Nee volgens mij kun je wel abandonen maar dan moet de volgende verder met die stad. Je kunt niet dat stuk land resetten ofzo.
Ik heb mn stad weten te redden door dit keer wat slimmer te plannen en dingen mee te nemen die ik uit wat sandbox games heb geleerd 
Nu 146k inwoners, profit en 150k in de bank.
215k inwoners en 325k in de bank, licht verlies maar de recycling meuk maakt dat ruimschoots goed.
Nu 146k inwoners, profit en 150k in de bank.
215k inwoners en 325k in de bank, licht verlies maar de recycling meuk maakt dat ruimschoots goed.
[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 16-03-2013 11:21 ]
Stad alweer voor de zoveelste keer failliet ... goeie manier van opnieuw beginnen: Belasting omhoog jagen, alle services uitschakelen BEHALVE garbage en recycling collection en dan maximaal cashen. Heb je in ieder geval weer een kapitaaltje om opnieuw te beginnen.
120 mln in de bank en ik ben zo'n beetje de enige die iets in de regio betekent? Ik heb in ieder geval de meeste zaken voor de regio al unlocked dus doe er je voordeel mee 
Inmiddels een Arcology Great Works begonnen en Phase 1 is bijna compleet. TV's en Alloy zijn zo goed als binnen, nog even wat meer Metals importeren en dan gaan we Phase 2 eens bekijken!
Inmiddels een Arcology Great Works begonnen en Phase 1 is bijna compleet. TV's en Alloy zijn zo goed als binnen, nog even wat meer Metals importeren en dan gaan we Phase 2 eens bekijken!
[ Voor 35% gewijzigd door redfoxert op 24-03-2013 13:53 ]
Let op: