereen geinvited waar mogelijk, ik weet niet of jullie allemaal nog interesse hebben in een plekje zo nee geen probleem maar laat het even weten aub
Er is echt een mega tekort aan workers in mijn stad dus wat extra kan geen kwaad
- KaptKeefmenneke -> Oost
- Ikke_Niekls (Oid-Hipson) -> Zuid
- Jan852 (thijs852) -> Zuid
- TheBurningLink -> Zuid
- ErikNL
Ik heb iedereen geinvited waar mogelijk, ik weet niet of jullie allemaal nog interesse hebben in een plekje zo nee geen probleem maar laat het even weten aub
Ah vandaar
Weet niet of je er (alsnog) bij wil maar join even 3 dan regel ik de invite
Zou iemand mij alsjeblieft nog een keer willen inviten?
Ik had last van een corrupte savegame en kon niet meer in mijn stad komen.
Ik had last van een corrupte savegame en kon niet meer in mijn stad komen.
Zal morgen ochtend (als het werkt op mn laptop) weer inviten...anders is het helaas wachten tot ik weer thuis ben.
Ik stel ook voor om wanneer de bugs een beetje gefixt zijn opnieuw te starten met de regio..... Zoveel gedoe met spullen versturen of mensen die niet naar een andere stan reizen
Ik stel ook voor om wanneer de bugs een beetje gefixt zijn opnieuw te starten met de regio..... Zoveel gedoe met spullen versturen of mensen die niet naar een andere stan reizen
Ik heb ook het probleem dat ik niet op de server eu west 3 kan komen, omdat deze het hele weekend vol zat.
Helaas is het internet hier zo traag dat het vanochtend neit gaat lukken, hoop in de lunch even online te komen voor de invites 
Ik heb gemerkt dat je in elk geval 1x de west 3 moet joinen, anders ben je onzichtbaar en kan ik niet inviten
Ik heb gemerkt dat je in elk geval 1x de west 3 moet joinen, anders ben je onzichtbaar en kan ik niet inviten
Even over de olie: ik koop inmiddels olie in voor de energiecentrales, en refine mijn eigen olie om als plastic/fuel door te verkopen. Als de bronnen leeg zijn koop ik voor de refineries ook olie in, op dit moment ruim winstgevend om te doen.
Iets zegt me dat de inkoop/verkoop prijs verhoudingen nog wel gaan shiften wanneer meer lui dit gaan doen.
Het opraken van de olie duurt ook langer dan ik dacht, die aangegeven months supply slaat volgens mij helemaal nergens op...
Iets zegt me dat de inkoop/verkoop prijs verhoudingen nog wel gaan shiften wanneer meer lui dit gaan doen.
Het opraken van de olie duurt ook langer dan ik dacht, die aangegeven months supply slaat volgens mij helemaal nergens op...
Bij mij staat er al een jaar "nog 2 maanden supply" dusja 
Opzich is het wel "logisch" dat als je olie koopt en fuel/plastic verkoopt je winst maakt, je voegt tenslotte iets toe aan het product waardoor het meer waard wordt.
Of bedoel je wat anders?
Trouwens met een recycle center kan je ook aardig wat verdienen
Wel zorgen dat je sims educated zijn maar ik krijg best veel spullen (wat ik weer verwerk tot processors maarja)!
Opzich is het wel "logisch" dat als je olie koopt en fuel/plastic verkoopt je winst maakt, je voegt tenslotte iets toe aan het product waardoor het meer waard wordt.
Of bedoel je wat anders?
Trouwens met een recycle center kan je ook aardig wat verdienen
Jep maar die twee maanden loopt bij mij soms op, dan weer af, nog niet naar 0 kunnen krijgen.Mattie112 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:43:
Bij mij staat er al een jaar "nog 2 maanden supply" dusja
Of bedoel je wat anders?
Trouwens met een recycle center kan je ook aardig wat verdienenWel zorgen dat je sims educated zijn maar ik krijg best veel spullen (wat ik weer verwerk tot processors maarja)!
En inderdaad olie inkopen en refinen, als de olievoorraad in de grond op is sloop ik de wells en komen er gewoon een paar refineries bij. De tweede upgrade van de oil HQ is 800.000 in een dag verdienen aan olieproducten, moet je toch aardig wat produceren..
Heb vandaag eindelijk EU West 3 kunnen joinen (en voor de derde keer de tutorial gedaan). Als iemand een invite zou willen sturen dan kan ik beginnen
PSN: c_caveman1982
Tip als je nog een HQ upgrade wil maar niet genoeg winst maakt: zorg dat je ruim voldoende storage hebt en disable de export een tijdje (local use). Laat een grote voorraad opbouwen, wacht tot 1 minuut na middernacht en zet de export weer vol open en dan lukt het hopelijk wel. Zelf nog niet geprobeerd maar las het ergens en klinkt plausibel
Je kan de tutorial skippen door als ie eenmaal begint escape te drukken en exit to main menu.KaptKeefmenneke schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:58:
(en voor de derde keer de tutorial gedaan).
[ Voor 28% gewijzigd door Tomcat84 op 11-03-2013 13:12 ]
Ik heb mijn stad opnieuw geclaimt maar blijf weer in een oneindige laadciclus zitten als ik mijn stad wil laden.
Meschien is het beter als we opnieuw beginnen om een wat minder drukke server te kiezen?
Meschien is het beter als we opnieuw beginnen om een wat minder drukke server te kiezen?
Drukke server? Bij mij staat hij juist gewoon op "available".
Ik vind het prima om opnieuw te beginnen maar dan stel ik voor nog even te wachten tot alle bugs gefixt zijn. Er zijn nog steeds problemen met workers die niet van de ene naar de andere stad gaan dus dat schiet niet echt op.
Zullen we afspreken dat ik zaterdag avond een nieuwe regio start? De server maakt mij verder niet uit, tot nu toe heb ik juist goede ervaringen met EU west 3
edit:
@ jan852//thijs852
mijn simcity ziet jou niet, ben je nu online?
Ik vind het prima om opnieuw te beginnen maar dan stel ik voor nog even te wachten tot alle bugs gefixt zijn. Er zijn nog steeds problemen met workers die niet van de ene naar de andere stad gaan dus dat schiet niet echt op.
Zullen we afspreken dat ik zaterdag avond een nieuwe regio start? De server maakt mij verder niet uit, tot nu toe heb ik juist goede ervaringen met EU west 3
edit:
@ jan852//thijs852
mijn simcity ziet jou niet, ben je nu online?
[ Voor 8% gewijzigd door Mattie112 op 11-03-2013 19:26 ]
Jullie hebben beide een invite
Eindelijk ziet ie jullie!
Mijn stad ging echt de afgrond in.... dikke verliezen wat zelfs met het exporteren van processors niet meer goed te maken is.... Ik ga gebruik maken van de "truc" om ff wat geld te verdienen om zo een nieuwe stad te maken:
1. Taxes op 20% (max)
2. Alle buildings UIT
3. wanneer iedereen "boos" vertrokken is heb je hopelijk flink wat geld zodat je opnieuw kan beginnen met je stad
edit:
lol ;p zelfs met echt alles uit (behalve power en water en sewage) maak ik +6k winst per uur
Dat heb ik de afgelopen dagen nooit gezien, was altijd -20k
Naja ondertussen heb ik al 2 mil geld binnen nog een beetje en dan ga ik alles netjes opbouwen, hopelijk fixen ze ook snel de bug dat de mensen niet van de ene naar de andere stad gaan anders heb ik straks weer een mega tekort aan workers.....
Mijn stad ging echt de afgrond in.... dikke verliezen wat zelfs met het exporteren van processors niet meer goed te maken is.... Ik ga gebruik maken van de "truc" om ff wat geld te verdienen om zo een nieuwe stad te maken:
1. Taxes op 20% (max)
2. Alle buildings UIT
3. wanneer iedereen "boos" vertrokken is heb je hopelijk flink wat geld zodat je opnieuw kan beginnen met je stad
edit:
lol ;p zelfs met echt alles uit (behalve power en water en sewage) maak ik +6k winst per uur
Naja ondertussen heb ik al 2 mil geld binnen nog een beetje en dan ga ik alles netjes opbouwen, hopelijk fixen ze ook snel de bug dat de mensen niet van de ene naar de andere stad gaan anders heb ik straks weer een mega tekort aan workers.....
[ Voor 31% gewijzigd door Mattie112 op 11-03-2013 20:31 ]
Ik geef het maar op geloof ik
Ik kan nu wel op eu3 komen maar mijn stad wil nog steeds niet laden
.

Ik heb het gemerkt! Power kon eerst nog wel, toen weer niet, toen wel en uiteindelijk niet meer kopen dus heb ff een coal plantje moeten bouwenMattie112 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:19:
Ik ga gebruik maken van de "truc" om ff wat geld te verdienen om zo een nieuwe stad te maken:
Geen department of finance meer (kon geen belastingen per wealth klasse meer zetten)
Geen fire trucks meer
geen politie meer
geen garbage wagens
Maar nog wel ambulances?
En recyclen werd nog wel even getriggerd doordat die langsgestuurd waren kreeg ik n berichtje, ze kwamen alleen nooit maar de mensen begonnen wel te recyclen. Toen heb ik zelf maar n center gebouwd lol
Maar maak nog steeds winst
Mja ik weet niet hoe dat nou allemaal zit hoor, kom nu ook mn stad niet in :x error processing.... en dat terwijl ik juist alles weer aan het opbouwen was.... Verder stond mn nuclair power plant de hele tijd aan dus er zou gewoon power moeten zijn?
naja morgen helaas geen tijd dus dat wordt woensdag pas weer voor ik het eea kan fixen
Edit: bedenk me met miss omdat mn city error processing geeft dat ie ook geen recources shared..... Miss dat ik morgen tijdens de lunch ff snel kijk of ie al weer wil laden :-)
naja morgen helaas geen tijd dus dat wordt woensdag pas weer voor ik het eea kan fixen
Edit: bedenk me met miss omdat mn city error processing geeft dat ie ook geen recources shared..... Miss dat ik morgen tijdens de lunch ff snel kijk of ie al weer wil laden :-)
[ Voor 21% gewijzigd door Mattie112 op 11-03-2013 22:30 ]
Zo, een begin gemaakt met Nassau-stad. Op een gegeven moment een invasie van stadsbussen en criminelen van triesto. Bedankt hè?!
Ondanks dat wij, regio Zuid, nog 2 spelers missen, is het misschien verstandig om binnenkort eens te bepalen richting welke Great Work wij gaan spelen. Mijn stad draait lekker, $3,6mil op de balans staan dus voor mij zou het mooi zijn als we verder zouden kunnen gaan.
Als iemand me even een uitnodiging wil sturen? Ik zie de regio wel kan alleen mijn stad niet claimen.
Sorry voor mijn late reactie allen.
Ik heb mij genesteld op West 2.
En heen en weer switchen van server heb ik niet heel veel behoefte aan.
Mijn mini plekje (gorge) valt dus weer vrij, misschien leuk voor iemand om een tweede regio te nemen of een vriend te invités maar dat moeten jullie zelf maar bedenken. Succes :-)
Ik heb mij genesteld op West 2.
En heen en weer switchen van server heb ik niet heel veel behoefte aan.
Mijn mini plekje (gorge) valt dus weer vrij, misschien leuk voor iemand om een tweede regio te nemen of een vriend te invités maar dat moeten jullie zelf maar bedenken. Succes :-)
User Error -- Please Replace User
Is deze regio al vol? zo niet dan zou ik er graag bij willen.
[ Voor 50% gewijzigd door mashNL op 12-03-2013 14:23 ]
mashNL: Er is zojuist een plek vrijgekomen, voeg me toe op Origin: The_Worst_NL en ik nodig je uit.
@KaptKeefmenneke: uitgenodiging verstuurd
@KaptKeefmenneke: uitgenodiging verstuurd
Helemaal goed, heb hem net geclaimt. Zal kijken of ik vanavond een start kan maken.
Heeft iedereen al een specialisatie?
Heeft iedereen al een specialisatie?
Excuses voor die invasieEr!k schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:26:
Zo, een begin gemaakt met Nassau-stad. Op een gegeven moment een invasie van stadsbussen en criminelen van triesto. Bedankt hè?!

ik hoor het wel!
Goed
Ik ga mn stad opnieuw beginnen en ff een hoop recources maken (hopelijk) voor de great work space dinges 
edit: OMG ik had alles gesloopt en een basic layout gemaakt maar mn oude stad is gewoon weer terug....
edit2: iemand in de zone oost (de duitste steden ;p) met een hoop geld? ik ben gigantisch blut omdat er een paar dingenfout gingen bij het rebuilden van mn city....
edit: OMG ik had alles gesloopt en een basic layout gemaakt maar mn oude stad is gewoon weer terug....
edit2: iemand in de zone oost (de duitste steden ;p) met een hoop geld? ik ben gigantisch blut omdat er een paar dingenfout gingen bij het rebuilden van mn city....
[ Voor 58% gewijzigd door Mattie112 op 13-03-2013 20:46 ]
Zo mn nuclair power plant is weer online en op dit moment heb ik een surplus van +300mw
En dan kan ik nog extra reactoren er aan plakken 
stroom genoeg dus
btw maak nu lekkere winst door olie, ores en coal te imprteren en dit te verwerken tot plastic, alloy en uiteindelijk procecssors
stroom genoeg dus
btw maak nu lekkere winst door olie, ores en coal te imprteren en dit te verwerken tot plastic, alloy en uiteindelijk procecssors
ik ga morgen (vrijdag) zo'n beetje de hele dag spelen.
Dus misschien tot dan?
Dus misschien tot dan?
Helaas, zit de hele dag op stage en ben 's avonds ook weg
Is er een manier om recycling trucks van iemand anders te blokken? Ik heb mn eigen recycling center gebouwd maar nu komen iedere dag weer trucks van Mattie langs en die jatten een paar ton recyclables die ik liever zelf tot alloy wil verwerken 
Maar ik kan nergens zeggen STOP. Enig idee?
Maar ik kan nergens zeggen STOP. Enig idee?
Geen idee of dat kan maar ik zal de eerst volgende keer dat ik online ben mijn trucks bij je weg halen:-) Moet alles weg of wil je wel politie e.d.?
Alleen recycling weg. De rest is van harte welkom (normal garbage ook)
Jouw fire helikopter komt ook langs trouwens, best chill 
Hoe gaat het met je financien? Heb inmiddels Processor en TV productie opgestart en heb iets van 5 miljoen op de bank staan dus als je nog wat compensatie nodig hebt kan dat geregeld worden!
Laat maar weten!
Hoe gaat het met je financien? Heb inmiddels Processor en TV productie opgestart en heb iets van 5 miljoen op de bank staan dus als je nog wat compensatie nodig hebt kan dat geregeld worden!
Laat maar weten!
Heeft iemand er problemen mee dat ik het laatste vrije plekje in deze regio claim?
Ik kan namelijk nog steeds mijn bestaande stad nog niet laden.
Op deze manier kan ik hopelijk toch meedoen in deze regio.
Ik zet mijn huidige stad dan op vrij, meschien dat iemand anders hem wel kan spelen.
Ik kan namelijk nog steeds mijn bestaande stad nog niet laden.
Op deze manier kan ik hopelijk toch meedoen in deze regio.
Ik zet mijn huidige stad dan op vrij, meschien dat iemand anders hem wel kan spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Rocky-154 op 16-03-2013 11:52 ]
Ik vind het geen enkel probleem 
Anders stuur je degene die die plek gekozen had even een DM of hij nog interesse heeft in die plek. Je kan hem ook even op vrij zetten (je huidige) stad en dan test iemand anders het miss als diegene hem weer op vrij zet dat jij er opeens bij kan
Anders stuur je degene die die plek gekozen had even een DM of hij nog interesse heeft in die plek. Je kan hem ook even op vrij zetten (je huidige) stad en dan test iemand anders het miss als diegene hem weer op vrij zet dat jij er opeens bij kan
Recycling is wegTomcat84 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:03:
Alleen recycling weg. De rest is van harte welkom (normal garbage ook)Jouw fire helikopter komt ook langs trouwens, best chill
Laat maar weten!
Financieel gaat het mwamwa, ben aan het sparen voor een tv fabriek maar moet eerst die domme divisie kopen voor mn electronics HQ.... zal nog wel even duren voor ik genoeg geld heb
heb net ook (weer) een universiteit gemaakt, ga lekker die nuclair reactor researchen voor nog meer power
Ik heb mijn stad op vrij gezet, als jij of iemand anders hem even zou willen testen dan graag.Mattie112 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:59:
Ik vind het geen enkel probleem
Ik heb theburninglink even een DM gestuurd met de vraag of ik zijn plekje mag claimen.
Wanneer gaan we beginnen met Great Works? Ik kan in mijn stad niet echt veel meer doen, alleen nog meer uitbreiden naar het produceren van processors (op dit moment) en tv's (komt nog).
Heb je die niet beschikbaar gekregen door de mijne? Vreemd. Volgens mij zei die dat het geshared naar de region ging toen ik dat ding plopte.Mattie112 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:19:
[...]
Financieel gaat het mwamwa, ben aan het sparen voor een tv fabriek maar moet eerst die domme divisie kopen voor mn electronics HQ.... zal nog wel even duren voor ik genoeg geld heb
hij zeurt dat ik over sommige niet alle content bezigRocky-154 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:50:
[...]
Ik heb mijn stad op vrij gezet, als jij of iemand anders hem even zou willen testen dan graag.
Ik heb theburninglink even een DM gestuurd met de vraag of ik zijn plekje mag claimen.
miss iemand met de deluxe versie ofzo?
O en als iemand nog een geld donatie kan doen, die klote godzilla heeft mn halve stad in puin "gestampt" dus het gaat niet best atm
heb niet zoveel tijd vandaag maar zal proberen om even in te loggen later om je wat te sturen
TopTomcat84 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:44:
heb niet zoveel tijd vandaag maar zal proberen om even in te loggen later om je wat te sturen
Kan je ff een bericht posten als je het verzonden heb, ben ff in een andere city aan het werk omdat ik anders failliet ga
Heb geld verstuurd. Laat ff weten of het goed aangekomen isen of het genoeg is!
Autootje is bij mij weg en heeft gezegd dat ie bij jou is nu.
Autootje is bij mij weg en heeft gezegd dat ie bij jou is nu.
Heb het ontvangen thx 
kreeg net ook in beeld dat ik de tv fabriek mocht gebruiken maar toch staat er dat ik eerst een electronics divison moet hebben...
naja zo eerst een 2e processor fabriek maken zodat ik meer winst maak en dan kan ik eindelijk dat ding unlocken
kreeg net ook in beeld dat ik de tv fabriek mocht gebruiken maar toch staat er dat ik eerst een electronics divison moet hebben...
naja zo eerst een 2e processor fabriek maken zodat ik meer winst maak en dan kan ik eindelijk dat ding unlocken
vergeet niet dat je eventueel een paar tradeports op local use kan zetten, laten vollopen met processors en dan om middernacht losgaan. zo heb ik het gedaan.
laat maar.
[ Voor 89% gewijzigd door Rocky-154 op 17-03-2013 21:37 ]
Ah slim :-)had ik niet aan gedacht! Nu ik weer wat geld heb kan ik dat wel proberen, ja thxTomcat84 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:12:
vergeet niet dat je eventueel een paar tradeports op local use kan zetten, laten vollopen met processors en dan om middernacht losgaan. zo heb ik het gedaan.
Ik heb het geprobeerd maar lukte niet vanuit het menu omdat ie zegt dat ik niet alle content heb (ik heb geen digital deluxe)Rocky-154 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:50:
[...]
Ik heb mijn stad op vrij gezet, als jij of iemand anders hem even zou willen testen dan graag.
Als ik vanuit de region view probeerde te claimen ging ie laden maar kwam ik uiteindelijk in visitor mode terecht (ook al was er geen visit knop en heb ik claim gedrukt)
Dat is jammer, ik heb het net ook nog even geprobeerd maar kom er nog steeds niet in.
Krijg steeds de melding "Stad kan op dit moment niet worden geladen. Probeer het nog een keer"
Zal wel weer een bug in het spel zijn aangezien ik volgens google niet de enige ben.
Krijg steeds de melding "Stad kan op dit moment niet worden geladen. Probeer het nog een keer"
Zal wel weer een bug in het spel zijn aangezien ik volgens google niet de enige ben.
Toch gek dat ik hem wel kan visiten, hij laadde helemaal en ik zag alles gebeuren, maar ja als visitor kon ik er verder niks mee natuurlijk.
Somehow zie ik de hele regio niet meer in mijn regio lijst staan, zou iemand me kunnen inviten
Invite verstuurd
[ Voor 27% gewijzigd door Rocky-154 op 25-03-2013 17:32 ]
Let op: