Kijk dit:

Alleen ik krijg die punten niet aan. Weet iemand dit?
Search kan ik helaas niet gebruiken wegens de crash.
Tja het is een combo van 2 jumpertjesOp zondag 03 juni 2001 11:34 schreef marble het volgende:
ik had er een daar kon je de jumpers ook in doen als je ze een kwartslag draait.
ik denk dat het gewoon uitproberen wordt!

http://mrfloris.com
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Shit, ik heb niet op zitten letten, die display ziet er aan de achterkant bij jou heel anders uit dan bij mij:Op zondag 03 juni 2001 11:17 schreef jordyb het volgende:

Oh, dus als je OCŽt dan gaat die teller niet automatisch mee? Dacht ik....Op zondag 03 juni 2001 12:01 schreef iFc-Freaky het volgende:
[..]
Nee dat stel je gewoon in met jumpers...
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| . . . . . . . .............. . . . . . . . Volgende letter: . . . . . . . .............. . . . . . . . |
Hehe, jeps. Ben er weer sinds 3 maanden ofzoOp zondag 03 juni 2001 12:02 schreef iFc-Freaky het volgende:
OMg EvilFox leeeeft nog
Check je mail is fokke
Verwijderd
ja dusOp zondag 03 juni 2001 12:06 schreef EvilFox het volgende:
Hehe, jeps. Ben er weer sinds 3 maanden ofzo. Ik heb Btw nog een display'tje liggen mettuuhhh, jouw naam erop, kan dat?
Voor het geval je niet uit je nek lultOp zondag 03 juni 2001 12:04 schreef Xtremelead het volgende:
[..]
Oh, dus als je OCŽt dan gaat die teller niet automatisch mee? Dacht ik....
Op zondag 03 juni 2001 12:12 schreef EvilFox het volgende:
[..]
Ja dat vind ik raar, want in de vorige topics over dit onderwerp hadden de meesten exact dezelfde als ik. Dan wordt het voor jou ook aanklooien helaas
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
voor het geval je display hetzelfde is als die van mij:Op zondag 03 juni 2001 12:40 schreef HaaZie het volgende:
idd, zoiets heb ik ook en als je hem aansluit op de stroom geeft ie alleen een "1" aan... hoe kan ik daarmee wijzigen wat er komt te staan?
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
nee, ik heb 1tje zonder pinnetjes...Op zondag 03 juni 2001 13:23 schreef EvilFox het volgende:
[..]
voor het geval je display hetzelfde is als die van mij:
pinnetjes 1 staan voor het eerste cijfer (doh) de 1 dus in mijn geval.
pinnetjes 2 staan voor het tweede cijfer (..) de 2 in mijn geval.
[afbeelding]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Je lcd hoop ik?Op zondag 03 juni 2001 17:05 schreef pier het volgende:
ik heb er nog zoeen als in die foto rechts onderaan.
daar pas dus mooi 433 op
* hervaz heeft een idee gekregen en haalt hem tevoorschijn.
Dan moet je een lcd halen met de juiste softwareOp zondag 03 juni 2001 17:34 schreef SKyLiNE het volgende:
Bestaat er geen interface die weergeeft op hoeveel MHz / GHz je cpu daadwerkelijk draait? Zou wel gaaf zijn
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Damn, lees mensen...Op zondag 03 juni 2001 11:56 schreef EvilFox het volgende:
Het ging jullie allemaal om die punt, die is dus te krijgen door die 2 soldeerlasjes allebei op de min aan te sluiten.
Turn it off and on again.
Concrete Loop Watercooling

Concrete Loop Watercooling